Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Climatronicul meu, cand este in treapta a doua sau a treia, scoate un sunet ciudat, un fasait, parca motorasele nu sunt unse, seamana cu sunetul acela de flex cand tai o bucata de fier, doar ca la viteza mult mai mica, sper sa intelegeti ce vreau sa spun. La voi se aude vre-un sunet, sau doar aerul prin gurile de ventilatie?

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude doar aerul prin gurile de ventilatie. Poate se aude si motorul dar este acoperit de fasaitul aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si masina mea (O2/1.9tdi) 5 ani si 72,000km. Ma gandeam sa-i fac o curatare de turbina (are latratul acela la ridicarea brusca a pedalei de acceleratie despre care se spune ca este de la actuatorul palelor) si gresarea rulmentilor de la a/c (uruie un pic la sarcina a/c - pe racire). Daca ma duc la dealer imi face oare aceste operatiuni? Pentru ca stiu ca daca ajung acolo imi cere sa spun simptomele si pe urma fac ei tot felul de chestii si ma costa o avere, sau ma costa si nu rezolva, apoi nu-ti da banii inapoi spunand ca "asa face" la cinci ani ;) Eh, sunt un pic pesimist, dar ce sa fac? Am mai patit-o o data cu un zgomot si dupa reglaje pe sub masina etc era o banala prindere a intrarii in filtrul de aer, care nu era prins bine si zbarnaia la sarcina, dar din masina se auzea de la ventilatoare sau de sub masina (de la prinderea cutiei sau a evacuarii).

LE: si ca sa nu uit, i-as face si geometria, ca am pus anvelope noi si una din cele vechi era tocita mai mult pe o parte (pe exterior)

In rest masina merge super, sunt foarte multumit. Si salutari membrilor (ca n-am mai trecut de mult p'aici) :lol:

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intra masina in service este o rubrica unde se noteaza "cerintele clientului"- acolo poti solicita "in clar" ce ai scris mai sus cand ii faci o revizie - sau pur si simplu daca nu mai vrei sa astepti pana la revizie.

Insa, vad ca esti din Bucuresti si banuiesc ca sunt destule serviceuri mai ieftine specializate pe masini VAG - de ce nu incerci la unul dintre acelea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul meu, cand este in treapta a doua sau a treia, scoate un sunet ciudat, un fasait, parca motorasele nu sunt unse, seamana cu sunetul acela de flex cand tai o bucata de fier, doar ca la viteza mult mai mica, sper sa intelegeti ce vreau sa spun. La voi se aude vre-un sunet, sau doar aerul prin gurile de ventilatie?

Problema a fost rezolvata. Supapele de presiune erau nasoale si pierdeam freon, au fost inlocuite, reincarcata instalatia si gata, pe garantie :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptand butonul de reglare a farurilor de pe bord (in functie de incarcatura) mai exista si alte posibilitati de reglaj?

Intreb deoarece ajustez de fiecare data butonul respectiv in functie de nivelul de incarcare al masinii si la un drum de 100km imi iau vreo 2 - 3 blit-uri de la cei care circula din sens opus si care cred ca sunt cu faza lunga. Am remarcat chestia asta de cand am masina (martie 2009).

Daca mai exista alta posibilitate de reglaj atunci ar fi util de deschis un topic "how to" (inca nu am suficiente post-uri pentru a putea deschide un topic nou...) si nici nu am gasit pe forum post-uri referitoare la aceasta "problema".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un imbus poti regla manual farul. Cum te uiti la far de sus o sa vezi un surub cu cap de imbus in partea stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok dar cat de mult? Exista ceva metoda de reglaj de genul sa stai la o anumita distanta fata de un perete si sa reglezi pana cand fasciculul de lumina ajunge la o anumita inaltime?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un semn pe perete, cu creta, cu banda izolatoare, orice, care sa marcheze V-ul facut de fascicolul luminos. Teoretic, daca planul este drept, la departarea de perete cu spatele, fascicolul luminos ar trebui sa coboare fata de semnul facut de tine pe perete, dar totusi, sa bata destul de departe ca sa mai poti si vedea in fata noaptea. Practic, ar trebui sa coboae destul de putin astfel incat raza sa fie aproape paralela cu pamantul dar sa bata in jos. Atentie si la reglajul in plan orizontal. Varfurile V-urilor nu trebuie sa se apropie sau sa se departeze.

P.S. __/ __/ ceva de genul asta bat farurile pe perete, si asa trebuie sa fie semnele tale.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un surub sus, stai linistit si nu te apuca s areglezi farurile singur, du-te la skdoa ca stiu ce fac aia acolo pt o simpla reglare de far si spune-le cum bat.

Exista langa grila cand te uiti din fata 2 suruburi de reglare stanga dreapta sus si jos, iar in spatele farului mai este una care regleaza independent faza lunga asa ca nu te apuca ca poate gresesti ceva si nu mai vezi bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu era normal ca la livrare sa fie reglate cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da era normal sa fie reglate cum trebuie.

poti sa incerci reglarea cu ajutorul imbusurilor, dar iti recomand ca langa peretele de reglaj sa mai ai cu tine un prieten cu o masina ale carui faruri bat bine. eu asa am reglat farurile tatei la un Opel Astra H, cu Octavia langa mine si miscand cu imbusurile.

acum la Golf si eu vreau sa le reglez. o sa ma uit sa vad daca se pot regla la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Septimiu- si eu iti recomand sa mergi in service sa reglezi farurile, cum zice si Gabriel nu o sa-ti iasa cum trebuie, iar daca le-ai miscat tu , o sa ai parerea ca bat mai rau ca inainte :sick: nu cred ca va costa mai mult de 10-20Ron.

Intrebarea mea: a venit frigul si nu stiu ce antigel am in borcan o fi concentrat sau e diluat. Ce tip de anticel am nevoie si cum il schimb (presupunand ca il am diluat)?. MC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mafia.> Lichid de racire pt Octavia 2 TDI, G12 roz.

Modificat de Nicu CNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi spuna si mie cineva ca rog codul de la stergatoare set fata si stergator spate,valeo....multumesc

daca ma poate astepta cineva astept pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva cate becuri de ceata sunt la Octi 2 in stopuri....adica e unul singur in stopul stanga sau sunt in ambele stopuri. La mine se aprinde doar unul singur in stanga.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bec, este cablaj, dar este dezactivat pentru că așa sunt normele UE. Se poate activa și celălalt bec cu VAG-COM, eu mi-am activat și le aprind pentru nesimțiții care vin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot unul in stanga,am incercat odata la intalnire sa activez cu vag (credeam ca nu e activat) dar nu este bec de ceata in dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai avut bec (cu toate că eu am avut), puteai să cumperi de oriunde un bec de 21W cu max 5 lei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bec am cumparat ,dar nu merge, o sa mai incercam sa vedem... poate nu au activat ce trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit Octavie 2 la care sa nu mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ma las pe mana ta!Eu dau cafeaua... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!