Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am vazut aseara o reclama la TV la O2. Spuneau acolo ca sunt cu garantie de 4 ani! Intrebarea mea exista vreo sansa cat de mica sa procedeze si Skoda cum a facut Fordcul cu Focus acum vreo 2 ani cand i-a extins garantie de vanzare sa intre automat si pentru modelele care sunt inca in garantia de tip vechi ? :D Ce se aude legat de asta sau e o promotie temporara ca numai vand atat de mult ? Poate exista o suma modica pentur care poti extinde garantia la cei care nu a expirat inca cea "clasica" de 2 ani...Va astept cu pareri daca e cineva informat pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99,99% asa ceva nu se va intampla. Garantia de 4 ani a se citi: faceti reviziile la noi! Probabil au scazut intrarile in service. Criza ii face pe oameni sa caute variante mai ieftine, iar ei vin cu aceasta oferta. Cat despre cei care au iesit din garantie, sa fie (fim) sanatosi. Iti dai seama ce val de probleme ar aparea daca ar merge pe varianta asta? De exemplu, mie ar trebui sa imi schimbe maxidotul, care dupa iesirea din garantie s-a estompat. Probabil ca sunt colegi care ar putea adauga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pun si eu o intrebare, poate ma poate ajuta cineva: doresc sa instalez pe octavia 2 un set de senzori parcare fata (nu sunt originali!), pentru care este necesar sa montez si butonul de activare din bord (l-am comandat pe cel original - cu litera P). Problema este ca nu stiu cum sa cuplez cei sase pini ai butonului.

M-am gandit ca fiecare set de 2 pini activeaza:

- pornirea instalatiei de senzori

- lumina verde (cand pozitia este aprinsa)

- lumina galbena/portocalie (cand instalatia de senzori este pornita)

Am luat butonul in casa si am incercat sa fac niste "teste" cu un led si un transformator de 12V, dar nicio varianta n-a mers.

Asadar, ma poate ajuta cineva cu o schema, cu un sfat? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Expert

Probabil ai dreptate si eu sunt sceptic. Dar nu vorbeam de cei ce au terminat cei 2 ani de garantie standard (fie ca i-au terminat cu 1 zi inainte de marirea garantiei standard sau cu 3 ani). Acei 1% speranta ar fi pentru cei care sunt inca acoperiti de garantia initiala de 2 ani. Cei care au luat masina cu 1 saptamana sa spun inainte de a intra aceasta extindere sau cei care au cumparat-o acum 1 an si 10 luni de exemplu. Daca se extinde si la cei care sunt inca in garantie nu se poate face diferentiere(asa a facut Fodrul cand a extins garantia standard) , dar probabil nu o sa se intample :angry:. Ma gandesc cat de rau le pare celor care si-au primit masina noua cu 1 saptamana inainte sa introduca 4 ani si le scrie in certificatul de garantie doar 2 ani in loc de 4 ani si asta pentru cateva zile :) De aceea cum a procedat Ford arata totusi un respect pentru client, deoarece chestia asta cauzeaza o frustrare inerenta si o diferentiere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare. Deoarece nu stiu daca e o problema mica si enervanta sau una serioasa. In tot cazul, la O2 a mea, daca turez in treapta 1 sau a 2-a putin peste 2500 ture si apoi iau piciorul de pe acceleratie (frana de motor) se aude un scartait fin, ascutit, asemanator cazului in care garniturile de frana sunt uzate. Mentionez ca nu apas nici o pedala acest sunet se aude pana pe la 2000 rpm dupa care dispare sau se estompeaza. La a 3-a am sesizat ceva dar nu pot fi sigur ca face la fel. Daca pe durata scartaitului apas frana, acceleratia sau ambreiajul scartaitul dispare. Intrebarea mea e .. asa fac toate sau ati avut probleme cu asa ceva ? Mentionez ca masina are 32.000 de km iar la revizia recenta de 30.000 nu au fost sesizate probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar, ma poate ajuta cineva cu o schema, cu un sfat? Multumesc anticipat

Pe original legarea e un pic mai diferita, adica: pin 1 si 6 la unitatea J446 pa controlunit, 2 si 4 la masa si 3 la iluminare.

Daca vrei sa faci teste in casa pe langa traf si led mai trebuie si o punte de diode care sa redreseze curentul, ca traful il da alternativ si trebuie contunuu. dar cel mai bine faci teste cu 2 fire de plus si minus de la bornele bateriei.

Dar fa asa:

pin 1 legat la pinul 6

pin 2 la masa sau la pinul 6 de la butonul ASR sau ESP

pin 3 la 12v de la iluminare pe pozitii. adica poti lua de la pinul 3 de la butonul ASR sau ESP (sau daca dai direct 12 v pentru teste se aprinde led verde)

pin 4 la 12v dupa contact. gasesti pe sub bord pe undeva, sau de la siguranta 6 care era destinata si pentru Parktronic fata (sau direct de la baterie pentru teste)

pin 5 neconectat

pin 6 pleci cu alimentarea la unitatea centrala de senzori

cand apesi butonul se va alimenta unitatea si se va aprinde ledul galben

daca ai nelamuriri , suna-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, multumesc pentru raspunsul detaliat. O sa incerc sa pun in practica ce mi-ai spus, iar daca nu ma descurc o sa-ti mai cer sfatul :icon_thumright:

fx, pretul butonului este aprox. 53ron, mufa plastic aprox. 15 lei, 3 cabluri cu pini la ambele capete aprox. 20 ron (am dat niste preturi aproximative, din memorie, pentru ca am aruncat bonul; comanda a fost facuta la Delcar Brasov).

Modificat de tutuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare

Dupa revizie mi-au spus tipii de la reprezentanta ca trebuie sa ii schimb anvelopele pe fata.Cum nu stau prea bine cu banii am luat 2 sh de la userul "ritza" de la noi dupa forum.Masina merge altfel , e mult mai tare pe partea din fata, trebuie echilibrate rotile?presiunea e ok si de la 120, 130 incepe sa dardaie ceea ce inainte nu se intampla.ce poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt echilibrate?

Daca nu, probabil cauciucurile sunt vechi si asa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai echilibreaza-le daca nu au facut-o baietii cand au montat cauciucurile in service. Verifica inca o data presiunea. Daca nici asa nu ai succes fa-ti o geometrie la roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot scoate un fir cu 12volti din plafoniera fata,cea unde are suportul de ochelari.....asta pentru a pune direct sus detectorul de radar si a evita un traseu extrem de lung pana la bricheta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe firul rosu/albastru ai 12v si pe maro masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot scoate un fir cu 12volti din plafoniera fata,cea unde are suportul de ochelari.....asta pentru a pune direct sus detectorul de radar si a evita un traseu extrem de lung pana la bricheta?

cum demontez plafoniera,sa ajung la fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti capacul de plastic cu o ventuza (de la detector), si inauntru ai 2 suruburi in cruce. Atat!

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa vad maine ce rezolv. da cred ca am luat teapa! Noapte buna si multumesc.

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pin 4 la 12v dupa contact. gasesti pe sub bord pe undeva, sau de la siguranta 6 care era destinata si pentru Parktronic fata (sau direct de la baterie pentru teste)"

Al Bundy, am incercat sa montez butonul dupa indicatiile date; am montat pinul 4 direct pe plusul de la baterie; ledul verde s-as aprins, ledul galben era aprins atata timp cat tineam butonul apasat, in rest sistemul de senzori nu functiona. Ma gandesc ca acest lucru s-a intamplat din cauza ca NU am cuplat pinul 4 direct la siguranta 6 care era destinata pentru Parktronic fata.

Acum problema este ca am cautat aceasta siguranta (6), dar conform diagramei pe care o aveam la tabloul de sigurante, nu am gasit Parktronik farta, ci doua sigurante (de 5) care erau pentru sistemul de senzori spate (am probat acest lucru scotandu-le pe rand si senzorii spate nu mai functionau).

Intrebarea este unde ar trebui sa conectez pinul 4 al butonului? La una din cele 2 sigurante pentru senzorii spate? daca da, are importanta de care "picior"/pin al sigurantei ma leg? sau trebuie sa desfac tabloul si sa gasesc firele in spatele lui?

Multumesc anticipat pt ajutor.

PS. O alta problema pe care o am a rezultat in urma dezasamblarii butoanelor din consola centrala (de la stanga la dreapta: buton ESP, buton TPM, led Airbag OFF). Problema este ca dupa ce le-am montat la loc, imi ramane eroare de airbag in bord. Aceasta sa fie cauza?Cum pot anula aceasta eroare? Im trebuie cablu vag-com? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la eroare de airbag iti trebuie vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum demontez plafoniera,sa ajung la fire?

Am demontat,verificat,mergea insa dupa ce am pus tot la loc.......nu se mai aprinde plafoniera,nici fata nici spate si implicit detectorul nu are curent.........sa fi atins firele,si sa fi facut scurt,am verificat sigurantele de langa baterie,nici una nu e arsa.Unde sa fie buba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat,verificat,mergea insa dupa ce am pus tot la loc.......nu se mai aprinde plafoniera,nici fata nici spate si implicit detectorul nu are curent.........sa fi atins firele,si sa fi facut scurt,am verificat sigurantele de langa baterie,nici una nu e arsa.Unde sa fie buba?

pai trebuie sa verifici sigurantele din bord in primul rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o siguranta pe stanga plansei de bord.Rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa mai reduc zgomotul atat interior cat si exterior fara sa demontez ceva.m-am gandit sa pun folie insonorizanta pe capota.dar de care?dynamat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce scriu acum e o constatare si nu o intrebare. In week-end am mersc numai cu masina mea Octavia II 1.9 TDI. masina e consuza zi de zi de sotie, eu conducind altceva in cursul saptaminii. Am observat ca mergind turat folosind vitezele 1-2-3 chiar si pt 70 km /h consumul e mai mic daca as fi mers subturat... Consumul pe 50 km a fost de aprox 7.5% in bucuresti simbata in jurul prinzului.

Cred ca mergind turat ii face mult mai bine motorului decit subturat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Daniel, motoarele Diesel ca si principiu folosesc 20 % mai mult oxigen in amestecul eterogen decat cele cu aprindere prin scanteie in amestecul omogen caracteristic iar raportul de comprimare al cilindrului este mult mai mare - de asta se recomanda functionarea in regimuri mai inalte ale turatiei. Cantitatea de aer este data de cantitatea de carburant si nu invers ca la benzina. Accelerand se mareste cantitatea de carburant si implicit cea de aer. Motoarele TDI (Direct Injection) nu au o antecamera in care sa se pulverizeze amestecul ci se pulverizeaza direct in cilindru. Si inca o chestie, bujiile cu incandescenta (depinde de versiune desigur G-RSK au tendinta sa mentina o pornire uniforma dupa 3 minute de la aprinderea prin compresie. la 2500 rpm se decupleaza - de asta nu e indicat sa ii dai in blana cat e rece). Daca mergi subturat, fortezi unitatile centrale de control sa functioneze chiar la limita detonatiei iar reglajele in bucla inchisa ce trebuie facute pe baza cartogramei lambda pot duce la suprasolicitarea turbocompresorului cu gazele de evacuare si a sondei lambda ce functioneaza in intervalul dat de coeficientul lambda 0.3 - 1.5

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!