Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Felicitari Barza007. Pacat ca nu esti din Bucuresti pt ca doream datele de contact ale mecanicului pt schimbul de injector. In cat timp s-a schimbat? A facut reglajul cursei injectorului? Poti detalia un pic? Asta daca ai fost prezent la operatiune.

 

Am inteles de la Barza007 ca nu este de speriat manopera. Kitul reparatie injector + manopera 250 lei. 

Poate imi si spuneti care este timpul necesar schimbarii unui injector?

Nota

Credeti ca este posibil sa umblam noi in acest tip de motor? Cu ceva materiale documentare?! Am inteles ca foarte multi posesori de passat, in special cei cu BKP-uri au devenit ”experti” in schimbul injectoarelor pe marginea drumului.  Asta din păcate !!!!  Umblau cu ele in portbagaj, după cateva experiente neplacute.

Mașina este cea din semnătura, motor BKP.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am asistat la operatiunea de inlocuire a injectorului. Pe cel vechi l-au scos cu o seara inainte pt. a vedea sigur ce serie are si a putea sa-l comand pe cel sh, iar pentru montarea acestuia nu le-a luat mai mult de o ora.(am sunat la un moment dat sa intreb care este stadiul lucrarii si mi-au spus ca tocmai atunci incep, iar dupa aproximativ o ora m-au sunat sa-mi spuna ca masina este gata)

Oricum, mecanicii nu au avut nici o emotie vizavi de aceasta operatiune. S-au comportat precum un medic stomatolog la care te-ai duce sa-ti scoate o masea care deja se misca. Deci, in concluzie, nu pare o chestie foarte complicata pt cineva care se pricepe. 

Nu stiu daca si cum l-au reglat, cert este ca motorul merge perfect, nu mai apare acum nici o eroare, corectiile pe injectoare sunt minime, deci...curaj si succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ... am si eu un tremurat la relantii .. si un consum mare ..in oras 11 si in afara 8,9 ... la relantii 1.5 fara consumatori ... si am facut un test la injectoare si as vrea sa stiu daca sunt bune valorile ... 44.thumb.png.f68c0cd7fde23db2709303750ce42bb4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

      Ma confrunt si eu cu o problema de vreo 5 luni de zile  cu pornirea unui   Passat2.0 BKP 2006.Motorul porneste foarte greu de cand a dat cu temperaturi sub 0. Dupa ce-l pornesc(pot sa-l opresc imediat ca porneste din prima),nu mai am treaba cu el  toata ziua,cand motorul este cald si nu se raceste de tot! Ma intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta? Pe vag com  apar dupa pornirea greoaie 7 erori ,dupa ce le sterg,nu mai apare niciuna pana la urmatoarea pornire greoaie.Apar asa:

1.          17669-PD Unit Injector Cylinder 1 (N240)  P1261 -006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

2.          17678-PD Unit Injector Cylinder 4 (N243)  P1270 --006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

3.          17675-PD Unit Injector Cylinder 3 (N242)  P1267 -006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

4.          17672-PD Unit Injector Cylinder 2 (N242)  P1264 -006- Regulation Range Exceeded - Intermitent

5.          17677-PD Unit Injector Cylinder 4 (N243)  P1269 --006- Implausible Signal - Intermitent

6.          17668-PD Unit Injector Cylinder 1 (N240)  P1260 --006- Implausible Signal - Intermitent

7.          17671-PD Unit Injector Cylinder 2 (N241)  P1263 --006- Implausible Signal - Intermitent                  iar dupa stergere a aparut azi si pe timpul zilei, 17676-PD Unit Injector Cylinder 3 (N242)  P1268 -007- Regulation Range Not Reached - Intermitent.

      Mentionez ca dupa pornire,masina functioneaza ok,nu trepideaza,nici cand a avut injectorul de pe cilindrul 3 cu valori pozitive de +4.37,pe care l-am schimbat(acum are valori cu -0,36).Am scimbat la sugestia mecanicului in ordine,pompa tandem,oringuri injectoare,pompa motorina,cablaj si ultima data ,injectorul 3! Din nefericire,masina tot nu porneste bine la rece,ba mai mult,acum dupa schimbarea injectorului,cand o accelerez,are un trepidat!Masina probabil se dezamorseaza pe undeva si chiar nu mai am solutii!A mai intampinat careva probleme de acest fel si daca da,cum s-au rezolvat! Sper ca am postat unde trebuie.

     Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar mică sugestie: verifică și pompă de motorină din rezervor dacă lucrează. La mine asta a fost problemă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/20/2019 at 12:01 PM, EEXCALADE said:

4 injectoare noi vor rezolva problema

Injectoarele au valori ok pe tester cand apa ajunge la 90,o iau putin razna cam dupa 3-4 minute de la prima pornire!ECU nu l-am verificat si nu stiu cum se face!Atasez cateva valori poate-ti dai seama,in ordinea urmatoare,la pornire,dupa 3-5 min si de toata ziua.

 

Quote

IMG-20191221-WA0000.jpg.9ae2ec13b2e38d03121d2416309584f2.jpg

IMG-20191221-WA0001.jpg.6a9a619f8730d38a315732c1de77740a.jpg

IMG-20191221-WA0002.jpg.a61dc6147f28b4ae7e8bed7f8c7916fe.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum asa toate 4,acolo 2 si 4 par sa nu lucreze dar cand apa ajunge la 90,poza 3,ele functioneaza,zic eu,in parametrii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/23/2019 at 9:31 PM, EEXCALADE said:

Poza a2a confirma ce am spus

In poza doua de ce pe canalul 23,cilindrul 2 si 4 au valorile 0?iar altadata tot pe acel canal apare pe toate,valoarea 999!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum vreo doua saptamani, a inceput si a mea sa scoata un rontait/tacanit, aleatoriu, usor de confundat cu un volant uzat, in intervalul 850-1100 rpm. Acelasi rontait se aude si in turatii mai mari, dar mult mai subtil si mai rar.

Ce mi-a dat de banuit, a fost faptul ca nu se auzea la rece(primele 2 minute), doar la cald, iar daca o lasam sa mearga la relanti in treptele 1, 2, nu mergea constant ci in hopuri. Mai mult, la apasarea pedalei de ambreiaj, zgomotul nu disparea.

Am pus tester-ul pe ea si am gasit o eroare la injectorul nr 3. (p1267- regulation range exceeded). Eroarea aparuta cu 500 de km in urma. Dupa stergere nu a mai reaparut. Acelasi injector a fost schimbat in 2011 cu injector conti , fiindca se defectase. Ulterior am schimbat si celelalte 3 injectoare pe culanta.

Citind valorile injectoarelor, injectorul nr 4 arata o valoare peste 1 (intre 1 si 1.8) iar celelalte sunt cu - 0.3,/-0.9- valori apropiate. intre ele. Mai prezinta si un fum albastrui, si acesta aleatoriu.

 

 

Cer o parere si din partea voastra intrucat nu prea stiu de unde sa pornesc. Am discutat initial cu user-ul Nitro, care mi-a spus ca nu pare a fi o problema de natura electrica. (as fi ales varianta reconditionarii acestora).

De ce apar valori mari pe nr 4 si eroare pe nr 3 este inca un lucru care ma face sa fiu indecis in ce am de facut.

 

Ma gandesc ca poate nu m-am indreptat in directia potrivita si alta o fi cauza. Masina porneste usor, trage bine, nu da fum in sarcina.

 

 

 

eroare.png

valori 1.png

valori 2.png

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare pe inj 3 ,valoare mare pr inj 4 ,se pare ca cere alt rand de injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La PD fiecare injector lucreaza ca un sfert de pompa de injectie clasica,drept urmare acestea se incalzesc puternic,peste suta de gr C,preventiv vad ca nimeni Nu a verificat racitorul De motorina de pe retur.

Ajuta si uleiul 2t in motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce inseamna pompa clasica de injectie, dar stiu ca alimentarea fiecarui injector se face prin blocul motor a carui temperatura nu poate depasi 100 grade celsius, altfel apa ar fierbe in acel bloc de motor. Deci pana in suta de grade, dar da, se incalzeste si trebuie racita. Exista un racitor sub masina (radiator ca la piesele electronice). Nu stiu insa ce vrei sa spui legat de racitor. Detaliaza.

Uleiul 2T in motorina ajuta. Confirm. Undeva exista pe acest forum un topic dedicat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiecare element din pompa clasica de injectie = cate un injector pompe duse

elementii din pompa clasica sunt controlati mecanic de catre capul hidraulic,iar elementii pd sunt controlati de ecu motor prin intermediul bobinelor piezo din constructia lor

radiatorul de motorina este pe retur si ajuta la mentinerea temperaturii motorinei in limite de siguranta.

corect: si alimentarea si returul injectoarelor se face prin chiulasa

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Trifan Daniel

Salut colegi,

Detin un Vw Passat B6 motor 2.0 TDI 140CP si am urmatoarele probleme :

- de o saptamana masina porneste greu si se zguduie motorul. Cand si cand mai scoate si fum , dar nu mereu, mai mult cand sta pe loc.

M-am luat dupa mecanici si am inlocuit volant si placa de presiune, masina face la fel.

Va rog sa ma ajutati cu o idee ce ar putea avea. Am inteles ca ar putea fi si din injectoare, dar nu as vrea sa mai investesc si in injectoare, deoarece am cheltuit in jur de 2600 lei pana acum si nu am rezolvat nimic.

Multumesc anticipat  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate trebuie sa faci o interogare a calculatorului masinii. Acest lucru trebuia facut de mecanicii la care ai fost. Simtomele de tremurat si fum pot fi si de la injectoare, mult mai mult decat de la kitul de ambreiaj ........................

Nu trebuie sa cumperi injectoare noi. Pot fi SH sau in functie de motor pot fi reconditionate. Nu cunosc motorul BMP deci ..........

 

Pornirea greoaie cand este frig poate fi si de la bujia incandescenta (sunt 4 in total). Vara in schimb, acestea nu pornesc. 

 

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste greu la cald, verifica bateria.

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratilor am dat de belea.
Sambata veneam de la tara si dintr-o data sa oprit masina fara nici un semn, am ajuns acasa pe platforma, aveti idee la ce se refera erorile de mai jos, injectoare stricate sau ECU ars?
Am reusit sa accesez erorile foarte greu, VCDS nu vroia sa se conecteze la ECU.
 

error.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP ? Daca da,trebuie inlocuite injectoarele defecte

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE BMR este motorul! 
Sa inteleg ca sunt injectoarele arse? Atunci de ce da eroare si pe ECU, e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trifan Daniel
On 3/26/2020 at 2:51 PM, Trifan Daniel said:

Salut colegi,

Detin un Vw Passat B6 motor 2.0 TDI 140CP si am urmatoarele probleme :

- de o saptamana masina porneste greu si se zguduie motorul. Cand si cand mai scoate si fum , dar nu mereu, mai mult cand sta pe loc.

M-am luat dupa mecanici si am inlocuit volant si placa de presiune, masina face la fel.

Va rog sa ma ajutati cu o idee ce ar putea avea. Am inteles ca ar putea fi si din injectoare, dar nu as vrea sa mai investesc si in injectoare, deoarece am cheltuit in jur de 2600 lei pana acum si nu am rezolvat nimic.

Multumesc anticipat  

Buna dimineata colegi,

Multumesc acestui grup pentru sfaturi, intre timp am rezolvat problema, era de la injectoare, am gasit un service aproape de mine la Maracineni tot in Judetul Buzau, mi-au dat si garantie. Totul pare bine ,am pornit masina in dimineata asta, a pornit foarte bine, vad ca nu mai scoate fum, si s-a schimbat si mersul, trage mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ca injectorul 4 este ars.
Acum vine intrebarea, unul nou, sau 4 Continental second-hand??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!