Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Ok, o luam pe alimentare Pompa, care o escludem ca e noua, poate a lasat sita veche crapata si a prins si pompa noua mizerie si se gripeaza si pe urma isi da drumul. releu pompa de benzina , garnitura buson rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spionu...ai avut vreodata curiozitatea sa te uiti cand turezi motorul la aprox 2.000 rot/min

daca acesta tija de actionare a motorasului mai are vreo atingere cu clapeta de acceleratie ?

Ai sa vezi ca peste 1.500 nu mai are !

Ok, o luam pe alimentare Pompa, care o escludem ca e noua, poate a lasat sita veche crapata si a prins si pompa noua mizerie si se gripeaza si pe urma isi da drumul. releu pompa de benzina , garnitura buson rezervor

Supozitiile sant valabile dupa ce constatam clar ca nu avem presiune de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf...pana sa schimb pompa , dupa oprire pornea dupa 10minute, dupa schimbarea pompei o ia din prima ...poate ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa veche nu aveai presiune suficienta

Eu am patit cu un filtru de benzina de china era nou la iesire din pompa aveam presiune 3 bari si la motor aveam 0,5

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ! dar pompa mai lucreaza cand se opreste motorul ?

Am avut odata un caz in care pompa avea un scurtcircuit intern

si dupa 30-50 min se incalzea in asa hal incat se bloca.

Deci daca avem o presiune corect de benzina atunci nu mai avem ce cauta aici. Mergem spre scanteie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timpul cat masina e oprita,cand pun contactul pompa bazaie...am ramas odata in parcare la carrefour si un domn mia verificat si atunci cand era oprita avea scanteie pe fisa centrala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf,dar tu ai avut vreodata curiozitatea sa vezi ce face acel motoras dupa 1500-2000 de turi ..... nu mai face nimic deaceea se mai numeste si regulator de relanti ca are treaba numai cu turatiile mici de pana la 2000.inca odata repet ce zice florin la relanti are probleme nu in turatie si inca ceva PROBA DE CONTROL PT MOTORASUL PAS CU PAS; tine motorul la relanti si scoate mufa de la regulator si ai sa vezi ca se modifica turatia motorului si tine motorul turat peste 2000 si ai sa vezi ca nu se mai intampla nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce imi pune un semn de intrebare, este ca atunci cand merg sa zicem aveam si 80 la ora, dintr-o data a dat in nas, ca si cum ar fi ramas fara benzina curent! de la un motoras pas cu pas? si se aprinde intai becul de la ulei apoi cel dela baterie si gata mort!..altadata eram la semafor si a scazut turatia la 0 , a clipit uleiul am dat o pedala si a urcat din nou la 900 ture, dar asta sa intamplat doar odata!

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spionu...este o noutate in domeniu sa verifici astfel motorasul de la clapeta ( mai invata omu' ),

dar documentatia VW scrie ca acest motoras se verifica cu VAG-ul la capitolul actuatori.

Florin daca vrei sa nu cumperi degeaba un motoras de clapeta, cu motorul oprit

trage mufa motorasului de pe el, ca sa nu mai functioneze, montezi un mic manson de cauciuc pe tija lui actionare

il fixezi sa nu pice de pe el, si il tai la o lungime suficienta ca sa-ti tina cat de cat

motorul in zona de turatie 800-1100 rot/min.

Dupa care vei circula cu masina si vei vedea efectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin fii atent cum verifici daca ai presiune sau nu la injector fara sa ai prea multe scule;deci daca tie nuti sta la relanti ai nevoie de un patent cu care strangulezi furtunul de retur care iese din injectie (binenteles cu motorul pornit) si astfel presiunea de la pompa ramane pe injector si motorul ar trebui sa mearga rotund iar daca face asa atunci este clar ca nu ai presiune constanta si se cuvine sai dam dreptate lui zabin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spionu...este o noutate in domeniu sa verifici astfel motorasul de la clapeta ( mai invata omu' ),

dar documentatia VW scrie ca acest motoras se verifica cu VAG-ul la capitolul actuatori.

Florin daca vrei sa nu cumperi degeaba un motoras de clapeta, cu motorul oprit

trage mufa motorasului de pe el, ca sa nu mai functioneze, montezi un mic manson de cauciuc pe tija lui actionare

il fixezi sa nu pice de pe el, si il tai la o lungime suficienta ca sa-ti tina cat de cat

motorul in zona de turatie 800-1100 rot/min.

Dupa care vei circula cu masina si vei vedea efectele.

am inteles si nu prea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spionu...este o noutate in domeniu sa verifici astfel motorasul de la clapeta ( mai invata omu' ),

dar documentatia VW scrie ca acest motoras se verifica cu VAG-ul la capitolul actuatori.

Florin daca vrei sa nu cumperi degeaba un motoras de clapeta, cu motorul oprit

trage mufa motorasului de pe el, ca sa nu mai functioneze, montezi un mic manson de cauciuc pe tija lui actionare

il fixezi sa nu pice de pe el, si il tai la o lungime suficienta ca sa-ti tina cat de cat

motorul in zona de turatie 800-1100 rot/min.

Dupa care vei circula cu masina si vei vedea efectele.

;) :biggrin: :biggrin: daaaaaaaaa inseamna ca mai ai tu de invatat omu daca tu stii ca numai asa se verifica acel motoras pt ca eu mai stiu inca doua metode inafara de cel care-l stii tu cu vag-comul :blah_:

Modificat de spionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ID marean_careeste ....si te ajut

Modificat de spionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM DAT ADD...id meu florin0200 pentru cine crede ca mapoate ajuta cu indicatii "secrete"

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAA, nu faceti bisericute si secrete. Vreau si eu sa invat. Spionu, cand mai vin in Roman dau o bere. Scrieti si voi aici ca asa ne ajutam unii pe altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul pas cu pas (impropriu spus) sau regulatorul de relantiu il poti verifica cu VAG-COM.

Florine, chiar tu ai spus ca ai vag-com de ce nu il verifici daca functioneaza?

Ai posibilitatea sa faci " output test" din vag com si vei verifica daca acesta lucreaza.

Referitor la ce a zis Rudolf, cu pompa de benzina iti spun ca e chiar foarte posibil sa vezi dupa vreo 5 minute ca pompa nu iti mai face presiune(si evident debit) sau sa vezi fluctuatii de presiune (debit) pe un ceas de presiune cum tocmai el a spus-o.

Am intalnit si pompe defecte, pompe care se blocau dupa un anumit timp. Adica porneau bine merci, faceau presiune iar dupa un timp (cateva minute) se incalzeau si gata: se blocau si nu mai functionau.

Dar am intalnit si caz in care pompa era perfecta numai ca la un moment dat nu mai functiona cum trebuie din cauza unei probleme electrice. Este un fir care vine de la ECU la injector, cel care da comanda de deschidere solenoidului din injector si acela era in scurt. Era prost izolat undeva pe traseu si facea masa cu blocul motor.

Cea ce zice Rudolf ca pompa nu mai face presiune din cauza ei e relativ. Adica poate fi o cauza electrica cum am mai spus mai sus care sa duca mai departe la o functionare incorecta a pompei si tu sa crezi de fapt ca e pompa.

Pompa poate fi CAUZA dar poate fi si EFECT al unei cauze.

Florine, tu esti din Suceava vad, daca vrei ne intalnim si zic eu ca daca studiem atent totul (cu manualul in fata - ala original de service) ii dam de capat. Ca in service nu cred ca au rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am cumparat un spray de carburator si am curatat clapeta, am inlocuit toate furtunasele ...deocamdata nu am apucat sa ma plimb decat 5 10 min si a mers ok, in caz ca se mai opreste revin cu info!

In caz ca nu ii dau singur de capat! apelez la tine

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, Dorur ti-a dat invitatie sa mergi la el .

Avand in vedere ca s-a mai chinuit cu astfel de probleme - dupa cum scrie stie si ce face - eu

sant de parere sa-l iei serios si sa nu mai cauti rezolvari din scrise si auzite.

Daca s-a oferit sa te ajute inseamna ca o sa te trateze cu calm si rabdare !

Pentru masina unui coleg de pe forum mi-au trebuit 2 saptamani sa-i

pun la punct masina.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar am luat in serios, astept sa vad daca mai face si o sa apelez la el!Dorur da-mi id tau te rog!

Modificat de Florin..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai face (ceea ce eu sper sa nu iti mai faca) si te intalnesti cu colegul Dorur, si ii dati de cap, eu, personal, si ceilalti in general te rugam sa ne spui si

noua pasii care i-ati facut, ce simptome au mai aparut, si rezolvarea

Va multumesc anticipat

Asa cum altii m-au invatat pe mine, si eu vreau sa invat pe altii, avand in vedere ca la intalnirile din bucuesti, multi ma intreaba ce si cum, si vreau sa ajut pe cine pot

Inca o data iti multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatarea clapetei, 2 zile a mers brici astazi cum s-a incalzit peste 20 grade afara, iar sa oprit...dorur lasa-mi id sa ne vedem daca vrei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Innebunesc azi ma lasat de 5 ori in 4 km :)) :P cumpara cineva golf 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa descriu problema mea mai pe larg pentru a putea fi ajutat daca este posibil...acum 2 luni eram la drum lung si in timp ce urcam un deal masina a inceput sa dea in nas,turometrul oscila,se ineca,mergea prost si ma gandeam ca se termina benzina mai ales ca urcam panta si eram pe rosu la benzina. dupa 2 km a murit motorul de tot,am fugit la peco am alimentat 2 litri si la prima cheie a pornit si am mers bine pana acasa,apox. 10 km. ajuns acasa am zis sa merg sa-i fac plinu,dar cand am dat sa pornesc nu a vrut nici cum...dupa vreo 10 min a pornit dar pe drum tot asa se ineca,oscila turometru,murea motoru(nu tot timpu). l-am sunat pe mecanic si a zis sa deschid busonul sa merg asa cateva minute timp in care nu a facut nici o figura. ziua urmatoare insa la fel aceleasi probleme si am mers la o scanare vag unde au aparut 3 erori:-senzor temperatura,potentiometru clapeta acc.,senzor hall g40(testul a fost facut cu motorul oprit si am inteles ca mereu apare aceasta eroare). dupa scanare nu am mai avut nici o problema de acea natura(sa oscileze turometru,sa mearga infundata), doar de 2 ori la drum lung pt o fractiune de secunda dadea in nas dupa care revenea la normal. acum 3 zile am schimbat insa senzorul de temperatura (dar fara rost pt ca temperatura in mers la bord sta tot la 75-80 de grade nu la 90 dar asta probabil e problema din termostat) si totul a mers frumos pana seara cand am uitat muzica si pozitiile timp de o ora. am dat sa pornesc si nu a vrut nici cum..am facut prostia sa o imping si cand a pornit a mers vreo 2-3 m infundata dupa care a murit motorul. am gasit pe cineva sa-mi dea curent si la prima cheie a pornit. m-am gandit ceea ce si probabil s-a intamplat ca bateria s-a descarcat si am lasat-o pornita la relanti sa incarce bateria dar cand temperatura motorului a ajuns la 90 grade(la relanti ajunge,doar in mers sta la 75-80) s-a oprit pur si simplu fara oscilatii,motor tremurand,etc. si de acum 3 zile pana astazi masina mege bine cand motorul este rece, nu intrerupe,nu oscileaza turometru doar se opreste pur si simplu cand se incalzeste. imi cer scuze daca suna a roman dar ma enerveaza la culme problema asta, mai ales prin faptul ca nu stiu de unde sa incep. va multumesc mult si astept sfaturi,idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!