Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am schimbat cauciucurile de vara Bridgestone Potenza de 225 cu cele de iarna Michelin Alpin A3 de 195, ambele perechi fabricate in 2008 (DOT-ul) si am bagat de seama ca cu cele de iarna porneste ABS si ESP mai repede, adica in circa 2 ani cu cele de vara, daca a pornit ABS de 2-3 ori si ESP o singura data, in schimb cu cele de iarna la o saptamana doua intra ABS si ESP mai rar circa la o luna doua si nu a fost zapada pana acum si anul trecut foarte putin si atunci am mers mai linistit si nu au pornit. Oare de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de suprafata mai mica de contact, plus ca sunt mai moi(guma din care sunt facute)...la fel patesc si eu in fiecare an...si trec de la 205 la 195.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile de iarna nu au aceeasi aderenta pe asfalt uscat/umed ca cele de vara, cel putin la temperatura ridicata nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am mers cu O2 a unui prieten si la denivelari se auzea un scartait in partea din fata (acelasi zgomot se aude si cand virezi pe loc stanga dreapta)...stie cineva care e problema...amortizor?

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca's vechi amortizoarele scartaie de batranete. pe masina (O1 1.9 SLX) lui tata mai fac asa din cand in cand. nu au decat 130.000km dar au vreo 10 ani cred :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

De curind si sotia mea a primit masina de la servici . Acum avem fiecare masina de servici. Intrebarea este Ce implicatii poate avea faptul ca miscam Octavia 2 1.9 TDI o data pe luna.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio complicatie. Doar ca la un moment dat bateria nu va mai avea curent. Altceva... nu are ce sa se intampla... si sa nu o lasi sub copaci... sa se infunde scurgerile de la parbriz cu frunze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face sa imi afiseze pe display-ul climatronicului viteza reala?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fac ca mi-a aparut check coolant pe maxi-dot ,va roog ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca prima miscare verifica nivelul antigelului. Completeaza cu antigel G12 roz sa fie peste marcajul MIN. Dupa care urmareste zilele ce urmeaza daca mai scade nivelul. Daca da, inseamna ca ai pierderi pe undeva si trebuie verificata instalatia la un service. G12 gasesti pe la benzinarii, aprox 15 lei litrul. Daca nu gasesti G12, completeaza cu apa distilata, nu amesteca cu alt tip de antigel! Verifica punctul de inghet al amestecului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca prima miscare verifica nivelul antigelului. Completeaza cu antigel G12 roz sa fie peste marcajul MIN. Dupa care urmareste zilele ce urmeaza daca mai scade nivelul. Daca da, inseamna ca ai pierderi pe undeva si trebuie verificata instalatia la un service. G12 gasesti pe la benzinarii, aprox 15 lei litrul. Daca nu gasesti G12, completeaza cu apa distilata, nu amesteca cu alt tip de antigel! Verifica punctul de inghet al amestecului.

am pus g12 plus antigel ,am scos mufa de pe borcan si repusa la loc (e un topic in aria golf 4 si bora aici) si nu mai mi-a aparut. check coolant .

mentionez ca nivelul era foarte putin sub minim.

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ngk, nu am avut probleme cu ele vreodata, sa nu incerci bosch ca am gasit o gramada de masini tremurand cu bujii bosch, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am deschis si eu ieri capota,sa verific cam cat lichid de parbriz mai am si am constatat ca aveam o mufa care imi atarna pe langa radiator :) i-am gasit imediat locul dar nu imi dau seama cum a putut sa iasa si mai ales ce functie are? :wacko: e grava problema? :) stie cineva :scratch:

post-30503-1261437357_thumb.jpg

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

Nu stiu de la ce e dar si eu am gasit-o desfacuta la un prieten. Am conectat-o si nu m-am uitat unde merg firele.

Masina mergea perfect si la cat de prafuita era mufa cred ca era de ceva vreme deconectata.

Si eu sunt curios de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred sau mai mult ca sigur este switch-ul de la capota, se scoate de obicei pt ca suna alarma din cauza lui daca intra apa la el sau oxideaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mufa de la switch-ul de la capota (senzorul de capata deschisa).Singura problema ar fi fost in momentul in care s-ar fi aprins martorul de nivel ulei care se stinge doar prin actionarea acestui switch.

Modificat de tutu0581
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e deconectat iti mai afiseaza pe maxidot capota deschisa, sau nu are nicio legatura....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e scopul lui sa iti spuna pe maxi-dot cand capota e deschisa/intredeschisa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!