Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare. Ultima oara cand am fost la ratatii de la Brady (apropo sa nu va duceti cu masinile la ei nici daca aveti pile, am facut eu asta si tot degeaba) , mi-au spus ca exista un centru care testeaza debitul si functionalitatea injectoarelor in sarcina, ca vag-comul nu le poate masura valorile in mers...Are cineva idee unde este sau cum se numeste centrul asta? Ca as avea nevoie si am cautat o gramada si degeaba...

Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mi-au verificat mie injectoarele de 10000 de pri mers..in sarcina, la ralanti..

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa mai revin si eu cu o idee pe care am mai prezentat-o in urma cu cateva zile.

Seful de service unde am avut masina a facut cateva cursuri de calificare/specializare la Bosch, din care vreo 3 cursuri la Bosch in Germania. Si mi-a spus din nou ca, cauza arderii partii electrice a injectoarelor este uleiul de motor. Si a zis ca este ferm convins de ceea ce spune. Mi-a recomandat sa schimb uleiul cat de des pot, adica sub nicio forma sa nu depasesc 10.000km cu un schimb. Uleiul, zicea el, dupa un anumit numar de km, din cauza arderii si a temperaturii, capata proprietati acide. Si asta duce la corodarea cablajului si implicit scurtcircuitarea injectoarelor. Zicea si el ca in urma cu un an-doi a aparut un nou tip de cablaj, se pare ceva mai bun. Dar cu uleiul de motor tot schimbat cat de des sa merg, deooarece problemele pot reaparea, chiar si la noul cablaj. Imi cer scuze daca am batut campii, dar ma gadesc ca poate sa fie o informatie buna, folositoare tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce toate astea se intampla numai la Passat, cu precadere la cele din 2006 cu motor BKP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GrooVe@

scurt si la obiect , punct ochit punct lovit.

@omydee@

noi avem injectoare Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numarul mare de defectiuni la injectoare e in europa de est si ro in special in vest mult mai putin... ar trebui sa ne puna pe ganduri

ar fi interesan daca cei care au avut acest tip de problema ar da cat mai multe detalii...tip ce fel de motorina baga, ce ulei , cum conduc, eventuale comportamente ale masini inainte de defectiune, anotimpul cand s-a produs defectiunea etc

cat mai multe detalii poate identificam un pattern comun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vest rata de cadere a injectoarelor Siemens la generatia asta de Passat este de peste 45% in primii 50000 km, si chiar a existat actiune de schimbare a acestora cu Bosch in Germania.

Nu exista pattern, sunt pur si simplu proaste. Cand cade unul negociati-le pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trebuie sa urmaresti ca masina ta sa nu depaseasca 10.000 cu un schimb de ulei....de ce oare a mai fost creat Long life-ul asta ce rol mai are sa ne ia banii aiurea sa ne dea gogosi in vant....unele duc si la 40.000km asa am auzit.partea cu uleiul nu prea o bat eu..mai bn as zice calitatea proasta a injectoarelor sau vreo eroare de constructie...Exmplu la motoarele 1.9 tdi nu am auzit aceasta problema si cred ca motoarele 1.9 tdi sunt de 2X mai multe fata de astea noi...si is si mai vechi...eu raman totusi la o eroare de constructie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va anunt cu "bucurie" ca astazi tocmai ce a picat primul injector ( km 55 000).Nu are rost sa va mai povestesc cum m-am simtit pentru ca ati trecut multi prin aceleasi stari......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170000 km.

2 injectoare schimbate in ultimile 8 luni si 9 mii km. Ulei castrol 5w40 schimbat la 10 mii km. Mers mai mult in oras, schimbat pe la 2200, si cateodata cand ma supar mai stie si 3500-4000. Masina am cumparat-o din Germania la 155000 km, uleiul i-a fost schimbat numai pe long life cu ulei de-al lor specific, (cel putin asa arata ultimul bidon pe care l-am gasit in masina). Nu are inainte de moartea subita nici o manifestare care sa iti dea vre-un semn. Norocul a fost ca amandoua au murit la viteza mica

Le-am schimbat la Serpico (dealerul local) si cica astea ar fi mai bune si au si 2 ani garantie. M-au costat circa 19 milioane fiecare cu tot cu montaj si cu cel stricat dat la schimb.

In cocluzie mai am 2 si am scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stimati posesori,

Va anunt ca am fost la schi in Austria si in Ungaria, aproape de Budapesta (50km) mi s-a ars inca un injector.

(Primul s-a ars la 50000km). Acum am 60000km, si dupa cum va spuneam s-a ars al doilea.

Ciudat mi se pare ca se ard la fel, adica intotdeauna s-au ars la scurt timp dupa plecarea de pe loc (la schimbul in viteza 3) si nu in timp ce rulam cu 160km/h pe autostrada. La voi a fost la fel? Ma gandesc ca macar asta e un lucru bun, n-as vrea sa stiu cum ar fi daca s-ar arde in timpul unei depasiri mai la limita!

Ma rog, ca sa continu, am oprit la o benzinarie sa mancam, si cand am plecat, exact la intrarea pe autostrada a murit, cu genericul "engine failure" pe care il afiseaza cand se intampla acest lucru. Cunoscand limba (bozgoreasca :rolleyes: ) m-am descurcat sa chem o platforma cu care am dus-o, la sugestia acestuia, la un service local pe acolo pe unde se intamplase isprava, deoarece reprezentantele nu erau deschise si cica oricum nici nu te primesc fara programare. Am dus-o acolo, baietii au fost de treaba, au venit la service cu toate ca Sambata nu lucreaza, au stat cu mine pe net sa cautam o masina de inchiriat, mai ieftina (toate erau super scumpe la ei). Am gasit o masina, am luat un taxi pana in Budapesta, am inchiriat masina, ne-am intors sa luam bagajele din Passat si am plecat mai departe spre Austria.

Cu baietii de la service am vorbit zilnic la telefon, dar nu erau atat de versati, se pare sa isi dea seama ca e un injector (desi eu le-am spus ca sigur asta e). Ei ziceau ca nu stiu ce are computerul.

Cand ne-am intors am aranjat cu fratimiu sa vina cu o platforma si am dus-o in Timisoara (acolo sta fratimiu) unde mi-au zis ca e doar injectorul si nicidecum computerul.

Costuri:

100 Euro - platforma Ungaria

330 Euro - inchiriat masina 7 zile

100 Euro - manopera diagnoza service Ungaria

300 Euro - platforma Ungaria - Timisoara

500 Euro - reparatie injector bulit

TOTAL = 1330 Euro

Adica m-a costat in plus exact cat m-a costat toata excursia pentru 2 persoane la schi, pentru 7 zile.

As fi putut sa mai stau o saptamana, daca as fi avut timpul.

Fara sa socotim stresul cauzat de eveniment.

Acum va intreb ce ar trebui sa fac: sa le cer banii astora de la VW?, sa vand masina si sa imi iau una Japoneza?, sa schimb toate cele 4 injectoare de acum ca sa nu ma mai lase cand mi-e lumea mai draga?

Am citit pe aici mai sus despre cauza uzurii uleiului. As desminte aceasta informatie. Aveam revizia facuta de 2000km. Deci uleiul era nou nout.

Nu cred ca asta e problema.

Cred ca pur si simplu sunt proaste.

Masinile nemtesti nu mai sunt ce erau o data. Vor si ei banuti, numai fac masini fiabile ca sa fie servisurile goale, ca servisurile fac bani buni, asa ca le fac mai prostute.

Aceasta este cauza pentru care va intrebam mai sus daca sa imi iau una Japoneza. Am auzit ca sunt foarte fiabile, nu degeaba dau aia garantii de la minim 5 ani pana la 7 ani; pe cand la Passat am avut 2 anisori amarati, in care intradevar nu am avut nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-le repede si pe celelalte. Tot acolo ajungi.

Incearca sa ajungi la un "deal" cu porche, unii au reusit, ceva gen...3000 ron 2 injectoare, cablu, suruburi si manopera..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peter, tu ai motorul bmr de 170 cp? cum apare in semnatura .. sau e un bkp cipat la 170?

daca chiar e bmr chiar e un dezastru si mai mare pentru vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi primul BMR cu probleme. A mai fost un coleg care a reclamat distrugerea injectoarelor la un motor BMR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, am vazut si eu .. dar ma gandeam ca e o intamplare. Deja daca mai apare unul trebuie sa ne punem semne de intrebare si despre bmr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi-i si voi mesajele ca nu sunt multe. Omul are bkp.

A scris si pe topicul cu injectoare. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bkp, resoftat la 170cp, imediat de cum am cumparat-o (adica de noua) si nu a avut nimic. Nu cred ca asta ar putea fi cauza.

Daca 3 ani nu a zis nimic si a mers ceas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este cauza pentru care va intrebam mai sus daca sa imi iau una Japoneza. Am auzit ca sunt foarte fiabile, nu degeaba dau aia garantii de la minim 5 ani pana la 7 ani; pe cand la Passat am avut 2 anisori amarati, in care intradevar nu am avut nicio problema.

Offtopic...

Daca esti deschis la experimente, poate ca ar trebui sa te uiti la un Subaru Legacy / Outback 2.0 turbodiesel (boxer) AWD. Cam asta ar fi dieselul care eu il vad valabil de la concurenta (nu Toyota, nu Honda).

Subaru nu am vazut stricate pe autostrazi (decat doar accidentate). Ce-i drept, nici nu sunt prea multe, dar in Elvetia am vazut mai multe fiind apreciate pentru tractiunea lor integrala. Intretinerea lor insa costa mai mult ca la VAG. Disponibilitatea pieselor e redusa (ca densitate ) timpul de livrare a lor e mare.

Sau ramai in familia VAG si iei masini mai ieftine dar mai fiabile (Skoda).N-am auzit de atatea probleme la Skoda cat la VW...le-or fi facand cu un mai mare simt de raspundere sau tehnica (desi comuna pana la un loc) e mai "primitiva" dar mai verificata. Nu stiu...

On topic.

Urmaresc de ceva vreme topicul asta si ma ingrozesc. Sa nu poti sa faci o calatorie de concediu in siguranta ca iti poate pica ceva sub capota, e ceva de domeniul incredibilului daca masina e un VW. Si totusi e o realitate...Fereasca Dzeu sa ne fie dat sa citim de o tragedie cauzata de un injector picat...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru sfatul cu Subaru. Cred ca ai dreptate in privinta Subaru, si chiar imi amintesc de "copilarie" cand jucam jocuri cu masini WRC si intotdeauna alegeam Subaru Impreza :icon_thumright:

Ideea e ca ma gandesc serios sa incerc pentru prima oara ceva pe benzina. Am inteles ca motoarele pe benzina sunt mult mai simple decat cele pe motorina (mai putine, pompe, chesti, etc.). Cel putin asa am auzit, nu ca m-as pricepe, asa ca sa nu radeti prea tare daca vorbesc prostii.

Oricum si asa Subaru ramane una din variante.

In legatura cu injectorul care ar putea cauza accidente; ar fi interesant daca toti carora li s-a intamplat ar spune daca li s-a intamplat la viteza mica sau mare.

Mie in ambele cazuri mi s-a intamplat la viteza mica.

Am un prieten care are aceeasi masina ca mine (le-am comandat impreuna), i s-a ars primul injector de craciunul acesta, tot la viteza mica la 60.000km.

Eu tind sa cred ca toate se ard la viteza mica...dar nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a ars un injector cand schimbam din viteza a3-a in a4-a, venind de la mare, in curba si urcare. Bine ca nu eram si in depasire. In momentul ala, aveam cam 80-90 km/h. Deci se poate, si la viteza mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat masina pe la 57000 km si as fi curios sa stiu daca a fost schimbat vreun injector sau nu; in cartea se service nu apare asa ceva. Deci exista vreo posibilitate de a sti daca sunt injectoarele originale sau a fost schimbat vreunul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate afla la reprezentanţă,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GRESIT!

Orice inlocuire de piesa in reteaua VW este vizibila de la orice service din retea, national sau outside!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Confirm, cei de la Brady au vazut si operatiile facute la Midocar. Se inregistreaza absolut orice interventie pe un server intern, apoi pleaca spre unul international si aterizeaza intr-o baza de date cu toate masinile de la VW care sunt in circulatie. Deci la orice service autorizat VW te-ai duce, vei gasi acolo istoricul masinii...asta in cazul in care schimbarile au fost efectuate tot la un service VW.

Week-end placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!