Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

GRESIT!

Orice inlocuire de piesa in reteaua VW este vizibila de la orice service din retea, national sau outside!

Nu neg, este posibil să nu fi fost destul de insistent, cert este că eu asta am păţit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GRESIT!

Orice inlocuire de piesa in reteaua VW este vizibila de la orice service din retea, national sau outside!

Exista si exceptii (care confirma reguli :P)

:)

Cand mi-am achizitionat masina din semnatura, am fost la reprezentanta locala VW (Tess Brasov), de unde am obtinut un istoric cu reviziile, ce s-a schimbat pe garantie, ce nu, etc.

Ei, din prostie in drumul de intoarcere am trecut si pe la reprezentanta locala Skoa (Delcar Brasov), de unde am obtinut un alt istoric de service unde nu aparea nimic despre reviziile facute la Tess, dar in schimb am aflat ce a fost vopsit, ce a fost reparat, ce a fost schimbat in materie de lucrari de tinichigerie si vopsitorie :)

La un moment dat ma tenta sa merg si la o alta reprezentanta (Cardinal Ploiesti) sa vad daca acolo se vede ceva :lol:

Revenind la subiect, concluzia este ca mai exista si exceptii... (pacat ca a fost masina mea :P)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istoricul ar trebui sa fie disponibil la orice reprezentanta, atat in tara cat si in strainatate dar asa cum a zis si riddler exista si exceptii.

Va rog sa revenim on-topic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ati mai incercat, dar... acelasi mesaj, ai putea sa il trimiti in Germania ( putin mai civilizat :) ) , impreuna cu semnaturile, celorlalti membrii care au avut probleme.

Poate cine stie....

In legatura cu mesajele la cei "din afara" am dat eu la Skoda in Cehia si m-au pus sa iau legatura tot cu un Roman.Asta se intampla pentru o Skoda cumparata din romania de noua.

Era logic din moment ce scrisesem la ei in Cehia ca nu eram multumit de Romanasi de aici...dar iarasi ca si la noi m-au pus pe drumuri si cei din Cehia.Asa ca "no offence" nu cred ca o sa aibe ce face COLEGUL de mai sus decat daca are un avocat foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-primul injector mi-a cazut la viteza de 130 km /h tocmai incercam sa finalizez o depasire ( intram inapoi pe banda mea ) cade si mitul "la viteza mica" ;depasirea a fost dusa la sfarsit avarii si apoi cat mai pe dreapta mers din inertie

-treaba cu istoricul , la mine la masina 1 l-am schimbat la un service oarecare si 2 le-am schimbat eu in spatele blocului tare curios sunt daca apare vreo unul in istoricul masinii mai ales cele 2 schimbate de mine. :P

-trimisul de scrisori in germania,am trimis multi si toti am primit acelasi raspuns , cred ca e un robot pus sa raspunda la fel pt toata lumea sa nu apara suparari intre noi :icon_thumright:) pe aici pe forum sunt postate mai multe raspunsuri de la cei din germania , asa ca nici cu asta nu am realizat nimic.

-oricum nu cred ca vom rezolva nimic niciodata .....

-ca sfat cine are bani sa le schimbe pe toate sa o faca dar sa aiba in vedere sa cumpere cele fabricatie 2008 - zilele noastre , chiar 2007 , daca sunt fabricatie 05-06 dai banii de pomana...sau cealalta varianta sa cumparati unul si sa il tineti in masina cum apare problema il schimbati si aia e continuati drumul.... cam asa vad eu solutionarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea de mici inscrisuri pe luneta nu va surade? "Si eu am schimbat 3 injectoare" sau ceva de genul asta. Cred ca se vor alatura si cei care nu au patit inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-ca sfat cine are bani sa le schimbe pe toate sa o faca dar sa aiba in vedere sa cumpere cele fabricatie 2008 - zilele noastre , chiar 2007 , daca sunt fabricatie 05-06 dai banii de pomana...sau cealalta varianta sa cumparati unul si sa il tineti in masina cum apare problema il schimbati si aia e continuati drumul.... cam asa vad eu solutionarea problemei.

Ideea de a avea un injector de rezerva mi se pare buna. Intrebarea este daca cele 4 injectoare sunt la fel si cum se schimba acestea? eventual daca poti da ceva indrumari, scule necesare etc., sau vreun link in care sunt descrise operatiile.

Modificat de poppy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, e simplu sa schimbi un injector. E nevoie de o tubulara si cam atat. Si dupa mine, ca sa fii safe cu un passat BKP, trebuie sa ai la tine urmatoarele: ulei, injector si Vag-com. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai adaug la ce a spus animalutz

mai ai nevoie de un aparat bun de masura sa iti dai seama care injector e ars. :lol:

radem noi radem,dar nu`i de ras :-<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa de alimentare electrica de la injectorul defect, poti merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie cheie dinamometrica si vag com la schimbul injectorului. ma indoiesc ca porneste vreo data in 3... am bkp - 3 injectoare schimbate... asa ca am ceva experienta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste in 3 cilindri, sunt destul de sigur pentru ca cineva mi-am povestit ca asa a venit de la pitesti pana aici cand ii cazuse unul...iti trebuie lumina de zi de preferinta si putin experienta in mecanica...si ori te uiti cu vag-ul care da scurt pe plus ori le iei pe incercate. Dupa ce ai scos mufa, ideea e ca, computerul masinii nu mai vede ca exista o defectiune si te lasa sa il pornesti...in 3 pistoane, dar macar merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-ce vorbiti voi aici tubulara , cheie dinamometrica .....

-pt schimb iti trebuie TORX de 30 si mai mare nu mai stiu de 40-45 , oricum daca iei un set numai cu torx-uri ai toate marimile acolo , un patent si o sarma mai rezistenta .

-cum spunea si un coleg mai sus cel stricat se depisteaza usor.

-se scoate mufa de la fiecare inj pe rand si se porneste masina...cand masina a pornit acel injector cu mufa socasa e stricat deci ala e problema.

-se poate merge si in 3 inj , ca un tractoras probat de mine de cate ori am schimbat inj.

-reducere daca il dai la schimb ai la toate reprezentantele + in mare parte toate magazinele care se ocupa de vanzarea lor.

-garantia de 2 ani nu stiu cu ce ne incalzeste daca mergem munte , mare , in strainezia sau in tara oricum daca se intampla ti-a stricat plimbarea....telefon la platforma bani aruncati de pomana

-daca te prinde in afara tarii oare tractarea , platforma, se deconteaza pe garantie ? ;)

PS: pt ca sa mergi cu 3 inj iti trebuie doar un TORX de 30 . s-au mai vb desprea astea pe la inceputul topicului cautati cu atentie si gasiti tot ce va intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, s-a mai discutat.

Varianta descrisa foarte bine de tine in postul 33 si varianta data de ElsaWin in postul 253.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am citit tot ce s-a scris pe aici si cred ca am inteles cum se desface motorul ca sa dezactivezi injectorul defect. Inteleg ca motorul merge si in 3 cilindri, insa cat este intrebarea? De ce sa chem platforma in Ungaria sa zicem cand pot veni in 3 cil.? Pe langa viteza mai mica si consumul mai mare de motorina, care sunt nesemnificative, pot aparea avarii mai grave la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

care este codul inj. pentru BKP si de unde il pot cumpara?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poppy - in principiu nu se intampla nimic daca ai grija cum mergi...desi ungaria - bucuresti e o distanta care se simte..iti dai seama ca nici bine nu ii face motorului, dar teoretic suporta un asemenea drum.

@nicucxn - injectoare gasesti la reprezentanta, sunt la fel de ieftine ca in orice alt loc, asa cum s-a mai spus pe forum. Nu are rost sa incerci sa gasesti altundeva, asa de la reprezentanta stii ce iei si sigur se va potrivi.

Best of luck!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta pretul fara piesa veche la schimb e foarte mare pot ajunge si la 100 mil toate,daca le dau piesa veche la schimb imi aduc acelasi cod.Nu cred ca isi poate permite cineva pe criza asta sa scoata atatia bai din buzunar.

Mi-a zis cineva ca printr-o resoftare ar merge,masina de fapt nu trage parca ar avea 60 cp,si nu porneste decat la a doua cheie dimineata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si alta turbina pe ea,am pus si alt debitmetru pe ea si nimic...plus ca pe tester la reprezentanta nu da niciun defect!

mi-a zis cineva ca daca ii pun injectoare de 170 cp si ii fac un resoft ar trebui sa mearga,dar tot nu sunt sigur,altcineva mi-a zis sa fac rost de injectoare defecte de 140cp si sa pun partea electrica de la astea de 170,nu stiu ce sa mai fac deja am bagat vreo 2000 ron in ea fara niciun rezultat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,mi-a cedat al doilea injector !Dupa ce asta-vara am schimbat unul.

Intrbarea este,care e diferenta intre cele cu D in coada si cele cu DX ?

Motorul este BMA si este echipat cu D-uri,dar am gasit sa cumpar DX.Ce ziceti s-ar potrivi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X - piesa reconditionata

Daca ultimul caracter din cod este X, atunci piesa este reconditionata.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,mi-a cedat al doilea injector !Dupa ce asta-vara am schimbat unul.

Intrbarea este,care e diferenta intre cele cu D in coada si cele cu DX ?

Motorul este BMA si este echipat cu D-uri,dar am gasit sa cumpar DX.Ce ziceti s-ar potrivi ?

X-ul din coada este numai in cataloagele de vanzari si esti obligat sa dai piesa la schimb (de aici si diferenta de pret), pe injector nu vei găsi inscriptionat X-ul.

Cumpara fara ezitare daca-ti convine pretul.

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!