Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Seara buna tuturor.

Azi am scos masina din service, dupa ce am schimba cam toti rulmentii din cutie, plus kitul de ambreiaj. Pot sa zic cu mana pe inima ca am dat peste un mecanic foarte priceput. Umbla prin cutia mea (facuta bucatele) si prin motor cu ochii inchisi. Bun meserias, zic eu. Si am indraznit sa-l intreb si de problema injectoarelor, problema pe care, desigur, o stia. Si iata ce raspuns mi-a oferit el: cica marea problema a injectoareleor de la acet tip de motor BKP cu PD este data de uleiul de motor. Zicea el ca o parte electronica a injectoarelor sta cumva in uleiul din motor, nu stiu cum. Iar daca uleiul nu este bun, sau este vechi, uzat, devine acid si roade nu stiu ce contacte electrice din injector si-l scurtcircuiteaza. Mi-a recomandata calduros sa merg doar cu 5W40, si cu ceva terminatie gen 505001 sau cam asa ceva la ulei. Castrol, zicea el. Spunea ca neaparat uleiul sa aiba 001 in final, si nu altceva, deoarece acest tip de ulei este special pentru motoare cu PD. Si sa merg maxim 12.000km cu el, dupa care schimb de ulei si schimb de filtru, neaparat. Asta a fost recomandarea lui.

Eu zic ca s-ar putea sa aiba dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt sigur ca nu...

Nu de alta..da' am schimbat uleiul la MAXIM 12k km..si..degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- deci nu este de la ulei parerea mea....

-folosesc de 4 ani jumate acel tip de ulei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord, si eu folosesc de 4 ani acelasi tip de ulei si cred ca doar 1 data sau de 2 ori am depasit 12000 km...si degeaba, am schimbat toate injectoarele pana acum :D

De altfel ar fi prea frumos ca sa fie adevarat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor dar despre motorul BMR, nu stiti daca au fost probleme?? de exemplu mie mi a picat un injector la 90000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, sunt nou pe forum si imi cer scuze daca s-a mai precizat undeva. Despre motoarele BMP stiti ceva ? sunt problematice ? al meu are 130.000 km dar nu a avut problema la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[blackboqdi] din cate stiu, BMP, nu au avut probleme.

[bogdan ii] din ce an este masina? Nici de BMR nu am auzit sa fi avut probleme.

Motorul tau este CR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat-o second acum o luna dar proprietarul mi-a zis ca nu a avut probleme la injectoare si a pastrat toate facturile de la service-uri care le-a avut, intradevar acolo am gasit probleme mentionate in alte thred-uri gen pompa combustibil, dar despre injectoare nimic iar pe facturi si la usa la sofer jos scrie motor BMP de care nu stiu mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[blackboqdi] din cate stiu, BMP, nu au avut probleme.

[bogdan ii] din ce an este masina? Nici de BMR nu am auzit sa fi avut probleme.

Motorul tau este CR ?

masina e din decembrie 2006 si eu cred ca e common rail, nu stiu sigur:) oricum mie mi a picat un injector la 96000. daca e sa pice.pica pe orice motor.

ideea e ca as vrea sa stiu si eu mai multe inf despre motprul asta. pt ca acum de ex cand fac test cu vagul imi arata cateota eroarea 012600 p3138, ceva cu clapeta la galeria de admisie.

va rog daca mai stiti ceva despre motorul asta spuneti mi si mie

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e din decembrie 2006 si eu cred ca e common rail, nu stiu sigur:) (...)

Nope, nu e CR

Tehnologia Common Rail s-a introdus la VW din toamna anului 2008, deci tu ai motor cu tehnologia PD (Pompe-Duse)

Cum zicea si colegul FlorinC, sunt rare cazurile cand pica cate un injector la alte motoare inafara de BKP :Driver:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan, Vezi ca si eroarea cu clapeta e o buba. Sau cel putin asa a fost la mine si mi-au schimbat-o pe garantie, iar motorul tau nu are cum ca fie CR. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti cei care ati avut probleme cu injectoarele aveti versiunea de motorizare 2.0tdi?

sa inteleg ca 1.9 nu are astfel de probleme sau sunt mai rare?

nu de alta dar vreau sa cumpar un B6 si optam pt 2.0 pt cei 35CP in plus fata de modelu 1.9

insa m-am ingrozit de cat de multi ati intampinat aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti cei care ati avut probleme cu injectoarele aveti versiunea de motorizare 2.0tdi?

sa inteleg ca 1.9 nu are astfel de probleme sau sunt mai rare?

nu de alta dar vreau sa cumpar un B6 si optam pt 2.0 pt cei 35CP in plus fata de modelu 1.9

insa m-am ingrozit de cat de multi ati intampinat aceasta problema

si eu la fel ca tine...mai ales ca am o ruda care are de noua un B6 cu 30k fara nici o problema la 2.0TDI...deci,LUME...sa ne luam B6 2.0 TDI la mana a doua sau nu?E mai bine B6 1.9 tdi?

multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista mai multe coduri de motor pentru 2.0 tdi. 2.0 TDI cu codul BKP este mai problematic. Eu de exemplu am acum pe undeva pe la 165k km si nu a murit decat 1 singur injector. Mai tine si de noroc. Motorizarea de 2.0 este mai buna pentru B6 fiind motor mai mare trage mai bine de caroseria mare. 1.9 e putin subnutrit pentru Passat, dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la acest "calcai a lui Ahile" reprezentat de injectoare, cele produse de siemens am inteles ca cedeaza foarte des, nu se pot inlocui cu unele bosh (toate 4)?

sau motorul BKP nu accepta decat cele facute de siemens, ca asa cred ca s-ar rezolva problema si nu as mai pleca cu frica pe autostrada ca intr-o depasire ma poate lasa si "dau coltu"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi ECU cu unul bosch si injectoare bosch da.

eu am schimbat 3 injectoare pana acum in 100.000 km

:rolleyes: nu stiu cat de profitabil e sa ne apucam sa schimbam tot.schimbam motorul.schimbam cutie schimbam tot.SCHIMBAM MASINA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit aici ..sunt pareri si pareri...as vrea sa stiu si eu ce fel de motor este mai convenabil pentru un passat b6,si ce fel de injectoare mai de calitate superioara :D ...scuzati-ma ca am fost putin in afara topicului dar chiar vreau sa stiu :( inca odata scuzati-ma pentru offtopic :(

Va multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 28 de pagini exact pe problema asta. Te rog sa le citesti. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc cu mult interes acest topic dedicat injectoarelor de pe B6, in special celor de pe BKP. Ca posesor de BKP, supun atentiei colegilor urmatoarea teorie - vad ca odata cu inceperea sezonului rece, "moartea"injectoarelor s-a diminuat in mod considerabil- sa fie temperaturile scazute un factor care coroborat cu proprietatile motorinei si uleiului sa influenteze pozitiv viata injectoarelor (mai precis a bobinei care se tot arde)? Tin sa precizez ca la cca. 160K Km nu am schimbat nici un injector, iar de alimentat alimentez numai Alpine/ Premium de la OMV (functie de sezon), iar uleiul folosit este Castrol LL III 5W30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet. Nici eu nu am schimbat decat un injector pana pe la 158.000 (pe undeva pe acolo), asa ca mai tine si de norocul omului. Cat despre motorina, eu am alimentat numai de la OMV sau PetromV, Sprint Diesel, iar uleiul folosit este Castrol LongLife SLXIII.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa faptul ca a fost o problema a modelelor 05-06, mersul subturat este un alt factor care duce la cedarea injectoarelor. Daca umblii mult prin oras si subturat, sa te astepti pe langa turbina si la injectoare cazute. Sunt motoare care cer autostrada si talpa des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Andrei2000 iti dau dreptate; un injector, daca nu este folosit cum trebuie, cu timpul se depune calamina si s-a dus. eu sunt adeptul " aditivilor pt curatarea injectiarelor " deaorece ajuta foarte mult in buna functionare a acestora.

poate VW specifica clar " a se evita " dar, ei cand au facut aceasta afirmatie, nu s-au gandit ca masinile ajung si in RO.

apoi, sa recunoastem un lucru " sunt foarte multe persoane, care baga motorina de la tir-uri si nu numai "

:vaidecapulmeu:

eu unul, in 10 ani, doar 2 masini pe benzina am avut, in rest numai diesel si nu am auzit de asa ceva, nu mi s-a intamplat asa ceva.

am avut passat 2002 cu 280,000 km si nimic in acest sens; am avut opel " care nu se compara cu vw-ul si nimic; am avut volvo cu motor de renault din 2002 si nimic si exemple pot fi enumerate in continuare "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cei cu cutie automata, 80% din timp se merge subturat si asta pentru ca asa e setata cutia. Sa nu-mi spuneti ca scrie undeva in carte ca la cei cu DSG trebuie din cand in cand sa mearga pe sport sau pe manual, ca sa se mai curete turbina sau injectoarele. Calitatea proasta a injectoarelor nu are nici o scuze. Acum cautam doar niste explicatii la ceva ce e destul de clar: injectoarele pentru masinile BKP 2006 sunt proasta. Exceptii sunt, dar e si normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face aici confuzie la ce inseamna mersul subturat. Subturat spunem la cei care merg de exemplu in treapta 4 la 60 km/h si dau blana pt a demara. A merge constant la 60 in treapta 4 fara a accelera, este un mers de croaziera si la consum care nu afecteaza motorul. DSG merge subturat, dar cand apesi pedala de acceleratie trece de 2000 rpm :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!