Jump to content

Xenon Aftermarket Pe polo


nicuiry
 Share

Postare recomandată

Am postat mai sus cu farurile pe xenon..... merg foarte bine sunt multumit de ele .....buba care a aparut este ca , ele pozitia o au pe niste leduri care pe o parte s-au ars ....... stie careva cum se schimba ? daca se schimba? mi a zis cineva ca trebuie sa dau farul jos ca trebuie desfacut , o fi adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • moesis

    11

  • bausto

    8

  • mihai60

    7

  • stan_80

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

un vecin care are un passat. faruri cu lupa originale a ramas fara certificat ca avea xenon [de 6000 k]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pozitia e pe angel eyes si are sub lupa inca un rand de leduri.

aici am subliniat cu rosu unde sunt ledurile , la mine s-au ars doar alea de jos nu si alea de pe angel eyes.

post-81447-0-94353300-1329853724_thumb.j

Modificat de zuker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pana la urma si-a montat cineva pe Polo faruri Dayline / D-lite / Devil eyes / Ice-line si ne poate arata si noua o poza la perete unde sa vedem aria iluminata (interesant daca se poate uploada o poza cu lupe in oglinda ca ale lui michael) ? toti se plang ca nu sunt bune ... dar nimeni nu arata de ce si eu personal m-am saturat sa citesc sute de posturi in care toti se lauda ca cele OEM sunt cele mai tari (culmea e ca acelea sunt cele mai ieftina faruri care pot indeplini niste exigente impuse de producator in baza reglementarilor pentru a putea omologa masina, dar trecem peste asta ca multi vor doar sa se laude ca au avut 1000 de euro in plus pentru o extraoptiune). Asadar - daca se poate ca cei care au sa faca o poza la volan sa ne arate si noua cum au rezolvat lipsa lupelor OEM si daca aria iluminata este mai mare decat daca se monteaza xenon AM in far cu oglinda.

imag0033eh.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ca sa nu se mai planga atatia ca toate xenoanele bat "la Poarta Raiului" - sunt puse la pozitia "-" si pozitia este facuta pe ceata cu faruri murdare si becuri H7 4300K la 150 ron setu`

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Stie cineva cum se da kit-ul xenon jos la un polo 9n ???

Am cumparat masina cu acest kit,farurile nu sunt cu lupa, si imi fac si probleme cand se aprind cand nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e mare filozofie. Pur si simplu dai becurile jos si vei vedea ca ai pe fiecare far un balastru cu un cablu conectat la mufa becului origin al(cu dou papuci mama in care intra papucii tata ai balastrului). Scoti cablul din mufa, pui becurile normale, bagi mufa in becuri si ai rezolvat problema. Asta daca nu cumva cel care a montat kitul a bricolat ceva pe acolo si nu a lasat totul in ordine

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa iti cumperi capacele alea de cauciuc pentru ca au fost gaurite pentru montarea kit-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Unde imi recomandati sa merg ca sa imi reglez farurile cum trebuie, ca la carte? Si cam cat ar costa toata treaba asta?

Este vorba de niste D-Lite cu becuri de 4300K. Dupa asta pot sa pun si un set de poze ca sa se vada cum lumineaza.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .... sunt faruri pt halogen astea ... cu xenon nu sunt extraordinare, plus ca nu se potriveste orice bec xenon h1 ... deranjeaza in trafic la fel ca xenonu pe cielo in cazul in care sunt reglate asa cum este normal, daca le reglezi jos o sa ai 2 conuri foarte pronuntate de lumina, dar nu o sa aibe profunzime .... vezi ca sunt multe discutii pe tema lor, mai ales pe forum-urile straine (gen audizine - sper sa nu se considere reclama) ... arata foarte bine pe masina totusi, dar si aici trebuie sa ai grija cu led-urile pentru ca este posibil sa se arda foarte repede ... eu am h7r pe farurile ei originale, dar primul set (erau foarte ieftine) mi-a ars oglinzile ... plus de asta am citit ca sunt sensibile dectane-urile la xenon si in timp se cojeste vopseaua de la interior ...

L.E.: TIBI_84 are pe Leon-ul lui si este foarte multumit insa

Reglajul dectane-urilor este aproape imposibil data fiind natura lor low-cost si ai nevoie de un mester cu rabdare de otel calit.

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi cand spui ca e aproape imposibil? Am presupus ca daca ma duc la un service si platesc nu se pune problema ca "e prea greu". Dar ma intereseaza sa merg undeva unde se face reglajul corect, nu "la ochi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rotitele sunt foarte inaccesibile si de proasta calitate ... tine cont ca sunt foarte ieftine comparat cu un far oem si, in plus, nu trebuie sa respecte toate cererile unui producator, fiind accesorii de tuning pentru "show-uri" auto, nu pt uz zi de zi, mi se pare ca e precizat undeva lucru asta ca si la kit-urile xenon AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma si-a montat cineva pe Polo faruri Dayline / D-lite / Devil eyes / Ice-line si ne poate arata si noua o poza la perete unde sa vedem aria iluminata (interesant daca se poate uploada o poza cu lupe in oglinda ca ale lui michael) ? toti se plang ca nu sunt bune ... dar nimeni nu arata de ce si eu personal m-am saturat sa citesc sute de posturi in care toti se lauda ca cele OEM sunt cele mai tari (culmea e ca acelea sunt cele mai ieftina faruri care pot indeplini niste exigente impuse de producator in baza reglementarilor pentru a putea omologa masina, dar trecem peste asta ca multi vor doar sa se laude ca au avut 1000 de euro in plus pentru o extraoptiune). Asadar - daca se poate ca cei care au sa faca o poza la volan sa ne arate si noua cum au rezolvat lipsa lupelor OEM si daca aria iluminata este mai mare decat daca se monteaza xenon AM in far cu oglinda.

imag0033eh.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ca sa nu se mai planga atatia ca toate xenoanele bat "la Poarta Raiului" - sunt puse la pozitia "-" si pozitia este facuta pe ceata cu faruri murdare si becuri H7 4300K la 150 ron setu`

faruri Dayline negre am pus pe masina din semnatura. Undeva in jur de 200 de eur setul. cu xenoane aftermarket de 6000 k.

Arata si se vede foarte bine. Carne in trafic nu am luat, Nu mai trec pe halogen deoarece diferenta este de la cer la pamant. Mergi linistit si pune Dayline cu xenon pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

injuraturi nu isi mai iau nici aia cu dacia/cielo pt ca risti sa arunce cu toporu dupa tine ... ma incurajse si TIBI la dayline-uri si ii multumesc pt ajutor, dar sunt inca in dubii voind sa schimb masina cu totul ... nu ii spuneam omului sa nu isi puna, ci il informam ce am descoperit in cele 6 luni de cercetari si cautari in trafic ... plus de asta e o diferenta intre 6000 si 4300 ... acum este alegerea fiecaruia ... iti multumesc pt raspuns si drmuri bune :beer:

P.S.: ca sa vezi cu adevarat cat deranjeaza si cat nu lasa pe cineva in masina cu farurile pornite si tu deplaseaza-te vreo 30m si pune-te in pozitia unui sofer care vine din fata

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut verificarea cu un prieten care a condus in fata mea la diferite distante apoi si din sens opus, nici o problema cu orbirea celorlalti ceea ce era de asteptat avand lupa. Am ales 4300k pentru ca nu ma intereseaza ce vad ceilalti, ma intereseaza ce vad eu si am citit ca 4300k ar fi cele mai "luminoase". Ma interesa reglajul pentru ca vreau sa scot din ele maximul pe care pot sa-l dea, nu doar sa estimez dupa ochi ca arata ok.

Mai devreme am luat linkul gresit. Sunt Dayline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

conceptia de lupa este inteleasa gresit :) ... farurile cu lupa, ca si farurile cu reflector sunt de doua feluri: faruri cu lupa/reflector pentru halogen si faruri cu lupa (+spalator+autoleveling)/reflector (+spalator+autoleveling) pentru xenon ... sunt foarte asemanatoare ca si conceptie, dar exista o mare diferenta data de profilul de lumina. Iti atasez 2 link-uri ca sa vezi diferentele.

link1 - xenon cu lupa retrofit

link2 - comparatia intre diverse becuri si lupe

pentru a vedea care e profilu` unui far halogen, fie el cu lupa, fie cu reflector te poti uita la majoritatea masinilor atunci cand parcheaza .... vei vedea ca se vede o linie de separatie de genu` _/_/ ... bucatile / / sunt cele care deranjeaza pentru ca bat in sus dreapta pentru a lumina partea dreapta a drumului ...

Nu am postat ca sa te contrazic, ma bucur ca ai reusit cu reglajul si te felicit, am postat doar ca sa inteleaga lumea ca lupele sunt diferite pt xenon si pt halogen - atat reflectorul, cat si scutul de definire a profilului luminii.

Numai bine!

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai demult am testat exact cum ai zis si tu. am lasat masina pe drum si am mers pe contrasens 20 de metri.Nu deranjeaza cu absolut nimic ba chiar am senzatia ca sunt prea slabe(cu toate ca eu vad foarte bine din masina).Sunt H1

Intr-adevar in perete apare undeva la 5-7-10 m ca o linie de genul-----/. Cele 2 faruri se suprapun si ramane o singura linie care in partea dreapta urca in unghi de 60 de grade.

Am pus de 6000 de k ptr ca pe alea le-am gasit la momentul respectiv tipii de la showroom nemaiavand de 4300k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a vedea care e profilu` unui far halogen, fie el cu lupa, fie cu reflector te poti uita la majoritatea masinilor atunci cand parcheaza .... vei vedea ca se vede o linie de separatie de genu` _/_/ ... bucatile / / sunt cele care deranjeaza pentru ca bat in sus dreapta pentru a lumina partea dreapta a drumului ...

Deci presupunand ca nu se pune problema de confortul celorlalti in trafic, care ar fi diferenta de confort pentru mine intre halogen si Xenon?

P.S. Numai mie mi se pare stupid ca in descrierea oficiala de pe site-ul producatorului scrie "Lupa HID pe faza scurta cu bec H1" in conditiile in care lupa este pentru halogen?

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sa te lamuresc:

.Oneblock-Design, integrated indicator

.prepared for electric highness control (using original Motors from Valeo)

.HID look lens

.High beam

.Bulb: H1

.E mark

.Set includes 2 headlightsH

Hid look lens - seamana cu cele HID.

Si iti arat si confirmarea acestui lucru:

What means HID-look-lens?

The appearance of this headlights is like xenon headlights. This lens include a common halogen bulb. - sursa o gasesti aici.

Cei de la dectane romania sunt ... "romani" ... parerea mea si sa iti spun si de ce - am fost la SIAMB la standul lor si am intrebat daca au si D-lite-uri pentru a vedea diferenta fata de Dayline-uri, iar raspunsul lor a fost ca sunt la fel, ba mai mult cand i-am zis despre D-lite-uri parea foarte contrariat si a trebuit sa ii explic ca functioneaza ca la Audi ca lumina de zi pana pornesti faza scurta.

O sa incerc sa iti explic si motivul - farurile xenon OEM au integrate in ele calculatorul de autoleveling din cate stiu eu - foarte scump. Un alt aspect care trebuie luat in calcul este prezenta spalatorului de fara car nu este standard pentru toate masinile, deci nu se pot folosi in mod legal becurile cu descarcare in gaz. Plus de asta calculatorul de autoleveling trebuie sincronizat cu cel al masinii care se ocupa de managementul farurilor, iar cablurile electrice trebuie sa fi fost proiectate pentru astfel de becuri. Xenonul are nevoie de 23 000 Volti pentru a genera arcul, lucru care nu poate fi gestionat de instalatia electrica standard a masinii, de unde si nevoia de balast inclus in kit-urile xenon. Asadar, dectane nu ar fi putut omologa farurile daca le faceau pentru xenon si au recurs la varianta pentru halogen care trebuie sa respecte profilul acela cu _/_/.

Diferenta de comfort pentru tine ar fi una maxima pentru ca iti da mai multa lumina similara cu cea a zilei cu care ochiul este obisnuit si nu te oboseste, in plus de asta toate lucrurile se pot distinge mai usor, de unde si o siguranta mai mare - atat liniile albe ale drumurilor cat si semnele sar in ochi. Chiar aseara am vazut un Vito cu dayline-uri si pot zice ca aspectul era impresionant, dar farul din stanga imi ardea retina in conditiile in care eu eram pe trotuar, deci in dreapta masinii si stateam in picioare si sunt suficient de inalt. Distanta aproximativa pana la masina era 10 m si aceasta se afla pe banda a doua. Cu toate acestea este un plus pana si lupa de halogen pentru ca nu imprastie lumine in absolut toate directiile ci numai _/_/.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ce ai descris tu este diferenta intre halogen si xenon pe aceste Dectane, nu in general pe faruri OEM xenon, nu? Ideea e ca o sa merg cand am timp sa le reglez cum trebuie (sa stea ala cat e nevoie ca sale regleze ca pentru asta platesc) apoi o sa verific iar daca lumina este peste limita suportabila pentru soferii din fata mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pai despre dectane-uri erai curios (si am facut o mica trimitere la cele OEM pentru a vedea deosebirile) :icon_cheesygrin: ar trebui sa fie ok, iar ca recomandare cred ca e mai bine sa iei de 6000 K pentru ca se incing mai putin sau cel putin asa cred .... vrem poze cu D-lite-urile :RO flag: .

P.S.: repet toate cele zise de mine sunt din chestii pe care le-am citit in diverse locuri in perioada cand imi doream si eu D-lite-uri cu xenon, dar daca nu m-a contrazis nimeni pana acum ar trebui sa fie ok :icon_cheesygrin: .

Inca o chestie, vezi ca reglaju cu aparatu` ala optic al lor ar putea sa fie bine si cand iesi pe strada sa sperii pe Sfantu` Petru. Eu mi le-am reglat pe ale mele la perete (20-30m) pana cand mi-a convenit, dar nu se compara reglajele la farurile oem ale lui polo cu cele de la dectane (mult mai greoi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai farurile sunt deja montate, la fel si becurile de 4300K deci nu mai am cum sa ma razgandesc :). Am citit ca 4300K sunt cele mai luminoase si pe mine ma interesa mai putin aspectul estetic al farurilor. Ma gandeam ca reglajul alora cu aparatul e un bun punct de plecare pentru reglajul meu manual in caz ca mai am nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4300k intr-adevar sunt cele mai luminoase, dar ai grija de unde le iei ... eu cel putin am patit-o ... am luat primu` set de la un vanzator d-asta de se dadea atoatestiutor si eu ca un bou l-am crezut pe cuvant. Dupa ce mi s-au ars oglinzile din faruri am rugat un amic sa imi aduca H7R 4300 K din germania si uite diferenta in poza de mai jos: farul din dreapta 4300K de la cocalari mioritici, stanga 4300K asa cum ar trebui el sa fie.

IMAG0004.jpg

P.S.: pune si tu poze cu ele si eventual pe unde te putem admira

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie clar, te referi la dreapta, respectiv stanga in poza sau stanga/dreapta masinii? 4300K din Germania e cel albastrui? Nu ar fi trebuit sa ai becuri H1? H7R e pentru faruri halogen/oglinda?

Sa vad cum fac cu pozele, pe moment tot ce am arata de parca fotografiez frontala unei locomotive... din departare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreapta masinii = stanga pozei = bec din RO (cred ca nu are filtru UV) si e verde

stanga masinii = dreapta pozei = bec din DE

H7R este adaptat dupa D2R pentru farurile cu oglinda. Eu am farurile originale ale masinii, inca nu mi-am luat altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!