Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru lamuriri. Nu ma deranjeaza, eu stau intotdeauna pe locul din stanga fata, dar mi s-a parut ciudat. M-am gandit ca poate mi-a schimbat cineva bancheta. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alecsutzu4u, in Germania, sunt alte standarde. Subscriu, si a mea e din 12.2004 si are si toate airbagurile, si ESP, si multe alte dotari care la noi inca sunt optionale ;) De aia versiunea Elegance la noi e 17.800 EUR si la ei e 23.500 EUR.

A treia tetiera, precum si airbagurile laterale, sunt introduse recent, cu intrarea in UE.

Asta e politica importatorului pentru Romania, pentru a fi mai accesibile cumparatorului roman. De aici stiu cehii unde se va duce masina ;) spre est sau spre vest...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre Germania si Romania e intr-adevar si de optionale cu siguranta dar acea diferenta e acoperita maxim 50-60% de costul acestore restul e diferenta de "putere de cumparare" diferita. Ganditi-va ca la ei este mai scumpa cu 25% sa spunem dar diferenta dintre salariul lor mediu si cel de la noi este cam de 600% probabil deci in Germania e mult mai ieftina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"putere de cumparare" - sigur nu ai vrut sa spui calitate? a componentelor, a modului de asamblare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu "putere de cumparare" in sensul clasic. Calitatea este absolut identica sunt facute pe banda in aceeasi fabrica multe chestii automate...Nu cred ca se strang mai bine suruburile sau are alta compozitie plasticul din bord doar ca se trimite in Germania :( Scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic, citisem pe aici parca, despre faptul ca pe centurile de siguranta, scrie "made in Romania". Aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...ost&p=83294 Pe ale mele scrie "made in Hungary". Am inteles ca turbinele, de exemplu se fabrica in 3 tari. Deci componentele nu sunt identice. Sunt convins ca toate trec testele skoda, si nu se pune pe masina ceva defect. Insa, nu sunt la fel, iar cehul stie ce componente sa puna pe fiecare masina, in functie de cat de complet este la solicitare, nivelul respectiv de echipare. De aici si costurile totale diferite - componentele costa diferit in functie tara unde se fabrica.

Nu vreau sa spun ca sunt mai putin bune cele pentru Romania, dar ceilalti clienti, spre exemplu nemtii, sunt mult mai pretentiosi cand vine vorba de o masina. La ei se foloseste si foarte mult sistemul buy-back (dupa 2-3 ani le schimba), si ar avea pierderi mari daca clientii nu ar fi multumiti si s-ar orienta spre alte marci.

Iar cu stransul suruburilor, iar s-ar putea sa ramai surprins, am citit de probleme cu "greierasi" care s-au rezolvat prin demontarea bordului si montarea acestuia la loc - probabil au strans suruburile mai bine. Sau cu greierasi rezolvati prin introducerea a fel si fel de garnituri intre capitonajul plafonului si plafon, sau intre usa si capitonajul acesteia. Reparatiile pe garantie la geamul triunghiular din spate pentru a nu mai vibra la viteza, sau update-urile de soft la radiocd pentru a nu se mai auzi acele pacanituri. Nu o spun ca sa ma laud, e o constatare, si, Doamne ajuta sa ramana asa, dar eu nu am avut inca problemele astea, si masina e din 2004 (12). Ma demoralizasem cand intram pe forum si citeam de tot felul de probleme pentru o masina de 20.000 EUR, dar eu chiar mi-o doream, si pana la urma am luat-o. Pana acum nici un greieras!

Toate cele bune!

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o chestie care chiar ma streseaza...dupa ce am facut prima revizie, la care am schimbat toate filtrele, a inceput sa miroasa urat in masina..bineinteles, berbecii mi-au pus filtru fara carbune activ. Mers dupa vreo luna si ceva, facut ceva scandal, in urma caruia mi-au schimbat filtrul cu unul cu carbne activ..ceva timp n-a mai mirosit, insa mi se pare ca incepe iar... mor de nervi.. la cel fara carbune am facut si un tratament pentru aer conditionat.. cand au scos filtru, am constatat ca mirosea..cam ca o ghena de gunoi...daca miosul revine, ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si ca o completare... un filtru costa cca. 40 de lei, si il montezi singur in 5 minute pe ceas ;) Poti sa il scoti sa il aspiri/sufli din 5000 in 5000 km, ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tot ca o completare..la banii astia (40 lei) poti chiar sa-l schimbi la 5000 km ca sa nu te mai chinui sa-l cureti! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut 5000 de la ultima curatare (au 10 000 deja filtrele aer si habitaclu) asa ca azi merg sa le aspir :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare. Ieri am scos masina din garaj, gheata multa pe straduta, si cand am apasat frana, am simtit in pedala niste batai si sa auzit un carait de parca apasam pe un fier ce ajungea la gheata. Dupa ce am iesit pe asfalt fara gheata nu am mai avut aceasta problema la apasarea franei.

Ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asa se manifesta? Intreb deoarece chiar nu stiu. Deci e totul in regula, pot apasa pedala barbateste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei piciorul nu mai franeaza , asa face abs-ul cand lucreza, ideea e ca nu trebuie sa te sperii si sa apesi in continuare daca vrei sa franeze...Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Sincer nu ma asteptam la un asa comportament. Dar invatam.

Am avut impresia ca ceva se strica can am apasat pedala. Si sincer m-am cam speriat cand am auzit zgomotele alea si bataile in pedala. Tura viitoare voi fi pregatit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca face ciudat insa dupa cum ai observat a franat masina .. sa fi apasat frana in conditiile in care nu ai fi avut ABS erai sanie si cine stie in ce directie apucai. Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asa se manifesta? Intreb deoarece chiar nu stiu. Deci e totul in regula, pot apasa pedala barbateste?

barbateste, dar oricat de tare a piciorul si bune franele si ABS-ul, chiar si cauciucuri de iarna, masina si gheata nu se impaca .. asa ca usor pe gheata ca legile fizicii sunt cele care decid cand se opreste sau cum se invarte masina

daca mai ai intrebari despre ABS da-i un search in ariile tehnice, aici daca mai ai ceva de intrebat despre O2 (sa-ti traiasca!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca si eu m-am speriat prima data cand a intrat ABS-ul, iar primul instinct e sa iei piciorul de pe pedala. Trebuie infrant instinctul asta si calcata in continuare pedala.

Iar pe gheata e aproape totuna daca ai cauciucuri de iarna sau de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e totuna... daca ai de vara intra mai rapid ABS-ul datorita aderentei, iar pana la urma, in franare se fac sanie... Nu se apasa barbateste, ci finut, ca ABS nu functioneaza la nesfarsit fara a bloca roata.:)

cauciucuri de iarna, frana de motor, viteza mica, distanta intre rable :P si vizibilitate buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A desfacut cineva vreun proiector de ceata la Octavia 2 rs? Cum ? Ce tip de bec are priectorul ceata la O II rs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e totuna... daca ai de vara intra mai rapid ABS-ul datorita aderentei, iar pana la urma, in franare se fac sanie... Nu se apasa barbateste, ci finut, ca ABS nu functioneaza la nesfarsit fara a bloca roata.;)

cauciucuri de iarna, frana de motor, viteza mica, distanta intre rable :P si vizibilitate buna...

Am zis pe gheata, si am mai spus si "aproape". Diferentele se constata, mai ales pe asfalt, unde anvelopele de vara, iarna se rigidizeaza si aluneca ca baschetii de pe vremea lu Ceausescu, pe asfalt. Cele de iarna, raman moi si cred ca au ceva aderenta putin mai ridicata pe gheata decat cele de vara. Insa cel mai bine circuli cu cauciucuri de iarna, ca si cum ai avea cauciucuri de vara ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce s-a intamplat de nu mai gasesc Octavia RS cu 2.0tfsi si cutie DSG de 6 trepte (cea noua, cu mod sport) in oferta dealerilor din Bucuresti???

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare de dummies. Nu reusesc sa scot becul de pozitie din farul din fata. Am scos bineinteles farul cu totul ca sa am acces la becuri, dar becul acela nu vrea in ruptul capului sa iasa, are doua cleme de plastic negre pe care probabil trebuie sa le strangi si sa tragi, dar nu iese. A schimbat cineva bec de pozitie fata si iese altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci bine, la baza becului sunt doua cleme de metal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!