Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Eu am toate injectoarele continental. Primul a fost schimbat la 75.000km, exact dupa ce iesise din garantie, in 2009. Acum am 175.000km si nu am mai avut nici o problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

Azi am avut si eu "placerea" sa mi se opreasca masina in mers. Norocul ca eram in oras. Am sunat un prieten, am pus masina pe tester si a aparut eroarea P1269. Mentionez ca am un VW cu motor BKP din 2008, iar injectoarele toate au fost schimbate in cadrul actiunii 23H9, cu cablaj cu tot ,in serviceul VW din Cluj. Ce stiti, este posibil sa fi stricat iar injectorul sau doar o problema la cablaj? Sa fiu eu primul caruia sa-i fi stricat injectorul dupa actiunea 23H9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu-ti fi schimbat, prin ceva service, cineva vre-un injector. Vezi ce injectoare ai pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca golf 5 2.0 bmm din 2007 are probleme cu injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMM are injectoare Bosch si nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna baieti!

Ma scuzati ca va scriu asa de tarziu, dar astazi s-a reparat masina.

Din "fericire" a fost pompa de motorina si nu injectorul.

Codul de erroare pe cilindrul 4 a aparut pentru ca a ramas fara motorina, fiind cel mai indepartat fata de pompa (cel putin asa a explicat meseriasul).

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, nu de alta dar ai fi fost primul din Europa cu injector continental cazut. Se pare ca noile injectoare sunt "tanc", eu am 100.000 km de la primul shimbat acum 4 ani si nici o problema. Primul cazuse dupa 3 ani si 75.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa mi spui si mie cum ai reusit sa arzi pompa?ai mers mult pe rosu sau?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff...e clar ..LUKOIL,si MOL.de evitat...eu bag numai de la ROMPETROL,cu omw am patita odata,am alimentat,si in 50 de metri mi sa oprit masina,infundasem filtru de motorina,era plin de gunoaie..de atunci adio.....rompetrol atat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu alimentez in general cu Mol, OMV si mai rar... Rompertrol.

 

sa iti arda pompa de carburant din rezervor, de la motorina lor.... e prima oara cand aud aceasta varianta. De injector, nu vorbesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,

 

Sunt nou pe forum si va salut... am pb cu un injector PD cod 038130073AR (electrovalva defecta care nu functioneaza la relanti) am cumparat unul sh (mai defect ca al meu) am nevoie de altul deoarece stau cu masina desfacuta ma puteti ajuta in vreun fel??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am un b6 bkp cu 290k la bord. Injectoare+cablaje+resoftare facute in germania pe circulara la 150k. Acum ceva timp mi-a intrat in celebrul "limp mode" in cateva depasiri...:( Ma asteptam sa citesc la scan presiune prea mare in turbo sau ceva legat de turbo, insa surpriza....singurele erori erau legate de un injector, si anume primul......precizez ca primel erori le-am citit asta iarna cand dupa o pornire la -20g a "mers un pic in 3" si s-a auzit un tacanait (cred ca de la acest injector).

Intrebarea mea e urmatoarea: e posibil sa intre in limp mode din cauza erorii de mai jos? (din cate am inteles cam asta au modificat nemtii in softul cel nou - in cazul unei erori la injector sa nu se mai opreasca in mers ci sa intre in "protectie"=limp mode) gresesc?

Va multumesc pentru sfaturi!

1 Fault Found:
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 27
                    Reset counter: 199
                    Mileage: 184455 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.31
                    Time: 13:36:22

             Freeze Frame:
                    RPM: 1984 /min
                    Text:    112    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 73.7 %
                    Text:  5.000    uF            
                    Text: 14.75    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu are legatura limp mode-ul cu injectorul .

Pentru limp mode trebuie facut un log in mers sa vezi unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine, insa am vorbit cu baietii care repara turbo si au zis ca nu li s.a intamplat niciodata sa intre masina in limp mode fara eroare pe turbo.....sunt curios daca au mai fost cazuri asemanatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sunt Continental?nu s-a mai auzit pana acuma ca ar mai fi iar probleme cu noile injectoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da deniss, cred ca sunt continental , atata timp cat sunt schimbate in germania pe circulara....ar putea fi tot siemens?ma cam indoiesc sincer....

eu suspectez ca ar fi vorba de o chestie mecanica(nicidecum de vechile erori pe partea electrica), atata timp cat se aude tacanitul acela specific injectoarelor doar in diminetile reci/foarte reci...insa tot nu sunt convins de legatura intre "limp mode-ul" luat si eroarea pe injectorul respectiv....

poate ne ajuta vreun coleg mai priceput in probleme de injectie..

ms fain

 

L.E. aaaa era sa uit....am citit tot topicul si vad ca se pune mare accent pe intaritul mufelor injectoarelor.....e posibil ca si o conexiune imperfecta sa fie o posibila cauza la problema mea? (sincer nu vad legatura intre tacanitul acela mecanic si o eventuala intrerupere de curent..)

Modificat de dragos1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,,,cele pe circulara sunt continental..ca sa iti dai seama de unde vine buba,n-ai decat sa faci un log in mers cu masina...cauzele pot fi mai multe de la acel limp mode...in mers trebuie vazut cum incarca turbo,pe loc nu ti dai seama...fa i o diagnoza si posteaza erorile..


am uitat sa ti zic...ai grije la ce motorina bagi,,sunt ff pretentioase..si eu era sa o patesc odata din cauza motorinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde alimentezi?

PS. Poate ar fi util să se actualizeze / refacă topicul cu sondajul de unde alimentăm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentez de la petrom si ocazional la mol. Am mai postat un log in mers in aria datorata turbinei. Baietii ziceau cavnu arata binevdeloc. Trebuie verificata turbo, valva n75, actuator,maf....etc. M.am programat la cipos dupa paste sa vedem cum stam cu turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-as recomanda rompetrol atat...bag de 3 ani....nici ce-a mai mica problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa sarbatorile pascale, cu acceasi eroare, dupa un drum mai lung (500km-dus-intors) in care "mi-a dat in nas" de vreo cateva ori pe la aprox. 2000rpm, si a pornit ieri de dimineata (6-7 grade afara) in 3 pistoane vreo 2-3 secunde, motorina - ceam mai scumpa de la OMV-maxxmotion etc....ce parere aveti?sa ma bag sa reolv ceva sau sa astept vreo iarna rece in care pica de tot??? mentionez ca valorile la relanti ale injectoarelor sunt urmatoarele(teoretic 4 ar fi defect si 1 il compenseaza.....cum se intampla asta cand eroarea e pe 1????):

20:16:46 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.31 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.02 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.03 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.25 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
 

 

 

1 Fault Found:
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 212
                    Mileage: 184519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.06
                    Time: 22:49:32

             Freeze Frame:
                    RPM: 2272 /min
                    Text:    192    Nm            
                    Speed: 27.0 km/h
                    Load: 72.5 %
                    Text:  5.000    uF            
                    Text: 15.25    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!