Jump to content

problema aer


systeam
 Share

Postare recomandată

Salut,

Nu mai merge aerul pe treptele 1,2,3 (nu se invarte vreun ventilator). Merge doar pe 4. Nu inteleg ce are :icon_cool:

Mersi pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pozitiile 1,2,3 turatia maxima a motorului este redusa cu ajutorul unui montaj, pe pozitia 4 motorul probabil este conectat direct. Ma gandesc ca acel montaj a cedat sau un contact este rupt. Asta daca motorul nu e bobinat multiplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem aceasta problema undeva pe aria Fabia. S-ar putea ca problema sa fie cu o rezistenta de ceramica de deasupra filtrului de polen. Ea face reglarea curentului in motoras pentru treptele 1, 2 si 3.

Later Edit: Am gasit: http://vwforum.ro/index.php?showto...33556&st=40

Incepand de la postul 51 mergi in jos :)

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem aceasta problema undeva pe aria Fabia. S-ar putea ca problema sa fie cu o rezistenta de ceramica de deasupra filtrului de polen. Ea face reglarea curentului in motoras pentru treptele 1, 2 si 3.

Later Edit: Am gasit: http://vwforum.ro/index.php?showto...33556&st=40

Incepand de la postul 51 mergi in jos :(

Salut, aceiasi problema o am si eu de ceva timp, nu am incercat pe treapta 4 sa vad daca acolo pornesc ventilatoarele...

insa pe 1,2,3 nu merg deloc

daca are cineva info. despre cum se poate rezolva rog sa ne spuna si noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi daca pe trepta 4 merge. Daca raspunsul e afirmativ, atunci mai mult ca sigur problema nu e de la motoras ci de la blocul de rezistente de care se vorbeste in link-ul pe care l-am postat mai sus preluat din aria Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai probleme la blocul de rezistente. Probabil va trebui sa il schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem aceasta problema undeva pe aria Fabia. S-ar putea ca problema sa fie cu o rezistenta de ceramica de deasupra filtrului de polen. Ea face reglarea curentului in motoras pentru treptele 1, 2 si 3.

Later Edit: Am gasit: http://vwforum.ro/index.php?showto...33556&st=40

Incepand de la postul 51 mergi in jos :(

Thanks. Sa vad daca am timp sa ma ocup. Daca nu, la revizie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu trebuie schimbat tot blocul ci doar o siguranta termica de 210 grade si 10 A care se gaseste pe acel bloc de rezistente. Atentie la lipirea acesteia, trebuie facuta rapid deoarece daca temperatura trece de 210 grade se arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta , exista o siguranta termica care se afla chiar in dreptul locasului unde intra filtrul de polen deci ar trebui sa scoti filtrul de polen si sa te uiti cu o lanterna sa descoperi acea siguranta, eu am scos-o din locasul ei , aste se poate face dand la o parte vata care infasoara aeroterma si sa descoperi locul unde este mufata , o demufezi si impingi din interior , ar trebui sa iasa , sistemul de fixare este ca un dop ca sa zic asa, eu in locul sigurantei respective am pus doua sarme subtiri , am vazut pe un site de afara . Sper sa iti fie de folos indicatiile mele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Nu am mai deschis un topic nou, voi scrie problema mea ciudata aici.

In ultima vreme am probleme cu reglarea temperaturii. Daca am temperatura reglata pe cald si vreau sa trec pe rece dureaza chiar si 20 min pana imi baga aer rece pe instalatie. Am incercat si cu AC-ul pornit si tot la fel. Nu stiu care este problema si nu stiu unde sa caut si ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic am si eu o problema cu aerul conditionat imi da o eroare 01274..(nu-mi porneste ventilatorul de clima knd ii dau drumul pe ac)masina are climatronic stie careva???va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din păcate pentru mine, sper să fie şi un avertisment pentru ceilalti colegi, soluţia

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am citit ce ai scris am crezut pentru cateva secunde ca suntem pe daciaclub. Cum sa pui sarma in locul sigurantei, mai ales ca o siguranta costa cativa lei? Sincer, cred ca ai cautat-o, ca sa zic asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema la aeroterma ( electroventilator ) - sau cum ii zice - ala care trage aer de afara si baga inauntru.

Cel mai probabil cred ca e descentrat, in sensul ca se aude de parca paletele s-ar lovi de peretii unde se afla ...

A mai demontat cineva pe o ibiza aeroterma ?

Eu am scos ce am putut din partea dreapta de bord: usa la torpedou, si "capacul de deasupra" a torpedoului, capacul lateral din bord ... dar mi se pare inaccesibil locul unde se afla aeroterma... nu mi-a trecut prin minte sa fac niste poze...

Cat costa una noua? se poate cumpara separat sau trebuie cumparat un ansamblu de piese?

As lasa-o asa, dar incep caldurile si fara AC o sa fie ca-n sauna in masina !

PS: are cineva un manual de service pt ibiza?

Modificat de ktalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu ceva asemanator si intrasera niste frunze pe acolo, s-a remediat demontand filtru de polen. Incearca si asta, nu strica, poate se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sookie: Nu de putine ori am scos filtrul de polen pt a scoate frunzele, si crede-ma nu e de la frunze ... daca dau la treapta 4-5 de viteza a aerotermei, tremura tot bordul si face urat de tot. Ichebau poate confirma, ca m-am intalnit aseara cu el si i-am aratat si lui. Concluzia a fost doar una: o frunza nu poate zgudui in halul ala bordul ...

Am vorbit si cu Istef, si el mi-a zis ca-s doua posibilitati:

- o paleta este strambata si loveste peretii

- sau rotorul este descentrat

Modificat de ktalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur rotorul este descentrat, si eu am patit la fel si a trebuit sa schimb electroventilatorul, noroc ca l-am schimbat pe garantie ca nou e 800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, atunci nu e de la frunze, eu am zis ce am patit eu si care a fost solutia la mine, imi pare rau de problema ta, mai ales cand vad cam cat e pretul de la electroventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In continuare am probleme cu AC, cand il pornesc, dar nu tot timpul, din zona compartimentului motor se aude un zgomot si masina incepe si vibreaza un pic. Electroventilatorul este nou, si tot nu stiu ce are. Maine dimineata ma duc la service pentru o constatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici cureaua de accesorii, rola intinzatoare sau chiar compresorul. S-ar putea sa ai o surpriza, sper sa fie cea mai ieftina, adica cureaua sau rola, daca e compresorul o sa coste ceva mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina mai are garantie pana in august. Sper sa intre pe garantie defectul gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de rola intinzatoare sau de cureaua de accesorii, nu va intra pe garantie. Daca insa defectul se manifesta la nivelul compresorului, ai sanse mari sa ti se remedieze defectiunea pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal cand am ajuns la service n-a mai aparut nici un zgomot. Posibil sa fi fost niste frunze si sa fi descentrat ventilatorul de la aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu frunzele am patit-o si eu, dupa cum afirmam intr-un post de mai sus, eu ce am auzit chiar inainte de a nu mai face zgomotul respectiv a fost un zgomot mai pronuntat de frunza uscata care se rupe, ai auzit si tu asa ceva? Desfa capacul de la filtrul de polen, vezi ce cade de acolo. Un mic sfat :D pune o carpa pe pres inainte de a desface capacul de la filtrul de polen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!