Jump to content

EGR


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Imi poate spune cineva ce este supapa EGR? Se schimba cumva ca piesa, se poate regla potentiometrul din ea, daca are asa ceva? Efectiv nu cunosc! Am un VW polo din 2003-9N, motor de 1,2 si se aprinde martorul-la bord- Engine(cel in forma de robinet), din cand in cand, cel in forma de robinet. Am schimbat si sonda Lambda-1, si benzina, reglat si clapeta acceleratie si cate si mai cate.

Efectiv chiar nimeni nu poate sa ii dea de cap? In oras consuma si 9-10%, chiar asa, chiar asa sa consume? La test inclusiv la cei de la cardinal Motors, imi spun: da-i talpa frate, schimba benzina, nu credeam ca o reprezentanta poate sa iti spuna ca asta e problema, culmea ca benzina o schimb mereu, de alergat am incercat si asta dar nu tine.

Dar, cred ca mai am o solutie, vand masina si sa nu mai va vreodata vw polo. Tare suparat mai sunt!

Ce poate fi?

sa incerc si cu supapa EGR, ce mai e si asta nu stiu.

Multumesc si poate cineva imi da un sfat. Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa cumva sa postezi aici erorile stocate in ECU (cere lista de la dealer sau te poate ajuta cineva de pe forum, daca scrii in profil din ce oras esti). Fara lista de erori nu te poate ajuta nimeni cu nimic concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kikimiki - Daca te intereseaza sa afli despre EGR, poti citi...

http://en.wikipedia.org/wiki/Egr

In plus,un SEARCH (aici, pe forum) iti va aduce alte informatii utile despre EGR.

In rest, strict despre problema ta, cum ti-a spus si colegul @rvacaru, o scanare ar fi utila/necesara.

Trece in profil locatia si poate te ajuta un coleg forumist in acst sens (scanare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca se poate curata ceva la supapa egr? polo 1.4 l6 valve an 2002

Daca se poate curata ceva la supapa egr? polo 1.4 l6 valve an 2002 sau trebuie schimbata :angry: 680 ron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Buna ziua,

Am o problema cu o eroare care a aparut dupa ce am curatat EGR-ul de pe un  polo 9N benzina, din 2003. Pe scurt, am dat EGR-ul jos, l-am curatat, l-am montat inapoi pe masina, am facut adaptarea cu vag-com. Intre timp s-a oprit motorul brusc. Am dat o scanare si mi-a iesit eroare P0106. Orice sugestie e binevenita.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor,

Imi cer scuze daca gresesc incepand un topic nou, dar in sectiunea Polo 9N si 9N3 la topicul "EGR" sunt numai trei postari si nimic concludent, cu o trimitere la topicul "Montare/Demontare EGR", unde se specifica clar ca discutiile sa fie limitate la Fabia. Din aceste motive am deschis acest topic nou. Daca am inteles gresit, ca la Fabia nu ma pot baga in discutie pentru ca eu am Polo 9N3 (desi exista Fabia cu motorizari BNM care sub capota sunt exact ca si Polo, identice), apoi la alte modele VW sunt ceva diferente de forme de pozitionare, am preferat, cu scuzele de rigoare inca o data, sa deschid acest topic nou.

Deci, am vrut sa demontez EGR la Polo pe care il detin, 1.4 TDI Pumpe Duse, motor BNM. Am constatat ca de fapt e un ansamblu format din doua corpuri. Un corp cu un ventil vertical actionat pneumatic printr-un furtun care vine din asa-numita centrala de vacuum care probabil impinge o membrana, iar acea membrana actioneaza asupra acelui ventil si inca un corp cu o clapeta cu ax orizontal actionata electric.

Am reusit sa demontez corpul cu acea clapeta actionata electric. Am curatat-o. Am vrut sa demontez si celalalt corp cu axul verticalactionat pneumatic, dar m-am impotmolit. In sensul ca am desfacut 2 suruburi pozitionate orizontal in partea superioara infipte in galerie, doua suruburi din talpa acelui corp positionate vertical, dar mi-a ramas un surub pozitionat orizontal infipt in galerie, in partea inferioara a acelui corp pe partea dinspre habitaclu. Nu-mi intra imbusul acolo. Apelez la bunavointa si cunostintele d-voastra de a am indruma cum sa desfac acel surub. 

Bine, acum dupa ce am lecturat mai mult pe aici si prin alte parti, am inteles ca ar cam trebui curatate nu numai aceste piese componente din EGR ci si galeria, conducte, furtune, etc.  Eu am curatat corpul cu clapet cu toata tubulatura care duce catre radiatorul de la (asa am inteles eu) turbo. dar mi-as dori sa desfac si celalalt corp. sa-l dau jos sa-l pot curata si pe acela.

Anticipat, va multumesc pentru intelegere si astept ajutorul d-voastra.IMG_20170619_175632_resize.thumb.jpg.900b874714355a45a588a31865cdc3f8.jpgIMG_20170619_175716_resize.thumb.jpg.31527519d776c00fe3620df3b23a69ec.jpgIMG_20170619_175845_resize.thumb.jpg.08e5d4a033a55bcb4e27464dbe8d54b0.jpgIMG_20170619_175905_resize.thumb.jpg.6dae11bbf6f6e7aa21d52178128183bb.jpgIMG_20170619_190910_resize.thumb.jpg.637ceefcc20b4a15cf0f7370dda33aa8.jpgIMG_20170619_190931_resize.thumb.jpg.b101b7fe9f7831390226944e28e50aad.jpgIMG_20170619_190942_resize.thumb.jpg.79f93b7219b3b456284cfeefadf6c3b9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ma poate ajuta cnv cu un sfat?? Pt aceste erori.

Sa curat EGR si senzorul sau sa le schimb.???

IMG_20180104_192009.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua. Am un Polo 2005 , 9N, 1.4 TDI , 70 CP
De vreo 4 sapt se tot aprinde in bord martorul image.png.df074cdb4869d5be523a47b6d59a7453.png         , am dus masina la un service in Bt , s-a stins cateva ore dupa ce am scos-o din service si iar s-a aprins, acum sta in permanenta aprins. 

Concluzia service-ului a fost ca trebuie inlocuit un rulment pe dreapta fata si cat de curand de schimbat EGR-ul . Atasez aici diagnoza, am cautat erorile respective pe diferite site-uri si nu gasesc nici o legatura cu EGR,  rulmentul respectiv pe dreapta il inlocuiesc nu este problema. Dar poate ma ajuta cei care aveti masina la fel , cu niste informatii despre acele erori - sunt cam multe si nu mi-au explicat ce sunt ( au spus ca trebuie platita interpretarea) , volanul trage usor dreapta din cand in cand la viteza mai mare de 80 km/h , de cand am cumparat masina  din BV ( avea 147000, acum are aproape 200 000 , am carte service tot ce s-a facut la ea).

Multumesc anticipat pentru ajutor :)

 

1668081528_Diagnozapolo2.thumb.jpg.7c415ed6e554afca5a6d22236163c71a.jpg

210114309_Diagnozapolo1.thumb.jpg.317bfb494a32980bba7f576c4287caf7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca ai probleme la clapeta - verifica cablajul, conector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Acceasi problema o am și eu cu egr-ul. L-am dat jos l-am curtat și tot se aprinde martorul in bord . Fac test cu vcds șterg și apoi apare din nou. Ce e de făcut cu egrul asta? Ca nu intra nici un fir in el ci e doar ceva mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este maşina din semnătură, verifică dacă nu cumva are membrana spartă (pui un furtunaş, tragi cu gura şi vezi dacă ţine vacuum-ul). Dacă ţine vacuum, atunci verifică prezenţa vacuum-ului la furtunaşul care intră în EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Lupo bv. Mulțumesc pt răspuns . Da e la fel 1.4 TDI 2005. Am sa încerc și revin. Am înțeles de la unii ca egrul degeaba îl cureți cică trebuie schimbat. In schimb mașina trage bine și merge super.

Modificat de Kolumbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat un furtun in membrana și am tras și nu tine . Când suflu la fel nu tine și iese ulei/ diesel pe la o gaura sub capsula membrana. 

Deci sa fie membrana Sparta? Am observat ca câteodată mai dispare martorul din bord și apare înapoi după 10 minute de condus.

Nu pot pune poze deoarce nu m-a lasă mai mult de 1 mb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca poate, sigur este sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms al bundy. Se poate schimba doar membrana capsulata sau trebuie tot egrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!