Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Sal domnilor. Dupa defectare pompei de inalta presiune, BOSCH  CP4, s-au blocat si injectoarele. Cel putin dupa spusele mecanicului. Cik dupa ce le-a curatat cu ultrasunete si schimbat o supapa ceva, la proba pe bancul de proba erau tot dereglate si cik n-are ce sa le mai faca. Mi-a propus sa puna el 4 injectoare uzate ce i-au ramas lui de la alte masini. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se intampla / de regula.... dupa problema aceasta cu pompa - pilitura, sa necesite inlocuirea injectoarelor. Ideea este ca trebuie curatat tot sistemul de alimentare si inlocuit componentele stricate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Am passat cod motor BKP, 140 cp, din 2007. Am observat de ceva timp ca masina nu urca in sarcina (lipsa putere). Dupa mai multe discutii si o intrevedere cu un specialist am ajuns la concluzia ca am un injector cazut. Dupa interogarea cu VAG s-a observat ca injectorul 3 are numai valori pozitive la relantiu (exemplu: 0.73 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3).

Am încercat azi sa sun la mai multe ateliere de reconditionat injectoare PD. Am inteles ca acest tip de motor (BKP) are 2 axe cu came și că nu se pot reconditiona injectoarele . 

Prin urmare vad numai doua variante de rezolvare:

1- cumpar injector nou (peste 2500 lei )

2- cumpar un injector sh cu riscurile de rigoare (peste 250 lei).

La acestea se adauga pretul unui mecanic de incredere (care stie ce face).

Imi puteti da ceva sugestii? Cum ati rezolva voi aceasta problema?

 

Gogota 69,   poti spune unde ai verificat injectorul? Pentru ca trebuie verificate toate cele 4 injectoare (3 injectoare au fost schimbate la cca 70.000 km si cel defect este cel neschimbat, adica original, iar azi am peste 160.000 km).

 

Exista undeva intr-o documentatie service la ce interval de timp/km se schimba injectoarele? sau turbina?

Astept un ajutor din partea voastra deoarece vreau sa-mi repar masina.

Multumesc anticipat.

IMG_4401.JPG

IMG_4402-red.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si un log in mers, sa vedem ce valori ai.  O uzura mecanica de nivelul la care vb tu, nu te-ar afecta asa de tare. Da, daca toate injectoarele sunt uzate, e alta discutie..... dar sa nu-l schimbi degeaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, iti multumesc pentru sugestie. Am sa incerc peste cateva zile sa fac si acest log. Este logic.

Ca un comentariu pot sa spun ca am facut curatarea injectoarelor direct dupa filtrul de motorina, in cei trei pasi, adica la relantiu, la 2000 rot/min si la 3000 rot/min. Problema mare a fost la 3.000 rot/min deoarece nu puteam sa tin motorul la aceasta valoare. Varia intre 3200-2800 rot/min fara ca eu sa intervin. Dupa un timp scurt motorul s-a stabilizat si puteam sa potrivesc orice valoare doream (din pedala de acceleratie).

După acest tip de curatare masina merge bine dar tot am problema  la plecarea in sarcina, in rampa. Nu trage. In rest motorul dupa curatare fct mult mai bine.

Doresc sa stiu de ce cei de la service nu au schimbat si injectorul 3 care acum are 160.000 km si au schimbat 3 buc la 70.000 km. Probabil costul foarte mare al lui.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/5/2019 at 2:37 PM, gogota69 said:

Salutare,
Am sieu cu o problema pe partea de injectie. Mai exact imi apare eroare pe injectorul 3. Poate fi cablajul de la injector in conditiile in care am inlocuit injectorul (cu unul sh dar valori bune pe banc verificat reprezentanta Bosch) si tot aceiasi eroare o am . 

Imi poti spune cum a fost verificat injectorul? Ai motor BKP (ca si mine) si sunt interesat sa-mi verific si eu cele 4 injectoare. Sunt tot din Bucuresti. Din ce-am inteles pentru acest tip de motor nu se pot reconditiona / verifica injectoarele. Poate n-am inteles corect din moment ce afirmi ca ai un injector verificat. Te rog sa imi spui unde se pot verifica aceste injectoare.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si nu cred ca motorul cu cod BKP are injector Bosh. Are simens VDO sau continental (acelasi lucru). Pentru aceasta firma (simens/continental) nu exista banc de lucru/verificare. Asta din ce-am inteles vorbind telefonic cu cativa care repara/verifica injectoare. Propunerea tehnica a fost sa merg la un service autorizat vW si sa-mi faca o constatare si anume care injector nu fct si acela/acelea trebuie inlocuite cu unele noi .

 

Trist.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP asa este, are Siemens, respectiv Continental

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o ,,Problema". Am un passat b6 din 2006 cod motor BMP. In decembrie am schimbat injectorul 4 pentru ca aveam eroare de misfire. Acum am acceas problema dar pe injectorul 3.

Valorile sunt foarte ciudate. Ideea ii ca nu stiu ce sa fac. Merita sa le trimit toate la reconditionat ? sa cumpar alte 4 second? Merita oare? Daca da , imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa si ma poate ajuta cu problema injectoarelor? 

 

Multumesc.

20190810_120706.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza fa o proba cu alt cablaj...posteaza si gr 1, 4 si 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

 

Intampin urmatoarea problema la masina mea, passat 2.0 tdi 140 cp, BKP DSG:

Pana in momentul in care temperatura apei ajunge la 60-70 de grade, motorul pare ca se ineaca atunci cand turatia ajunge la 1600-1800 rot/min la mers constant. Daca accelerez peste aceasta valoare sau daca temperatura apei trece de 60-70 de grade masina merge normal.

Masina porneste la sfert si nu are trepidatii la relanti.

La scanarea cu DELPHI afiseaza o eroare pe cilindrul 2 ( P1264 - Supapa pentru pompa de injectie, cilindrul 2; limita depasita - intermitent)

Injectoarele masinii + cablajul acestora au fost schimbate la 94000 km, in prezent avand 188000 km.

Codul injectoarelor actuale este: 03G-130-073-SX-

Recent am reconditionat turbina curatand EGR si clapeta de acceleratie, problema persistand.

Ce pot face sa elimin acele intreruperi avand in vedere ca valorile injectoarelor sunt bune? Cu ce sa incep?

Modificat de Barza007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu alte injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barza007 Cred ca trebuie sa rezolvi cu mesajul de eroare.

Ce nu inteleg este de ce pe masina ai alte injectoare decat cele din fabrica? Au o alta terminatie . Credeam ca trebuie sa fie continental. Daca ai mers atatia mii de km cu ele, .......... no comment . 

Iti pot recomanda cum sa faci o curatare a injectoarelor fara sa le demontezi. Am vazut undeva pe net un filmulet pentru un golf parca. Ideea este simpla. Se cumpara un aditiv de curatare de la liqui moly (asta am cumparat eu - Solutie spalare Diesel - profi Liqui Moly, 500 ml). Dupa filtrul de motorina se scot furtunele de tur si retur si se baga in acest recipient. Filmuletul era facut pentru motorul rece si in locul recipientului original, din metal, se pune o sticla de 500 ml din plastic gradata la 1/3 cu marker. Se porneste motorul si se lasa la relantiu pentru prima treime. Apoi se tureaza motorul la 2000 rot/min pentru a doua treime si la final la 3.000 rot/min. Se are in vedere sa nu traga aer fals caci altfel porneste mai greu.

La mine a functionat. Daca motorul se incalzeste se topeste sticla (la inceput se strange si pierzi solutia de curatare - la mine era la al doilea ciclu). Recomand un singur ciclu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

street2seby

Vezi acelasi lucru ca mai sus. Daca totusi vrei altceva .... poti incerca cele de mai jos.

Daca motorul tau are injectoare bosh sau orice injector mai putin simens vdo (actual continental) poti merge la firme specializate care iti verifica fiecare injector si ti-l pune in parametrii fabricantului. Acest lucru costa in jur de 350-400 lei/buc fara TVA. Cauta pe net reparatii / reconditionari injectoare . Sunt foarte multi si in zona ta. Cauta si lamureste-te ce vrei . Poti vb la telefon cu ei, etc.

In cazul meu am primit o oferta cu reducere de 20% de la Porche romania pentru inlocuirea celor 4 injectoare cu circa 10.000+ lei cu TVA (un injector este pe la cca 3200 lei/ OEM cumparat de mine si la ei era in jur de 2.800 lei/buc). Deci desi masina imi place, nu-mi permit sa dau circa 2500 Euro numai pe injectoare. Cat crezi ca face masina? DEci incearca sa cauti intai sa vezi o curatare a lor. Apoi vezi ce si cum.

Recomandare pentru toti cei cu diesel. Am invatat de ceva timp sa introduc la un plin (full rezervor) un pic de ulei pentru motoarele in 2 timpi. La ochi. cca 20 grame +-. Nu este mult dar poate ajuta la ungerea pieselor in miscare care au ungerea prin motorina.

Am identificat la un CR renault un injector la cca 85.000 km infundat. Cati km credeti ca pot merge injectoarele fara sa fie inlocuite? sau la cat timp se desfunda/ curata?

Astept sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La codurile BKP,BMR...CAY ... nu ajuta nici o curatare/reparatie la injectoare  ,se rezolva doar cu inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este. Pt bkp nu am gasit firme specializate in reconditionare/reparare a injectoarelor. Pt mine, cea mai la indemana varianta ar fi achizitionarea unora sh. Dar avand in vedere faptul ca masina functioneaza excelent-inafara perioadei de 1-2 min cat temperatura apei este sub 50-60 de grade-parca nu as recurge momentat la o astfel de operatiune. Cu atat mai mult cu cat aceste simptome se manifesta de aproximativ 4-5 luni, timp in care nu s-au agravat in vreun fel, ba mai mult, am si reusit sa-mi adaptez stilul de condus astfel incat acest lucru sa apara foarte rar.

    Mentionez faptul ca injectoarele originale aveau codul:03G130073D si au fost inlocuite toate in garantie (anul2012) cu cele mentionate in prima postare: 03G130073SX si care, din informatiile mele, ar fi Continental dar reconditionate.

   Va multumesc si va rog sa-mi explicati si mie concret cum se traduce eroarea semnalata la cilindrul 2 (p1264).

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pt Barza007

Am cautat pe google codul de eroare. Uite aici linkul (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17672/P1264/004708

Citez din pagina

Possible Causes

- Regulation times exceeded

- Contact resistance

Possible Solutions

- Check Injectors and Injector Wiring

- See Meas. Value Block 018

- Check Resistance of Injectors/Wiring

 

Din pacate nu stiu mai multe.  

Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, revin cu cateva detalii. Masina merge normal cand este rece afara. Deci motor rece, afara rece, masina merge bine. Motor rece, afara cald, masina intrerupe pana se incalzeste motorul. Sa fie de la senzorii de temperatura a aerului de admisie, senzori gaze recirculate ,senzor temperatura motorina sau alt senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Barza007.

Poate nu stii cum este alimentat injectorul. Cand am facut curatarea lor direct din sticla/cutia soluției de curatare (*pe care ti-o recomand insistent!) mi-am dat seama ca motorina intra in fiecare injector prin blocul motor, motiv pentru care motorina de pe retur trebuie racita (!!) pentru a fi introdusă in rezervor. Aceasta informatie aduce cu ea si ideea garniturilor de etansare injectoare in blocul motor. Posibil ca unul sau mai multe injectoare sa piarda presiunea datorita acestor tipuri de garnituri care sunt consumabile (cred). Ca sa intelegi ideea, gandeste-te la o pompa de bicicleta. Aerul este motorina. Mufarea se face prin garnituri. Este numai o idee. Poate te ajuta cumva. Dacă era un alt defect posibil de masurat electronic, aveai un cod de eroare si cum nu ai poate este numai pe parte mecanica si nu electronica (ex: senzori).

Aștept sa ne spui cum s-a rezolvat. Este posibil ca in timp defectul sa se agraveze si automat va trebui s-o rezolvi. Poti astepta sau poti incepe sa investighezi. Cum poti.

 

* In urma curatarii injectoarelor (era unul care avea valori de +2,5) am reusit sa aduc masina in anumiti parametrii masurabili. Injectorul infundat,  a inceput sa aiba valori de max +0,5!! Deci de cca +2 -2,5 la max +0,5. Insa tot nu este pe minus, din pacate. Am inteles ca valorile pe + reprezinta cantitatea de motorina care este trimisa pe retur deci nu in blocul motorului. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pff, se pare ca injectorul 2 este bolnav. Strangerea contactelor mufelor nu a dat rezultate, cu toate ca intreruperile sunt mult mai rare (1-2) si de mai mica intesitate (doar pierde un pic din putere, nu mai sacadeaza). Intrebare: inlocuirea acelui injector cu unul sh compatibil va avea rezultate scontate sau va duce in timp la alte probleme? Ce ma sfatuiti sa fac avand in vedere ca vreau sa pastrez masina si nu sa o repar doar de mantuiala.

 

Modificat de Barza007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Barza007 Caută un injector second-hand cu terminația SX pune-l sus pe mașină.  La BKP și BMR nu se recondiționează injectoarele. Eu am avut bătăi de cap la un BMR cu două injectoare și am încercat toate posibilele soluții până la schimbarea lor. Dacă ai posibilitatea să verifici in prealabil injectorul sh scapi de un gând în cazul in care ai dubii dacă e bun. Important este să schimbi și oringul de la inejctor cât și șurubul de prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barza 007 

Cum ai ajuns la concluzia ca ai un injector cu probleme? In cazul tau nr 2. 

 

In fine, inca n-am desfacut motorul dar din teorie am inteles ca poti pune orice injector compatibil sh sau nou fara sa umbli la calculator. La alte tipuri de auto, cand umbli la injector si-l schimbi, trebuie reintrodus codul in calculatorul masinii (am asistat la un schimb de injector la dacia logan, eu fiind pe atunci la cineva pt curatare si verificare injectoare CR la un renault clio) pe cand la grupul vag nu. Poate ma insel!

Legat de unul nou sau sh, intr-o discutie cu cineva care reconditiona injectoare PD (dar nu pt BKP) mi-a spus ca risti cu un injector sh pentru ca se poate sparge/rupe in motor. Si dau de alte probleme. Intre timp am reusit sa cumpar unul sh (cca 300 lei - 03G130073S) dar nu gasesc timpul si meseriasul care stie ce sa faca. Injector compatibil sh este cel care are codul identic (03G130073) si ultima litera poate fi ”D” care înseamnă cod original de siemens  (nu se mai produce) sau  ”S” cele de la continental. Asta este ce stiu eu. Poti pune si cu terminatia ta (reconditionat - nou), adica ”SX”. Dar daca pui SH trebuie cumparat un kit de injector (garnituri si piesa din cap - OEM este 200 lei iar aftermarket circa 100 lei).

Am cautat sa cumpar unul nou si costa 3.200 lei (03G130073S).

Tot din teorie.

Am vazut cateva filmulete pe youtube despre cum se schimba injectoare PD. Am observat ca acestea dupa inlocuire (nou/ sh) trebuie reglate gen tacheti la dacia 1300. Adica injectorul este impins spre blocul motor pentru presiune si acesta coboara in blocul motor iar cand primeste semnalul electric pulverizeaza motorina.  Piesa aceea din capul injectorului este consumabila si trebuie verificata si reglata din cand in cand (nu stiu cand!). Posibil ca si asta sa fie o cauza la tine daca nu ai alte informatii legate de problema descrisa de tine anterior (exceptie ca ai gasit injectorul 2 defect). 

 

Pentru cei cu injectoare infundate si care aveti filtru de motorina cu 4 furtune, recomand sa faceti o curatare a injectoareleor cum se descrie intr-un filmulet pe youtube. 

”CUM SE CURATA SISTEMUL DE INJECTIE DIESEL | Tutoriale Ep. 2”. Nu stiu daca am voie sa pun linkul pe site si din aceasta cauza am pus descrierea asa cum apare ea.

Acum caut sa vad cum se foloseste acest tip de curatare pt cele care au numai 3 furtune si sunt CR (octavia 3)

Daca o rezolvi, te rog sa ne spui cum ai reusit.

O zi frumoasa.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Vreau sa va întreb cum se identifica pe masina injectoarele. Numerotarea lor de unde incepe? La renault incepe de la volant (ambreiaj). Aici este la fel? Adică injectorul nr 1 este primul de la volant si apoi in serie se ajunge la nr 4 care este la cureaua de distributie?

Astept raspuns, daca este posibil si documentat (pdf sau jpg din manualul de service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la distribuție se numără cilindrii. 1 la distribuție, 4 la cutie/volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut curaj si, la indicatiile mecanicilor, am cumparat un injector sh (continental cu terminatia s) de pe o masina din 2008. Costuri: injector-350 de lei, kit reparatie injector plus manopera-250 de lei. Acum motorul functioneaza perfect, au disparut intreruperile si inecarile pe care le simteam si pe care le-am amintit in postarile anterioare. Asa ca, pentru toti cei care au astfel de simptome, va sfatuiesc sa luati in calcul chiar de la inceput verdictul cel mai negru-inlocuirea injectorului. Atata timp cat pe diagnoza apare eroare pe unul din injectoare (si aceasta se repeta dupa ce este stearsa) sunt slabe sanse sa fie rezolvata altfel.

Va multumesc si va urez succes si voua in rezolvarea problemelor pe care le intampinati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!