Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

M-am uitat azi in ETKA, si am observat ca in manualul de service e o greseala cu prvire la sistemul de franare. Dimensiunile discurilor sunt cele pe care le-a specificat radioman si difera in functie de motorizare 1.9 TDI are discuri 280 mm fata si 255 mm spate iar 2.0 TDI are discuri 288 mm fata si 260 mm spate ...

END OFF TOPIC :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut de 76k si placutele sunt inca cele originale. Mai au cca 5mm carne. Probabil le voi schimba o data cu lichidul de frana (care e tot original, dupa aproape 3 ani) pe care tot intentionez sa il schimb, dar nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am schimbat lichidul de ulei m-am ales cu un "harjait" la franare la rotile din spate, ca atunci cand las masina cateva zile si apare rugina pe discuri. Inainte de schimb nu aveam probleme sau cel putin nu le auzeam.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de rugina: exista sprey-uri de curatare a discurilor si placutelor, pe la 12 lei... eu am luat unul produs de nigrin, din praktiker parca, dau din cand in cand... desi e umezeala si ploua sporadic, iar masina e folosita putin spatamanal, nu a mai aparut rugina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pe discuri e deranjantă rugina ci pe butuc... și ce mai e p-acolo. Tot am zis c-o s-o curăț că se vede ur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la prima frana se duce si pelicula de rugina, si pelicula de spray :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe discuri, dar de pe butuc? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy : tear drop, practic inca o stergere la cateva secunde daca masina este in miscare cu o intoarcere lina, la mine este de fabrica si a mers din prima zi.

Multumesc de raspunsul adresat mie, crezi ca nu stiam ce e? Vezi postul meu de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul 2251 , cel la care faci referire eu inteleg ca nu vine din fabrica...sau cel putin ca nu stii daca vine din fabrica pentru ca este un semn de punctuatie acolo .

Nu era un raspuns adresat tie, m-am gandit ca e o completare la ce ai spus deoarece din acel post nu se intelege perfect daca vine sau nu din fabrica cu acea setare.

O sa incerc sa nu va mai completez sefu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o intrebare, poate e cineva care s-a mai lovit de aceasta problema. Cand ridic piciorul usor de pe ambreiaj, pe la jumatatea cursei se aude un "click" si se simte si in picior, parca ar trece peste ceva, astazi si-a facut prezenta aceasta problema. Aveti idee de la ce poate fi?

Multumesc.

Stima.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul 2251 , cel la care faci referire eu inteleg ca nu vine din fabrica...sau cel putin ca nu stii daca vine din fabrica pentru ca este un semn de punctuatie acolo .

La mine, cel putin, nu a venit activata din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,tear drop"

Din cite imi aduc aminte , parca la mine masina facea treaba asta cit era noua , de destul de mult timp nu mai face ( a trecut prin doua revizii pina acum )

Spune-mi , te rog , cind si cum putem face sa vezi daca tin bine minte si daca poti reactiva functia asta ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o intrebare, poate e cineva care s-a mai lovit de aceasta problema. Cand ridic piciorul usor de pe ambreiaj, pe la jumatatea cursei se aude un "click" si se simte si in picior, parca ar trece peste ceva, astazi si-a facut prezenta aceasta problema. Aveti idee de la ce poate fi?

Multumesc.

Stima.

Nimeni stie nimic legat de problema de mai sus?

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreun arc de la mabreiaj care e ceva mai tensionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o intrebare...

Este o clema de plastic cu care se fixeaza capul pompei de ambreiaj de corpul pedalei. Se schimba acea clema si totul e ok. Pentru inlocuire trebuie o scula mai deosebita sa o scoti de-acolo (clema), asadar iti recomand sa faci o vizita la reprezentanta.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Voi merge zilele acestea la reprezentanta.

Stima.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

stie cineva vreo metoda de restaurare a pielii de pe volan? Ma cam enerveaza luciul de pe el si as incerca sa il matuiesc putin. In plus de asta odata cu luciul a scazut si aderenta; daca am mainile mai uscate chiar aluneca.

Ma gandeam sa il frec cu ceva mai abraziv (gen smirghel granulatie spre 2000), dar mi-e sa nu se strice mai rau; sau poate o exista vreo solutie-minune.

Am cautat pe forum dar nu prea am gasit rezolvare decat sa-l frec cu lapte :))

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este deja din piele, doar ca e lucioasa acum :icon_thumright: Am mai vazut la cineva imbracat in piele si nu se prea compara cu cel OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii dai cu smirghel il strici si mai tare. Eu folosesc crema speciala pentru piele (luata din supermarket). O data la 2-3 luni ii mai aplic un tratament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din piele il am si eu si s-a facut (presupun) la fel ca al tau.

Ai comenzi pe volan, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de placutele de frana... Eu am 29.000 km si masina 1.5 ani si la ultima revizie (la Avia) mi-au spus ca placutele pe fata trebuie schimbate. Intradevar conduc mai mult in oras... Dar mi se pare cam repede... Iar de franat franez moderat.

Legat de senzor de placute frana... Mi se pare o mizerie chestia asta, unele au unele nu. Ce dracu? E loterie? Tragi la loz in plic masina? Eu am elegance si m-ar enerva foarte tare sa n-am senzoru asta care de fapt e o mizeri de sarma care face scurt cu discul de frana atunci cand placuta nu mai are carne... La fel e si cu senzorul de nivel de ulei care e prezent doar la masinile cu intervale de service variabile...

Masina asta parca e lego. Trebuie sa stai tu sa o completezi dupa ce o cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzoru asta care de fapt e o mizeri de sarma care face scurt cu discul de frana atunci cand placuta nu mai are carne

Ma tem ca, "mizeria" aia de sarma se intrerupe; nu face scurt cu discul :icon_thumright: . Asta ca o paranteza.

Intrebarea, sau intrebarile tale, care ar fi? Daca sunt chestiuni care te "enerveaza", puteai sa le scrii in topicul "probleme mici si enervante".

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare care probabil nu reiese din postu initial este: e normal sa schimb placutele la 29k km?

Iar legat de senzor: dupa ce criteriu sunt echipate masinile cu acest senzor? sau e la noroc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!