Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Salut,se poate verifica prin cativa pasi simpli,dar care trebuie facuti de un mecanic.1 se verifica daca in filtrul de motorina este combustibil - caz in care s-ar putea sa ai probleme doar cu pompa de ridicare din rezervor,daca sesizezi lipsa carburantului din filtru. 2 se deschide capacul de la injectoare si prin decuplarea fiecarei mufe de aliment.electr.de la injectoare,cate unul,se incearca pornirea motorului.Cand se "deconecteaza" injectorul defect motorul va porni.

Eu am schimbat un injector(nr.3) si la pornire am "ramas" cu o vibratie la accelerare pe care am "rezolvat-o" la numai o saptamana,prin schimbarea injectorului nr.1

La reprezentanta schimbarea unui injector costa cam 1650 lei plus manopera cu injector la schimb.In maxim 2 ore se schimba un injector.Bafta.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci pana la urma gasim injector si la 1500 cu montaj ? Sau pretul e in functie de reprezentanta ?

1650. 1660 ?

Sunt si eu interesat de aceasta problema si eram curios de unde sa il iau cat mai ieftin.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1500 RON cu montaj mă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cineva la postul 607 scrie ceva de 1500 ron cu montaj inclus

de aceea intrebam :D

deci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,mecanicul meu le-a adus din Ungaria si mi-a cerut 1500 lei/injector cu diagnoza si montaj inclusiv.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pretul asta ai primit si garantie la injector?

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am primit un an garantie.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa schimbarea unui injector este imperios necesar reglajul mecanic ?

Va intreb pentru ca mecanicul care la schimbat a zis ca "la astea noi nu e nevoie de reglaj".

Masina a mers bine pana acum(cu un consum putin mai mare),dar de cateva zile,cand urc o panta cat de mica(cand e nevoie de putere) se aprinde martorul"motor"cu mesajul "Engine workshop",martorul palpaie si nu se mai accelereaza decat foarte greu(parca ar fi in"limp mode").

Dupa oprirea motorului si repornire revine la normal si se tureaza(asta pana la urmatoarea panta!).

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie egr-ul.Ceva de genul asta pateam si eu si dupa diagnoza a trebuit sa il schimb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza ,asta te va lamuri unde ai o problema, debitmetru de aer sau un limp mode ! Pune rezultatul aici sa vedem si noi ! Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza a aratat ceva de genul(din pacate nu am fost de fata)"Boost preasure-limited exceed,cylinder 1".Dupa stergere s-a facut o testare si,in panta, a aparut din nou.Dupa mai multe testari s-a constatat ca, daca urci cu motorul turat mai jos,nu apare.In schimb daca ai peste 2500,apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un spray decapant sa cureti tija aquatorului ce comanda geometria turbinei. Daca ai acces cu mana incearca apoi sa misti de ea, mai mult ca sigur agata.Trebuie sa ai 12-15 mm cursa ! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am fost la sa-mi iau al 6-lea injector si am aflat ca nu mai sunt siemens, sunt contnental. a mai avut cineva probleme injectoarele astea noi? merita sa le schimb si pe celelalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am fost la sa-mi iau al 6-lea injector si am aflat ca nu mai sunt siemens, sunt contnental. a mai avut cineva probleme injectoarele astea noi? merita sa le schimb si pe celelalte?

Salut! Am inteles ca cele noi nu mai au niciun fel de problema. Mi-au spus cei de la service ca toti cei care au schimbat injectoarele montate de fabrica nu au mai avut probleme(cu injectoarele)...sper sa fie asa, le-as schimba si pe celelalte 3 fara sa clipesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am aceesi masina ca a colegului MARIAN RIZEA,astazi mi-a murit si mie injectorul nr 2,asa cred(al-2-lea de la distributie la cutie),am gasit la Porsche nord cu 1600ron, cu cel defect la schimb,a-si dori sa-mi spuneti si mie daca ati gasit in alta parte mai subtire la pret si daca trebuie schimbate suruburile,cablajul si garnitura de la capacul chiuloasei.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-am schimbat suruburi , cablaj si degeaba din punctul meu de vedere schimba doar injectorul.

-preturile la 1 inj ( cu cel stricat la schimb) se invart pe langa 16 mil + - cateva sute de mii ...

-toate inj sunt la fel poti sa le schimbi intre ele sa le pui la ce "numar" vrei .

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare,stie cineva daca merg injectoarele de la motorul 1,9 tdi 116 CP,tot pompe-duse la motorul de 2,0 tdi de 140 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou ,vin cu informatii despre cum se schimba un injector la motorul de 2.0 bkp,deoarece cum spunea un coleg de pe forum, am intrat in clubul celor ''necajiti''stiti voi de ce.Am cumparat printr-o cunostiinta un injector de la PBN dar cum era ora 17.00 si Vinerea Mare m-am apucat sa-l schimb eu asistat de un amic,am avut nevoie de tors 30 pt suruburile capacului chiulasa cred ca 11 la numar ,dupa ce se scoate capacul trebuie desfacuta rampa, 5 surburi cu soricel de 10 (iese putin mai greu),odata idepartata rampa avem acces la injectorul defect,se desfac cele 2 suruburi cu soricel de 6,din cauza celor doua oriinguri injectorul va iesi destul de greu din lacas,eu am tras in sus de el cu un patent cu miscari stg.-dr.mare grija cand se scoate mufa electrica deoarece exista riscul de a se rupe.Montajul piesei noi sa face in mod normal cu o presa speciala,dar in conditiile date am folosit suruburile pe post de presa strangand din aproape in aproape pana cand intra tot injectorul, in rest se monteaza invers cum s-a demontat.Presat de timp nu a fost prea ortodox cum am procedat dar.....operatia a reusit.Cost injector 1400ron dat la schib cu cel def.manopera 4beri.A-si fi pus niste poze dar facute cu telefonul nu sant clare.Scuze pentru inadvertente si VA UREZ UN PASTE FERICIT! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si Hristos a Inviat ! Eu personal mi-am pierdut rabdarea cu schimbatul injectoarelor Simens unul cate unul( in decurs de 2 zile m-au lasat 2 injectoare). Asa ca am schimbat toate injectoarele, le-am pus pe toate 4 noi (6.400 Ron cu cele vechi la schimb), am schimbat si rampa (480 RON) si pompa de carburant(1020 Ron). Am inteles ca si cei de la VW in urma reclamatilor primite de la clienti au schimbat furnizorul de injectoare Simens cu un altul, Continental -injectoare pt care am primit garantie 1,6 ani. sper ca problemele mele cu passat-ul sa se incheie aici, am bagat prea multi bani si mi-a creat destule probleme...

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-scrie cumva pe astea noi Continental ? ai apucat sa vezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental este compania care a cumparat in a doua parte a anului 2007 divizia auto VDO a grupului german Siemens.

Visit My Website

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-adica cele stricate si date la schimb ajung tot la ei ( continental) le refac si le trimit inapoi spre vanzare... cam asta sa inteleg.

-spun asta ca pe cele care le-am schimbat tot siemens scria doar ca exista o oarecare diferenta intre ele...

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pe cele noi scrie Continental, nimic legat de firma Simens. Garantia pt aceste injectoare este de 1.6 ani FARA LIMITA DE KM plus faptul ca si cei de la reprezentanta, pe langa garantia fabricii, au garantat la randul lor ca tot ce au montat ca injector marca Continental nu s-a mai intors in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!