Jump to content

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?


cezarsv
 Share

Postare recomandată

aici sunt toate marcile din lume. magneti marelli am eu becurile H7 la fiat.

:)

oare cum sunt alea din china fata de rombat?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varta si bosh cele de la noi cel putin sunt facute in aceeasi fabrica VB pe undeva prin cehia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era posibil atunci sa le faca si langa fabrica celor de la rombat, dar sigur nu au vrut ai nostri sa isi 'vanda' tara.

ca si skoda era sa o facem noi, dar no.

:)

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spuneam de VARTA BLACK.A venit cineva si mi-a adus deseul .A tinut 2.5 ani.

..

post-64586-0-86147100-1323331185_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu generalizam.... depinde si de modul de utilizare si intretinere al acumulatorului. E valabil pentru orice acumulator, indiferent de marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect,dar din ce am inteles eu BLACK...sunt mai proaste si cele mai nasoale calitativ de la VARTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta da - cele mai slabe din gama, cele mai ieftine..... Oricum Gabi, nici nu mai stii ce sa cumperi...e precum cutuma ... "cu desteptul la pierdere sau cu prostul la castig ?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si orice parere se emite este parerea la bateriile de pana astzai. Poate maine fac ei o smecherie ca au pierderi si urmatoarele vor mai tine jumatate din timp deci...

E criza fratilor si toti vor sa supravietuiasca macar.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu isi fac astia probleme de genul asta.Spre exemplu BOSCH...este firma non profit.Investesc mult in cercetare...ca dovada au patentat printre primii sistemele moderne de pa autovehicule ;BUJII,POMPE INJECTIE DIESEL,ABS,ESP,CR..ca sistem de injectie ds,MONOTRONICUL pt benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi non profit ar fi inchisa nu asta e problema varta si bosh cele de la noi nu sunt facute in aceeasi fabrica cu varta si bosh pe care le gasesti in magazinele din olanda spre exemplu.....oricum varta face legea.....daca detin monopol.........la noi cine are monopol....rombat...eu am varta....dar la cat am dat pe ea.....cred ca aceesai bani aproximativ ii dadem in germania.....dar era alta calitate.....varta si bosh de la noi sunt de aceeasi calitate ca si adidasii nike si adidas cumparati din europa - bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord cu ce spui.Toti producatorii se ,,orienteaza,, spre tari cu mana de lucru ieftina,mai ales cand vine vorba de produse toxice si periculoase,e altceva sa ai fabrica in Albania si altceva sa ai fabrica in Germania sau in Olanda sa te caute din 2 in 2 secunde autoritatile sa respecti toate standardele referitoare la poluare.Nu detine monopolul rombat la noi.Nu detine nimeni nici un monopol ..piata e deschisa si flexibila...Fiecare isi cumpara ce crede de cuvinta.Rombat e tare prin prisma faptului ca echipeaza dacia din fabricatie(sa ajuns la situatia asta ca masina sa aiba un cost cat mai mic).Imi aduc aminte pe dacia berlina injectie veneau rombat de 44ah...ceea mai mica si mai ieftina baterie....dupa 35ah pt tico-matiz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu sunt de accord cu ce spun......dar realitatea e alta.......cum nu are rombat monopol?....pe logan...de ce nu pun bosh?....sau caranda.....sau banner power bull?....pe logan are monopol.....in realitate sunt bune dar cele de fabrica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti dai seama,daca pun Bosch sau Varta pe Logan..automat creste pretul,e doar o masina low cost..se cauta ..costurile de productie sa fie minime.Basca peste asta e firma romaneasca si obligat au contracte beton de furnizare la preturi minime.Am povestit ...povestea Caranda.Rombat e producator de traditie ,parca prin 1980 a aparut.Eu nu fac lobby(hai ca am folosit un termen politic :lol: )pt ei sau va indemn sa cumparati produsele ,cu toate ca eu le vand produsele.Vezi ca si vw si-a schimbat furnizorii de acumulatori dealungul vremii..am vazut ca echipare originala Tudor,Victor,Varta,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea, Seat-ul Leon Cupra a venit din fabrica cu baterie EXIDE care a tinut fix 3 ani si gata cu ea, a murit total. Si asta fara sa fie chinuita cu muzica, porniri la rece excesive (masina sta in garaj incalzit) si uite ca totusi atat i-a fost.

Avand nevoie de masina atunci, mi-a adus un prieten, dealer auto, o baterie Varta blue cu specificatile celei OEM, 74 AH, 680A, la un pret de 360 lei. Sa vedem cat tine, daca tine 3 ani ma declar super multumit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca s-au adus in discutie bateriile Banner power bull.Am cautat pe google si m-am uitat pe site-uri la preturi.Mi se par mari preturile pentru o baterie de 74 Ah cum am pus eu toamna trecuta pe masina.Mi-am cumparat bateria de la un amic care are magazin de piese auto cu 250 lei, iar pe net preturile variaza de la 370-420 lei.

De obicei lucru bun este cel care dureaza mult, indiferent de marca.

Inainte am avut pe masina un Rombat 75 Ah, nu mai stiu cum se numea, dar tin minte ca avea eticheta albastru cu negru.A tinut 5 ani, pana cand nici cu ajutorul cablurilor de curent nu mai pornea masina.Oricum si-a facut datoria mai ales ca uneori am alimentat si o statie de 500W rms.

Din ce am observat durata medie de viata a acumulatorilor auto este intre 4-6 ani, depinzand de intretinere si mai ales de reincarcare.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine oem a fost banner.a tinut 4 ani.am luat toamna trecuta tot banner,360 lei.merg pe marca asta pt ca celelalte s-au 'tiganit'.la cata electronica exista pe masini in ziua de azi,deja nu prea ai cum sa te mai tina 7 ani ca la dacia 1300.parerea mea.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca pentru o baterie cel mai important este cum o folosesti, daca mergi toata ziua cu masina si faci drumuri destul de lungi sunt sanse mari sa te tina mult si bine, spre perioada maxima de viata. daca sta masina chiar si in garaj incalzit dar mergi rar cu ea si atunci pe distante destul de scurte, preponderent prin oras atunci nu are cum sa reziste bateria prea mult.conteaza foarte mult si instalatia electrica, consumatorii, alternatorul, etc. sa fie toate in regula si la capacitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali,am senzatia ca masinile pt export europe est,sunt cu piese de montaj mai soft.Spre exemplu..am vazut la O2 placute fata ferodo.La O2 adusa din DE cu 35.000km la bord placute fata TRW.Foarte putin a tinut bateria ta..macar 5 ani daca tinea ..era socoteala.Vad ca au inceput sa monteze astia ce le pica la mana...habar nu aveam ca monteaza si BANNER.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred,dar a mea a fost luata de noua din de.,din showroom.si banner era prim montator.

Oricum,la cat coming-leaving home a papat,ma declar multumit.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BANNER - aveam de vanzare la Porsche, prin 2003-2004....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bike Bull [Motorcycle SLI]

Buffalo Bull [sLI}

Dry Bull [Gel Traction]

Energy Bull [Motive Deep Cycle]

Optima by Johnson Controls [spiral wound AGM]

Power Bull [MF SLI]

Running Bull [AGM VRLA]

Stand by Bull [stationary]

Starting Bull [MF SLI]

Trac Bull [Traction]

Uni Bull [MF SLI]

banner............varta.........bosh.....exide....ce mai conteaza atiata timp cat noi platim aproximtiv aceeasi bani pentru un acumulator ca si in germania.....dar avem alta calitate.....una mai proasta..........

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi suntem considerati poate de catre ei la marginea lumii civilizate si la noi merge si asa.

:)

cine suntem noi si cum sa ne rezolvam?

p.s noi suntem cei care din ce producem exportam ce este mai bun si rebuturile le tinem in tara pentru noi, altii fac invers si ajung departe. si apoi vin la noi sa produca ieftin si sa vanda peste tot in lume scump.

:)

chiar si baterii auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am pus zilele trecute o baterie Rombat Premier de 90 de A ... dezamagire totala , porneste mai greu decat cu bateria veche de 7 ani

maine o sa merg cu ea la magazin sa cer explicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o baterie rombat de 75 de amperi, pe 4 ian 2012 face 4 ani, becl e inca verbe, porneste un pic mai greut insa nu vrea sa se lase. o data pe luna verific incarcarea, am schimbat acum cativa ani releul (30lei) ca picase la un mom dat, nu stiam ce sa cred ca mersesem un drum de 400 km si in 3 zile moare bateria. am pus releul, am tinut-o 12 ore pe redresor si si-a revenit foarte bine. Depinde cat de bine e intretinuta, cat de mult o forjam mai ales iarna (pornire, caldura, dezaburire etc). Multe lucruri tin detul de bine daca sunt utilizate rational, daca vrei putere la audio... mai pune eventual o baterie separata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!