Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Dear Mrs. ...,

When checking the database of cars we have found following concerning the car VIN TMBBS61Z182113863:

Sensor controlling the oil level in engine is inbuilt entirely in cars with extended service interval. Your car is set to QGO interval, meaning standard service interval with service control after driving 15000 km or maximum 1 year. Decline of oil pressure in engine is given to notice by audio signal and is indicated by a symbol on a dashboard. Manufacturer advises in Service Instructions Manual that it is the best to check the level of oil every refueling of a car and before longer drive. Car chassis is equipped with ESP including ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR. Thus, by practically all possible electronic systems that monitor vehicle communication behavior. Sensor monitoring the brake lining thickness was not ordered during configuration of the car before its purchase.

We believe that our explanation made fully clear your questions in email.

Sincerely,

Ing. Alexander Pelik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri nu aveam ce face m-a mancat in partea dorsala si am umblat pe la sigurante ...si cand dau sa plec vad ca pe bord este aprins martorul de servodirectie si de airbag...dupa ce am mers putin cu ea a disparut martotul de servo dar cel de airbag tot aprins este .... a mai patit cineva ??( am verificat toate sigurantele toate sunt ok)multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si este normal sa iti apara. Ciudat este faptul ca ti-a aparut si cel de la airbag care nu ar fi trebuit sa apara. Cel de servo dispare dupa ce isi face ea "ciclul". Eroarea de airbag va trebui sa o stergi tu cu Vag`ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu asa sunt comandate de Porsche Romania pentru piata noastra cu acel interval de service ca sa castige mai mult din servicii partenerii (plus carburant zero in rezervor , fara anumiti senzori etc). Ca sa poata oferi de exemplu un Elegance mai ieftin cu 3-4000 euro decat in Germania (desi diferenta reala din ce economisesc si ce e in plus in Germania nu face atat, dar oricum reduc costurile. Parerea mea ca au negociat cu Skoda (unde se putea) exact ce inseamna Trend sau Elegance in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sensor controlling the oil level in engine is inbuilt entirely in cars with extended service interval. Your car is set to QGO interval, meaning standard service interval with service control after driving 15000 km or maximum 1 year.

In sfarsit, avem si un raspuns oficial (anticipat si exprimat de unii dintre noi)la problema senzorului de nivel al uleiului.

AndreiO2 - intervalul de service nu cred este stabilit de importator in baza cosiderentelor exprimate de tine. Gandeste-te doar la conditiile de drum din tara noastra (praf)...s-a mai discutat acest apect. Daca vrei sa "acuzi" pe careva de castigul material de pe urma intervalelor de service, vezi ca sunt altii care fac asa ceva...cei care imbie prin nu stiu cati ani (5-7)de garantie si cheama masinile la revizie (schimb ulei + filtre) din 6 in 6 luni :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la postul lui Nelu. Intr-adevar e un serviciu ca nu avem implementat intervalul flexibil de service.

Off-topic - va dati seama ce e in plamanii nostrii... si nu exista piese de schimb la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sevice se rezolva, intrupatorul e pe lampa si nu ai aces la el.

balamaua stinga a torpedoului nu ajunge sa inchida intrerupatorul

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea in scaun OEM comunica prin CAN? Comanda de la climatronic e directa la scaun?

Vreau sa pun incalzire after si freau sa leg de botoanele originale.

LE: mai concret vreau sa leg asta :

http://www.be-loud.ro/produse/Tuning_si_ac...ic_heat_MSH-50/

de butoanele originale.

Mentionez ca nu am avut din fabrica incalzire..am schimbat modulul de clima cu unul cu optiunea incalzire in scaune.

Modificat de c4linutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm da si eu am aceeasi probleba cu becul din torpedou dar nu ma deranjaza asa de tare ca oricum dupa oprirea motorului la un anumit interval de timp de decupleaza curentul din plafoniera torpedou si din alte parti ,asa ca nu consuma bateria noaptea.

Modificat de cosmin_cnl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o nelamurire...vreau sa-mi iau si eu octavia2 FL cu motoru de 1.8 dar cineva mi-a zis ca are un dezavantaj si anume ca la gropi, linii de tramvai, se simte tare in masina groapa respectiva, are suspensiile rigide...asa vine ea?are suspensii tari din fabrica pentru motorizarea asta? precizez ca respectivu nu avea pachet drumuri grele de la care probabil simtea asta si vreau sa imi spuneti voi care aveti motoru asta daca este vreo problema pe tema asta cu denivelari...gropi..as face test drive sa ma conving dar in Tulcea nu are masina de test drive la reprezentanta si trebuie sa merg la constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta e un dezavantaj...nu o lua ;)

Respectivu' are FL sau normala (nu ca ar fi vreo diferenta)

Suspenisa si faptul ca simti pietrele poate fi si din cauza talonului mai putin inalt al caucicurilor, daca vrei sa mergi si pe macadam, mergi pe roti clasice :)

Nici un motor de la nici o maisna civila nu are legatura cu mersul ep denivelari.

Daca te-ai fixat pe aceasta motorizare, ia-o linistit. Pune si PDG pentru linistea ta si bunastarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu lumina din torpedou, cand am fost la service mai demult mi s-a zis ca e ok si nu se poate face nimic,oricum nu e consumabil pentru ca se inchide.

Acum am o intrebare,se poate schimba emblema fata de la O2 fara sa schimb si grilajul/capota?? Ca cineva mi-a indoit usor emblema si se vede urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si PDG pentru linistea ta si bunastarea masinii.

Dupa ce ca, omul se plange de "rigiditatea" suspensiilor, tu il mai sfatuiesti sa-si puna si PDG!? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a sosit masina, Octavia FL, business, 1,8TSI DSG7, cu ceva dotari suplimentare, printre care: PK8 (xenon), 9Q2 (maxi-DOT) si PWF (Senzor de ploaie, efect automat anti-orbire pentru oglinda retrovizoare si Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light cu posibilitate de dezactivare)).

Am cateva intrebari pentru cei mai priceputi la VAG in general si Skoda in special. Sa nu-mi spuneti RTFM, fiindca am citit din scoarta in scoarta atat manualul printat in romana pe care l-am primit odata cu masina, cat si pe cel electronic, in engleza, de pe site-ul skoda.

1. Nu stiu sa activez daylight. In carte scrie ca becurile pentru daylight sunt in proiectoare (daca masina are asa ceva). Le-am si identificat. Tot in carte scrie doua variante de activare, una din maneta de lumini, alta din meniul maxi-dot. Varianta cu maneta nu merge (sau nu procedez eu corect) iar la maxi-dot, in meniul Light&Visibility nu am daylight.

2. In meniul maxi-dot apare un item numit "Travel mode", poate fi On sau Off dar habar nu am ce face.

3. La maxi-dot, in partea de jos, apar kilometrii totali si "trip", care mie imi indica tot kilometrii totali. In mod normal, eu cred ca kilometrii de la trip ar trebui sa se reseteze dupa cateva ore de nefolosit masina, dar la mine, chiar dupa o noapte, imi apar tot kilometrii totali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la punctele 1 si 2 nu am cum sa te ajut, decat cu sfatul ca la 2 poti sa dai on si off si vezi ce se intampla apoi.

pe maxi-dot o sa observi asa. km totali, care nu se reseteaza, trip, care se reseteaza doar cand ai tu chef de la butonul din dreptul maxi-dot-ului, de unde se regleaza si ceasul (sincer, nu cred ca i-au schimbat pozitia), memoria partiala 1, care inseamna resetarea datelor inregistrate pe maxi-dot (km parcursi, viteza medie, consum mediu, etc...) dupa 2 h de nepornire a masinii si memoria partiala 2, care se reseteaza la 99h si 59min, sau dupa 9999.9km, depinde care survine prima.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu stiu sa activez daylight. In carte scrie ca becurile pentru daylight sunt in proiectoare (daca masina are asa ceva). Le-am si identificat. Tot in carte scrie doua variante de activare, una din maneta de lumini, alta din meniul maxi-dot. Varianta cu maneta nu merge (sau nu procedez eu corect) iar la maxi-dot, in meniul Light&Visibility nu am daylight.

Cate becuri ai in fiecare proiector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chr activarea trebuie facuta cu testerul in prima faza apoi vei avea in meniu fuctia."Travel mode"este functie pe care o poti activa in momentul in care vei merge in tari in care circulatia se face pe partea stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge verificat ce face travel mode, insa incearca si varianta expusa in manual cu maneta de lumini. Trasa spre tine, pana la 3 secunde apoi ridicata in sus cel putin 3 secunde. Parca asa scria. Lasa apoi frana de mana jos si vezi ce se intampla :icon_thumright: (contactul pus, sau luat si pus la loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa fac activarea din maneta dar fara rezultat, ;) nu a functionat pana cand nu le-am activat cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema 3 lamurita, thanks audi_fan.

al_bundy: am 2 becuri in fiecare proiector, cand aprind proiectoarele se aprinde doar unul, celalalt banuiesc ca este pentru daylight.

Referitor la travel mode, evident ca inainte sa postez am incercat sa vad ce se intampla comutand On-Off, e drept ca fara luminile aprinse. Acum am incercat cu xenoanele batand spre usa garajului si la comutare on-off nu se clintesc 1mm urmele farurilor.

In ce priveste daylight, am si eu banuiala ca trebuie activata cu vag-com, mi se pare totusi ciudat ca nu e activata din fabrica, cata vreme am platit optiunea.

Acuma vin cu problema 4: In meniul Lights&Vision am asa: Coming home, Leaving home, Comf. indic, Factory settings si Back. Toate sunt clare, mai putin "Comf. indic", este o bifa, stie cineva ce face? Evident ca am incercat sa o bifez si debifez dar nu mi-am dat seama daca si ce s-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conf. indic. este functia prin care la o apasare scurta a manetei de semnalizare (deci nu pana la capat, fara sa faca clic), semnalizatoarele clipesc de trei ori si se opresc. Daca o pui pe off, nu vor mai clipi, decat daca duci maneta de semnalizare pana la capat, si ramane acolo, clipind continuu.

Cat despre Daytime, vreau sa spun ca eu l-am activat la mine, OII MY 2005, (bine, cu vag-com-u) insa nu mi-am dat seama ca am reusit, decat dupa ce am pornit motorul si am lasat frana de mana jos. Pana atunci am crezut ca nu functioneaza (am bifele, dar nu au ce activa...) De aceea te-am sfatuit sa lasi frana de mana jos sa vezi daca functioneaza.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa activezi day-time-ul pe faza lunga la 20%?Am auzit ca e posibil.......iar daca da,e vreo problema daca e xenon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumina pentru deplasare pe timp de zi

Deazactivare

In primele 3 s dupa punerea contactului, se impinge maneta de semnalizare catre volan si simultan in jos mentinand aceasta pozitie minim 3 s.

Activare

In primele 3 s dupa punerea contactului, se impinge maneta de semnalizare catre volan si simultan in sus mentinand aceasta pozitie minim 3 s.

Ca lumina de deplasare pe timp de zi se utilizeaza pozitia impreuna cu faza scurta cu intensitate diminuata (ca. 92 % ). Diminuarea intensitatii are ca scop mentinerea duratei de viata a becurilor.

Daca luminile pentru deplasare pe timp de zi sunt activate iar iluminarea ceasurilor de bord nu, cu butonul pentru lumini in pozitia AUTO, atunci in conditii de lumina slaba se va activa automat iluminarea ceasurilor de bord iar faza scurta va fi comutata la puterea normala (100 % ).

Iluminare turistica

Activare si dezactivare prin meniu in MaxiDOT (cand e activ farurile raman fixe)

Farurile se orienteaza mai jos si catre stanga, cu unghiuri diferite

Serveste la adaptarea iluminarii cand se circula pe partea stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conf. indic. este functia prin care la o apasare scurta a manetei de semnalizare (deci nu pana la capat, fara sa faca clic), semnalizatoarele clipesc de trei ori si se opresc. Daca o pui pe off, nu vor mai clipi, decat daca duci maneta de semnalizare pana la capat, si ramane acolo, clipind continuu.

Am testat chiar acum, este exact cum spui. Deci rezolvata si problema 4, merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!