Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Buna dimineatza,

Am nevoie de niste pareri. De curand masina se opreste in mers. Simptome: porneste greu (uneori invarte si de 10 ori in trei serii consecutive si nu porneste,alteori porneste si parca se sufoca),a devenit lenesa si...moare in mers(indiferent de viteza si ture). Inca ceva: acu 2 luni cand am schimbat filtrul de benzina a tasnit benzina cu presiune de pe furtun,pe cand acu o saptamana cand l-am schimbat din nou a facut doar un "fasss" anemic. Furtunele sunt prinse bine,nu sunt scapari. E cumva pompa de benzina obosita? App,am verificat si curatat toate cablurile,mufele,siguranta,releul,toata electrica si e ok. Apreciez niste pareri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea: pompa de benzina.dupa cum ai zis,sansele ca ea sa fie aproape de finish sunt de 99,9999%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i un test te compresie la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema f asemanatoare. Mie mi se opreste dupa ce ploua, mai exact, azi ploua si maine vreau sa o pornesc si surpriza, porneste imediat dupa ce electromotorul se opreste moare, mai incerc o data la fel si tot asa, daca incerc(si daca si reusesc) sa o accelerez inainte sa moara se ineaca merge in shuturi si culmea ...iara moare.Dupa multe incercari esuate de a o porni si a merge "decent" isi revine.Ce ar putea fi...? Eu personal cred ca din cauza umezelii si a umiditatii si poate si ceva contacte oxidate pe la delcou sa am prob astea, acuma astept pareri si sfaturi ;-)

am uitat sa mentionez motor 1.6 benzina monopunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bobina de inductie (transformatorul de aprindere, parca asta e denumirea tehnica), aceeasi problema o aveam si eu, cand era multa umezeala in aer sau o duceam la o spalatorie auto automata, care arunca apa si pe sub masina, pornea greu. Am verificat functionarea bobinei intr-un mod foarte "profesional" :blah_: am turnat apa pe bobina de inductie si dupa aceea am incercat sa pornesc motorul, a pornit, am turnat iar apa si nu a mai pornit. Am schimbat bobina am turnat apa in repetate randuri si motorul a pornit de fiecare data. De atunci nu am mai avut probleme cu umezeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms , o sa incerc zilelea astea sa vad daca asta e buba si la mine ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , sunt nou pe forum si am si eu un golf 1.6 mpi , 101 cp , si la relantii ,merge merge , tremura putin - scade turatia , iar creste , mai sta ceva timp .. iar la fel .. de la ce ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema oscilatiile la relanti sunt comune. Pot fi de la debitmetru, delcou, motorasul de relanti, clapeta de acceleratie etc.

Mai bine arunca un ochi aici. S-a dezbatut problema asta mai mult pe topicul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema ,daca opream masina si vroiam sa pornesc motoru iara de multe ori nu mi se mai aprindea bordu si deci nu mai pornea pateam destul de des problema asta pana a inceput sa dureze si jumatate de ora apoi mam pus sa vad care e problema pentru ca puteam sa verific cand nu pornea ,si problema era de la modulul de alarma caci are alarma din fabrica modulul se afla in spatele indicatoarelor de la airbag,si abs ,si dandul afara am constatat contact imperfect la piceorusele releului care taie curentul sa nu fie furata masina,si cand trepida murea motoru si cand facea contact pornea tind sa cred ca am avut ceva probleme cu mersu prost de exemplu daca mergeam pe un drum rau incet cu 1 cateodata dadea in nas o fractiune de secunda intrerupea alimentarea si facea frana de motor sper sa ajute pe cei care se confrunta cu un astfel de caz (in special cei cu alarma din fabrica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat azi jos pompa de benzina ca n-am mai suportat,ma lasa din km in km. De data asta cand am desfacut furtunul de tur nici macar "fass" nu a mai facut.,.ce vreau sa zic e ca am cuplat-o la baterie si merge dar cand astup cu degetul stutzul se opreste,nu are deloc putere. Asta e confirmarea suprema ca e dusa nu? vreau sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine incerci pompa tragand lichid (apa) dintr-un vas. La capatul celalalt montezi un manometru si vezi presiunea cu care "scuipa" benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se opreste cand ti cu mana, e dusa pompa. o pompa buna care isi tine presiunea nu i poti opri benzina cu mana.e bine sa incerci pompa in benzina sau motorina, apa in nici un caz ca conduce curentul electric; deoarece benzina in treaseul ei prin pompa ajunge si la carbuni, evident ca si apa va face la fel si risti sa arzi pompa.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o aseara. A murit motorul in primele 5 minute cu noua pompa dar cred ca din cauza aerului de pe traseu. Dupa ce a intrat benzina peste tot merge brici,nu mai face figuri.

Multumesc tuturor pentru ajutor. :D Multi km fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am patit-o si eu azi. in treapta a 3-a pe la 2200-2300 rpm am simtit k nu mai trage motorul . turatia scadea chiar daca eu apasam acceleratia . ca atunci cand vrei sa urci o panta cu o treapta necorespunzatoare si indiferent cat apesi tu acceleratia turatia scade . m-am speriat si am calcat ambreiajul imediat. fara sa imi dau seama am oprit motorul mai repede. turatia a scazut la relanti si apoi motorul a murit in mers. (noroc k deja ma bagaasem pe prima banda ). am oprit m-am uitat pentru eventuale scurgeri . nimic. temperatura apei era sub 90 C pe ceas pe la vreo 70-75. nu mi s-a aprins nici un bec. dupa cateva injuraturi mi-am facut curaj sa o pornesc. Surpriza . la sfert. am mers cu grija primul km. masina nu dadea simptome de nici o defectiune. ajuns acasa am pus vag-ul pe ea dar nu am nici o problema .

am citit mai sus ca aceleasi sunt simptomele voastre si ar fi pompa de benzina. eu as avea banuiala tot pompa dar ma gandesc la 2 lucruri care le-am facut cu o zi inainte si care e posibil sa fi avut vreo influenta asupra pompei de benzina temporar sau definitiv. Definitiv ar suna asa : am demontat mai multe de pe la motor sa curat admisia printre care si furtunele de la tur si retur. cand le-am montat le-am montat invers. am dat la automat de cateva ori si nu a pornit. apoi am verificat daca pe tur (care defapt era returu) scoatea asa un fass de benzina. am inversat si a luat-o la sfert.Poate am defectat in felul acesta pompa. :icon_cool: Temporar ma gandesc asa : tot cu o zi inainte am batut cu ciocanul in bretelele care tin rezervorul de benzina fiind ruginite sa le curat k-lumea. ma gandesc sa nu fi deranjat vreun gunoi de pe fundul rezervorului iar pompa sa il fi tras.

ce pareri aveti ? un sfat ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,problemele la golfanul meu persista. :frigbaitata: Pompa noua isi face treaba,baga presiune de numa,poate prea multa.Am pus un manometru pe retur(doar acolo l-am putut monta) si mi-a aratat 5 bari cand am amorsat pompa. E bine? in plus am observat un model: Masina moare si se ineaca cel mai des la rece. Dupa ce merg vro 6 km cu ea nu mai face figuri. Ce poate sa fie? Am schimbat:-pompa

-senzorul de temperatura

-bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are vreun simptom de mers "in 3" la rece? Tremura la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremura dar doar la relati,odata ce am accelerat-o nitzel merge perfect normal(cand merge). Am galeria fisurata si de asta mi s-a spus ca ar tremura. Nu cred ca merge in trei vreodata pt ca am schimbat bujiile si toate aratau exact la fel. da na..orice e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, galeria fisurata da erori la sonda lambda, modifica amestecul. Asta una, a doua... pana se incalzeste si se dilata galeria (se mai obtureaza crapatura cu funingine) apare si senzatia de mers in 3 pistoane, nu se aude rotund. Eu ma chinui de 6 luni cu problema asta.

Orice gaura in plus pe evacuare da simptomele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil atunci ca fisura aia sa deruteze sonda asa de rau incat sa moara motorul? si pana acum 1 luna de ce nu a facut la fel desi galeria e sparta de cand am luat masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a marit fisura. Eu te intrebam de "mers in 3" nu neaparat de la bujii ci si de la injectoare (Nu stiu sigur daca a ta e injectie monopunct sau multipunct) insa nu e exclus ca buba sa fie de la injectie (reactioneaza cald-rece).

Dupa ce ti se opreste porneste greu sa o ia imediat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar face avarii daca inversezi turul cu returul, cel putin pentru sistemul de injectie multipunct, ca la mine, ma gandesc ca turul si returlui ajung in rampa de injectoare si iti invarte acolo benzina asa ca nu cred ca afecteaza faptul ca vine dintr-o parte ci nu din cealalta. Asta cred eu, poate ma insel, nu am incercat.

Ai incercat totusi sa accelerezi cand ai patit asta? Te-ai dat la ea inainte de "buba"? Vreun martor ceva in bord?

E cam diudat, probabil ar fi bine sa faci rost de un manometru si sa vezi ala ce-ti zice. E deja un fapt recunoscut ca printre principalele bube la Golf3 se numara si pompa de benzina, si, sa fim si realisti, sunt piese mai vechi de cel putin 10 ani asa ca merita verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a marit fisura. Eu te intrebam de "mers in 3" nu neaparat de la bujii ci si de la injectoare (Nu stiu sigur daca a ta e injectie monopunct sau multipunct) insa nu e exclus ca buba sa fie de la injectie (reactioneaza cald-rece).

Dupa ce ti se opreste porneste greu sa o ia imediat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?

Fisura e maricica...se aude ca un diesel vreo 5 minute,pana se dilata galeria. Ma gandeam ca te referi la injectoare. Injectia e monopunct din cate stiu,Magneti Marelli 1AV. De pornit o ia greu de tot dupa ce moare,invarte pana ii vine rau apoi cand da sa pornesca "tuseste" de parca nu ar avea scanteie/benzina peste tot. Ce ar putea fi la injectie? ceva ce as putea rezolva singur?

Multumesc :rolleyes:

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyre

am calcat blana pentru cateva secunde pedala de acc si simteam cum baga ceva benzina dar nu suficienta incat sa mentina macar turatia constanta. apoi am apasat ambreiajul fiind speriat sa nu afectez motorul ceva. nici un martor nu mi s-a aprins in bord.

precizez ca am facut 60 km de atunci si nu s-a mai manifestat problema asta.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu situatia a fost in felul urmator: am schimbat bujii, delcou intreg, senzor de detonatie, pompa de benzina, fise, bobina si teoretic mi-au curatat injectoarele (teoretic pentru ca nici macar nu s-au atins de ele).

Dupa toate astea, la rece mergea in 3. Mi-a masurat cineva presiunea pe pistoane (pe langa asta am auzit pareri de mecanici zicand ca ar fi chiulasa apoi dupa ce am masurat la altcineva au dat-o la intors ca ar fi computerul, defapt orice altceva numai sa plec de la service-ul lor dupa ce mi-au luat bani pe schimbat piese ce mergeau). Am ajuns acasa si am dat rampa de injectoare jos si am schimbat injectorul 3 cu 4 si acum injectorul 4 nu mergea cum trebuie. Am folosit o buna perioada de timp (vreo luna, cam 2 bidonase) solutie de curatat injectoare (la 8 lei sticluta) si uimitor si-a revenit.

@tracto - pateam si eu cateodata sa dea sa moare, pur si simplu nu se accelera si era defapt de la injectoare, in momentul in care ma dadeam la ea pateam sa fiu in a2a sau a3a si sa nu mai accelereze ci, dimpotriva, deccelera pana dadea murea - unul din injectoare nu pulveriza ci dadea cu nemiluita si nu putea face arderea cum trebuie si dadea simptomul asta. Totodata, tot atunci era si cu buba cu releul computerului deci nu as putea exclude ca si acesta sa aibe partea lui de vina. E o pista de plecare.

@Dacro - sincer, nu stiu cum functioneaza exact injectia monopunct pentru ca tot ce am invatat am invatat din nevoie si intodeauna mi-am dat cu parerea acolo unde am fost patit (si am fost patit cu multe) insa daca pare ca nu da sa porneasca, dupa cum zici si tu, ar fi de verificat alimentarea si scanteia. Alimentarea cu un manometru apoi scanteia ar fi sa incerca sa scoti fisa si sa vezi daca da scanteie si cum da scanteie. Totodata, nu exclude releul pompei de benzina (experienta m-a facut sa nu exclud nicioadata "prostioarele" acestea mici).

Altceva chiar nu stiu ce sa zic, poate sare cineva cu o alta parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!