Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

S-a mai dus unul... al cincilea... de data asta unul Continental, pe care le credeam fără moarte. Era unul din cele două, ultimele schimbate la reprezentanță, pe circulară.  L-am schimbat cu un Siemens second-hand. Cautam unul Continental pentru schimb, am găsit doar Siemens așa la repezeală, dar când am văzut că tocmai Continental s-a defectat, nu mai știu ce să cred. 

Ca istoric, două le-am schimbat eu pe rând, tot cu Siemens - 03G130073D, iar celelalte două mi le-au schimbat pe circulară cu Continental - 03G130073S, cu 3-4 ani în urmă.Să vvedem ce mai urmează... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cele  noi se strica ca cele vechi ,pe banii propietarilor de data asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la codul motor BMN 2.0 tdi 170 cai ati mai auzit de probleme cu injectoarele daca au fost schimbate la rechemare?si cele noi se strica?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un passat 2.0 `06 bmr 170cp automat. In sarcina marina incepe sa tremure in intervalul 1800-3000rpm, am pus diagnoza, a rezultat injectorul 3 ca ar fi defect, s-a shimbat onjector. Tot aceasi treba tot acelasi tremurat. Cand se schimba injectoarele, la cate grade trebuie reglat surubul de la capa. In afara de asta trebuie adaptat/scris injectorul nou?

A mai intalnit cineva aceasta proplema cu vibratii intre 1800-3000rpm?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc sa dai toate inj.jos si sa le verifici pe un stand specializat pt.a evita manopera/schimb de piese inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut, va rog sa ma ajutati cu o parere. sunt ok valorile la injectoare? cand motorul e rece se simte foarte tare miros de motorina nearsa pe evacuare. pedala de acceleratie e moale in spacial in relantiu. in sarcina e ok

cyl 1 ....-0.16

cyl 2 ....-0.14

cyl 3.....0.05

cyl 4 ..... 0.26

cod motor bmp

Modificat de GabyTohatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am schimbat si eu un injector pe un motor bkp ce are 300.000 km. Injectoarele au fost schimbate la reprezentanta toate 4 la 190.000 km. Am gasit tot injector siemens si am inlocuit cu un altul continental (nu inteleg de ce au pus tot siemens masina fiind din 2007). Acum am o intrebare.. ar fi recomandat sa le schimb pe toate cu un set sh de Continental? Se poate modifica ceva in ECU sa nu mai oreasca toata injectia cand moare un injector? Adica sa intre in acel "limp mode".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bune sa le pui pe toate 4 noi continental ,desi cam scumpa distractia dar nu te va lasa in drum curand.

Cand se strica un injector face scurt la masa si ecu opreste alimentarea ,nu se poate face nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, PetreM1 said:

 Acum am o intrebare.. ar fi recomandat sa le schimb pe toate cu un set sh de Continental?

poti pune si sh dar sa le controlezi cu un multimetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ! Am un passat 2010, 2.0 140cp CBAB. De la o vreme se aude un carait/rontait la accelerare, mai accentuat cand motorul este rece. Pe la 1600 de rotatii nu se mai aude sau se aude mai incet. Posibil sa fie o problema la injectoare / pompa de injectie ? (Sper ca de data aceasta am postat unde trebuie). Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Sunt nefericitul posesor al unui Passat B6 , 2.0, BKP.

Marti m-am intars de la Targu Mures cu masina, fara probleme. Miercuri dimineata dau sa pornesc spre servici iar la pornire sint cateva smuciruri si un mers nerotund al motorului. Fac diagnoza si imi apare injectorul 4 defect. Vine mecanicul si il schimba. Pe cand sa pornesc, madina mergea la fel, adica in 3 pistoane. Facem diagnoza si nu mai apare nuci o eroare dar valorile injectorului pe pistonul 2 erau uriase adica de la 2.0 si urcau chiar si peste 4 si mult fum. 

Este dosibil sa se duca deodata 2 injectoare?

Poate si fie valoarea pe injectorul 2 asa de mare si din alte motive?

Sunt putin disperat deoarece sambata trebuie sa plec cu masina la Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi.

Am schimbat si injectorul 2. Motorul sta la 900 rpm dar trepideaza tare si scoate fum. 

Cand am scos si injectorul 2 si injectorul 4, una din garnituri (cea verde din partea de jos) erau crapate si rupte.

Mai jos un filmulet cu valorile de acum.

Imi zicea mecanicul ca se pot regla din soft. Este adevarat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin inj 2 trebuie inlocuit. 

Ai urmatoarele variante :

1.pui patru injectoare noi

2.pui patru injectoare sh continental luate de pe un motor care il vezi tu ca merge bine .

Fa un test de compresie,verifica etansietate egr

Pune si un cablaj nou.

Altfel o sa te plictisesti de interventii la injectoare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!!!

Iti multumesc mult.

Am observat ceva ciudat la injectoarele scoase. Amele aveau oringul din partea de jos distrus de culoare verde iar cel din partea de sus era aplatizat si destul de lat (ca o verigheta).

La injectoarele montate, oringul din partea de jos era negru cu niste dungi albe iar cel din partea de sus, era aproape identic doar ca nu avea acele dungi albe.

Modificat de Boditza
Nu mai da quote la post-ul imediat anterior!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma refer. Nu stiu daca se intelege in poza.

Screenshot_20180104-210034.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

BUNA SEARA..

se pare ca dupa ultimul test cu vagcom am un pom de craciun..plin de erori care nu imi apar in BC

 

stie cine va ce ar putea fi??

 

004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)

P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Reset counter: 9

Mileage: 131119 km

Time Indication: 0

Date: 2017.12.25

Time: 13:39:02

Freeze Frame:

RPM: 1472 /min

Torque: 16.0 Nm

Speed: 23.0 km/h

45.63 %

Text: 5.500 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

 

004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)

P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 5

Mileage: 131503 km

Time Indication: 0

Date: 2018.01.06

Time: 14:20:27

Freeze Frame:

RPM: 1312 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 56.0 km/h

79.17 %

Text: 5.000 uF

Text: 14.50 mJ

Text: 11 mJ

Speed: 91.1 km/h

 

004713 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)

P1269 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 9

Mileage: 131533 km

Time Indication: 0

Date: 2018.01.07

Time: 12:13:52

Freeze Frame:

RPM: 992 /min

Torque: 48.0 Nm

Speed: 21.0 km/h

41.73 %

Text: 5.375 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

 

004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)

P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 9

Mileage: 131533 km

Time Indication: 0

Date: 2018.01.07

Time: 12:13:53

Freeze Frame:

RPM: 1024 /min

Torque: 120.0 Nm

Speed: 21.0 km/h

46.80 %

Text: 5.500 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

 

004710 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)

P1266 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 9

Mileage: 131533 km

Time Indication: 0

Date: 2018.01.07

Time: 12:13:53

Freeze Frame:

RPM: 1216 /min

Torque: 128.0 Nm

Speed: 22.0 km/h

44.46 %

Text: 5.625 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vcds cum arata grupurile  1 ,13 si 15?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut10a ma pierzi nu ma pricep..unde sa ma uit mai exact...step by step

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele se pot vedea si la relanti,cu vcds ul pe grupurile 1,13 si 15...intri pe engine(motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

sunt si eu posesor de passat BKP 2007, drept pentru care am studiat intens problemele cu injectoarele. L-am cumparat defect (ax pompa de ulei, biela rupta ...). Acum il repar in regie proprie.

injectoarele sunt Continental.

am citit aproape toate paginile din acest topic si mi-a venit o idee. O expun aici si rog cunoscatorii sa isi de-a cu parerea daca e ceva de capul ei sau e o prostie imensa.

am pornit de la idea de a incerca sa evit oprirea motorului in mers, lucru destul de neplacut.

Deci,

dupa cum am inteles din forum, se intampla in felul urmator:

unul sau mai multe injectoare se scurtcircuiteza drept pentru care ECU pentru a se autoproteja de supracurenti opreste motorul.

hai sa pacalim ECU.

cum? prima data m-am gandit la o izolare galvanica (cred ca asa se numeste) adica intercalarea unor optocuplare pe firele de comanda a injectoarelor.

adica ECU comanda direct optocuploarele iar acestea mai departe injectoarele. chiar daca intra in scurt un injector, motorul va merge mai departe (mai rau dar va merge).

Sau,

ar mai fi o solutie mult mai simpla (cred). Adica, inserierea pe firele de comanda a injectoarelor a niste rezistori de o anumita valoare,care sa stabileasca un anumit curent,  astfel incat chiar daca injectorul e in scurt sa nu creasca curentul debitat pe injector.

Ambele variante presupun cunoasterea exacta a tensiunii si curentului la care lucreaza injectorul. Dar astea se pot afla (sau poate le stim deja).

cam asta ar fi.

astept impuscaturile :)

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut10a ..cam asa ceva arata valorile alea

20180131_182219.jpg

dupa ce am sters erorile nu au mai reaparutinainte de scanare am dat ceva mai mult la automat am 3 buji care nu merg ...sa fi fost asta pb??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!