Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Se pare ca da. Eu stiam ca la golf senzorii sunt ca la audi, adica un singur inel in bara. Acum am gasit o poza si senzorii arata ca la Octavia.

Uite poze..

Octavia

Golf 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Exact poza de Golf 5 nu pot sa o vad :) Acum mai ramane intrebarea, daca pot sa inlocuiesc un senzor de la O2 cu unul de G5. Adica, daca se potrivesc la mufe, marime electrica, mod de functionare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Exact poza de Golf 5 nu pot sa o vad :lol: Acum mai ramane intrebarea, daca pot sa inlocuiesc un senzor de la O2 cu unul de G5. Adica, daca se potrivesc la mufe, marime electrica, mod de functionare, etc

Cod 7H0 919 275 C si la O2 si la G5, vine primerizat sau vopsit in culori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am montat singur bateria noua. problema e ca in partea din spate era lipit un plastic pe baterie. (partea dinspre sofer). am uitat sa-l dezlipesc si mi-am adus aminte de el abia dupa ce am strans toate suruburile si am pornit masina. toata bateria e oricum incapsulata in carcasa de plastic a masinii. intrebarea mea este daca se poate supraincalzii sau sa nu-mi fac probleme?. (adica, nu vreau sa ia foc masina :P)

mersi anticipat de raspunsuri.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti face probleme, din cate stiu eu bateria nu se incalzeste aproape deloc. Daca exista vreun pericol sigur nu mai lasau plasticul ala acolo, sau avea un WARNING mare pe ea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce se incalzeste masina am un fel de rontait ceva de genul cum face masina de spalat cand stoarce..am vorbit azi la telefon cu un mecanic(amic) de la reprezntanta si mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la curea sau compresorul..a mai intalnit cineva acest zgomot ..probabil o sa ajung la revizia de 30 k pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este rolul foliei transparente din josul aripii spate (stanga/dreapta) de la O2? Imi inchipui ca este de protectie, dar de ce? De ce numai la O2 exista?

Costa multisor, cca 60RON fara TVA ca piesa de schimb, deci ma intereseaza mai ales, daca o scoti dintr-un motiv independent de tine si nu o mai pui la loc, ce se intampla? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pentru protejarea acelei portiuni de criblura aruncata de rotile din fata. Am mai vazut si la un Passat 2004 la fel. Sunt sigur ca multe modele au asa ceva, numai ca nu am observat eu.

Mai mult costa vopsirea acelei zone. Exista folii asemanatoare si pentru faruri, folosite in acelasi scop...

Nu sunt sigur de treaba asta, dar am auzit ca se poate pierde garantia la vopsea/rugina in zona respectiva daca foliile alea dispar. (s-ar putea sa ma insel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este rolul foliei transparente din josul aripii spate (stanga/dreapta) de la O2? Imi inchipui ca este de protectie, dar de ce? De ce numai la O2 exista?

Costa multisor, cca 60RON fara TVA ca piesa de schimb, deci ma intereseaza mai ales, daca o scoti dintr-un motiv independent de tine si nu o mai pui la loc, ce se intampla? Multumesc

Te rog sa imi spui unde ai gasit folia, am inteles ca nu prea se gaseste.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arunca roata din fata tocmai pana acolo criblura (pe lateral sus) ? Si de ce nu nimereste si usa, sau restul pasajului inferior al aripii, de ce tocmai acolo? Masina este iesita din garantie.

azreil, suna te rog pe la departamentele de piese ale service-urilor autorizate din Buc, la oricare daca nu gasesti se aduce pe comanda in cateva zile, cred ca ai inteles gresit cu "criza" de folie.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arunca roata din fata tocmai pana acolo criblura (pe lateral sus) ? Si de ce nu nimereste si usa, sau restul pasajului inferior al aripii, de ce tocmai acolo? Masina este iesita din garantie.

azreil, suna te rog pe la departamentele de piese ale service-urilor autorizate din Buc, la oricare daca nu gasesti se aduce pe comanda in cateva zile, cred ca ai inteles gresit cu "criza" de folie.

Pai folia are cam 20-30cm de la baza aripii (sub nivelul bandoului). Criblura probabil ca nimereste si usa, dar fiind unghiul foarte mic nu produce pagube. De la roata din fata, acea zona este prima pe care o intalneste o pietricica in zbor, iar pentru ca e iesita putin in exterior impactul este mai puternic.

Nu mi se pare asa sus avand in vedere ca primesti criblura in parbriz la distanta de 2-3 lungimi de masina la 70-80km/h.

La masina tatalui meu (O1 '99) sunt ciupituri in vopseaua de pe capota, deasupra grilajului, unde unghiul de impact nu este asa mare (ca in partea frontala a masinii: bara, faruri). Ce-i drept in zona aripii spate nu m-am uitat atent daca sunt urme de ciupituri. Totusi pe lungimea usilor, sub nivelul bandoului, sunt urme de bitum de la asfalt, deci se lovesc si de usi.

Alt scop pentru folia aia nu stiu. Poate ne lumineaza cineva mai cunoscator.

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este folia la care ma gandesc eu (acolo unde aripa se uneste cu pragul) cred ca este tocmai pentru a "ascunde" sau a proteja imbinarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

vreau sa imi cumpar o octavia 2 pe motorina sh si am urmatoarele nelamuriri:

1. exista mai multe variante de motor 1.9 tdi ?

2. din ce an se fabrica octavia 2 ? (sau in din ce an nu se mai fabrica octavia 1)

3. garantia este de 2 ani ?

4. numaruld e airbaguri difera intre motorizarile 1.9 tdi ? sau este un numar standard de ...

5. radiocd-ul din fabrica este optional ? dat fiindca am vazut la vanzare multe masini care nu il au pe cel VAG

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La O2 SH nu.

2. Din iunie 2004.

3. La sh nu mai ai garantie.

4. Nu. Depinde de numarul comandat de fostul proprietar. Functie de vechime, erau in standard, pentru romani, 2 frontale, apoi dupa 2008, 4 (erau obligatorii dupa intrarea in UE). Optional se mai puteau comanda si cele cortina (2, sau 6, functie de ce numeri - airbagurile, sau etichetele de pe plafon)

5. RadioCD-ul din fabrica nu era optional, venea pe toate modelele, inclusiv cel de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Codul de culoare al masinii este acela din cartea masinii format din 4 cifre? :) Ms :P (la mine de exemplu e cel dupa cod cutie de viteza am 9201)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este diferenta intre octavia 2 si octavia tour ?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce te referi. Intrebarea e cam generica, nu crezi? Intra pe site-ul dealerului si vezi acolo cum arata fiecare si ce dotari au. Du-te si la dealer si uita-te la amandoua si o sa vezi diferenta. Fa drive-test cu fiecare si iar o sa vezi diferente. Doar nu te asteptai la alt raspuns, nu? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce te referi. Intrebarea e cam generica, nu crezi? Intra pe site-ul dealerului si vezi acolo cum arata fiecare si ce dotari au. Du-te si la dealer si uita-te la amandoua si o sa vezi diferenta. Fa drive-test cu fiecare si iar o sa vezi diferente. Doar nu te asteptai la alt raspuns, nu? :icon_thumright:

ba cam da, fiindca caut sa imi cumpar masina second hand(>=2006). si nu sunt lamurit care sunt diferentele, adica cum le deosebesc una de cealalta. pana azi nici nu stiam ca exista si octavia tour. sunt nelamurit :lol:

Modificat de Octavus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uita-te pe poze, in primul rand:

tour: http://images.google.ro/images?hl=ro&s...mp;aq=f&oq=

octavia 2: http://images.google.ro/images?gbv=2&h...oq=&start=0

Traiasca gogu! aka google :icon_thumright:

Dupa aia, ce am zis mai sus.

Nu e greu sa cauti. E mai greu sa astepti mura'n gura :lol:

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2006 nu este decat tour , nu se mai numeste octavia simplu se numeste octavia tour, este practic aceeasi masina cu octavia 1 ambiente , o dotare mai pt buget asa...

Octavia 2 dupa 2006 sunt in multe variante de echipare , classic, ambiente, elegance ,etc...cel mai bine le vezi la dealer si poate vezi una noua care ti se potriveste mai bine ca una second...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!