Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

-poate ca ei le refac pe cele stricate de la siemens..si pe langa asta au si injectoare noi ... :blink:

-al inj se strica doar bobina care se schimba deci piesa ramane aceeasi ...

-eu am schimbat inj si in 08 si 09 luate de la PBN pe care scrie tot semens.. dar diferenta intre ele era ca pe"caciula" inj mai era scris ceva si la celalate nu era scris.....

-important e ca cei care se ocupa de inj acuma sa le faca bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat personal cu seful de service de la EuroTehnic Group Pitesti(Rep VW) si mi-a confirmat ca niciun injector marca Continental dupa montaj, nu s-a mai intors in service, motiv pt care acorda si garantie de 1,6 ani fara limita de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate de asta cele Siemens, au garantie 2 ani fara limita de km.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!

stie cineva codul la injectoare continental?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

ADD

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron :sick:

poate de asta cele Siemens, au garantie 2 ani fara limita de km.. :cheers:

...din pacate garantia pt Simens era 2 ani sau 100.000 km :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bkp 1.9 si nu prea am vazut injectoare picate cat am citit eu numai 2.0 , dar as vrea sa stiu care sunt simtomele inainte de cedarea unui injector la o masina fara computer de bord . pt ca la mine s a aprins spirala si s a oprit dar dupa aceea a pornit apoi am dus o la unul cu un tester si a sters niste erori pe acolo a spus ca ar putea fi ceva de la baterie si nu mi explic cum sa fie de la baterie oprirea aceea , de atunci nu s a mai intamplat dupa ce a sters el erorile acelea .

Multumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinboble, nu cred ca ai BKP daca ai 1.9tdi. Poate ai BKC sau BXE sau ce coduri mai sunt de 1.9 tdi-pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este ai dreptate o simpla eroare de scriere intr adevar este BKC astept lamuriri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele nu au ,nu dau nici un fel de "semn "pur si simplu cad fara a te anunta si pe tine inainte....Bestiile! :lol:

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata 17.04.2010 s-a oprit la semafor la intersectia Iuliu Maniu cu Valea Cascadelor pur si simplu asteptand sa apara culoarea verde. Dupa mai multe incercari de repornire si ajutor de la cineva din trafic caruia ii multumesc, am dus-o tractata la PBV1. Diagnoza: injectoarele 3 si 4 arse. Cauza? Cablajul, "cica nu ar sustine curentii necesari injectoarelor si se scurtcircuiteaza, producand inevitabil si arderea injectoarelor". Drept urmare le-am schimbat pe toate 4 inclusiv cablajul, pret aproximativ peste 8000 lei. Ghinion sau marfa proasta? Masina avea 67000Km. Ma bucur totusi ca s-a oprit in Bucuresti si nu undeva noaptea cine stie pe unde. Life is going on...

Modificat de dandax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-ti-au bagat asta la inaintare cu cablajul si aia e au scapat.

-surprinzator ca au cazut 2 injectoare :) culmea cad doar daca te duci se rezolvi problema la "reprezentanta" sau au mizat pe faptul hai sa il schimbam si pe celalat ca nu mai faci 2 drumuri.

-raspunsul este marfa proasta , injectoarele .(bobina inj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au cazut tot 2 injectoare, la diferenta de o zi, deci este posibil...doar ca la mine acest lucru s-a intamplat la 130.000 km. Cunosc caz, caruia i s-au stricat toate 4 injectoare deodata din cauza rampei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat un passat de curand cu motor de 170 si codul cred ca este BRM. A avut cineva probleme cu injectoarele la motorul asta? Sa ma astept sa raman prin balarii cu el? :)

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[ mihairr305]: Cu injectoarele nu, in schimb am auzit de pompa de ulei...banuiesc ca nici pompa de motorina nu este exclusa.

PS: codul este BMR

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am passat BMR. mi a picat nr 3 la 94000 .

destul de nasol avand in vedere ca eram in concediu.

in rest nu am avut probleme la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am mai vorbit cu tine, cu niste pagini in urma.

Tu esti cam singurul de pe topicul asta cu motor BMR, caruia i-au picat injectoarele...ai avut ghinion.

In general la cele BKP pica, din 2006.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mn s.au dus 2 astazi .... sthie cineva costul total inlocuirii injectoarelor?

salut rZv

toata afacerea te costa la reprezentanta in jur de 8.000 Ron cu manopera cu tot cu injectoarele defecte la schimb (necesar si cablaj nou + suruburi de prindere injectoare)

Iti recomand cu cadura sa schimbi toate cele patru injectoare, daca iti pica unul vor urma si celelalte cand iti va fi lumea mai draga...

De verificat si pompa de motorina, daca nu ai schimbat-o pana acum cat mai urgent alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-lumea care spune ca i-a cazut 2 inj odata..... ii intreb daca rectifica aceasta problema la reprezentanta ....daca da, sunt sanse mari sa fie tepuiti.

-sunt multi care schimba injectoarele la alte service-uri inafara de reprezentanta si nu am auzit niciodata sa cada 2 in acelasi timp...doar la cei care le-au schimbat la representanta am auzit ca se vaita ca le-au cazut 2 in acelasi timp...

-eu unul cred asa:

-te duci cu masina la ei ... ei vad ca e stricat 1 inj ... vad ca au mai fost 2 schimbate inainte ( poate cu cele de generatie noua) si ce spun , hai sa ii spunem ca s-au stricat 2 inj ca sa le schimbam si pe celalate 2 sa nu mai aiba probleme cu ele.asta in sensul bun ... motive sa spuna ca sunt 2 stricate sunt multe.....

Cati dintre voi sunt care ati schimbat cablajul ? si culmea dupa ce l-ati schimbat au mai cazut injectoare...?;)) ( cu siguranta 80%-90% dintre noi)

De cate ori sa spun ca cei de la reprezentanta incearca sa dea vina pe orice altceva numai pe injectoare nu .....nu stiu ce e asa greu de inteles? sau se pare ca multi dintre noi sunt genul ala ... ma duc la reprezentanta domne ca sunt oameni cu capul pe umar nu au cum sa ma faca....:)) unde te astepti mai putin sa profite de pe urma ta acolo te arde mai grav.....

@fantozzi007@ este posibil sa iti cada 2 inj la diferenta de o zii ... dar la fel de posibil e ca atunci cand l-ai schimbat pe cel stricat sa mai fii schimbat ei unu "ca aveau nevoie " si sa iti fii pus tie unu zob care nu a tinut decat o zi .

-atata timp cat nu ai posibilitatea sa stai langa masina, sa vezi ce iti fac la ea mi se pare o tampenie sa cred ce spun "mesterii" care lucreaza la masina , mai ales in Romania si pe vremurile astea....daca te mai vede ca nici nu le ai , te aranjeaza ei..

-si tot o dati cu garantia ... ca daca o faci la reprezentanta ai garantie ... okei sunt deacord...

tu ai garantie la inj nr2, se strica inj nr2 te duci la ei ,observa ca e stricat inj nr2 dar tie iti spune ca e stricat inj nr 1 .... sau alt numar, oricare inafara de 2 , ala la care ai garantie.... DECI TOT TE-AU FACUT, NU? pe vag-com iti apare grupul de inj A sau B , deci nu iti spune exact nr injectorului. cati dintre noi au beneficiat intr-adevar de garantie la inj, am o presimtire ca ne numaram pe degete...

-mai sunt si oameni okei la reprezentanta...dar predomina jepcarii pt ca pe vremurile astea "ma foamea " e mare.

@rzv@ 1 injector costa 15-16 mil cu cel stricat la schimb ... acum fa tu socoteala...

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fantozzi007@ este posibil sa iti cada 2 inj la diferenta de o zii ... dar la fel de posibil e ca atunci cand l-ai schimbat pe cel stricat sa mai fii schimbat ei unu "ca aveau nevoie " si sa iti fii pus tie unu zob care nu a tinut decat o zi .

-atata timp cat nu ai posibilitatea sa stai langa masina, sa vezi ce iti fac la ea mi se pare o tampenie sa cred ce spun "mesterii" care lucreaza la masina , mai ales in Romania si pe vremurile astea....daca te mai vede ca nici nu le ai , te aranjeaza ei..

Salut! Eu nu am reparat masina la Reprezentanta, am reparat-o in service-ul unuia dintre cei mai buni prieteni de-ai mei, asadar varianta cu metehne vechi romanesti este imposibila...mai ales ca am stat langa masina. Deci se prea poate sa pice si 2 injectoare odata. Asa cum am spus, am un amic care a avut Passat 2.0 BKP caruia i s-au "ars" toate 4 injectoare odata din cauza rampei, iti spun ca este posibil. De obicei, cu aceasta problema te intalnesti mai ales atunci cand ti se arde pompa de carburant, cu alte cuvinte, in proportie de 80-90%, atunci cand se duce pompa de carburant mai ia dupa ea 1-2 injectoare...de unde si expresia ca un necaz nu vine niciodata singur. La Passatul BKP este ca atunci cand tragi de hartia igienica...vine toata odata, cel putin la mine asa a fost. M-a lasat pompa, am schimbat-o, am plecat din service si dupa nici 10 km m-a lasat un injector, l-am schimbat, iar am plecat din service si dupa nici 3 km m-a lasat si al 2-lea injector. Asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa le schimb pe toate+rampa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

un prieten de al meu, are o toyota din 2006, motor diesel si la fel i s-au dus injectoarele ( la fel ca si voi, i se oprea masina in mijlocul drumului si pornea foarte greu ); dar, a gasit pe cineva aici in valcea, care i le-a reconditionat, le-a curata si masina merge ( cum e vorba aceea ) mai bine, decat atunci cand era noua;

motivul a fost " proasta folosire " deci, eu tind sa cred " fara ca cineva sa se supere pe mine de pe acest forum " ca si din proasta, neadecvata folosire a masini, cad dar nu neg si faptul, ca si poate " proasta calitate "

ma bucur ca nu am luat versiunea cu motor de 2.0 si vreau sa multumesc pe aceasta cale, tuturor forumistilor de aici, care cu mic cu mare si-au expus punctele de vedere.

in ultimul rand, eu va recomand ceea ce a facut prietenul meu, inainte de a le schimba " mergeti undeva unde curata injectoare si vede-ti daca isi revin; acst lucru nu costa mai mult de max. 50 lei/injector. nu are rost, ca atunci cand zic mecanici " schimbat injectoare " gata, trebuie sa le schimbi.

sper sa fie un sfat bun pt cineva de aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat sunt Pompe Duze, cade partea electrica, asa ca il cureti degeaba...eu am incercat cu unul doar ca sunt incapatanat :) Iar proasta folosire...poate ajuta la picatul lor, maxim 5%, ele pica pentru ca sunt facute prost de fabrica, adica supraalimentate. De aceea pica pe partea electrica, eu asa am auzit, asa mi s-a spus de un electrician auto in care am ceva incredere.

Deci...ghinionul meu si al multor altora ca ne-am luat Passat in 2005/2006...

Anyway, multumim pentru sfaturi! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ser23, injectoarele Simens de la Passat nu se reconditioneaza. Motoarele de 2.0 nu au probleme mai mari decat cele de 1.9 cu exceptia BKP-urilor care au probleme cu injectoarele, pe care dupa ce le schimbi ai incheiat cu problema injectoare. Daca problemele Passat-urilor ar sta numai in injectoare ar fi o treaba simpla, dar pompa de carburant se arde la fel si la 1.9 si la 2.0, problemele la coloana de directie apar de asemenea si la 1.9 si la 2.0,etc. In concluzie au probleme comune si unul si altul, doar ca pe primele modele de 2.0 TDI, VW a folosit injectia Simens ceea ce s-a dovedit a fi o gresala. Din 2009 aceste injectoare Simens au fost inlocuite cu unele Continental, care, se pare, ca nu mai au probleme. Asa cum a spus si colegul Calin, proasta folosire nu are nicio legatura cu arderea partii electrice, componenta a injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma inscriu si eu pe lista celor cu injectoare cazute. Weekend-ul trecut eram la Moeciu, mergeam cu vreo 20-30 km la ora, cand dintr-o data s-a aprins martorul in bord, s-a oprit motorul...si acolo a ramas.

Ar fi mai bine daca le-as inlocui pe toate 4? Sau pot sa iau acum unul nou (ma rog..reconditionat) si apoi sa le schimb si pe celelalte? Nici nu stiu ce sa fac, e foarte nasol ca o masina ca asta sa te lase in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu durere in suflet pt posesorii de motoare 20 tdi ,acum nu stiu exact care ca sunt 2 variante una de 16v si una parca normala tin sa va anunt ca ,cad injectoarele pe banda.din fericire nu ma numar printre posesori de motor 20 tdi dar am un magazin de piese auto si pot spune ca se vand pe banda si pretul este cel mai mic de 18 mil cu injector la schimb.Da este un defect de fabricatie,multe marci au probleme cu injectoare inclusiv mercedez deoarece se incearca sa scoata consumuri cat mai mici,putere cat mai mare si norme de poluare mari euro 5....Nasul meu are un clk 350 cdi din 2010 si la 5000 de mii de km ghici ce s a dus un injector,un prieten are un land cruiser din 2006 si la 100.000 mii km s au dus 2 injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!