Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare de dummies. Nu reusesc sa scot becul de pozitie din farul din fata. Am scos bineinteles farul cu totul ca sa am acces la becuri, dar becul acela nu vrea in ruptul capului sa iasa, are doua cleme de plastic negre pe care probabil trebuie sa le strangi si sa tragi, dar nu iese. A schimbat cineva bec de pozitie fata si iese altfel?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa-l scot in toate pozitiile, l-am rotit si am incercat din nou. Clemele sunt de plastic, mai sunt si altele de metal? Deci vorbim de becul de pozitie, cel care sta langa cel galben de semnalizare, care are cel mai simplu sistem de scos. Dar asta mic nu vrea sa iasa. Mi-e sa nu raman cu firele in mana ca mai mult de fire trag ca locul e stramt si nu poti baga doar doua degete. O sa incerc cu un patent mai mic, daca am asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sunt alte cleme, doar alea care se văd la suprafaţă.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e lucru' naibii cu becul ala de pozitie.....si eu m-am chinuit f. mult (avea masina 500 km, deci nu stiam mare lucru despre ea) dar am reusit cu o surubelnita din aia de umblat la ceas (f. subtire si mica)...am scos o clema, am tinut de fire sa nu se duca inapoi, apoi pe cealalta ....si gata!!! :)

Spor!

Modificat de adrian mogos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic [...] Am inteles ca turbinele, de exemplu se fabrica in 3 tari. Deci componentele nu sunt identice. Sunt convins ca toate trec testele skoda, si nu se pune pe masina ceva defect. Insa, nu sunt la fel, iar cehul stie ce componente sa puna pe fiecare masina, in functie de cat de complet este la solicitare, nivelul respectiv de echipare. De aici si costurile totale diferite - componentele costa diferit in functie tara unde se fabrica.

E o politica VAG (si a altor marci) sa nu depinda de un singur furnizor de echipament - asta pt a fi sigure ca primesc componente chiar si daca un furnizor are probleme.

Chestia cu "alea bune" si "alea rele" e poveste. Contraexemplul sunt volantele bimasice care au picat la multe masini. Acestea se cumpara de la LUK, Sachs. Nu e chestie de "mai bun" sau "mai rau" - e chestie de "satisface standardul de calitate". Te asigur ca toti producatorii garantau ambreiajele, si inlocuiri (a fost si o actiune de recall) s-au facut si in UK, si in DE si in RO... asta cam distruge teoria ta, nu?

Diferentele care exista sunt date insa de echipamente incluse in nivelele standard de echipare (ex Elegance in DE e mai mult ca in RO).

Adevarul e ca si eu m-am speriat prima data cand a intrat ABS-ul, iar primul instinct e sa iei piciorul de pe pedala. Trebuie infrant instinctul asta si calcata in continuare pedala.

Iar pe gheata e aproape totuna daca ai cauciucuri de iarna sau de vara.

Nu si NU. Si NU. Intai de toate, ABS are un singur rol - daca soferul e cam incapabil si calca frana ca disperatul, ABS face ca directia sa fie utilizabila. ABS nu garanteaza franarea cea mai scurta. Sunt multe discutii pe tema asta.

Iar intre cauciucurile de vara/iarna diferenta exista. Suficienta pt a te scapa de un accident minor, sau pt a transforma unul mediu in unul usor. Cat despre ABS pe gheata, mai bine nu. De fapt, mult mai bine nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e treaba cu Winter Tires din meniul Maxi-DOT? Că am căutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In maxidot poti sa configurezi (daca esti echipat cu winter tires) la ce viteza sa beep-uie maxi dot-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai gagiule, cauciucurile de iarna se uzeaza mai repede, de aia este bine sa setezi o limita (in functie de ce zice producatorul cauciucului) ca sa nu le strici ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara'

Am si eu una bucata Octavia 2 Ambiente la care am decat 4 boxe si vreau sa-i mai pun in 4 ,adica 2 tweetere si 2 boxe la usile din spate.Intrebarile ar fi : care este dimensiunea acestora?,tinand cont ca am boxe originale pe fata ar trebui sa ma duc tot la reprezentanta sa le pun ,sau sa i'au ceva mai bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu SEARCH si vei descoperi ACEST TOPIC .

Ati inteles unde s-a mutat discutia!?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o politica VAG (si a altor marci) sa nu depinda de un singur furnizor de echipament - asta pt a fi sigure ca primesc componente chiar si daca un furnizor are probleme.

Chestia cu "alea bune" si "alea rele" e poveste. Contraexemplul sunt volantele bimasice care au picat la multe masini. Acestea se cumpara de la LUK, Sachs. Nu e chestie de "mai bun" sau "mai rau" - e chestie de "satisface standardul de calitate". Te asigur ca toti producatorii garantau ambreiajele, si inlocuiri (a fost si o actiune de recall) s-au facut si in UK, si in DE si in RO... asta cam distruge teoria ta, nu?

Diferentele care exista sunt date insa de echipamente incluse in nivelele standard de echipare (ex Elegance in DE e mai mult ca in RO).

Corect! Diferentele care exista sunt date de echipamentele incluse in nivelele standard de echipare plus inca ceva. Nu stiu de ce, dar tot e mai scumpa in DE!

Nu si NU. Si NU. Intai de toate, ABS are un singur rol - daca soferul e cam incapabil si calca frana ca disperatul, ABS face ca directia sa fie utilizabila. ABS nu garanteaza franarea cea mai scurta. Sunt multe discutii pe tema asta.

Iar intre cauciucurile de vara/iarna diferenta exista. Suficienta pt a te scapa de un accident minor, sau pt a transforma unul mediu in unul usor. Cat despre ABS pe gheata, mai bine nu. De fapt, mult mai bine nu!

Nu m-ai contrazis deloc, doar m-ai completat. Multumesc!

P.S. Si ca sa aduc si un exemplu practic, ce mi s-a intamplat mie, in sustinerea teoriei ca pe gheata e totuna daca ai cauciucuri de vara sau de iarna, iata ce am "patit":

Cand am vrut sa fac intoarcerea din 3 manevre, la manevra de mers inapoi nu a mai vrut sa se miste din loc. Am cauciucuri de iarna, ESP, ASR... Cu ESP cuplat turatia motorului nu vroia sa treaca peste 1500 rot/min, in schimb rotile patinau incontinuu, iar masina nu se misca deloc. Cu ESP decuplat, la fel se invarteau in gol, insa la turatie mai mare. Cu cauciucuri de vara ar fi trebuit sa fie mai rau, nu!? Dar ce poate fi mai rau decat sa se invarta rotile in gol, inapoi, iar masina sa nu se miste deloc?

Rotirea in gol in sens invers e similara cu franarea la mersul inainte. In aceeasi directie actioneaza forta de frecare.

Parerea mea e ca pe asfalt se observa diferenta intre cauciucurile de vara si cele de iarna. Si asta sub 7

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 intrebari:

1. Aveti idee daca stopurile de O2 FL merg puse pe O2?

2. Aveti idee daca butonul de avarii de pe O2 FL merge pus pe O2?

:(

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cat costa o bucsa mare fata de brat? Cineva imi zicea ca 195 RON, dar vroiam sa fiu sigur.

Mecanicum mi-a zis ca trebuie schimbate, insa, la 49.000 de Km e normal, sau e cam devreme sa fie uzate?

Eu unul aud un zgomot (gen clanc) doar cand merg pe piatra cubica si lucreaza suspensiile la greu, altfel nu am sesizat nimic anormal.

Multumesc anticipat.

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...vezi ca era un topic " o zi prin serviceurile din cluj" facut de RIon...cauta acolo sau poti sai dai un pm sa-l intrebi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey2003 strplele spate de la O 2 FL merg sigur si pe ale noastre de buton nu stiu nik pe mine m-ar interesa de faruri si de aripi daca se potrivesc ca eu am deja xenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca in oferta de configurare pentru noua skoda octavia exista optiunea " Radio-CD & MP3-player Bolero 2 DIN " care are un pret avantajos de vreo 230 de euro. Stie cineva daca acesta optiune se poate monta si pentru o skoda octavia model mai vechi (sept 2007) si cam care ar fi costul ? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti face-plate-ul pentru climatronic pe stil vechi si radio pe stil nou, da. Daca nu, ramane sa te interesezi daca se poate schimba si climatronicul. Sau sa confectionezi in regim casnic o masca din aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 de lei doar bucsa, insa unii mecanici iti vor schimba doar cu tot cu brat (145 lei). Cauta acolo unde schimba doar bucsele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_cnl - mersi de informatie.. :)

Mai am o intrebare.. Un prieten are o Octavia 2 (este adusa din afara) si are pregatire pentru telefon. De unde poate cumpara Cullmann sau cum se numeste partea care trebuie pusa pentru a folosi un telefon Nokia si cam cat ar costa?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregatirea pentru telefon este originala skoda, sau e vreo alta marca aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!