Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Ai facut ce ti s-a spus mai sus? de intarit contactele de la mufa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am întărit. Am schimbat injectorul si tot dardie in podea. Trebuie sa șterg eroarea sa vad daca si-a revenit sau nu are nicio treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceiasi eroare la B5 din 2001, dar nu tremura motorul, in schimb simteam in mers o smucitura usoara, mi se aprindeau becurile de la abs si esp in bord, iar motorul mergea in continuare fara trepidatii. Daca opream motorul si il reporneam, chiar si in mers, se stingeau becurile, pana la o noua smucitura usoara (pe care nu oricine o sesiza), care putea sa apara si dupa 100 de km, pana cand a inceput sa fie mai des. De fiecare data cand il diagnosticam aveam aceiasi eroare, chiar daca el avea valori de+0,9 - +1,2 maxim, care nu erau prea rele. Eu am observat mai demult aceasta valoare la injectorul meu, stiam ce inseamna ca sunt pe +, dar nu cred ca din cauza ca poate era putin mai infundat el, ci mai degraba cred ca partea electronica din el care primeste impulsurile de la ECU sa injecteze motorina nu reactiona (sau poate cu intarziere) exact in momentul in care il cvomanda ECU. L-am inlocuit tot cu unul second hand si se fac sase ani de cand functioneaza fara probleme, cu valori apropiate de 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, se pot pune injectoare Bosch pe un Passat B6 2006 2.0 cod motor: BWV. Pe Masina am injectoare Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu nu, cele continental sunt piezo si se alimenteaza la 140V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, deoarece difera sistemul de injectie, alt ECU, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa va multumesc pt sfaturi.am rezolvat problema am schimbat injectorul nr3 si totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revim. Am schimbat injectorul 4 + cablajul la injectoare si acum imi apare pe injectorul 3 urmatoare eroare 17675 - PD Unit Injector Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 006 Short to Plus Intermittent. Inainte de a schimba cablajul aveam urmatoarea erorare: Implauzibil Signal. Valoare la pompa nr 3 este de -0.20,-0.50 maxim. Pe injectotul 1 imi da urmatoarea eroare: 17669 - PD Unit Injector Cylinder 2 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 006 Short to Plus Intermittent. Masina porneste bine la cald si la rece, dar in sarcina nu trage si imi dardie foarte tare in masina. Cand tin forte putin accelerat cu diagnoza pusa pe masina toate injectorele se duc in cap. Asa imi dau pe diagnoza cand o tin putin turata.

post-91693-14647_thumb.jpeg

Modificat de aikon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am avut si eu probleme cu Passat-ul meu de 140 CP, in timp ce mergeam spre Constanta s-a oprit pur si simplu din mers.Am dat la automat cred pana am ramas fara baterie.Am luat alta baterie de la un PECO nici asa nu a pornit.Nu stiam ca am probleme cu injectoarele.

A venit cineva de la un service mobil,mi-a scos mufa de la injectorul 3 care bineinteles era defect,dar eu nu stiam ca asa se incearca si mi-a pornit motorul imediat, dar cu mufa scoasa.Asa am putut sa ma deplasez 500m pana la service-ul respectiv.

Am intrat pe internet si dat de un service la Buzau care se ocupa numai cu injectoare , am dat o fuga cu injectorul la domnul de la Buzau si mi l-a reparat pe loc, a durat cam 2 ore.In iunie s-a intamplat asta,eu sunt foarte multumit de injectorul reparat deoarece am decis sa va ajut pe cei care aveti probleme cu injectoarele.

Multi spun ca nu se repara, eu am fost de fata cand mi l-a reparat si ii contrazic pe cei care posteaza prostii.Injectoarele se repara si sunt garantate.Dupa 5 luni masina merge perfect. Va pot lasa numarul de telefon : 0740.623.432 . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu te-ai dus la reprezentanta sa ti le schimba gratuit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceputul lunii octombrie am sunat la pbn si le-am dat vin-ul si au zis ca nu poate sa mi le schimbe dar nu si motivul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

sunt proaspat proprietar al un unui passat din 2008, motor 2.0 TDI, cod motor BMP

Sunt probleme cu injectoarele la acest motor?

Si inca o intrebare jenanta, cum se porneste corect, cum se pune contactul?, daca apas direct porneste...dar cum pun contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP nu are probleme cu injectoarele.

Apesi putin pe cheie si pui contactul. E idicat sa pui contactul, dupa care sa astepti 3-4 secunde asa incat martorii sa se stinga (in interiorul turometrului exista un martor galben care seamana cu o spirala si semnifica functionarea bujiilor). Dupa stingerea martorilor, apesi pedala de ambreiaj si apoi apesi pe cheie pana motorul porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, inca o intrebare off topic. vreau sa cumpar niste jante de tabla pentru iarna. am auzit ceva de genul 5x112, dar parca mai sunt si alte dimensiuni care conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta intrebare, la cat se schimba lichidul de frana?

E o operatiune complicata, trebuie sa ma duc la sv autorizat, sau poate sa o faca orice garaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 ani. Isi pierde din proprietati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) =)) nu ma pot abtine.

pai nu scrie acolo vw?

 

scz de OT la off topic.

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad D@ny-acum am vazut si eu titlul topicului. Daca il vedeam de la inceput nici nu-i raspundeam aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

injectoarele continental se mai ard ca nu am gasit pe nicaieri postari despre aceste injectoare cum ca s-ar fi ars.

din ce am citit pe forumuri am vazut ca doar cele siemens au fost cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ars, nu am auzit... dar am auzit de cateva cazuri in care au fost probleme cu ele.... probleme pe partea mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin pentru răspuns iar dacă nu se mai ard e foarte bine. Cu partea mecanica nu știu ce sa zic cam toate injectoarele pot avea probleme numai sa nu se mai strice pentru ca sunt foarte scumpe.

O zi bună

Modificat de Cosmyn_nr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!