Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Un sfat de la voi am nevoie: ce marca de parbriz e mai buna: AGC ( ar fi fostul Splintex zic ei), Sekurit Saint-Gobain. Pe masina cel original e SPLINTEX. Multumesc :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am heliomat e foarte scump dar nu stiu sa iti zic numele lui acuma! ajung la masina si iti spun.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai conteaza ... am vopsit bara fata integral, si dupa 2 ani arata impecabil, fara sa se fi cojit. Daca are vreun rost, atelierul nu a fost reprezentanta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vopsit toată partea dreaptă a maşinii la Delcar Braşov, după ce mi-a fost "pictată" cu cheia. S-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai conteaza ... am vopsit bara fata integral, si dupa 2 ani arata impecabil, fara sa se fi cojit. Daca are vreun rost, atelierul nu a fost reprezentanta ...

Merci, sper sa ma tina si pe mine cat mai mult dupa ce o sa o vopsesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se face bine pregatirea de vopsire nu are voie sa se exfolieze .. eu am o aripa vopsita de peste 2 ani si nu am avut probleme .. am vopsit si bandourile si iarasi nu am probleme cu ele.

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am Octavia2, 2007, 2.0/140CP, diesel, cutie automata, DSG

Nu reusesc sa rezolv vechea problema cu pornirea..de mai multe ori mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca din prima (in 3 ani mi s-a intamplat cam de 20 de ori, indiferent daca a fost la cald/frig sau alte conditii)... trebuie tot timpul sa incerc repetat (de obicei dupa 5-6 incercari porneste).

Zilele astea am insistat cu contactul de pornire, s-a aprins martorul de presiune la ulei motor si imediat a inceput sa iasa fum de la motor...am luat contactul si am repornit-o, insa motorul a inceput sa trepideze timp de aproximativ 5 minute dupa care si-a revenit la normal si am putut sa plec cu masina in oras.

Findca am fost la mai multe service-uri autorizate si nimeni nu stie ce are (tester-ul arata valori normale de fiecare data cand ma duc la ei) va rog sa ma ajutati cu un sfat...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asyst72: cauta userul "voinea" de pe forum (de altfel initiatorul acestuia) si ia legatura cu el. Stiu ca el face ceva din computer si rezolva pornirile greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescrierea softului mege daca ai probleme cu pornirea la cald, nu la rece. La rece e mai greu de depistat care e probleme (oricum nu e din softul masinii), mai ales ca spui ca nu ai nici o eroare pe VCDS. Citeste topic-ul Pornire grea la rece din sectiunea Tdi forum ca sa iti faci o idee cam de la ce ar putea veni problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia FL cum sunt dispuse difuzoarele de la audio Swing? Cumva 2 fata + 2 spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de echipare. Dacă ai "echipare 4 difuzoare" de fapt ai 2 difuzoare si 2 tweetere, toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am in folosinta o Octavia FL cu climatronic si sunt curios care-i diferenta intre Auto LOW si Auto HIGH ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca este acelasi climatronic ca si la Octavia mea, low este pentru temperaturile mici sub 16 grade, cealalta pentru celalalt cap de scala peste 29 sau cit este ultima cifra. Ideea este ca atit pentru low cit si pentru high nu functioneaza functia de auto, ea este inactiva, instalatia functionind la maxim, functia auto este activa doar daca ai pe ecran afisata o cifra, pe care o mentine in mod automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un AUTO tot este acolo. Pe HI ventilatia merge la antepenultima treapta, pe cand pe LO, functioneaza intr-adevar la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca are noul model climatronic. Indiferent de ce mod Auto aleg, temperatura ramane aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, auto-SOFT unde aerul e mai finut sa nu deranjeze si auto-HI unde aerul este pe 1-2 trepte mai sus si face mai repede temperatura dorita , e mai violenta ventilatia astfel de aceea eu folosesc auto- Soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, la asta se referea ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este vorba de puterea aerotermei. Si la G6 auto de la climatronic are 2 pozitii si se vede diferenta 1-2 trepte in plus la aeroterma pe auto HI.

Eu tot pe treapta mai scazuta tin auto, ma deranjeaza la ochi la mers pe distanta mai mare (temperatura interioara oricum va fi cea setata, probabil ca ajuta doar la a atinge acea temperatura mai repede). Octavia ininte de FL are doar auto.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de echipare. Dacă ai "echipare 4 difuzoare" de fapt ai 2 difuzoare si 2 tweetere, toate
Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are firele trase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep prin a preciza ca is pamant la mecanica asa ca sa nu ma injurati.

La 1.9 TDI dupa ce pornesc motorul acum pe caldura 1-2 secunde dupa pornire se simte un trepidat mic dupa care zgomotul se stabilizeaza la relanti. E vreo problema sau sunt doar eu paranoic si "asa face toate"? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel dar mi se pare ca e mai sesizabil iarna cand e ger. Probabil ca are ceva legatura cu ungerea motorului in faza initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, la care, cred ca tot Al Bundy,Cristi, o sa i-mi dea un raspuns clar.

Deci, judecata mea este : in bord imi afiseaza fiecare usa care este deschisa, deci in broastele de la usi exista cite un swich care semnalizeaza usa deschisa/inchisa.

Din cite stiu firele din usi se aduna jos, linga stilpii din fata usilor din fata, stinga/dreapta, cite doua mufe.

Intrebarile ar fi, daca nu gresesc :

>> care ar fi pinii din acele mufe unde ajunge semnalul inchis/deschis pentru fiecare usa

>> si semnalul este : existenta sau lipsa tensiunii de 12V sau legarea sau nu la masa ?

De ce intreb asta ?! fiindca as vrea sa comand niste led-uri cu semnalul de la usi. Experimentez diseara o schema si revin cu rezultatele.

Oricum, astept raspunsuri la cele doua intrebari ...

Masina este octavia2, elegance, 2008, 1,9tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!