Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

pai ce ai 360 zimti pe axul volanului? 2 grade nu le vezi cu ochiul liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sta drept, e facuta din directie sa stea drept...gradele astea sunt obtinute cu ochiul liber? :blah_:

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au volanul un pic spre stanga, auziti cumva vreun zgomot cand virati maxim dreapta, in fortza, din cutie/diferential? Ca un huruit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masurat empiric, nu va faceti ca nu intelegeti :Driver: nu se aude zgomot.

Parca si pe briskoda spuneau ca se grabesc la montaj in fabrica si e cu 2 zimti intr-o parte, sau asa ceva. nu e mare scofala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar acel zgomot scurt ca un declick care se aude la toate virajele (asemanator oarecum cu cel facut de o maneta de semnalziare care sare singura) e din categorai asa fac toate nu ? Sper ca la mine a facut din totdeauna :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu domnilor daca se aude cum spune domnul, un huruit, este de la rulmentii de la flansele amortizoarelor, acolo intra praf depinde de drumurile frecventate si asa se aude, exista 2 posibilitati, mergi cu ele asa, eu am patit-o de pe la 10 mii de km si acuma nu se mai aude deloc , nu stiu de ce probabil ca o spal des pe acolo cu presiune, sau schimbate flansele.

Nu sunt acoperite de garantie mi s-a zis decat daca ar avea joc dar ele doar huruie .

Sfatul meu este sa speli la spalatorie bine deasupra rotii si sigur nu s eva mai auzi.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine sta 2 grade spre stanga, e eroare din fabrica, au pus volanul 2 zimti mai la stanga... obisnuit deja.

2 zimti ar insemna cred ca 30 grade. Nu cred ca este din cauza ca e montat volanul stramb pe ax. Mi se pare ca nici nu poti sa il montezi decat intr-o singura pozitie. Totul s-a rezolvat din geometria rotilor.

La masina lui tata dupa ce i-au schimbat niste bucse s-a trezit cu volanul stramb cateva grade. (Octavia SLX)

Nu se auzea nici un zgomot la bracarea rotilor... in schimb am observat ca se intampla sa iau de volan brusc si la un moment-dat parca servo nu ma mai ajuta. Face cam 3/4 de rotatie si deodata se intareste pt jumatate de secunda, apoi rotesc mai incet ca mi-a luat elanul si e iar moale. Asta la viteze mici cand e cel mai moale, si nu se intampla de fiecare data. Oare rotesc prea repede de "timona"?

Inca ceva... la mine servo este mai tare ca la Octavia prietenei mele. Banuiesc ca are legatura cu nr de km... 120.000(2005) vs 20.000(2008) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de o sugestie (cel putin) pentru urmatoarea situatie:

1.De cand am schimbat uleiul (acum 10 zile), masina nu mai trage ca inainte. Am folosit filtre mann si ulei mobil esp formula 5w30. Desi au pus doar 4 bidoane de ulei, a doua zi, cand am verificat pe joja, am constatat ca nivelul era peste maxim (in dreptul curburii superioare de pe joja). M-am intors la service ca sa-mi mai scoata din ulei, dar m-au programat abia luni, ca sunt foarte ocupati.

2. Chiar in dimineata cand ma duceam sa fac schimbul de ulei m-am trezit foarte tarziu si, ca sa nu intarzii, am plecat cu masina imediat ce i-am dat la cheie. In cateva secunde a intrat in limp-mode :( De cand am masina, de doua ori am mai patit lucrul acesta - in iarna, la -5-10 grade, cand, tot asa, am vrut sa plec fara sa o mai las sa se incalzeasca putin.

In fine, n-am dat mare importanta pana astazi. Dupa ce m-am documentat in prealabil de pe forum, am zis sa-mi curat si eu egr-ul. Dupa ce am terminat operatiunea (cam acum 1 ora), am lasat masina sa merga pe liber 10 min, apoi m-am plimbat cu ea prin cartier. Tragea foarte bine. Urc sa fac un dus si cand cobor sa mai fac o tura, iar imi apar simptomele de "lene" :D .

Intrebarea este: de la ce poate fi aceasta lipsa de vana? A nu se intelege ca masina nu trece de o anumita viteza/turatie (ca in cazul problemelor cu MAF, de ex); daca infig cu incredre piciorul in acceleratie masina merge pana la 4000 de turatii. Problema este ca nu merge ca inainte si are aceasta ezitare (accelerare mai greoaie) mai cu seama intre 2000 si 3000 de turatii).

E posibil sa fie de la excesul de ulei? Eventual sa mai astept pana luni sa scot surplusul (desi, subliniez ca nu au bagat mai mult de 4l...dar poate n-au lasat sa curga tot uleiul vechi).

Multumesc anticipat celor care imi vor oferi informatii sau sugestii utile. Sper sa nu ma lase cumva turbina. Ma obsedeaza gandul acesta de cand am facut chiptuning - la 150000km; acum masina are 165000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Are cineva idee ce fel de discuri de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc, asta confirmă ceea ce am aflat şi eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat la Delcar Brasov problema despre care vorbeam mai sus; Blitz a descoperit ca aveam un furtun de la instalatia de vacuum crapat. Am facut o mica improvizatie, inlocuind doar bucata deteriorata (pentru ca pe original nu venea decat tot manunchiul de furtune, pret aprox 190 lei) si acum masina trage bine. Totusi in viitorul apropiat intentionez sa curat si turbina; este recomandabil acest lucru la 165000km, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

oare care e legatura dintre clima si pedala de frana? :rolleyes: ieri seara stand in coloana am zis sa opresc putin clima si sa deschid geamu ca parca mai bun e aerul rece/curat de afara.tineam piciorul pe pedala de frana(normal,fiind in coloana) si am simtit cum se inmoaie pedala si coboara piciorul inca vreo jumate de cm cu tot cu pedala!asa fac toate? :)

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca este un comportament normal cea ce s-a intamplat.La oprirea a/c-ului turatia motorului a scazut astfel a fost influentata si servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e si jena sa intreb.

Nu sunt n00b la mecanica (de obicei la Passat schimb filtrele singur si tot felul de treburi de intretinere), dar nu reusesc sa scot capacul de la motor de la Octavia... :Driver: ... Vrea sa mai verific pe acolo, eventual sa mai curat filtrul de aer etc.

Adica trag de el (cum as trage la orice alta masiva VAG care nu are suruburi la capac) si nu merge nu se clinteste, pare f. bine bagat ceea ce ma duce cu gandul ca e prins in niste suruburi pe undeva, dar nu-mi dau seama unde sunt.

Ma poate lamuri cineva? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 2, se treage in sus din partea din fata, apoi spre tine ca sa iasa si din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahh... Chiar nu stiam. Ms mult, cred ma descurc ! :rolleyes:

P.S. De unde iau si eu manualul acela de reparatie? Daca nu e voie (Copyright info) stergeti/PM pls :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dati seama ca nu m-as fi riscat sa fiu apostrofat de monderatori... ( :Driver: )... , am incercat toate linkurile din topicul ala sticky si ba nu merg, ba sunt in ceha... Mi-ar placea ceva in engleza si mi-am permis sa intreb aici dupa ce am vazut jpg-ul de la tutu0581 pare a fi facut dintr-un manual de reparatie in engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de parcare OEM de pe Octavia 2, sunt aceiasi cu cei OEM de pe Golf 5? Sau, se potrivesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!