Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

COINCIDENTA

Daca zici ca ai verificat pe fisa centrala si tot nu aveai scanteie, capacul delcoului este exclus.

Ramane senzorul Hall, foarte probabil, cablajul la acesta, sau ECU (cel mai putin probabil)

Cu masuratul tensiunii intre 1 si 2 nu obtii nimic decat daca ai un multimetru care inregistreaza min si max de tensiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu masuratul am retinut aspectul ca imi trebuie un aparat mai posedat. am inceput sa caut printe cunostinte.

hm.....si zici ca senzorul asta poate da manifestarile astea dubioase? in logica mea..daca ar fi el de vina teoretic aceste manifestari ar trebui sa devina din ce in ce mai dese..right? deci nu are rost inlocuirea lui...momentan, ci numai curatarea meticoloasa a contactelor pentru moment....am dreptate?

oricum, multumesc pentru raspuns pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e Hall nu e de la contacte. In interior are un semiconductor care, in timp, isi pierde din proprietati si nu blocheaza/produce tensiune(a) la un prag necesar. Pe scurt, problema este in interior.

Mia mi-a facut din ce in ce mai des, dar la un interval mare, de la o data la cateva luni pana o pornire din 50 de incercari :). Evident, "pornitul la 50 de incercari" a atins punctul culminant in ajunul Craciunului.

Dar nu e sigur inca ca ai aceasi problema.

Totusi, cand nu porneste, pune firul (central parca) de la Hall la masa. Daca ai scanteie de acolo este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere cu mac23, acum insa acum nu stiu cat de mult iti variaza tie turatia

deci..............azi iar mi s-a oprit in mers, insa a pornit la prima cheie!

nu am probleme la pronire deloc

masina tremura la relanti, care oscileaza un pic, mai nou, uneori cand in mers calc ambreiajul acum scade la 700 rot/min so de l;a 90-100 km/ ora nu imi mai trage si se aude un fluierat ciudat, insa numai de la viteza aia in sus

Modificat de paizisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ps: cu primii bani care-i prind, o dau dracu de rabla, si iau golf 4, ca mi-a mancat zilele

Eu am Golf 4, an 2003 si sansele sa se opreasca din mers cum scot din viteza sau apas ambreajul, cresc exponential. Doar ca la mine reporneste pe loc, si am observat daca merg cativa km cu o turatie constanta cca. 2200 rt/min, acul turometrului se stabilizeaza chiar si cand merge la relantiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.macar tu nu ai scimbat jumatate de masina ca mine..................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 3 1,8 i si l-am trecut pe gpl .de la un timp incoace nu vrea sa mai mearga pe benzina .dar cand scot un furtun de sub filtru de aer care nu stiu ce rol are merge struna cum i-l pun la loc moare .am schimbat electovalva prin care trece furtunu si tot degeaba ....daca ma puteti ajuta ...... :vaidecapulmeu:

si unul din furtune se duce in rezervor

Modificat de cristiturlea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

AM vazut ca topicul este vechi , dar am si eu aceeasi problema! In timpul mersului moare motorul si se aprind martorii in bord! Dupa 30sec , max 1 min motorul porneste fara nici o problema. E destul de aiurea problema ,merg pe DN1 zilnic si naspa sa-ti moara motoru! Am schimbat bujii , fise , maine filtrul de benzina!

Problema a inceput acum cateva luni- a fost o ploaie torentiala in Ploiesti , pe soseaua de Vest apa cred k avea aproape o jumatate de metru-si eu am trecut ca "gasca prin apa"-Imediat ce am iesit pe DN1 s-a oprit curentu(cu intermitenta) ,muzica , faruri, stergatoare, pt aprox 30 sec, dar motorul mergea.Am ajuns acasa , am plecat la magazin si pe drum motorul s-a oprit! de atunci cel putin o data pe luna se mai opreste(dar in ultima vreme se intampla mai des)

Daca aveti idei , sugestii va ascult!

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta cand ma plimbam prin oras, mi s-ar oprit motorul in mers, s-au aprins martorii in bord si luminile au ramas aprinse.Normal, am incercat sa pornesc motorul si am reusit din prima dar cu pedale.Am mai patit asa din cauza fisei de la bobina care nu sta bine.Ma uit la fisa de la bobina ii ok, ma uit la senzorul de temperatura ii ok.Incerc sa pornesc masina, tot asa cu multe pedale + ca nu sta deloc la relanti.In schimb daca o las in frana de motor, motorul nu are ce face si merge.Daca il las la relanti moare, daca tin pedala de acceleratie apasata nu mai moare.Am scos mufa de la senzorul de temperatura si am incercat sa pornesc motorul,dar de data asta nicidecum nu a mai vrut,doar cu mufa conectata am putut sa-l pornesc cu pedale fara a sta la relanti.In final am pornit motorul si am accelerat la relanti ~2500-3000 si apoi am lasat pedala ince ince incet de sub picior si apoi si-a revenit.

Am mai patit sa se opreasca motorul si tot pe vreme din aceasta ploioasa,dar l-am pornit imediat si a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

AM vazut ca topicul este vechi , dar am si eu aceeasi problema! In timpul mersului moare motorul si se aprind martorii in bord! Dupa 30sec , max 1 min motorul porneste fara nici o problema. E destul de aiurea problema ,merg pe DN1 zilnic si naspa sa-ti moara motoru! Am schimbat bujii , fise , maine filtrul de benzina!

Problema a inceput acum cateva luni- a fost o ploaie torentiala in Ploiesti , pe soseaua de Vest apa cred k avea aproape o jumatate de metru-si eu am trecut ca "gasca prin apa"-Imediat ce am iesit pe DN1 s-a oprit curentu(cu intermitenta) ,muzica , faruri, stergatoare, pt aprox 30 sec, dar motorul mergea.Am ajuns acasa , am plecat la magazin si pe drum motorul s-a oprit! de atunci cel putin o data pe luna se mai opreste(dar in ultima vreme se intampla mai des)

Daca aveti idei , sugestii va ascult!

Ms!

partea cu opritul curentului dupa ploaie poate fi doar o coincidenta, fara legatura cu oprirea ulterioara a motorului. mai ales ca atunci cand ti-a cazut curentul, motorul mergea. Nu am pretentia de a da solutia finala la problema ta, dar verifica pompa de benzina din rezervor si sitele de pe ea. Lucrarea e relativ simpla. Daca sunt colmatate sitele, pompa se incalzeste la intervale variabile, in functie de ceea ce ii ceri. Si are o protectie la supraincalzire care o decupleaza. Curata sitele si vezi ce obtii din asta. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac putin :D

Observ,ca problemele legate de oprirea motorului in mers,le au majoritatea motoarelor de 1,6 si 1,4...

Apropo de topicul cu "pareri motor 1,8",pentru cei ce nu sunt inca convinsi de fiabilitatea acestuia...

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru probleme legate de faptul ca nu sta la relanti si moare trebuie verificat cu precadere motorasul de relanti-pompa de benzina-potentiometrul clapete-bobina-contacte imperfecte-aer fals, totul depinzand de cat de des se intampla sa va moara motorul subit.Daca ar fi din senzorul hall masina nu ar porni deloc, ori daca porniti si o tineti din acceleratie atunci acest senzor isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dorur

Sa fie o coincidenta ca mi s-a oprit doar cand a fost timpul ploios?Cum se pot verifica:senzorul hall si releul de la ecu?

Daca era de la senzorul hall, nu cumva trebuia sa nu mai pot porni deloc masina?Dimineata cand am pornit-o era ok, mergea stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasy... eu sunt patit la audi cu senzorul hal.

Intra-devar dupa cum s-a spus mai sus de catre cineva, daca scoti mufa la el, adio pornire. Cu alte cuvinte e imposibil sa pornesti motorul daca acel senzor nu trimite la ECU turatia motorului.

Dar, la mine s-a intamplat ceva ciudat. Pornea masina bine dar uneori se oprea in trafic si nu mai pornea pentru o perioada de cateva minute sau uneori auzeam rateuri pe evacuare si masina dadea in nas cand acceleram si chiar se oprea. Si totul a fost din cauza mufei de la senzorului hal care facea contact imperfect. Am curatat mufa aia si pinii in care aceasta intra si de atunci n-am mai avut probleme. Si culmea e ca problema asta se manifesta extrem de rar si in special iarna, pe umezeala, condens.

In fine, sunt cazuri particulare si uneori e greu de depistat astfel de cauze mai ales cand problema se manifesta rareori.

Daca motorul nu porneste deloc, e clar.. te apuci sa vezi ce are si pana la urma ii dai de capat si aflii cauza.

Dar cand motorul porneste si ruleaza foarte bine si uneori iti face pentru perioade scurte de timp surprize neplacute (dubioase, neexplicabile) e greu de depistat problema. Devine chiar frustrant.

De obicei contactele electrice imperfecte genereaza manifestari ciudate ale masinii pentru perioade scurte de timp, sau in zile ploioase cand condensul isi pune amprenta asupra imperfectiunilor din instalatia electrica.

Sunt patit si cu releul la ECU. E extrem de important acel releu si constat ca sunt foarte multi dintre voi care il ignora cu desavarsire. Pai cum sa gestioneze ECU corect aprinderea si alimentarea cu benzina atunci cand acel releu functioneza necorespunzator. Prin acel releu ECU primeste curent de la bateria masini deci daca primeste un voltaj necorespunzator veti avea manifestari tare dubioase ale motorului. Sunt patit si cine nu crede sa mai caute pe forumuri straine ca sunt multi care au avut probleme cu acest releu.

In schimb nu garantez ca de aici iti vin problemele dar nu strica sa verifici ce ti-am spus mai ales ca iti spun din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatii.Am sa verific acea mufa sa vad daca ea este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu opritul curentului dupa ploaie poate fi doar o coincidenta, fara legatura cu oprirea ulterioara a motorului. mai ales ca atunci cand ti-a cazut curentul, motorul mergea. Nu am pretentia de a da solutia finala la problema ta, dar verifica pompa de benzina din rezervor si sitele de pe ea. Lucrarea e relativ simpla. Daca sunt colmatate sitele, pompa se incalzeste la intervale variabile, in functie de ceea ce ii ceri. Si are o protectie la supraincalzire care o decupleaza. Curata sitele si vezi ce obtii din asta. Succes!

Astazi am schimbat filtrul de benzina! Era filtru original VW -si pe el era inscriptionata o data: 14-01-1994!(din '94 este si masina)-asta inseamna ca filtrul meu avea 15 ani!?!?!?!

urmeaza sa vad daca mai moare motorul-atunci voi umbla si la pompa de benzina!

Sper sa nu fie cazul!

Deja am facut cativa km cu masina si parca merge mult mai bine!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dorur

am verificar mufa si pare ok.

Insa in seara asta cand sa dau sa plec cu masina de pe loc, aceleasi simptome descrise.Fiind o zi cetoasa si umezeala in aer, n-a vrut sa porneasca motorul numai cu pedale si nici nu statea la relanti decat daca tineam piciorul pe acceleratie.Cred ca trebuie sa ma uit mai atent pe la instalatia electrica.Rezolvarea?Am tinut piciorul pe acceleratie si l-am accelerat putin2000-2500 dupa care am lasat usor ,usor pedala sa vad daca tine relantiul si dupa vreo 2-3 incercari si-a revenit.

Poate sa aiba legatura cu aceste simptome senzorul de temperatura a apei sau sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ciudat ca nu ti-a pornit fara senzorul de temperatura. Nici cu pedala de acceleratie apasata putin?

Atunci cand zici ca pleaca tinuta din acceleratie, nu ai probleme cu motorul care trepideaza?

Poti avea probleme si bobina/hall, iar daca reusesti s-o ti suficient de sus in ture sa nu se opreasca te poate pacali. Adica daca din 100 de impulsuri lipsesc 5, la 800 rot/min se opreste motorul, dar la 2000 poate functiona, dar cu vibratii mari.

Verifica cu VAG-COM potentiometrul clapetei si contactul de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista mari sanse ca aceste probleme sa fie si de la sonda de temperatura. lambda mai putin si se poate verifica mai usor .... se scoate mufa de la lambda si mergi fara sonda, incearca o resetare de clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda e EXCLUSA TOTAL.

Sonda lambda nu are absolut nici o legatura cu pornirea masinii la rece. Logic, ea incepe sa lucreze dupa ceva timp ca trebuie sa se incalzeasca la 300 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al tine se poate sa fie problema din relanti care se pot schimba , sau senzoru temperatura aer din filtrul de aer daca ai . daca doar cand e umezeala mare afara face verifica firele de la senzoru temp si alte mufaraie(cea de la injector, sau de la relanti) ce mai ai poate face vreun scurt.sanatate! sonda lambda exclusa total precum si sonda temp apa .

Modificat de quicksilver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa zic ca, cu masina s-a circulat inainte s-o pornesc si nu a avut nicio problema.Cred ca problemele au inceput doar cand s-a lasat ceata si a fost multa multa umezeala in aer.Dupa ce am pornit masina si a mers ok nu am mai avut probleme.Odata mi s-a parut ca oscileaza relantiul, dupa care nu a mai facut.Pe masina am ceasuri model mai vechi si apa nu imi sta la 90 grade nici cu bordu dinainte, nici cu acesta.In schimb motorul functioneaza bine daca se verifica furtunele?termostatul), socul electronic.Posibil sa fie duse contactele de pe senzor care indica temp in bord.

@ valentin

Masina pornea doar cu pedale, tot trebuia sa-i fac pedale ca sa porneasca.Bobina a fost schimbata acum 2-3 ani, nu cred ca fie probleme, ca doar a mai trecut prin vremuri cu umezeala, in schimb nu stiu cum as putea verifica senzorul hall....Nu sunt sigur de vibratii,dar posibil sa fie in timpul cat am incercat sa fac sa stea masina la relanti.In schimb, daca lasam motorul la relanti si murea pana la 2--400rpm, iar apoi apasam brusc pedala, vibra urat si urca in ture.In oras pot sa verific cu vag-com ,doar ca imi trebuie cablu 2x2 pe care deocamdata nu-l am.

@GBI

As vrea sa schimb si senzorul de temp a apei si apoi sa urmaresc ce se intampla.

@quicksilver

Am senzor pentru temperatura aerului,doar ca nu este in filtru ,ci este in corpul injector mai bine zis langa injector.La un moment dar ma gandeam si la el sa fie problema.Cum se poate curata fara a da tot corpul injector jos?Merge cu un betior si putin alcool sanitar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!