Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Nu are nici o treaba cu motorina. Este vorba de piesa si atat. Nu e fiabila. De ce pe motoarele de dinainte nu sunt probleme? Era alta tehnologie, mai fiabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o mica paranteza..pe criza asta......te cred si eu c-au facut reduceri de costuri...... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. un prieten are eroare asta 17668 . supapa pompa- injector cilindru n240 ,p1260 ,scurt la plus -intermitent. si 18074 ventil pompa injector cilindru 1 p1666 scurt la plus -intermitent. faza este ca porneste, dar merge in 3 si nu se tureaza mai mult de 2000 rpm . daca ar fi injectorul ars ar trebui sa mai porneasca?a mai fost schimbat acum 2 ani. sa inceapa din nou calvarul?abia le-a scimbat pe celelalte 3 .BKP cod motor :( astept o parere . ms anticipat

aceeasi problema o am si eu..care poate fi solutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi era frica de raspunsul asta :( mai rau e ca la mine sunt si injectorul 1 si 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza este ca a platit la vw service banii pt injector si mana de lucru ,dar vw italia o sa-i returneze. deci cost 0.si pt celelalte 3 a primit banii inapoi. nu inteleg pt ce trebuie sa platesti daca dupa 1 saptamana ii primesti in cont. asta-i politica in italia . oricum este posibil sa inceapa din nou calvarul ,chiar daca au fost schimbate toate 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

faza este ca a platit la vw service banii pt injector si mana de lucru ,dar vw italia o sa-i returneze. deci cost 0.si pt celelalte 3 a primit banii inapoi. nu inteleg pt ce trebuie sa platesti daca dupa 1 saptamana ii primesti in cont. asta-i politica in italia . oricum este posibil sa inceapa din nou calvarul ,chiar daca au fost schimbate toate 4.

deci din cate inteleg eu si asta e o eroare recunoscuta de cei de la vw? pentru ca mie cei de la Quark timisoara mi-au spus ca erorile astea(p1666 si p1669) nu fac parte din codurile recunoscute de catre vw si ca reparatia s-ar face pe banii mei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza este ca a platit la vw service banii pt injector si mana de lucru ,dar vw italia o sa-i returneze. deci cost 0.si pt celelalte 3 a primit banii inapoi. nu inteleg pt ce trebuie sa platesti daca dupa 1 saptamana ii primesti in cont. asta-i politica in italia . oricum este posibil sa inceapa din nou calvarul ,chiar daca au fost schimbate toate 4.

deci din cate inteleg eu si asta e o eroare recunoscuta de cei de la vw? pentru ca mie cei de la Quark timisoara mi-au spus ca erorile astea(p1666 si p1669) nu fac parte din codurile recunoscute de catre vw si ca reparatia s-ar face pe banii mei

Cosmin, daca desfaci la injectoare, poti sa-mi spui si mie exact codul injectoarelor originale? Am o masina luata recent exact cu motor BKP si as vrea sa stiu ce cod au injectoarele pentru a-mi procura unul de rezerva . Nu prea ar fi de dorit sa o car pe platforma pina la Timisoara, cine stie de unde . Prefer sa ma apuc atunci pe loc de schimbat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor Passat B6 din 2007 iunie..dupa 4 ani fara mari probleme(doar pompa de benzina)am patit si eu ca multi altii..la vreo 80 de km pe ora s-a oprit brusc pe bord apare mesajul defectiune motor cu invitatia de a trece pe la service..am ajuns cu greu specialistul zice ca e dus injectorul 1..am nevoie de urmatoarea informatie: am masurat rezistenta interna a bobinei cu un ohmetru pe toate 4 injectoarele e aceeasi 200 de kOhmi e corect ?..exista o metoda eficienta si simpla de a te convinge daca e defect injectorul?..ma ajuta orice informatie legata de acest subiect...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e 200Kohmi.

minim 200Kohmi e intre pin si carcasa, dar poate sa fie in scurt doar la temperatura mai mare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care e rezistenta masurata cu un ohmetru pentru un injector bun?..am inteles ca problema lor nu e mecanica ci electrica mai exact intra in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Duminica dupa amiaza in timp ce circulam cu vreo 50 km/ora m-am trezit cu masina motorul oprit si fara nici o sansa sa o mai pornesc . Astazi am dus-o la VW Pitesti si mi-au spus ca s-a dus un injector . Maine imi ridic masina un passat de 2.0 de 170 cp motor BMR. Intrebarea mea ar fi la voi daca stiti cumva, ar trebui sa mi le schimbe pe toate sau nu are nici o treaba. L-am intrebat pe cel de la reprezentanta daca mi le schimba pe toate si a zis ca nu poate ca toate aceste operatii se fac ONLINE si nu decide el?! Stiti mai multe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, voi cititi vreun cuvant din acest topic de 62 de pagini, inainte de a posta?!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marti mi-am facut programare la vw in Cluj unde am fost informat ca defectiunea se remediaza gratuit daca eroarea pe tester are codul potrivit , am scos mufa de pe injectorul 1 si a pornit la prima cheie..merge ca un tractor dar merge..intrebare: e o problema daca fac 60 de km cu ea in conditiilea acestea?(fara un injector functional)..de asemenea punerea in functiune a motorului si deplasarea poate sa duca la alte erori care sa anuleze garantia injectorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim, sau poate stim ...

Citeste si tu in topicul asta si o sa vezi ca la un moment dat cineva a posta informatia de care ai tu nevoie, alti colegi si-au dat cu parerea ...etc.!

Da, stiu, sunt 63 de pagini dar oare de ce au ajuns atat de multe ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal......i-as ruga/l-as ruga pe unul dintre modelatori sa inchida topicul.....eu am citit fiecare post in parte....pana la pag 63.....cred ca s-a spus totul legat de injectoarele de ''lut''........o sa pice la toate pasaturile fie BKP fie BMR......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: nu m-am putut abtine: "modelatori".....:))

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ati citit toate cele 63 de pagini si nu mai aveti nevoie de alte informatii nu stiu ce activitate mai aveti in aceasta sectiune?,,doar asa ca sa fiti ironici cu cei care se confrunta prima data cu aceste problema?..am citit toate cele 63 de pagini si informatia solicitata nu am gasit-o nicaieri deci:.. pot face 60 de km cu masina in 3 injectoare fara ca acest lucru sa cauzeze alte defectiuni la motor?..si daca pot sa apara alte erori la ECU decat cele pentru care se ofera garantie?..va multumesc astept un raspuns care sa ma ajute iar cei pentru care acest topic a devenit inutil sa se abtina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebip......ce pot spune decat ''touche''.....acolo trebuia sa fie un ''r'' nu un ''l''...... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.ms eu ma gandeam ca mi-ai spus mie ca ma aflu printre cei carora le schimba vw injectoarele gratis,si eu stiam si de la ei ca nu sunt in acele erori date de catre producator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu doar pasaturile sunt afectate, ci si audi-urile (in cazul meu - a4, 2.0 TDI 170CP, BRD - primul pe la 70.000km, al doilea pe la 85.000km) - masina achizitionata de mine din germania de la reprezentanta - Audi AG GMBH si sunt primul proprietar.

pana sa pice primul injector bagam motorina de unde apucam, dupa ce a picat si mi s-a spus ca "si calitatea combustibilului influenteaza" am bagat motorina doar de la OMV.

ambele injectoare au fost reconditionate in bucuresti la 650RON (fara tva), apoi la 96.000km a picat injectorul numarul 2 (cel reconditionat) si l-am schimbat pe garantie - mi-a fost data garantie scrisa de 6 luni.

nu stiu care este diferenta intre injectoarele reconditionate la reprezentanta si cele "home made", dar inclin sa cred ca este vorba de pret in cea mai mare parte.

de asemenea, injectorul 2 cand a picat prima data aveam in jur de 4000rpm.

@ca fapt divers - mi s-a atras atentia ca pana la 120.000km vor pica toate 4, plus caseta de directie si turbina. caseta de directie a picat deja si am schimbat-o la aprox 78.000km - se scurgea tot lichidul din ea). astept celelalte doua injectoare si turbina...

@offtopic - prima si ultima masina din grupul VAG si in mod cert ultima masina noua cumparata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si A6 C6 in situatia asta - tot cu 2.0Tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!