Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Aștia din serviceuri nu ar ști cum arata o problemă nici dacă ar dansa macarena prin jurul lor. Și asta o zic deoarece am trecut prin pățanii cu mulți.

Ultima aventura:

- mi se blocase clima iar domnul de acolo a inceput sa faca pe deșteptu si să se rățoiască la mine ca trebuie sa schimb comp. și radiator (DIN NOU, cei ce au citit unele posturi de ale mele stiu despre ce e vorba). Am fost la un prieten, cunoscător in ale AC-urilor. Dupa 2 ore și niște injurături.. a rezolvat problema. cost 150 ron:)

Un prieten de al meu avea (probabil la fel ca tine) un sunet deranjant la masina, se auzea din față. I-am zis să se intereseze sa nu se

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ieri nu-mi mai functioneaza instalatia de ventilatie in treptele 1-3...in4 merge. Siguranta sau altceva? multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treptele 1-3 sunt pe ceea ce se cheama rezistenta de treapta, iar 4 este pe direct. Deci de verificat rezistenta. De cautat cauza pentru care sunt probleme cu rezistenta, pentru ca rezistenta nu se strica chiar asa una-doua. La o alta masina (un Ford) am schimbat rezistenta de doua ori, iar acum e dusa din nou. Daca ai noroc, siguranta sau contact imperfect.

Modificat de vowa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ieri nu-mi mai functioneaza instalatia de ventilatie in treptele 1-3...in4 merge. Siguranta sau altceva? multumesc...

SA inteleg ca ai AC nu clima. Atunci , in blocul de rezistente care furnizeaza treptele de viteza exista o siguranta termica, aceasta s-a dus, cauza? Aeroterma gripata sau care se invarte mai greu si cere un curent preamare. Solutia: schimbarea sigurantei termice, nu a intreg blocului de rezistente si gresarea si curatarea motorului de aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara si aia ...am mai reparat cateva dar nu stiu exact cum este la o2 rezistenta dar se poate face sa mearga si aia , gresesc?

Oricum si aia e in jur de 150 ron , codul este 1K0959263A. cred ca e aceeasi pt oricare sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa fac o igienizare preventiva pentru instalatia de AC la masina din semnatura si am gasit un spray care face lucrul asta. Are un furtunas de vreo 80cm lungime care trebuie introdus pe teava de scurgere a condensului astfel incat capatul acestuia sa ajunga in schimbatorul de caldura al instalatiei de AC. Din cate am vazut la Octavia 2 condensul se scurge undeva aproape de puntea spate si prin urmare nu o sa pot ajunge cu furtunasul repectiv unde trebuie. Stiu ca mai exista si alte metode (prin grilele de aerisire sau pe la filtrul de polen) dar vreau sa respect intocmai instructiunile de pe spray pentru a avea eficienta maxima. Intrebarea mea este: exista pe undeva o adaugare a furtunului de condens care sa imi permita sa ajung la schimbatorul de caldura?

Chiar nu stie nimeni un raspuns la intrebarea mea de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

Chiar nu stie nimeni un raspuns la intrebarea mea de mai sus?

m

se baga furtunu pe la filtru de aer din habitaclu ca sa ajungi la evaporator pt ca nu-l poti baga de jos sa ajunga la evaporator pt ca octavia ii are 2 gauri de evacuat apa , dar mai bine iei un spray din acela care il pui sub pedalier dai drumu si isi face singur treaba

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum il bagi sub pedalier?

da mai multe detalii te rog (inclusiv cum arata, producator etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare

as avea si eu o curiozitate :D daca mi s-a terminat bateria,ar trebui sa o schimbe pe garantie sau nu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai descarcat-o tu, doar ti-o incarca. Daca nu mai tine in ea curent, o vor pune pe tester sa vada daca e dusa si eventual se schimba pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare

ms de raspuns!eu unul zic ca nu e din vina mea descarcata.sambata(22.05.2010) mergea totu perfect iar in week-end n-am mai pornit masina.luni(pe 24) cand am mers sa bag benzina,m-a lasat bateria,fix la pompa ;) dupa o noapte de dormit(masina nu eu :D ) in peco,a 2 zi au venit cei de la service de mi-au dat curent si a pornit,dar bateria nu mai incarca,daca opream motoru era bun oprit.am mers la service de unde am primit o baterie folosita (sper ca e ceva momentan :soothe[1]: ) pe motiv ca aparatul de testat e la metrologie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Din ce spui tu nu e de vina bateria, ci alternatorul ca nu mai incarca de loc. S-au stricat sau el sau releul de incarcare sau pur si simplu ( si s-a intimplat de multe ori ) un fir rupt de la trepidatii . Deci la tine trebuie vazut de ce nu mai incarca si remediata treaba, nu are nimic saraca baterie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo
Din ce spui tu nu e de vina bateria, ci alternatorul ca nu mai incarca de loc. S-au stricat sau el sau releul de incarcare sau pur si simplu ( si s-a intimplat de multe ori ) un fir rupt de la trepidatii . Deci la tine trebuie vazut de ce nu mai incarca si remediata treaba, nu are nimic saraca baterie...

la mine a fost ok seara si dimineata nu a mai pornit masina, dusa la service masina constatare: bateria dusa deci a trebuit sa iau alta ,astea de fabrica cind mor mor deo data asa mia explicat electricianul de la bradytrade

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... și mie mi-au spus aceiasi oameni de la brady trade ca am compresorul si radiatorul dus și ca ar trebui sa le schimb. Noroc ca nu pun botu la orice rahat care zboara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare
Din ce spui tu nu e de vina bateria, ci alternatorul ca nu mai incarca de loc. S-au stricat sau el sau releul de incarcare sau pur si simplu ( si s-a intimplat de multe ori ) un fir rupt de la trepidatii . Deci la tine trebuie vazut de ce nu mai incarca si remediata treaba, nu are nimic saraca baterie...

nu stiu daca e alternatorul sau altceva pt ca nu ma prea pricep.dar eu acuma,momentan am pe masina o baterie uzata(nu noua) primita de la service,baterie cu care m-am plimbat/am umblat in ultimele 4 zile si nu am mai patit nimic.atat tot ca ma gandeam ca trebuie sa primesc o baterie noua daca e inca in garantie masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am achizitionat o O2 1.6 TDI CR Drive. As fi vrut si alte dotari dar nu am vrut sa mai astept 2 luni pt o configuratie proprie deoarece vandusem vechea masina asa ca am luat ce era pe stoc, desi as fi vrut niste optionale in plus.

Intrebarea este daca mai pot monta pe masina dupa ce am cumparat-o aceste optiuni la vreuna din reprezentantele Skoda din tara: Maxidot si Radio Bolero. Daca da, la ce service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolero da, dar o să te usture la buzunar. Maxidot e cu multe semne de

Modificat de Aron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxidot inseamna ceasurile cu totul, banuiesc ca este bord de facelift, crezi ca exista deja second ?

Pretul unuia nou este foarte mare .Se poate monta usor la dealer numai ca piesa este scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am achizitionat o O2 1.6 TDI CR Drive. As fi vrut si alte dotari dar nu am vrut sa mai astept 2 luni pt o configuratie proprie deoarece vandusem vechea masina asa ca am luat ce era pe stoc, desi as fi vrut niste optionale in plus.

Intrebarea este daca mai pot monta pe masina dupa ce am cumparat-o aceste optiuni la vreuna din reprezentantele Skoda din tara: Maxidot si Radio Bolero. Daca da, la ce service?

Le poti monta pe amandoua le gasesti:

pe bolero aici

si maxidot aici

totusi nu inteleg de ce daca ai vrut masina de pe stoc dar cu mai multe dotari nu ai cautat pe net (www.skoda.ro) la toate reprezentantele din tara .. de exemplu la noi la ivas la galati era una destul de dotata pe stoc - elegance sau bussines cum mai e acum (si avea si un discount din cate am vazut eu :Driver: ).

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai erau O2 FL 1.6 TDI CR Business Negru Magic pe stoc (deci vroiam neaparat culoarea si motorizarea asta), un amic a dat comanda inaintea mea si asteapta sa vina din Cehia. Erau decit Drive + ceva imbunatatiri. La scorurile alea :) renunt clar la bolero si maxidot. E bun si swingu, respectiv BC din dotare. Eventual mai bag niste xenoane si senzori parcare spate si ramine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon, xenon, xenon, xenon ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce trebuie avut in vedere la auto cu filtru de particule? am inteles ca pot aparea neplaceri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce neplaceri sa ai cu DPF-ul....

Daca se aprinde vreodata, mergi turat cu ea vreo 15 min si se curata singur.

Daca mai mergi si in afara, nu numai urban, nu cred sa ti se aprinda.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe maxidot apare c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!