Jump to content

Închidere centralizata


genius
 Share

Postare recomandată

În mufa ce ajunge in ușă am găsit alimentare de +12v pe fir roșu/maro și mai apare un ~5v pe gri/roșu, măsurate față de masă.

A doua alimentare la care te referi e tot de 12v?

Ai idee care ar putea fi cablul pentru alimentarea secundară?

Merci mult pentru răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Galben rosu ,fir mai gros e a doua alimentare daca nu ma n sel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la dezmembrări auto și am probat cu un modul de pe o Bora cu volan pe dreapta. Erau controalele inversate (butonul pentru geamul șoferului a deschis geamul de la pasager), dar au funcționat perfect toate celelalte comenzi (oglinzi electrice, geamuri, blocarea usilor). 

Pare-se că modulul din ușa șoferului e problema.^_^

Voi căuta un modul de la o mașină cu volan pe stânga. Revin cu update după ce găsesc și-l pun pe mașină. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul modulului este 104411-302. L-am înlocuit cu un altul ce are seria puțin diferită, dar care provine de la o mașină cu volan stânga. Merge tot, însă partea "caraghioasă" este că alimentarea motorașului de la macara o da cumva invers față de modulul original. Blochez mașina și, dacă am geamurile ridicate, îmi coboară complet geamul șoferului.:biggrin: În mod normal, trebuia să îl închidă daca era deschis; pe partea pasagerului e ok. La fel, comenzile din ușa sunt inversate doar pentru șofer (unde trebuia să ridice geamul, îl coboară și invers).

Voi încuia mașina din cheie până voi rezolva cumva problema. Mă gândesc la un ștrap pe circuitul modulului ce alimentează motorașul, ca să aduc și un "iz" românesc lucrării. :rolleyes:

Vă mulțumesc pentru ajutor/ idei/ sfaturi!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/26/2017 at 10:55 AM, Razvan010 said:

În mufa ce ajunge in ușă am găsit alimentare de +12v pe fir roșu/maro și mai apare un ~5v pe gri/roșu, măsurate față de masă.

A doua alimentare la care te referi e tot de 12v?

Ai idee care ar putea fi cablul pentru alimentarea secundară?

Merci mult pentru răspunsuri!

Galben/rosu si ai curent doar cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara

Are cineva schemele din Elsa pentru inchiderea centralizata usa spate Octavia 1 an 2004 ?

Nu se mai deschide nici o usa si nu stiu daca e de la motorase sau de la vreun fir

Masina are doar geamuri electrice fata

Sau unde se duc firele de la usile din spate ?

Multumesc

Modificat de bamseflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, bamseflorin said:

Sau unde se duc firele de la usile din spate ?

În modulul confort, sub bord, in stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ma poti ajuta cu pini unde ajung ?

Sau schema de legaturi a modulului confort?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut, am si eu o problema mai veche la usa din dreapta fata la octavia 1, in sensul ca nu se descuie de fiecare data din prima, acum de cateva zile trebuie sa insist de 4-5 ori pana se descuie, de cele mai multe ori dupa ce trag de manerul usii odata sau de doua ori, dupa aia se descuie. Deja am demontat broasca odata si am refacul lipiturile acelea de pe placa de baza ale motorasului, dar aici am mai vazut ca trebuie curatat colectorul motorasului, operatiune pe care nu am stiut sa o fac. Trebuie sa demontez capacul motorasului si sa scot rotorul, sau cum?  Fire rupte la imbinarile usilor nu sunt, am verificat.

Incerc sa pun si un video de pe drive sa vedeti comportamentul usii, poate e altceva? Si inca ceva, e normal ca la fiecare incuiere-descuiere, fiecare usa sa traga de doua ori?

link aici:   drive         Uneori, foarte rar si usa de pe spate dreapta ramane incuiata, odata pe luna poate, si merge din a 2-a incercare. Deocamdata               

Multumesc anticipat pentru orive sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit raspunsul in aria vw, la un topic similar cu acesta. Intradevar motorasul era foarte murdar in interior, colectorul era negru. L-am sters cu smirghel de 2000, am dat o spalare cu spray ptr contacte electrice si e ca nou. Usa se deschide acum fara probleme. 

Mai ramane intrebarea: daca e normal ca la incuiere sau descuiere toate broastele sa faca doua clanc-uri, trag de doua ori fiecare.  Masina are optiunea de incuiere selectiva activata. Multumesc!

20200518_121529.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este normal. face lock si safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut,

la masina Skoda Octavia 1, Elegange - usa din spate drepata nu se mai deschide in momentul declansarii actiunii din telecomanda de la cheie. prima data cand a facut nazuri, trebuie blocat/deblocat de cateva ori si se rezolva insa acum nu mai functioneaza decat foarte rar. Chiar si din interiorul masinii cand se actioneaza clapeta de deschidere de pe usa, se ridica un pic "tamburusul" insa usa nu se deschide. Am insistat chiar sa trag eu manual de "tamburus" insa nici un rezultat.

presupun ca e ceva bai electric deoarece asa "din an in Pasti" functioneaza deschiderea?

Are cineva vreun link catre vreun ghid DIY pentru desfacut usa si verificat componenta/ele problema?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba broasca,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Detin o Skoda Octavia 1 din 2006 si la o analiza cu testerul acum cativa ani chiar la Al Bundy mi-a zis ca broasca de la usa soferului(stanga fata)are lipituri reci(tija cu tumburusul de plastic revine in pozitia deschis cand apas butonul interior pentru blocare usi).

Problema este in felul urmator: vreau demontez broasca (pentru remedierea lipiturilor,inlocuirea switch-ului,curatirea colectorului,etc) sa o scot afara, dar ca sa fac asta cum trebuie sa procedez cu geamul si cu macaraua si cu clemele lui???

-il dau in sus (pe inchis) si ii desfac doar sina din stanga cum ma uit la fata de usa interioara ?

-sau trebuie desfacut geamul din clemele macaralei si apoi dupa ce am pus broasca la loc prind si geamul inapoi?

-sau merge scoasa broasca si fara sa demontez macaraua si geamul?

Poate cineva,care a mai schimbat switch-uri la SO1 sa spuna cum se procedeaza cu macaraua geamului si cu geamul la usa stanga fata in cativa pasi,concret?

 ...ca nu as vrea sa sparg geamul sau sa ii distrug macaraua sau clemele...

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si sfaturi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci geamul din cleme, fixezi geamul sus, scoti sina din stanga (slabesti cele doua suruburi si o bagi in usa, sa iti faci loc, scoti yala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, F l o r i n a scris:

Desfaci geamul din cleme, fixezi geamul sus, scoti sina din stanga (slabesti cele doua suruburi si o bagi in usa, sa iti faci loc, scoti yala 

Multumesc de raspunsul prompt,Florin!

speram sa pot scoate broasca si fara sa umblu la geam de frica acelor cleme...:(   o sa incerc totusi sa o scot si fara sa desfac geamul,poate am vreo sansa... daca nu incerc cum ai spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti face griji, desfa linistit piulitele de la cleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La surubul asta incercuit cu rosu in imagine,care fixeaza/elibereaza butucul broastei, ce marime are torx-ul necesar mai exact?

Surub.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare că T20. Atenţie să nu-l desfaci de tot că-l pui greu la loc. Doar atât cât trebuie să iasă butucul.

Şi când scoţi capătul şufei din mânerul portierei să reţii poziţia pentru că dacă nu o pui la fel s-ar putea să nu mai poţi deschide uşa nici din interior nici din exterior (după ce montezi la loc faci teste cu uşa deschisă)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

Sufa se pune exact acolo unde vine, fara sa fie tensionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 17.10.2020 at 17:15, lupo_bv a scris:

Mi se pare că T20. Atenţie să nu-l desfaci de tot că-l pui greu la loc. Doar atât cât trebuie să iasă butucul.

Şi când scoţi capătul şufei din mânerul portierei să reţii poziţia pentru că dacă nu o pui la fel s-ar putea să nu mai poţi deschide uşa nici din interior nici din exterior (după ce montezi la loc faci teste cu uşa deschisă)

Da,este torx de 20. am rezolvat cu totul,acum totul functioneaza impecabil,fara lipituri reci, fara martor usa deschisa neaprins si fara plafoniera neaprinsa cand deschid usa si fara tumburus in pozitia deschis cand blochez din butonul din interior toate usile.

Per ansamblu nu se poate spune ca e o lucrare complicata in a desface fata de usa ,macara geam,butuc cheie,broasca usa,schimbare switch,curatire rotor motoras,refacere lipituri pe partea electrica a broastei,verificare,curatare si refacere pini rupti si oxidati la modulul electronic al macaralei geamului si verificare si refacere fire din burduful dintre usa si stalp,insa poate fi o lucrare migaloasa si chiar anevoioasa pentru cineva care nu dispune de scule, indemanare, pricepere si minime cunostinte in ceea ce priveste astfel de "operatii" de nivel basic-intermediate.Fara informatii exacte de pe aici si fara Youtube "e grele "cu reparatiile de facut.

Va multumesc de ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am bucurat destul...

stie cineva de ce motorasul de la broasca ar ridica greu tumburusul cand dau sa deschid usa din telecomanda?cand vreau sa deschid usile,se deschid toate inafara celeia de la sofer. Dar daca dau de aproximativ 10-15 ori pe deschidere/inchidere din telecomanda, motorasul impinge si trage tumburusul putin cate putin pana incepe sa functioneze normal si sa il impinga asa cum ar trebui. Daca vreau sa o deschid cu cheia se ridica tumburusul fara probleme, la fel si la inchidere. de exemplu daca vreau sa deschid masina dimineata din telecomanda nici nu tresare macar, daca nu apas de cateva ori bune pe telecomanda deschis/deschis...

Cand am schimbat switch-ul imi amintesc doar ca am lipit cele doua fire(albastru si rosu) de 2 pini alaturati, trebuia sa le lipesc de pinii cei mai indepartati?de aceea nu o fi mergand cum trebuie broasca atunci cand e rece sau are cateva ore de nefolosire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa lipesti toti pinii din mufa, care vij pe placa si sa cureti colectorul la motoras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!