Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

latrat? asta e cam trasa de par. verifica si daca se aude cand e rece sau daca se aude si cu motorul oprit. daca da, eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci griji, fiind doar o clema de la pedala care s-a oxidat. eu cel putin asa am patit, s-a schimbat pe garantie si apoi a inceput sa faca iar (dupa vreo 40.000km).

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario75 pune poza cu panoul ala asa cum e montat si iti incercuiesc unde vin ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, la bricheta cand se intrerupe alimentarea? De ce va intreb, am alimentat la bricheta un invertor tensiunede 12V in 220V, iar din el am alimentat un aparat pentru parfun camera ( exact ca cel de tantati la priza cu pastila ) cred ca stiti de care. L-am pus sub scaunul pasager, iar in bord sau la oblinda nu mai am nici un parfum care sa imi curga pe bord , dar probelma care e. Daca invertorul nu-l deconectez de la bricheta el nu se intrerupe la blocarea usolor cu cheia, nici mai traziu si asi dori sa functioneze bricheta doar cat sunt in masina sau merg cu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu alimentarea la bricheta nu se opreste niciodata. Eu mi-am lasat diferite chestii la incarcat cu orele in masina cu usile incuiate si inca mai incarcau cand verificam LED-ul de stare pe geam.

Cel mai bine ar fi sa tragi alimentarea pentru invertor direct de la sigurante. In felul asta ramai si cu bricheta libera si-ti functioneaza invertorul doar la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as tinde sa cred ca se opreste alimentarea la bricheta cand masina e oprita, sau ma rog se opreste dupa ceva vreme. Ai putea sa incerci sa pui ceva la incarcat in masina, telefon sau ceva, care sa poti verifica usor. Incui masina, te duci sus, si cobori dupa 20min, asta daca nu ai rabdare sa stai langa masina. Eu zic ca daca taie alimentarea la bricheta ar trebui sa o taie in 20min de la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taie alimentarea dupa 30 min. am stat eu odata si mi-a oprit radioul (s-a inchis singur) si de asemenea nu se mai aprindea niciun bec interior de la plafoniera. am stat cu ea descuiata si cu geamurile deschide. a trebuit sa pun contactul sau sa deschid o usa ca sa-si revina, nu mai stiu sigur ce am facut.

scrie si in carte ca dupa 30 min taie alimentarea radio-ului. eu asa tin minte.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentarea la bricheta nu se opreste niciodata, eu imi mai pun telefonul la incarcat cand sunt la munca, masina este in parcarea firmei si revin dupa cateva ore si il iau incarcat, este alimentata non-stop. Cd-player-ul se opreste dupa aproximativ 2 ore, cel putin la mine asa face, dupa 30 de min de la oprirea motorului taie releele de la inchiderea centralizata si geamuri.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spunse de "azreil24", am porbat azi lasand invertorul alimentat al bricheta si cand am revenit la masina dupa 2 ore led-ul era aprins :). Era bine daca de inchidea o data cu releele de la inchiderea centralizata sau geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: parerea mea e ca radioul il opreste dupa 1 ora, becurile si geamurile(inchiderea/deschiderea) dupa 15 minute si bricheta...cand e gata bateria :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nou p'aici, asa ca nu dati prea tare daca nu am nimerit topicul sau daca repet intrebarile altora:

Am o O2 Elegance 2.0 TDI la 96.000 km

Am tot auzit de probleme cu turbina iar acum stau si ascult fiecare zgomot al masinii in mers....paranoia!!!

Dar totusi...cand incep sa accelerez si sa urc in trepte, la fiecare debraiere parca se aude un zgomot ciudat la motor..ca si cum ar fi un latrat, vajait..

Ceva commenturi pe tema??

Multam

Salutari la toata lumea! Primul meu post pe aici, incepator, ca si colegul Gelu de mai sus....so please don't kick my ass....yet.

Exact acelasi lucru l-am sesizat si eu, la urcat in trepte se aude un vajait. Nu vreau sa ma arunc sa zic ca e turbina. Precizez ca schimb pana in 2500 rpm mers normal si e prima masina diesel proprietate personala. O am de pe 8 iulie a.c. si deja i-am schimbat ieri compresorul a/c.....ghinion.

Astept cu interes orice parere despre "vajait". Multumiri! (Se poate sa fie ceva normal pentru motoarele diesel.....dar ca incepator pe diesel nu ma pricep....inca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pachet drumuri grele si m-am gandit sa pun in locul anvelopelor pe care le am acum,195/65/15 alte anvelope dar cu indicele de inaltime mai mare adica 195/70/15.Cam cu cat se mai inalta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai AICI un calculator pt. dimensiunile rotilor. Oricum, la ce spui tu ai o diferenta de ~ 6cm pe circumferinta. Fa si tu socoteala si vezi cat castigi pe raza :) . Ideea nu este buna deloc, daca asa vrei sa ridici garda la sol.

LE: Discutia despre compresor s-a mutat AICI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol se ridica cu 1 cm,chiar daca creste circumferinta cu 6 cm.Sa vad daca se gasesc si anvelope 195/70/15 pentru autoturisme,ce am gasit pe net pana acum scria pentru autoutilitare.M-am saturat sa ating cu burta denivelarile,alta varianta de a mai inalta un pic masina nu am decat schimband anvelopele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi nimica schimband cauciucurile...Mie personal nu mi se intampla sa ating la nici o denivelare daca, cobori borduri si etc este normal sa iti atinga.Sunt multi care au suspensii sport si nu se plang ca ating. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Revin dupa un concediu in care am facut 6000 km in doar 2 saptamani . Va impartasesc ca pe drumurile europene masina se comporta excelent , consum bun , undeva la 6 litri la 100 km in conditii de 35 grade , clima , 140 km/h autostrada . O singura problema putin enervanta am intalnit , la turatiile de 1900-2000 , 2900-3000 am un zgomot ciudat la motor , parca intra in rezonanta , sunet ascutit , zgomotos , deranjant , dupa aia dispare , sunet asemator ca si cand accelerezi puternic , dar in acest caz acceleratie constanta , daca tin la 1950 -2000 se aude constant . Care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol se ridica cu 1 cm,chiar daca creste circumferinta cu 6 cm.Sa vad daca se gasesc si anvelope 195/70/15 pentru autoturisme,ce am gasit pe net pana acum scria pentru autoutilitare.M-am saturat sa ating cu burta denivelarile,alta varianta de a mai inalta un pic masina nu am decat schimband anvelopele.

Se gasesc anvelope 195/70/15 cu indice de greutate de cca 600 kg pt autoturisme ,ca ce am gasit sunt pentru autoutilitae cu indice de greutate de cca 900 kg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol se ridica cu 1 cm,chiar daca creste circumferinta cu 6 cm.Sa vad daca se gasesc si anvelope 195/70/15 pentru autoturisme,ce am gasit pe net pana acum scria pentru autoutilitare.M-am saturat sa ating cu burta denivelarile,alta varianta de a mai inalta un pic masina nu am decat schimband anvelopele.

Daca ai cauciucurile originale tocite, pierzi cam 8 mm. Eu am observat ca s-a inaltat masina cand am pus cauciucuri de iarna noi in locul celor de vara rulate 1.5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi. Nu ai cum sa pierzi 8 mm din garda la sol daca sunt tocite cauciucurile. Ar insemna sa se toceasca exact 8 mm din cauciuc, dar asta ar fi insemnat sa fi mers de vreun an pe slick-uri.

@mario75 pune poza cu panoul ala asa cum e montat si iti incercuiesc unde vin ....

Scuze pentru intarziere.

post-13335-1249298366_thumb.jpg post-13335-1249298375_thumb.jpg

Gabriel, sa imi zici si daca se infig in panou sau in suportul panoului (adica bordul propriuzis). Le voi monta cu urmatoarea ocazie in care dau panoul jos.

Multumesc anticipat!

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de gand sa fac directia (geometria) Octaviei din semnatura. Asta pentru ca am schimbat anvelopele originale (GoodYear NCT5) cu unele noi (GoodYear Excellence) si una din anvelope (care a stat mai mult pe fata) era uzata mai intens (vizibil mai intens) pe o parte a benzii de rulare (pe interior sau pe interior adica, nu conteaza care). Pe langa asta am pus anvelopele noi, echilibrat si mers in Austria, deci 3200km cu ele si la intoarcere parca vibreaza un pic .. jantele fiind de aliaj nu se poate sa se fi dezechilibrat asa repede, ma gandesc sa fac directia. Dati-mi si mie niste sfaturi pe PM ref la preturi va rog. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la AutoGrup Constanta sa fac geometria la roti pt ca statea volanul usor intr-o parte... a fost cam 130RON prin martie. La un alt service i-a luat 80RON unui prieten sa ii faca geometria.

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sp!der : Statea volanul (adica era pozitionat un pic altfel decat pe pozitia centrala) sau masina " tragea" nitelus intr-o parte?

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desenat locasurile in care se infig cauciucurile respective, acolo si in partea dreapta a volanului la fel...

post-2238-1249623574_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Le tin la indemana, si la urmatoarea demontare le pun la loc. Toate cele bune! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sp!der : Statea volanul (adica era pozitionat un pic altfel decat pe pozitia centrala) sau masina " tragea" nitelus intr-o parte?

Nu, ca masina sa mearga drept volanul trebuia sa stea cateva grade spre stanga(rotit). Daca il indreptam in punctul 0, masina o lua usor spre dreapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine sta 2 grade spre stanga, e eroare din fabrica, au pus volanul 2 zimti mai la stanga... obisnuit deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!