Jump to content

A4 2.0tfsi quattro sau 3.0tdi quattro


rfo
 Share

Postare recomandată

Vreau sa cumpar un A4 cu unul din motoarele de mai sus. Am gasit masinile la aprox aceeasi bani pentru un sh di 2005-2006 cu dotari si km apropiati ( 50000-80000). Masinile aprox merg la fel, cu un plus pentru diesel. Consumul este tot in favoarea tdi-ului. Dar ce facem cu taxa auto? Tdi-ul e cu siguranta euro4. Momentan e 855E dar cine stie cat se face dupa 15 decembrie, dat fiind ca e peste 2000cmc. Pe de alta parte, nu sunt la fel de sigur ca 2.0 tfsi e Euro4. Daca ar fi, atunci nu e nici oproblema cu taxa, dar daca nu e? Stie cineva cu siguranta ce norma de poluare are acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TFSI e SIGUR EURO 4. Daca dieselul din acelasi an e euro 4, la benzina nici nu se pune problema. Oricum, motoarele pe benzina la Audi inca din 2000 sunt Euro 4, asa ca stai fara grija in aceasta privinta.

Spui ca masinile merg aproximativ la fel? Te referi la senzatiile oferite la volanul acestora, sau la posibile defectiuni? Daca e vorba de defectiuni, anomalii in functionare, as spune ori sa mai cauti ori sa o iei pe cea ok din acest punct de vedere.

Consumul trebuie si el luat in calcul, dar numai dupa un anumit nr de km parcursi anual. Daca faci pana in 20.000 km/an, nu cred ca TDI castiga mare lucru, cel putin nu in privinta consumului.

Eu as spune 2,0 TFSI pentru ca imi plac benzinarele, dar sunt convins ca nici cu 3.0 TDI nu te faci de ras. Alegerea se face in functie de starea masinilor si de dotari as spune eu, iar apoi in functie de cheltuielile anuale pe care esti dispus sa le faci cu masina.

Nu e o alegerea usoara pentru altii, si probabil nici pentru tine, ca tocmai de asta ai intrebat pe forum, dar eu ma repet, spunand 2.0TFSI.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tfsi este tot quattro?

ca daca gasesti masinile la acelasi pret, 2.0tdi este mai bun pt simplu motiv ca se misca mai bine, consuma mai putin. daca 2.0tfsi nu este quattro atunci e un rahat. 200 cp doar pe puntea fata sunt cam multi.

cati cp are 3.0tdi? 204 cp sau 233?

banuiesc ca 2.0tfsi are 200.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am zis ca merg la fel ma refeream la performante. In principiu nu ma gandesc la eventuale probleme. Mai ales ca unele dintre ele au si garantie. Un prieten are unul tdi, cu soft si evacuare si merge incredibil. Face pana in 6s pana la 100km/h si merge aproape 280km/h (destul de tare pentru un diesel). As opta pentru varianta asta, dar nu stiu ce sa fac in legatura cu taxa. Eu luni ajung in Germania si idiotii astia din guvern nu au anuntat nimic concret.

Quattro cu siguranta pentru oricare din ele si de preferinta break. Ideea e ca oricum vreu sa pun soft si evacuare pe ambele. Dieselul face aprox 280CP si aprox 600 Nm, iar benzina 265 CP si aprox 400 Nm.

Modificat de rfo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt misto ambele modele pe care vrei sa le iei . Personal am mers numai cu varianta benzina 2.0 tfsi tractiune fata.Este foarte bine ca vrei sa orientezi pe quatro pentru ca pierde lejer aderenta pe fata mai ales cand e ud.Un 2.0 tdi quaotro ne-a facut varza pe drum ud dar asta doar pe 1 Km ca apoi am navalit inspre el ca o racheta :icon_thumright: Cu diesel am mers pe bmw cu 3.0 , motorul de audi nu am idee cum este....ideea e ca o sa consume mai putin 3.0 diesel cu vreo 1-2 % cred dar recupereaza la taxe si costuri de intretinere.Acum conduc un 320d e90 si e cam ce trebuie in materie de consum,performante si costuri de intretinere.Audi vroiam sa iau si eu exact ce vroiai si tu mi s-a parut super la motorizarile astea dar am ales bmw pt spatiu mai mare interior....la audi modelul asta ma cam deranjau picioarele...bine nici in bmw asta nu e chiar ce trebuie dar oricum e mai bine.Marfa rau e ultimu model dar ala e cam nou deocamdata.Nu lua 2.0 tdi ca e slabut pe Audi adica nu se compara nici pe departe cu ala de Bmw singurele care rivalizeaza sunt ce vrei tu iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as recomanda ceva prieteneste ar fi 3.0 tdi quattro, nu stiu daca ai condus vreodata un quattro dar crede-ma ca este demential nu poti sa iti imaginezi cum sta masina aia pe sosea parca ar avea gheare si se agata de asfalt este incredibila iar motoarele de 3.0 sunt foarte reusite.

Sa nu intelegi ca 2.0 tfsi ar fi naspa dara daca nu are quattro sincer gandestete de 2 ori, experienta quattro este ceva de nedescris

Asta ar fi recomandarea mea care am avut un A6 quattro de 3.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Acum conduc un 320d e90 si e cam ce trebuie in materie de consum,performante si costuri de intretinere. .....Nu lua 2.0 tdi ca e slabut pe Audi adica nu se compara nici pe departe cu ala de Bmw singurele care rivalizeaza sunt ce vrei tu iei.

pai exista 2.0tdi de 170 cp pe a4 comparabil cu 320d cu 177cp. deci se compara de aproape si nu de departe. dar asta e alta discutie si valabila pt clasa medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe 3.0TDI quattro pentru cuplu si pentru faptul ca atunci cand mergi sportiv cu el, nu consuma in halul in care o face 2.0TFSI-ul. Pe de alta parte, nici nu suna ca TFSI-ul :icon_thumright: Da' nu le poti avea pe toate :P

P.S. Si eu am in vedere pentru urmatoarea masina tot un A4 3.0TDI quattro dar acum cu noua taxa, daca ramane cum au zis, ca te va rupe la 3000cmc, e f posibil sa ma mut pe 2.0TFSI :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe A4, dar pe A5 singura motorizare 2.0 TFSI cu QUATTRO este cea de 211 CP. Daca taxa si impozitele constituie o problema, ia acest motor. Impozitul la 2.0 stiam ca este pe la 150 RON iar la 3.0 este undeva pe la 900 RON...de cateva ori mai mult si asta in fiecare an.

Se calculeaza impozitul asa:

- pana la 1.600 cmc: 8 RON/200 cmc;

- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc

- intre 2.601 si 3.000 cmc: 60 RON/200cmc

- peste 3.001 cmc: 120 RON/ 200 cmc

Deci la 2.0 TFSI platesti: 15 RON x 10 = 150 RON

Iar la 3.0 TDI platesti : 60 RON x 15 = 900 RON

Referitor la taxa noua, nu stiu ce sa spun, nu stiu cum se calculeaza dar este posibil cum zice si Ice_2k sa te "rupa". De asemenea RCA-ul sau CASCO-ul costa diferit din ce tineam minte si este mai mare la 3.0 TDI.

Pe de alta parte, la motorul de 3.0 TDI nu schimbi distributia (este pe lant). La cel TFSI probabil o schimbi la 180,000 Km cum este la cam toate motorizarile noi de la Audi. Si motorul de 3.0 TDI are 240 CP (am vazut ca intreba maryuskkk mai sus) pe A4 si A5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu impozitul anual e problema. La porsche platesc un pic peste 20 mil/an, iar de casco nici nu mai deschid discutia. Ma intereseaza daca taxa e cea actuala ( 855 E) inmultit cu 3 sau e si mai mare de atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a adjudecat. 3.0tdi quattro avant, manuala, sprint blau ( albastru de rs ), audi exclusive ( scaune sport cu piele alb/negru ). Masina merge foarte bine si imi place foarte mult. Astept sa o inscriu si sa ii fac soft. Si acum merge destul de tare, dar parca nu cum ma asteptam. Dar oricum e foarte placuta. Spre deosebire de passatul 2.0 tdi 4 motion cu chip la 185 CP, masina trage la toate turele ( pleaca bine de la un pic peste 1000 rpm si nu oboseste pana la 4500 ) chiar daca fortate la maxim nu sunt diferente notabile. Cu exceptia vitezei finale ( 220 la passat / 245 la audi ). Obs: masinile au fix aceeasi greutate 1735 kg.

Cu taxa m-am lamurit: 2900 E. Masina a costat 19500 + drumul Adica aprox 20000E. E oct 2005 si are 75 000 KM reali ( foarte verificati ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma ce versiune de putere si cuplu are motorul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asteptam sa ne prezinti si noua bolidul de 3 litri.In special cu cat mai multe poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

felicitari......aceasi motorizare o am si eu si sunt extrem de multumit de el......il am de doua sapt si numi vine sa cobor din el :(.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa dea mai multe detalii despre motorul 3.0 tdi 232 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!