Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

imi pare rau daca postez unde nu trebuie dar in alta parte nu imi da voie sa deschid un topic nou asa ca.......as dorii sa intreb daca are cineva probleme cu senzorii de parcare originali si daca este unul stricat il pot inlocui cu unul care sa nu fie original\pt ca este mult prea scump\adica vreo 300 lei multumesc......am uitat pentru skoda octavia 2

In principiu , daca sint tot pe celasi principiu de functionare ( electromagnetic sau cu ultrasunete ) ar trebui sa nu ai probleme , oricum inainte de a cumpara un senzor incearca sa identifici din schema sau din inscriptionarile de pe el citeva date tehnice ( diametrul , tensiune alimentare , frecventa de lucru , etc ) .

Daca nu te descurci cauta si ia un set cu totul , la circa 150-200 ron , singura grija sa o ai cu diametrul senzorilor ca sa folosesti aceleasi gauri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc alti senzori in loc de cei originali. Au alt principiu de comunicare cu centrala. Au 3 fire nu 2 cate au cei AM. Eu am schimbat tot setul cu unul AM, deoarece aveam unul ars si nu mergea tot sistemul deloc. Se potrivesc senzorii AM in camasile celor OEM. Trebuie doar sa fie de 22 mm, si sa pilesti cu grija buza senzorilor AM, pentru a avea 22 mm pe toata lungimea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca un senzor e ars , trebuie alt senzor nu merge de nici un fel aftermarket pus in locul lui, nu mai posta daca nu stii sigur lucian.

Referitor la stergatorul de pe spate cu problema, nu cred ca trebuie sa porneasca daca e pe 0 niciodata nici in 1 nici in marsarier, este o problema de soft sau ceva conexiuni ...

.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu ce e, am testat și

Modificat de LNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergatorul spate porneste mereu cand stergatoare fata sunt pornite - intermitent sau continuu - si sterge odata. Nu are senzor de gheata sau altceva. doar semnal de la comutatorul de mers inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicati-mi si mie pe unde trebuie intrat ca as vrea si eu sa o fac mai moale. Am vag-com 704.1.

Am observat ca la octaviile mai noi (2008) servodirectia e mai moale comparativ cu octaviile din 2005 de exemplu. Oare devin mai rigide cu timpul? Se schimba vreun ulei/filtru la un anumit nr de kilometri?

Toate modelele 2007-prezent au dezactivata aceasta functie :vaidecapulmeu:

Eu gasisem prima data cum trebuie facut, apoi imi da o eroare. Dupa, am primit raspunsul de la ross-tech cum ca nu se mai poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergatorul spate porneste mereu cand stergatoare fata sunt pornite - intermitent sau continuu - si sterge odata. Nu are senzor de gheata sau altceva. doar semnal de la comutatorul de mers inapoi.

porneste si cand stergatoarele sunt oprite...stiu eu o Octavia Facelift ce face asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca asa:

Steering weight

44 – Steering assist

10 - Adaption

Channel 1

Should read 5 on non Vrs models. Pick a number between 1 & 6 for steering weight

Am incercat astazi si la canalul 1 era setata valoarea 3 iar in prima casuta de sus scria NORMAL 4. Daca eu puneam 4 in casuta aparea NORMAL 5. De la 7 sau 8 pus in casuta aparea USER 1, USER 2, etc. Valoarea maxima posibila era 13. Am pus si 6 si 1 in casuta aia si nu s-a simtit nimic la volan.

Este la fel ca inainte. Am incercat si cu repornire... am pus 5, save, oprit si pornit... nimic. Acum am pus iara 3 cum era.

Pe wiki.ross-tech.com nu am gasit nimic legat de procedura asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nici nu merge Canalul 001, imi da eroare. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tin minte ca la mine era setat deja la maxim. De-asta am zis ca tu avand RS nu-l poti rigidiza mai mult.

Daca imi aduc aminte o sa mai incerc o data azi si va zic ce am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeam in manualul de utilizare al masinii ca pentru schimbarea becului de pozitie trebuie dat jos farul..chiar asa? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si pe langa asta iti trebuie un cleste cu varful mai lung si ascutit si ceva indemanare. Am dat farul jos de 3 ori pana am reusit sa invat sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voiam sa pun niste pozitii pe led,dar nu dau farurile jos pt. atata lucru,si asta pt. capota asta idiot de mica care nu te lasa sa faci mai nimic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile sunt facute special pentru a fi date jos cand schimbi ceva. Au un fel de quick-release, altfel nu puneau piulita de plastic pe care o poti desface cu mana. Uite un link cu imagini... doar ca e in franceza.

http://simplement.skoda.free.fr/technique/...ntage-phare.htm

http://simplement.skoda.free.fr/technique/...ent-ampoule.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca pot fi inlocuite becurile de pe stopurile spate cu leduri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Si eu sunt nou pe acest forum, desi il urmaresc de ceva timp (am avut din 2003 pana in 2007 o "bombita" Fabia 1.9TDI de 100 de cai, dupa care am luat si am si in prezent o lenesa Octavia Elegance 4x4 1.9TDI); am urmatoarele probleme/dileme:

- dupa ninsoarea de anul acesta, nu mai functioneaza spalatoarele de faruri (marturisesc ca mi-a inghetat apa in vasul spalator, dar nu am dat de maneta prea mult timp, dovada ca spalatoarele de parbriz merg din nou);

- cand dau drumul la climatizare, "sufla" si aer rece pe langa caseta in care se pune fitrul de habitaclu (acela fiind locul sensibil din dreapta fata, unde sta sotia friguroasa);

- incercand sa vad de ce nu mai functioneaza spalatoarele de faruri, am constatat cu stupoare ca am niste sigurante lipsa in cele doua blocuri de sigurante (si nu vorbesc de cele pentru care nu am dotari - vezi trapa sau carlig, ci de cele gen cuplaj Haldex 4x4, unde stiu ca exista sigur aceasta dotare); intrebarea este: functioneaza aceste dotari fara sigurante?!

- s-au ars cateva leduri la a treia lampa stop (cea de deasupra lunetei); cum ajung la ele sa le schimb?!

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oau asta da probleme,

Sa o luam cu prima : spalatoarele, vina ta ,pt o masina de genul asta merita un lichid de iarna macar din ala de metro ordinar de 6 ron la 5 l....Lasa-le asa ca isi revin dupa ce se incalzeste si dupa o spalare a masinii.

Jos sufla aer pt ca nu e inchisa bine(filtrul are un capac usita cum ii spui tu cu niste cleme ) de la vreun schimb dar nu prea cred , de fapt sufla si pe la picioare aer daca dai drumu, in conditiile in care nu ai sp[ecificat daca pe sus da cald si pe jos rece banuiesc ca peste tot da la fel si e doar ca are conducte si la picioare.

Sigurantele daca lipseau nu functiona ceva pe masian , atata timp cat totul functioneaza si nu ai nimica aprins in bord gen fault sau etc sunt lipsa ca nu ai dotarile alea sau sunt pentru benzina sau alte motoare.

Stopul de acolo ajungi in mai multe feluri la el prin portbagaj sprin spate stand invers pe bancheta , etc...ai nevoie sa scoti beculetele arse si sa pui altele se demonteaza cam greu si eu zic daca nu te pricepi sa nu te bagi, e prins pe o sanie glisanta dupa cate stiu de la O1 ca la 2 nu am avut probleme in 5 ani cu nici un bec...

OFF toppic!Daca ai avut fabia de 100 de cai , nu te-ai gandit ca acelasi motor pe un 4x4 masina mai mare mai grea nu va fi la fel de rapida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Spalatoarele sunt blocate in afara sau sunt "retrase" complet? Poate au sarit furtunele din ele sau poate au facut doape... Pentru a avea acces la ele trebuie sa dai jos spoilerul.

2. Nu stiu.

3. La haldex daca se scoate siguranta sau cupla nu mai merge spatele (din cate stiu eu).

4. Lampa se schimba cu totul. Nu cred ca vei gasi pe undeva LED-uri la aceiasi culoare si intensitate.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc jos si ma uit dar sigur sunt becuri si nu leduri...am schimbat la octavia 1 de sute de ori si se scoate cate un beculet separat, schimbam cu becuri de 2w de dacie

Daca la O2 se schimba greu becurile de pozitie in far sa va vad la altele gen peugeot aaudi unele din ele , bmw angel eyes, pasat b5,5...etc la care se da bara jos faru si alte grile si dracovenii, fns tu ar trebui sa stii ca la b5,5 e mai greu ca la asta.

Cand au facut masinile s-au gandit sa te duci la service cu ea daca nu te pricepi...

Le , inca nu stiu sigur daca sunt leduri sau becuri pe al treilea stop dar deseara la garaj o sa verific sigur , daca sunt becuri schimbam cu leduri tot ca am altele de seria 5 si alfa...

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Spalatoarele sunt blocate in afara sau sunt "retrase" complet? Poate au sarit furtunele din ele sau poate au facut doape... Pentru a avea acces la ele trebuie sa dai jos spoilerul.

2. Nu stiu.

3. La haldex daca se scoate siguranta sau cupla nu mai merge spatele (din cate stiu eu).

4. Lampa se schimba cu totul. Nu cred ca vei gasi pe undeva LED-uri la aceiasi culoare si intensitate.

1. Spalatoarele au stat iesite in afara (cat a fost sub 0 grade afara), iar dupa aceea s-au retras singure, dar nu mai functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa scoti partile laterale din grile (cele de langa proiectoare) si sa pipai furtunele care duc la spalatoare. In felul asta poti verifica si daca au doape de gheata pe ele.

Ma gandesc ca a fost totusi frig zilele astea si n-ai apucat sa incalzesti atat de mult motorul mergand prin oras incat sa se topeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vin si eu cu o dilema... daca as vrea sa pun pe Octi un RNS 500 MFD2 care provine de pe un Golf5..este cumva plug&play? Si mai are o problema..are urechile de fier rupte,pot sa o prind cumva in bord? Multumesc

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este plug and play. Nu o sa-ti mai mearga mufa de auxiliar (daca ai) decat daca o sa schimbi niste fire la mufa care intra in HU.

Ai grija ca o sa ai nevoie de codul casetofonului. Fara el nu va merge.

Fara urechi nu prea ai cum sa-l prinzi. Poti incerca sa-i construiesti cumva altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai imi aduc aminte de iarna trecuta :blink: dar oare e normal ca daca nu am umblat la masina 2-3 zile,dupa ce am pornit-o si am plecat cu ea sa intre mai greu in viteza? :blah_: chiar asa ger sa fi fost zilele/noptile astea incat sa "inghete" uleiul din cutie? :( dupa ceva km de mers prins oras si-o dat drumu :D

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!