Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

ai puso pe tester ? tia dat ceva ? ti se opreste doar in mers? sau la pornire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nou si eu am problema asta (doar ce am rezolvat altele :blah_: )

simptome la mine: si cu motoru cald si cu el rece la un moment dat nu se mai tureaza si incepe sa scada turatia indiferent cat de mult apas acceleratia..calc ambreiaju si moare

rog colegii care au mai avut aceeasi problema ( dar nu gen motoru se balbaie si moare sau alte variante) sa-mi zica exact cum au rezolvat problema

1. filtru de benzina e nou,

2. releul pompei nu cred ca e la mine, ca mi-a murit motoru si la rece dupa 1km- releu nu apucase sa se incalzeasca, o sa fac proba cu unul bun( pacat ca nu stiu pe nimeni din alexandria cu golf 3 :lol: )

3. pompa de benzina nu am verificat-o, dar o sa o scot sa vad cum arata sorbu si sitele respective--- nici ea nu cred ca e de vina ca zic eu s-ar balbai cat de cat motoru sau ar face figuri la o accelerare puternica..

am un prieten cu un opel astra din 93 si la fel patea, a schimbat modulul de aprindere( diferit de bobina si ecu,cel putin la el) si s-a rezolvat ..eu am citit in manualul de golf 3 si din cate am inteles acolo ecu=modul de aprindere ..poate ma lumineaza si pe mn cineva, la golf 3 e diferit de astra prietenului meu??

astept sa vad ce zice testeru(desi nu am mari sperante..din ce am citit nu iese nimic la scanare)

Modificat de Hacki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se opreste in mers,in general dupa ce merge o perioada.motorul merge perfect si porneste la sfert.dupa ce se opreste porneste imediat la prima sau a doua cheie.luni mai incerc treaba cu contactul si senzorul hall.dar daca nu e nici de la astea?mecanicul nu mai are nici o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nou si eu am problema asta (doar ce am rezolvat altele :) )

simptome la mine: si cu motoru cald si cu el rece la un moment dat nu se mai tureaza si incepe sa scada turatia indiferent cat de mult apas acceleratia..calc ambreiaju si moare

rog colegii care au mai avut aceeasi problema ( dar nu gen motoru se balbaie si moare sau alte variante) sa-mi zica exact cum au rezolvat problema

Am patit la fel ca tine acum un an. In plina acceleratie am simtit cum imi scade turatia motorului indiferent cat de tare apasam acceleratia. Simteam cum doar lungesc scaderea turatiei daca ii dadeam gaz.Am apasat ambreiajul si a murit instant (e o senzatie nasoala ramai fara servodirectie ). A pornit imediat dupa aceea la sfert. De atunci nu s-a mai intamplat niciodata. Sincer nu am facut nici o interventie asupra masinii de atunci. Nu am putut observa decat faptul ca aveam mufa de la termocontact scoasa (dintr-o operatie cu o zi in urma cand l-am schimbat). Nu stiu ce a cauzat oprirea . Poate benzina proasta ? Am diagnosticat-o cum am ajuns acasa si nu am observat nimic .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ..chestia ciudata(desi nu vad legatura) e ca si eu am un scurt pe traseul firelor care vin de la termocupla-asta e concluzia la care am ajuns (am observat asta asta incercand sa leg ventilatorul pe direct folosind mufa de la termocupla care duce la ventilator---ventilatorul porneste numai cu un sigur fir legat la baterie,cred ca cel cu plusu---eu unu nu cred ca e normal..)

momentan nu pot sa mai verific nimic la masina ca eu sunt in bucuresti si masina zace acasa,in alexandria

ps: termocupla e buna zic eu..si cea veche si asta noua cu care am inlocuit-o(crezand ca nu e buna cealalta)

termostatul e bun ,radiatorul nu e infundat ,acu de la temperatura imi arata 100-110(temperatura reala)si ventilatoru tot nu vrea ---ventilatorul e ok merge pe direct la ambele turatii

..o sa incerc sa rezolv mai intai problema asta si apoi vad ce si cum si cu opritul in mers..multumesc tracto de raspuns :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu, rar , dar are aceleasi manifestari. Macar de ar deceda ceva sa stiu de unde este, dar face chestia asta foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat:releul pompei de benzina,partea electrica de la contact,pompa benzina,bujii,senzorul hall,luleaua , capac delcou,panoul de sigurante si masina tot se opreste in mers.am mai incercat cu un electrician sa legam pe direct din computer releul de benzina care decupleazasi degeaba ,masian se opreste in mers la diferite perioade de timp.astept sugestii:)multumesc anticipat.(mentionez ca motorul merge perfect,nu da in nas sau chestii din astea pur si simplu se opreste dupa care porneste dupa cateva chei)daca aveti idee ce as mai putea incerca ,niste scheme electrice,cineva care ma poate ajuta nu ezitati sa raspundeti :rolleyes:(golf3,motor14 abd,44 kw,94)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am 2 prieteni langa mine in parca.... unul cu un 1.6 care i se opreste masina in mers si nu porneste imediat . nici macar daca io da pe a2a din mers tot nu pleaca . trebue sa stea putin sa se raceasca motorul si apoi porneste fara probleme :| ... si la fel se chinuie . nici acum nustie ce are ... pe tester ia dat delcou,senzor hall pe acolo . lea schimbat si degeaba... :\ ..

celalalt are un 1.8 si lui ai faceau aceasi probleme . la el a fost pompa de benzina 100% . a schimbato si de atunci nu mai are probleme... :| din cate zici ca ai schimbat alte ideei nustiu ce sati zic ....

pe tester ai puso ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vi se opreste motorul si nu porneste imediat de abia dupa mai multe chei nu va da de gandit ca totusi este o problema de alimentare ?

@sonnic . Vezi ca eroarea de la delcou cu motorul oprit apare la toate masinile . Trebuie verificata masina cu motorul pornit. Altfel s-a schimbat degeaba senzorul hall .(am spus asta doar ca pe o completare poate ca stiai deja)

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tot se opreste;mai rar,dar se opreste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la inceput se oprea motorul in mers... apoi cand era motorul cald nu mai reuseam sa il pornesc,am reusit si am depistat care era problema,ii taia curentul la electrovalva(am legat un fir de pe "+"-ul de la pozitie pentru ca atunci cand sunt pornite farurile sa aiva curent si sa nu se mai opreasca)...

citind un alt topic am gasit postul de mai sus..stie cineva ce este electrovalva respectiva si cine e responsabil de intreruperea ei ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un golf 3 din 94 care se oprea in mers si pornea dupa vreo 30 40 de secunde. Problema la mine a fost alarma din fabrica; era pe claxon. Am renuntat la alarma si merge si acum fara probleme. Nu s-a mai oprit de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost la un electrician de ai scapat de ea,sau merge si DIY?Acum de cand a dat caldura,ieri si azi,se opreste si mai des ca inainte,releele alea pe care le-am schimbat sunt fierbinti,e in regula?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un golf 3 din 94 care se oprea in mers si pornea dupa vreo 30 40 de secunde. Problema la mine a fost alarma din fabrica; era pe claxon. Am renuntat la alarma si merge si acum fara probleme. Nu s-a mai oprit de atunci.

cum ai renuntat la alarma ?asta nu am incercat.poti.sa-mi zici exact ce ai facut?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm.... altii(eu spre exemplu) cauta sa monteze alarma originala de fabrica si voi vreti sa scapati de ea.

Incercati cel putin sa remediati problema la alarma daca tot spuneti ca din cauza ei se opreste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc . de curant motoru meu e zgomotos...se aude mai tare decat inainte , ce pot sa ii fac ? i-am schimbat de curand compensatori hidraulici ptr ca erau blocai..dar acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot pompa de benzina a fost..am schimbat-o cu una de la dezmembrari 150lei (450lei-noua mi s-a parut prea mult) ..am verificat inainte releul si bobina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema ,in modulul de alarma (aveam alarma din fabrica )exista trei relee dintre care unu(cel care taia alimentare)era putin dezlipit din cositor avea contact imperfect.dupa ce l-am lipit

problema a disparutsi nu am fost nevoit sa anulez alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema,rezolvarea ei si un semn de intrebare. Pornesc masina si dupa 1 secunda moare, de vina e bobina de inductie, da scanteie cat sa porneasca si dup-aia nu mai da. Treaba e ca am schimbat-o acum nici un an si n-am pus orice bobina, am pus Hella. De ce naiba s-a stricat deja? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacro, a fost vreme umeda afara cand a facut problema asta? ca si a mea a facut asa azi, si era umezeala in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, a tot plouat azi. Asta sa fie cauza? umezeala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema,rezolvarea ei si un semn de intrebare. Pornesc masina si dupa 1 secunda moare, de vina e bobina de inductie, da scanteie cat sa porneasca si dup-aia nu mai da. Treaba e ca am schimbat-o acum nici un an si n-am pus orice bobina, am pus Hella. De ce naiba s-a stricat deja? :pale:

Ca sa nu ma plictisesc am pornit intr-o mare aventura cu un motor ABU. Problema: merge fara

probleme, dar....daca il opresti nu mai porneste decat dupa cateva minute bune. Lucrez la ea de 4 zile.

Am conectat un Vag-Com, nu m-a ajutat. Acum cu un tester Black Box- paralel si cu un osciloscop digital Pico

am reusit sa ajung la o etapa : Cand nu vrea sa porneasca, senzorul Hall emite semnal de comanda

la ECU, desi senzorul este alimentat de ECU, dar de la ECU nu mai vine nimic, ca atare nu mai exista

nici scanteie. Am schimbat ECU motor si inca nimic.

Voi continua sa masor simultan cele 3 (trei ) alimentari cu tensiune si cele 3 cuplari la masa.

Problema este ca face asta doar dupa mai mult de una ora de functionare si ..

numai cand vrea " muschii lui ". Este distractiv , nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand porneste si moare dupa 1 secunda este un simptom pentru probleme la imobilizator. Daca asta nu da semnal la ECU nici de la ECU nu mai porneste nimic.

Sa nu ai pe undeva un contact imperfect sau oxidat care sa faca figuri cand vrea el. Vezi ca bobina antidemaraj se conecteaza la imobilizator printr-o mufa si aia mai face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce senzorul hall nu trimite impuls la ECU rezultatul va fi:

1. ecu sesizeaza ca motorul are turatie zero si nu deschide injectorul (adica injectorul nu va pulveriza benzina oricata presiune ar fi pe tur)

2. nici scanteie nu va fi chiar daca bobina, bujiile si fisele sunt bune deoarece ECU nu va vedea motorul in miscare

In alta ordine de idei m-am confruntat si eu cu 2 cazuri (un motor ABU si unul ABS, asadar ambele mono-motornic) care m-au pus in dificultate deoarece:

- masinile pornesc foarte bine, trag foarte bine

- la diagnoza toti parametri verificati de mine sunt foarte ok

- pompa de benzina, filtrul de benzina, releul pompei a au fost schimbate sa ma confing ca elimin din necunoscute

- sistemul de aprindere e ok: bujii, bobine, fise, delcou, senzor hall.

- avansul ok, verificand in acest sens si pozitia arborelui motor, axului cu came si a delcoului (distributia)

- de alarma sau imobilizator nu poate fi vorba ca masinile nu au asa ceva, deci alte cauze eliminate

.... si acum beleaua:

motorul se opreste din senin dupa care porneste ori la prima cheie ori la a doua, dar ideea e ca porneste frumos si iar merge impecabil pana la un moment dat (poate fi vorba de minute, ore sau chiar zile). Dupa ce se opreste nu apare de asemenea nimic neobisnuit la diagnoza. Nici o eroare iar parametri absolut ok.

Dupa numeroase cercetari am ajuns la 1 ipoteza:

- un contact imperfect in ECU, o lipitura oxidata, ceva de genul asta altfel nu-mi explic;

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!