Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

On 07.04.2015 at 11:04 PM, dragos1985 said:

Salutare. Am un b6 bkp cu 290k la bord. Injectoare+cablaje+resoftare facute in germania pe circulara la 150k. Acum ceva timp mi-a intrat in celebrul "limp mode" in cateva depasiri...:( Ma asteptam sa citesc la scan presiune prea mare in turbo sau ceva legat de turbo, insa surpriza....singurele erori erau legate de un injector, si anume primul......precizez ca primel erori le-am citit asta iarna cand dupa o pornire la -20g a "mers un pic in 3" si s-a auzit un tacanait (cred ca de la acest injector).

Intrebarea mea e urmatoarea: e posibil sa intre in limp mode din cauza erorii de mai jos? (din cate am inteles cam asta au modificat nemtii in softul cel nou - in cazul unei erori la injector sa nu se mai opreasca in mers ci sa intre in "protectie"=limp mode) gresesc?

Va multumesc pentru sfaturi!

1 Fault Found:
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 27
                    Reset counter: 199
                    Mileage: 184455 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.31
                    Time: 13:36:22

             Freeze Frame:
                    RPM: 1984 /min
                    Text:    112    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 73.7 %
                    Text:  5.000    uF            
                    Text: 14.75    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

Salutare din nou. Se pare ca acum cateva zile injectorul 1 a cedat de tot, ramanand cu caruta (adica "passatul vietii" ) in drum......contactele injectoarelor le.am intarit de atunci , insa erorile incepeau sa apara pe tester din ce in ce mai des in ultimul timp. Se pare ca mitul injectoarelor continental incepe usor usor sa se distruga...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema destul de ciudata la pornirea rece dimineata 

cand pornesc masina are zdruncinari timp de cateva secunde si scoate uneori fum negru ca si cum ar fi fost infundata evacuarea ,are si miros ciudat

se tureaza singura la turatii de cateva secunde ,dupa totul revine la normal

cateva poze cu scanarea valorilor la grupul 18 si 23 ,iar un video pentru grupul 13 de injectoare

la eroare nu imi da nimic

 

Video Parametrii Injectoare

15271649_1019306068198091_1480652459_o.jpg

15303777_1019306031531428_678652821_o.jpg

15321517_1019306048198093_2083567530_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu toate 2.0 tdi au probleme cu injectoarele, probleme au in general cele cu Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate, dar am vazut si alea Bosch cazute (BKD, BMP, BLB, BRE, etc). Ca sa nu mai zic de pompa de ulei. Rata defectelor la 1.9tdi e mult mai mica. Axul cu came dupa vreo 250.000km e o problema la 1.9tdi, in rest pot sa numar pe degete cate injectoare cazute am vazut pe forumuri la 1.9tdi :). E mai slab, dar totusi... prefer fiabilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,si eu am eroare care a avuto colegul dragos1985   dar la mine apare numai daca o las nepornita toata noaptea si dimineata cand o pornesc e frig(aceasta eroare a aparut odata cu scaderea temperaturilor).De exemplu seara sterg eroarea,diminieata sa zic pe la 6-7 ma trezesc o pornesc merg cu ea unde am treaba,scanez sterg iara eroarea,o las dupa ce am terminat treaba pana seara tarziu si seara o pornesc,eroarea nu mai apare dar daca o pornesc a 2 a zi dimineata si e frig iar apare eroare.Sa fie pe duca injectorul?Au fost schimbate 3 injectoare gratuit de VW dar nu stiu care?Stiti daca pot vedea undeva ce injectoare au fost schimbate?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intareste contactele din mufele care intra in  injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti detalia umpic te rog mult de tot.Azi dimineata am sters eroarea si am pornit si oprit de multe ori masina si nu a mai aparut eroarea,masina a stat si cate 2-3 ore oprita la -4 grade,de dimineata cand am pornito erau -5 grade,inainte de pornire nu era eroarea,dupa pornire a si aparut...Multumesc anticipat.Daca nu poti detalia o sa mai citesc in acest topic poate a mai facut cineva.Sau te referi doar sa strang umpic contactele unde intra injectorul

Modificat de claumedel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai capacul motorului jos si ai sa vezi injectoarele,scoti mufele ,le desfaci, si intaresti papuceii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat ieri jos capacul care vine deasupra motorului,am dat si acel capac care acopera rolele din partea stanga cum te uiti la motor,am desfacut si capacul de la motor,mufele le-am tras in sus si au iesit,am desfacut si acel capacel mic de pe mufa dar tot nu am reusit sa scot firele din mufa.Stiti cumva cum le pot scoate ca sa strang acei "papuci"...?Nu am tras prea tare de ele ca sa nu ma trezesc ca se rup in mufa.Firele se vedeau bine la fel si umpic din "papuci" dupa ce am scos acel capacel de pe mufa.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fata mufei gasest cate o gaura ,impingi in gaura clema papucelului cu o surubelnita dreapta foarte subtire (1mm) 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai incerc,mufa avea un capacel pe ea pe partea dinspre parbriz,cand am dat acel capacel jos sau vazut cablurile,ar mi-a fost frica sa imping  de papuc.Tu zici de clema aia care vine prins pe fir care e in partea de sus a firului?Mufele sunt ca cele din poza atasata

 

mufe injectoare.jpg

Modificat de claumedel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 24.01.2017 at 23:01, EEXCALADE a scris:

 

Salut baieti,am si eu o problema am aceasta eroare si nu prea stiu ce sa ma mai fac cu ea:

1 Fault Found:

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 213
                    Mileage: 235416 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:59:08                                                                                                                                                                                                                                      Mai pot circula cu masina? sau tr sa o duc la un service ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intareste mufa la injectorul 2 / inlocuieste injectorul

Nu e bine sa mergi in 3 cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut 1.9 tdi BKC, am următorul cod de injector 038 130 073 AG / 0414720215 , ma poate ajuta cineva cu alt cod compatibil? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038 130 073 AG - 038 130 073 AM - 038 130 073 AQ - 038 130 073 S - 038 130 079 D - 038 130 079 DX - 038 130 079 GX

incearca unul din astea

trebuie sa schimbi tot setul de 4 si rescrise in ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, ionut10a said:

038 130 073 AG - 038 130 073 AM - 038 130 073 AQ - 038 130 073 S - 038 130 079 D - 038 130 079 DX - 038 130 079 GX

incearca unul din astea

trebuie sa schimbi tot setul de 4 si rescrise in ecu

Dar dacă găsesc același cod care îl am eu , mai trebuie schimbate ci celelalte 3 sau rescris in ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,si e mai simplu asa,de ce sa te complici?

inainte de a schimba un injector schimba l  pe alt cilindru si vezi valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
andreijanflorin

Salut!A intimpinat cineva problema asta?

1 Defecțiune găsită:

 

001652 - Cilindrul 4 Circuitul cu piuliță (Q13) 

               P0674 - 006 - Defecțiune electrică

             Cadru de blocare:

                    Situația defecțiunilor: 01010001

                    Fault Prioritate: 1

                    Frecvența defecțiunilor: 1

                    Resetare contor: 40

                    Kilometraj: 221885 km

                    Indicarea timpului: 0

                    Data: 2017.07.24

                    Ora: 19:15:04

 

             Cadru de blocare:

                    RPM: 0 / min

                    Cuplu: 128,0 Nm

                    Viteza: 0.0 km / h

                        0.00%

                    Tensiune: 11,75 V

                    Cos. Bits: 01010000

                    Temperatură: 35,0 °

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujie, releu bujii, alimentare releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreijanflorin

 O sa verific,temerea mea este sa nu fie injectorul dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este eroare de injector ci de sistemul de preincalzire camera ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreijanflorin

Am umblat la bujie si la releu si eroarea a disparut.

Merci de ajutor Cristi81!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!