Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat-o. Nu era nici o mufa sau cablu. Era bateria slabita. Asa ca, dupa ce am fost in service, la Brady, si mi-au sters eroarea pentru 41 de lei, zicandu-mi ca bateria nu are curent destul ca sa stinga beculetul, am luat una noua, tot de 75 de Ah. Caranda, cu 329 lei. Varta era 466 lei. Asa ca am rezolvat problema cu 370 de lei.

De fapt, 380 lei, pentru ca i-am dat si schimbatorului de baterii 10 lei, pe merit, avand o idee excelenta. M-a intrebat care e codul la radio, pt. ca se intrerupe curentul si moare radioul, ceasul, geamurile din telecomanda s.a. Asa ca a venit el cu o baterie in plus si mi-a tinut sistemul electric alimentat tot timpul, scapandu-ma pe mine de multe inconveniente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Daniel 57: Nu i-ai dat mult tinand cont ca la geamuri se autoreseteaza push-up /push-down in cca 2 ore dupa ce schimbi bateria, la radio n-ai nicio treaba cu niciun cod atat timp cat nu schimbi radioul (cu altul care nu mai corespunde cu VIN-ul masinii ptr care s-a generat initial codul lui),deci repet 10 lei nu-i un capat de lume tinand cont ca a reusit sa nu faca niciun scurt cu firele cu care ti-a dat curent de la o alta baterie pana la schimbarea cu cea noua ... :icon_thumright:

Ahh, uitasem de ceas si de jurnalier, intr-adevar trebuia sa setezi iar ora iar km parcursi pe jurnalier i-ai fi pierdut (nicidecum km totali, sa nu facem confuzie), si bineinteles unele consumuri inregistrate pana la momentul acela...

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ala de la skoda ti-a cerut codul , e clar ca sunt varza...., de cate ori ramanea fara curent nu se reseta si nu cerea dar acuma cere....sa fim seriosi, cititi si voi manualul ca spune mai multe decat va spun unii.

Tot ce ziceai ca se reseta iti arata cartea cum se rezolvau, nu mai credeti ca tot ce zboara se mananca.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat masina nu-mi merg spalatoarele la faruri. Initial am crezut ca sunt inghetate, dar vineri am mers de la Bucuresti la Craiova si retur, ieri au fost temperaturi pozitive. Intr-adevar spalatoarele erau iesite putin in afara, dar acum s-au retras...

Pe unde sa ma uit? Sau sa mai am putina rabdare pana se dezgheata de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au dat eroare ca au fost inghetate s-ar putea sa nu-ti mai functioneze pana nu stergi eroare respectiva. (ca protectie sa nu strice pompele) fa si tu o scanare cu vag-com si vezi daca da vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee ce ET au jantele cu care vine Octavia RS echipata din fabrica? Sunt acelea pe 18x8.5, anvelope 235/40 R18. Imi scapa acum numele lor (zenith parca..?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zenit se cheama si cred ca au ET 35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clodius da un semn cand esti prin zona si iti arat eu cum functioneaza alea...

Jantele de rs nu au et 35 in nici un caz cred ca sunt et 42dar nu sunt convins 100% stiu ca pe et 35 cu jante de 18 235/40 atinge spatele un pic..doar la hopuri mari.Atinge pe interiorul capitonajului spre bara spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee ce ET au jantele cu care vine Octavia RS echipata din fabrica? Sunt acelea pe 18x8.5, anvelope 235/40 R18. Imi scapa acum numele lor (zenith parca..?)

Conform site-lui asta au ET 51 (desi latimea difera fata de ce spui tu). Acolo gasiti toate detaliile despre jantele de Octavia 2.

Modificat de DanRe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, au ET 51, iar latimea e 7,5. Cred ca 8,5 e prea mare pt cauciuc de 235.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 8,5j pe 225/40/18 deci merge si janta este mai in interior decat cauciucul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa fac pt a obtine codul de la Stream? Ma duc la dealer (oricare?) cu VIN-ul si-l cer. Costa ceva?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar trebui sa coste nimic dar nu se stie niciodata :). Dureaza 5 minute maxim operatiunea.

Te duci la dealer cu VIN-ul masinii si cu seria Stream-ului. Ti le baga in calculator si genereaza codul de deblocare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si seria Stream-ului unde o gasesc?

Sa dau Stream-ul meu si sa iau un Audience (citeste mp3 si are magazie 6 CD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ce iti trebuie ala?

Probabil ca l-a luat de pe alta masina si vrea sa-l puna pe astalalta. Ca altfel nu vad de ce i-ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-l, pune-l pe masina si te duci la skoda si il fac ei sa mearga cu testerul...E cea mai simpla metoda...sau daca ai vreo cunostiinta la skoda poate sa iti dea acel cod chiar si prin telefon.

Daca te duci la ei esti taxat normal.Probabil un tester sau o ora de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit la PBA, intr-adevar pune testerul pe masina si-mi dau codul. Costa 37 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la Brady sa aflu codul la un Nexus. Mi-au cerut VIN-ul masinii de pe care venea si seria Nexus-ului (care se afla atat pe un sticker cat si stantat pe partea dreapta a aparatului).

Avand aceste 2 coduri le-a bagat intr-un program pe calculator si mi-a dat codul de deblocare.

Toata operatiunea s-a realizat la biroul consilierului de service. NU a fost nevoie de nici un tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la toate am pus testerul ca e de 10 ori mai simplu sa il ia cu testerul decat sa il caute in alta parte...daca eu am avut vreodata schimbat cd de pe masina pus fara sa aopara in sistem...si am avut cum naiba il mai afla ala ?Nu are cum decat cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 2 1.9 din apr 2007 cu maxidot, exista avertizare in caz ca uleiul se apropie de minim? Ma refer la avertizare cu galben nu cu rosu in care trebuie sa opresti imediat.

Intreb asta deoarece am facut un drum pana in Austria si acolo am constatat ca uleiul era in zona C (minim) si nu s-a aprins nimic pana la Arad desi masina era incarcata si a mers pe autostrada. In Arad am gasit ulei Castrol 505.01 si am completat.

Alta intrebare: daca am ulei castrol in masina, pot completa cu shell fara sa ma duc ulterior imediat la revizie?

P.s. E incredibil ca nu am gasit ulei Castrol in austria :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur daca toate ar trebui sa aibe senzor de verificare dar a mea are si s-a intamplat ca 1 data sa mi se aprinda cand uleiul era pe terminate... deci, exista cea ce intrebi tu :)

Despre ulei nu stiu ce sa-ti zic, eu am facut asa.. si l-am schimbat la urmatoarea revizie... acu, nu trebuie sa faci ca mine :biggrin:

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutii despre senzorul de nivel ulei sunt in http://vwforum.ro/index.php?showto...80&start=80

Pe scurt unele au, altele nu au senzorul, si nu poti verifica decat daca te uiti fizic daca il ai (e pe baia de ulei). Am mai zis si pe topicul ala, chiar daca il ai tot e bine sa verifici tu vizual nivelul, el nu te atentioneaza decat cand e destul de scazut. Eu am si uleiul era sub mijlocul zonei A si nu s-a aprins nimic. Poti amesteca uleiuri de la diferiti producatori daca uleiurile respecata aceeasi norma (oricum e bine sa faci asta in caz de urgenta cand nu ai alt ulei).

Ps: Cred ca ai vrut sa zici minimul zonei A, minimul zonei C insemana ca nivelul era aproape de maxim ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am si eu o problema la clima adica cel putin asa cred :)

De ceva timp am realizat ca se aude din ce in ce mai rau un zgomot ca un barait dar destul de rau cand pornesc si opresc clima, mai ales cand schimb temperatura.

Astept raspunsurile voastre.

Multumesc.

Modificat de P0wer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil de la clapeta de climatronic sau motorasul de langa filtrul de polen.

Motorasul se curata (e un DIY facut de RRS); clapetele de climatronic stiu ca se reseteaza prin apasarea tastelor ECON + stanga sus..cred.

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!