Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Da, se potrivesc ok, dar poti gasi pe net o lista cu coduri motor ce se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o marreee nedumerire. Azi am vazut un passat sportine din 2006 cu cod motor BMU... actele nu le-am vazut dar am citit pe abtibildul de langa roata de rezerva.. Dupa intense cautari a unui prieten de la vw a observat existenta unui motor cu 88 kw. Nu mai stiu 1.9 sau 2.0.

Stie cineva ceva despre acest motor? pe esapament era multa funingine ceea ce ma face sa cred ca e fara DPF.

Imi cer scuze de offtopic sau daca s-a mai discutat undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti.Ajutati-ma si pe mine,cu o parere.Saptamana trecuta m-a lasat un injector pe autostrada in Ungaria.Tractare la primul service vw 100eur,diagnoza gratuita cu raspuns

injector terminat si inlocuire 900eur.Rezolvare:180eur tractare in Romania si inlocuit cu 350eur.Problema e ca dupa schimbarea injectorului terminat am "ramas"cu o vibratie

constanta la accelerare cand motorul e rece si care dupa ce se incalzeste motorul se simte doar la 1800rpm pana la 2000rpm indiferent de treapta de viteza(mai tare dupa a patra).Mecanicul mi-a spus ca ar mai fi un injector pe duca dar nu il poate identifica pt ca "cele bune ajuta pe cel mai slab"si nu il poate identifica.A mai avut careva asemenea simptome?Ma folosesc de masina si in afara tarii si nu prea ma incanta ideea de al schimba cand "pica".Daca le inlocuiesc pe toate acum m-am salvat de surprize?Am motorul 2.0BKP cu injectoare Siemens(cele cu D in coada)pe un 4Motion din 2006 cu 97000km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-ar putea sa fie un injector pe moarte. Se poate identifica cu Vag-Com-ul. Ideea optima ar fi sa le schimbi pe toate, in conditiile in care poti sa negoieciezi pretul de "pachet".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceleasi simptome dupa inlocuire injector nr.2

rezolvat prin inlocuirea si a celorlalte 2

Cu VAS-ul se cam poate da seama care e ala bulitul.

Daca ma intrebi pe mine, este perechea aluia nou.

Acu..na..daca te tine bugetul si mai vrei sa tii masina, schimba-le pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta e 1500lei/injector cu montaj inclus(piesa la schimb),garantie 1 an si distributia care e aproape de schimb cu 1600lei.

Total 6100lei ca un injector l-am inlocuit deja dar cum v-am spus nu sunt multumit.

Intrebarea mea e daca pot fi "linistit"pe drum dupa acest schimb de injectoare sau mai apar surprize?Sincer cea din Ungaria

cand la 210km/h am simtit ca nu mai am acceleratie si am ramas doar cu servodirectie si frana a fost neplacuta.Nu vorbesc de

restul,asteptare trailer in frig,etc. si am avantajul ca vorbesc binisor maghiara.

Apropo,am incercat un schimb cu masina sotiei,tot Passat dar V6 4Motion insa un "clasic"din 2004 - am fost refuzat categoric.

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X inseamna CU PIESA LA SCHIMB..nu reconditionata!

Extras dintr-o postare ".... Important note here is that if a VAG part number ends with an X, that denotes that it is a remanufactured part, and will need to be returned for a core...."

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=202957

O alta postare mai veche de data asta in Ro http://vwforum.ro/lofiversion/index.php?t1701.html

"Andi TDI

Apr 1 2004, 17:49

Nu exista cod pentru pompe de benzina reconditionate. Pentru modelul tau codul de pompa este 8D0 906 089. Daca ar fi existat si varianta reconditionata a aceluiasi reper, ar fi avut un X in coada (exemplu 8D0 906 089 X)

Toate piesele reconditionate au un X ca ultimul simbol din cod.

"

Este o practica comuna la orice producator sa vanda si piese reman. La Caterpillar, codurile pentru piese reman se terminia cu R si sunt mai ieftine decat cele noi, cel putin la producator. Pentru reselleri sunt mai convenabile ca au adaos mai mare.

Eu imi mentin parerea ca cele cu X sunt remanufacturate si nu toate piesele au echivalentul cu X pentru ca nu toate se pot remanufactura

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu98 : Exact asa am patit si eu...am schimbat injectoru 3, am ramas cu o vibratie destul de dubioasa tot asa se marea odata cu treapta si initial era intre 1700-2100. Si m-am dus acolo, mi-au spus ca injectorul 4 e defect si el, l-am schimbat si pe ala si na surpriza, tot facea. Si la mine s-a dovedit a fi pana la urma injectorul 3 defect de fabrica, si rampa de injectie foarte murdara din cauza unei...chestii negre si dense pe care o aveam in rezervor, asa ca legand faptul ca nu ajungea suficienta motorina pe rampa + injector defect, din cauza asta trepida...dar mai ales din cauza injectorului.

Verifica-ti rezervorul, eventual si pompa de motorina daca nu ai schimbat-o...iar daca nu, e posibil sa fie injectorul schimbat defect...

Oricum, eu am spart 1 luna jumate si peste 6500 de lei ca sa rezolv toate astea, ca deh, sunt incapabili nu la un service, ci la toate din reteaua VAG, ca daca nu arata eroare pe tester..."nu stim domne ce are"...asa ca iti doresc sa o rezolvi cat mai repede si fara multi bani!

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, sunt nou ca si posturi pe forum dar am citit mare parte din el. Intrebarea pe care as avea-o fata de voi ar fi: in cazul injectorului ars care sunt simptomele masinii?

Adica se mai chinuie sa porneasca motorul sau cum se manifesta concret. Intreb asta pentru ca pe mine m-a lasat in intersectie, imi apara martorul care indica probleme la evacuare si cand incerc sa o pornesc, invarte demarorul, intra in trepidatie dar nu porneste. Chiar la un moment dat a pornit pret de cateva secunde. Poate fi un injector ars in cazul asta? Sau daca nu, cam ce ar putea fi. Menionez ca pe VAg com a aparut o eroare de Batery Suplay sau ceva in genul asta.

Multumesc pentru raspunsuri si o sa tin cont de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a repornit nu e injectorul.

deasemnea ar trebui sa ai aprins martorul de defectiune electrica (spirala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur bateria te-a lasat si trebuie schimbata. Din cauza unei baterii slabe la alte marci apar tot felul de erori pe bord, se pare ca la Passat moare motorul direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am pus o alta baterie de pe o masina noua si tot nimic(e adevarat ca e mai mica cu 2 amperi) dar chiar sa nu porneasca pentru 2 amperi?La service mi s-a mai sugerat ca ar putea fii de la cablajul injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-vezi pompa de motorina.( cinteste pe topicul referitor la pompa)

-pune si o baterie compentena si daca tot nu vrea sigur injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM "rezolvat" problema, asta seara a venit un baiat de la Porsche Bucuresti Pipera pe care il recomand cu caldura si fara tester, fara nimic s-a dus direct pe filtrul de motorina si cum a vazut ca acolo este motorina, clar ca defectul nu era pompa. Bineinteles ca a ramas injectorul pe care l-a si descoperit, e cel cu numarul doi si pe care va trebui sa il inlocuiesc. Am intrebat de ce nu se face recall la problema injectoareleor si imi spune ca motorina ar fi de vina, afara cica nu se prea intampla problema asta. Mai ramane acum sa cumpar un injector ieftin si bun, bineinteles siemens+ 3 suruburi + 5 suruburi de l arampa pentru ca sunt sin aluminiu sau strangerea se face pe aluminiu si se slabesc. Aveti ceva recomandari?

Nu as vrea sa il schimb la reprezentanta. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica ar fi mai sensibile la motorina proasta, motorul este tot BKP din pacate.

Am gasit pe net injectoare la 1300 Ron/bucata, cum sa fac sa vad daca nu cumva sunt chinezesti ?

Astea siemens unde sunt facute?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cativa ani motorina comercializata la pompele Petrom, OMV, Rompetrol, Mol, Agip nu mai este proasta. Ati mai auzit voi scandaluri in presa referitoare la acest aspect in ultimii 5-6 ani? Totul este sa nu alimentam de la no-name-uri ori de la diversi indivizi care o sustrag de pe cine stie unde...

Daca service-le sustine asa ceva, cereti o hartie oficiala pentru a va adresa distribuitorului de unde ati alimentat, OPC-ului sau instantelor judecatoresti. Nu o sa va dea... Celor de la service le este mult mai usor sa-si justifice nepriceperea dand vina pe altii...

Despre problemele la injectoarele motorului 2.0 TDI s-a tot scris. Cred ca producatorul VAG s-a grabit cand a lansat acest motor, fapt dovedit prin problemele aparute in primii doi ani. Pe urma le-au remediat... Dar tarziu pentru unii proprietari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marian Rizea

Vad ca ai trecut in semnatura faptul ca masina este 2007. Intrebearea mea este cand este fabricata masina? dupa jumatatea anului 2006, astfel in talon este trecuta 2007? Si cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este fabricata dupa jum lui 2006, are sasiu 2007 dar este cumparata in oct 2006.

are 121 000 km si din ce stiu de la fostul proprietar, au mai fost schimbate doua injectoare, se si vede de fapt ca au fost schimbate, acum o sa l eschimb si pe celelalte doua, am gasit p enet la 1200 ron buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 mil cu asta stricat la schimb? ca daca e asa nu ai facut nici o combinatie mai bine il iei de la reprezentanta.....

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica daca s-a schimbat vre-un injector?

masina are 120000km proprietarul sustine ca in cartea service nu scrie nimik de schimbarea injectoarelor?

cum i-mi pot da seama?

si sa ziceam ca ar avea 2 injectoare schimbate pana in momentul de fata, exista riscul ca aceleasi injectoare sa cedeze in viitorul apropiat ?

sa traiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cum sa-ti dai seama daca a fost schimbat vreun injector, decat prin demontarea lor si compararea seriilor, ceea ce cred ca nu ar face nimeni... Singura varianta ar fi sa verifici istoricul masinii la reprezentanta unde a facut service-urile. Nu cred sa pice iarasi injectoarele schimbate (daca au fost). Cel mai probabil este sa cada cele neschimbate. Din informatiile care le detin, injectoarele din primele loturi au fost cu probleme la BKP. Ulterior a fost schimbat probabil furnizorul sau au fost facute niste modificari tehnice ale partilor predispuse defectarii, ca nu au mai picat pe capete... La fel a fost si cu pompele de combustibil, bucsele de bascula fata si alte hibe ale Passatului 3C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-daca le-a schimbat tot cu unele de generatie veche, adica 2005-2006 nu sunt diferente si exista posibilitatea sa se strice iar. ( de aceea exista persoane care au schimbat 7, 8 injectoare ....)

-treaba cu istoricul in romania ......s-a mai vb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...salutare tuturor...cred ca ma confrunt si eu cu problema injectoarelor...acum 2 saptamani cand la Suceava au fost -30 de grade masina n-a pornit dimineata. Nu imi dau seama daca s-a intamplat din cauza motorinei sau din cauza bateriei slabe; cert este ca am pornit-o trasa. Cand a pornit a ramas clipind martorul de la bujii, dar dupa ce am oprit--o n-a mai facut probleme. Acum cateva zile intr-o dimineata, cand era mult mai cald afara, a pornit fara probleme, am mers cateva sute de mertri, iar pe la 1500-2200 ture s-a auzit ca un buf, s-a aprins intermitent becul de bujii si pana sa-mi dau seama s-a si oprit motorul si nici ca a mai vrut sa mai porneasca. Masina e un passat 2.0tdi din 2006, cod motor bkp, 190.000 km reali. Are cineva vreo sugestie? ca nu m-as incumeta sa-mi duc iar masina la reprezentanta, ca iar ma trezesc cu o factura de 7000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!