Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Asa imi facea si mie unul din injectoare...avea valori oscilante si enorme...si mai trecea si pe plus din cand in cand :)) La ce sa se astepte? La orice. Daca nu i-a picat niciun injector pana acuma, a avut noroc sau nu are multi kilometri...sau poate e doar o problema de passat, desi nu cred...Celelalte injectoare, in principiu, au valori mai ciudate pentru ca il compenseaza pe ala nebun, asta tot in teorie.

Deci poate sa se astepte la orice...inclusiv sa i se opreasca motoru la 30 pe ora in intersectie cu DN1 la baneasa si sa nu mai porneasca...ori sa i se opreasca la 150 km/h pe autostrada in timpul depasirii unui tir( @animalutz), deci poate sa se astepte la absolut orice.

Toate bune!

Edit - acum am vazut ca ai zis ca are BKD, nu BKP...asa ca nu lua neaparat in seama ce am zis. Astea sunt valabile pentru BKP, BKD fiind varianta motorului de 140 de cai care a aparut in 2004, spre deosebire de BKP (2005). Oricum, sa aibe grija, ca nu se stie niciodata ce poate oferi VW.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A hotarit ! Maine ii facem o curatire .Si-a comandat ceva solutie Winn's Power de pus in filtru si vedem pe VAG cum evolueaza ! Am sa va zic dupa. O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin, la mine s-a oprit la 150 de la coloana de volan. Cand mi-a murit mie injectoru eram "doar" la 80 la ora in curba, venind de la mare, pe dealurile dinainte de Medgidia. Incurajator.

@bibicu, s-ar putea sa scape cu o simpla curatire a injectoarelor. Oricum, daca nu scapa de bube cu curatirea, sa aiba in vedere schimbarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am pus azi solutie de curatit injectoare Winn's in filtru de motorina si l-am tinut in relanty 1/2 ora ! Am desfacut apoi din nou filtru ,l-am umplut din nou si am facut in forta un drum de 50 km. Rezultate:

La prima umplere imediat dupa pornire valorile pe grup 13 la fel ca inainte cu fluctuatii pe cilindrul 1 -04 si -3,2iar pe cil.4 +1,8 cu tendinte de scadere spre +0,8. Dupa 10 min curios valorile au incepui sa se stabilizeze : cil, 1 -0,6, cil.2 -0,35, cil.3 +0,3 cil.4 +0,65. Dupa 25min. la cilindrul 1 oscilatii mici -0.4 -0,6 si cil, 4 intre +0,4 +0,5.

Dupa a doua umplere la drum valorile s-au pastrat cit am putut sa vizualizez (mi sa terminat bateria la laptop).

Concluzia mea : injectoarele par afi o.k. acum dar ma nelinisteste pornirea bilbiita si ceva fluctuatii turatii relanty.

Mai departe nu mai stiu. nu pot intra in adaptari cu 12233 si nici cu security pentru a modifica turatia relanty si cantitatea de motorina injectata la relanty. Dati-mi si mie ceva idei ! Tk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o tii mai mult pe contact sa se aprinda bine bujiile. Balbait era si la mine anul trecut, banuiam bujiile dar sunt ok si dupa tint mai mult pe contact porneste super. Just try!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati-mi si mie ceva idei ! Tk.

La motoarele diesel vechi se tinea contactul 10-20 secunde (in functie de temp. motorului) pentru a se incalzi bujiile. Daca exagerai, se topeau. Sunt convins ca la Passat B6 nu mai exista acest sistem "ochiometric". Si la Aro era un releu pentru bujii, avand drept scop tocmai evitarea arderii acestora. Atunci cand "incalzirea" nu era suficienta se lua contactul si imediat se punea din nou si abia dupa aceea se dadea la automat. La passatul meu care e mai vechi, am totusi releu si un bec pe bord care imi indica incalzirea bujiilor cand pun contactul. Fenomenul dureaza atat cat trebuie, in functie de temp. exterioara. Apoi se da la automat. Momentul in care trebuie dat la automat este acela cand se stinge indicatorul de pe bord (la unele auto se aude tacanitul de decuplare al releului). Daca nu se da imediat la automat, aerul preincalzit (caci asta incalzeste bujia) se raceste. Daca totusi vrei sa ajuti (sa incalzesti un pic mai mult ) atunci cand se stinge becul, iei contactul si il pui imediat din nou si apoi dai la automat dupa ce ai mai incalzit odata bujiile. Dar problema trebuie rezolvata cautand cauza. Cauzele pe care eu le cunosc legate de pornirea mai grea la rece sunt: compresie insuficienta (asta ar putea explica si variatia de turatie pana se incalzeste un pic motorul), filtru motorina imbacsit, injectoare proaste (si ele dau variatie turatie la inceput, pana "isi dau drumul"), ulei prea gros pentru iarna, scaune arse supape etc. Trebuie facuta o diagnoza completa si amanuntita. Auto astea noi au atatia senzori si reglaje automate incat si un contact imperfect te poate dispera. Apropo de contact, verifica si contactele la PD-uri. Am citit pe forum ca se oxideaza cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vicius the one - problema cu bilbiitul e de pe la inceputul verii deci cind era f.cald ( cum am zis in posturile anterioare masina e Touran 2.0l pd 140 BKD a unui amic, a mea e ca si a ta AWX 2001 si mere perfect ). Din ce stiu eu bujiile incandescente ramin alimentate si dupa stingerea martorului citeva secunde functie de temperatura ext. dar si a motorului. Am incercat si sa tin contactul mai mult dar acelasi fenomen.Ce este curios ca pe VAG-COM in gr. 1 cantitatea de motorina injectata la relanty dupa pornire are valori de la 6mg spre 2,8 mg instabile ,urcind-coborind,normal ar fi fost sa plece de la o valoare si sa scada odata cu temp. motorului si stabilizare cind ai 80-90 gr. la motor. La asa problema si consumul de motorina la relanty este "deocheat"=0,2-0,4l....pe bune ! Chiar ca este enervant motorul asta !

@mslo- am curatit cu spray pt. contacte cred ca toate mufele ma sinii inclusiv pe cele de la injectoare si nimic in bine !

Ma gindeam (am citit pe forumuri ) ca ar trebui in soft umblat pe la ceva fisiere,harti ! Stiti ceva ? Tk.tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e din soft variatia. Resoftarea se face de obicei pt. tuning. Intreaba-l pe voinea, e f. priceput la asta si in conditiile in care toata ziua "surubareste" in softul masinilor e f. probabil sa aiba o parere mult mai avizata si sa te ajute. Poate te si duci pana la el la Bucuresti (nu e reclama, odata m-am si certat cu el (pt. o cu totul alta problema) dar asta nu inseamna sa nu ii recunosc si apreciez competentele profesionale. Si sunt multi de aceiasi parere cu mine. Dai un PM.

E posibil sa fie si de la pompa tandem variatia turatiei. Eu cand am schimbat axul cu came nu am strans bine un furtun si abia statea la ralanti (nu numai ca varia turatia dar se si scutura bine motorul). Iti dai seama ce era in sufletul meu pana am observat problema: pusesem totul ca la carte si dupa carte dar... motorul meu era ca a unui tractor bun de dat la fier vechi.

Nu ar strica sa masori si compresia.

Cand gasesti cauza si rezolvi sa ne spui si noua.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din toate masinile pe care le-am avut, nu mi s-a intamplat niciodata sa pice vreun injector sau sa am probleme de acest fel.

eu am un model de 1.9 si nu am avut nici un fel de problema, mai ales, ca, navigand pe acest forum, am observat ca nu prea s-a avut de a face cu asa ceva.

deci, motoarele de 1.9 sunt mai bune.

si, acum revin la acest subiect " eu, unul cred, ca aceste injectoare mai pica si din cauza unei ( bune utilizari ) sau si din cauza motorinei proaste. stiu foarte multe cazuri, care baga motorina de la ( diferite cinsterne ) si eu unul nu sunt de acord. nu cred ca vw-ul a ajuns in acest hal incat, sa se joace( cu viata oamenilor ).

eu, tind sa cred si repet " o non utilizare perfecta a masini si a motirnei proaste ) duce la aceste probleme.

din cate am vazut " la prieteni de ai mei " schimba total aiurea vitezele ( adica nu tureaza motorul ); apoi, nu e vorba daca vw recomanda sau nu ( bagarea de diferiti aditivi, in functie de ceea ce doresti ), dar " nu degeaba au aparut acesti aditiv si mult mai mult, chair si mecanicii recomand acest lucru.

nu stiu cum s-a intamplat, ca sa aibe toate aceste persoane aceste probleme!!1 dar eu unul, de cand folosesc acest gen de aditiv pt " curatirea injectoarelor " pot sa zic " ca masinile au mers ca unse, ca vioara ".

recomand, a se utiliza asa ceva. nu afecteaza cu nimic, daca se urmaza pasii din " prospect "

sarabatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal... am dat mesaj lui d-l Voinea. Astept raspuns ! S-auzim numai de ....masini bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ... si eu am constatat acelasi lucru. Rolul bujiilor inc. este sa volatilizeze motorina injectata direct pe ele rezultind o difuzare mai buna a combustibilului in aerul comprimat din capul pistonului.Daca le cuplezi din cheie de mai multe ori cu pauze,prelungesti timpul de activare dat de ECU si se risca f.mult arderea lor (am patit-o cind aveam Opel2.2dti).

Toate bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 18000 km si a picat al treilea injector

Cine poate sa imi spuna si mie de unde pot sa cumpar un injector sau doua?

Modificat de D@ny
Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18000 km ai făcut tu sau at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze masina are 180000 km am gresit eu ,masina este din 2008

am gasit pe cineva care poate sa imi aduca injector la 250 de euro

Modificat de B-67-RRD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180000km in 2 ani sa spunem ... mi-e greu sa cred dar cine stie se poate si asa ceva.... ar veni vreo 7 mii 500 km pe luna .. in fine..

-250 euro sa dai altul la schimb sau nu?

-ai grija sa nu le iei refacute...si cei de la vw le reconditioneaza dar parca una e sa le faca aia si alta e sa le faca un anume mester.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cer un sfat...asa cum am mai spus am ramas cu masina in mijlocu' drumului, i-am schimbat injectorul 3...cand am plecat din service, tremura toata...m-am intors si surpriza, a picat si injectorul 4(1 si 2 fiind schimbate in 2008)...oamenii au sezisat ca inca tremura...si au verificat-o toata...flansa, arbore cu came, etc...si nu pare sa fie nimic, deci morala e ca e un conflict intre injectoarele noi si cele vechi...

As vrea si eu o parere, ea trepideaza toata (inainte inapoi, destul de rapid, ca un masaj sa zic asa) de la a 3-a in sus, in fiecare treapta de viteza...bine intr-a 6-a nu am ajuns pe vremea asta...cam intre 1400 si 2500 de ture...ma gandeam si la suruburile de la injectoare(ei zic ca le-au verificat)...nu stiu, acum vineri ma duc la alt service sa isi dea cu parerea...dar as vrea si de aici o parere.

Thanks!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Calin, la tine s-ar putea sa fie volant sau un suport de motor. Banuiesc eu, ca acuma valorile pe injectoare sunt ok, nu?

@ OttoFlo, masina mea e din 2005, are 163.000 km si s-a prajit doar un injector pana acuma. Nu e o regula, ele pot sa cada la 3000 km sau la 200.000 km. Regula nu e momentul in care cad ci faptul ca ele cad. :)

@ B-67-RRD, esti sigur ca e un injector? Si ca masina e din 2008? Ce cod de motor are?

Modificat de animalutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da masina este din 2008 cod motor bkp

injectoru mil aduce cineva din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@animalutz...da, la relanti cel putin au valori corecte...ca deh stii ca in mers nu poti sa testezi valorile injectoarelor. Dar banuiesc ca daca pe loc au valori ok, ele functioneaza.

Modificat de D@ny
offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Calin, la tine s-ar putea sa fie volant sau un suport de motor. Banuiesc eu, ca acuma valorile pe injectoare sunt ok, nu?

@ OttoFlo, masina mea e din 2005, are 163.000 km si s-a prajit doar un injector pana acuma. Nu e o regula, ele pot sa cada la 3000 km sau la 200.000 km. Regula nu e momentul in care cad ci faptul ca ele cad. ;)

@ B-67-RRD, esti sigur ca e un injector? Si ca masina e din 2008? Ce cod de motor are?

Ştiu că nu este o regulă la c

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, constat că tu nici nu citeşti răspunsurile la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a posta:

Va rog sa aveti in vedere ca aria a fost curatata recent cu mari eforturi, de topic-uri deschise fara sens, de posturi care se tot repetau.

Nu iti bate joc de munca moderatorilor.

In consecinta: useri sunt rugati ca inainte de a mai posta in acest topic sa aibe bunul simt sa citeasca cele 27 de pagini!

Consider ca s-au atins toate aspectele acestei probleme, cu injectoarele la motoarele BKP (an 2005-2007/8)!

Daca dupa citirea celor 27 de pagini nu s-a gasit un raspuns abia atunci se poate posta!

Cei care repeta la nesfarsit aceleasi intrebari, intrebari care si-au gasit deja raspunsul vor fi sanctionati cf. regulamentului!

Multumesc.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!