Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Apropos de impuritatile din lichidul de parbriz, am vazut la cineva un burete pe gatul vasului de lichid, care are rol de filtrare... ma gandesc sa pun si eu unul.

Care e ideea cu apa distilata si concentrat? Fata de solutia gata preparata e mai buna? Si pretul e cel putin triplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se face testul indicatoarelor din bord la Octavia2. Ma refer la testul acela in care cu motorul oprit se pune contactul si apoi cu o anumita comanda indicatoarele incep sa o ia razna pentru cateva secunde (ma intelegeti?). Daca se poate face, cum trebuie sa decurga un astfel de test ca sa fie reusit? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de impuritatile din lichidul de parbriz, am vazut la cineva un burete pe gatul vasului de lichid, care are rol de filtrare... ma gandesc sa pun si eu

De ce? Nu are acea sita in gura vasului care filtreaza impuritatile ca la OI?

Pentru test IC: accesezi 17-instruments si apoi Output test, acele se duc la maxim, scad la minim si salta brusc la 1/2, mai putin turometru =3000rpm si vitezometrul=100kmh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vin si eu cu o intrebare. Rezervorul este protejat in vre-un fel, un scut de plastic sau fier? Am reusit sa dau cu "fundul" de asfalt cand am trecut peste o linie de cale ferata, care era mai jos fata de nivelul asfaltului, In masina erau 5 persoane si portbagalul era full. Locul lovit arata ca un plastic zgariar si vroiam sa stiu daca am lovit direct rezervorul sau altceva. Multumesc anticipat. Am sa revin cu o poza de la locul "accidentului "

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Al. Te referi la accesare din meniul Vag-Com? Nu se poate si fara? Pentru ca nu am interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate fara! Nelu,la noi cum s-au dus acele...parca nu s-au oprit la 3000 turatii si 100km/h,nu?

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, nu stiu ce sa zic...mai de mult, nu stiu de ce retin ca se duceau tot la mijloc dar, la verificari ulterioare (tot in urma unor discutii similare) am observat ca se duc la 100 si 3000 ...oricum, trebuie sa fie paralele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema......duza stropitoare din stergatorul luneta nu mai merge...............oare s-a infundat ??? sau ce o fi cu ea ??? e o problema de service ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil e infundata...incearca tu s-o rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia un ac-bold...si baga-l prin cele 2 orificii...mai mult ca sigur sunt infundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la benzinarii se gasesc mici chituri de stergere lamele stergator si desfundat duze stropitoare. sunt la pachet. am vazut la un prieten si chiar sunt folositoare, mai ales iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este alta problema, curge lichid la stergatorul din spate, acum nu, dar cand era caldura curgea continuu.Sa fie de vina legile fizice(dilatare,contractare)

sau e alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa-mi cumpar jante de otel/tabla pentru cauciucurile de iarna (15"). Aveti idee cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un vanzator local mi-a spus un pret: 200 ron bucata. Alte preturi mai mici exista? Si eu vreau sa-mi cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aria jante si cauciucuri gasiti raspunsul la toate intrebarile pe care le aveti. si gasesti si mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bagati bold ca nu asa se rezolva spritierele , dati-le jos ca nu e greu , cu boldul se strica ele fiind doar din plastic , au o fanta care da perdea, nu sunt 2 bile de fier care se pot regla .... se pot da usor jos nu le stricati ca este aprox 90 de ron fara tva 1...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor am fost la revizie am schimbat uleiul si filtrul , problema mea e urmatoarea :OARE SAU SCHIMBAT ??? mai ales uleiul ,masina are 14 000km si uleiul care era inainte era negru cind m-am uitat siar acum dupa revizie e tot negru poate putin mai deschis putin de tot cum sunt sigur daca au schimbat sau nu uleiul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai scris despre asta pe undeva. Da e normal sa fie negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare, poate e stupida........saptamana trecuta am fost la oradea la un pescuit, cu o2 normal, am bagat-o pe niste drumuri de nu e adevarat, toatul a mers super ok cu pachetul de drumuri grele nici o problema, doar ca joi si vineri a plouat toata noaptea si ziua si nu prea as fii putut iesi de acolo decat tractat, intrebarea e urmatoarea ??? e ceva carlig care se ataseaza pentru a putea fi tractat sau nuh? ca la mine nu e decat un filet in bara din fata si daca da unde ar trebui sa fie carligul ala ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la roata de rezerva,acolo trebuie sa fie bagat pe linga cric si cheia de roti ,il iei de acolo si il insurubezi in filetul respectiv si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata de frane: se poate face ceva ca franele sa fie mai bruste, sa actioneze mai rapid si pe o cursa mai mica? placutele pe fata sunt schimbate (au deja 4000km s-au rodat) .. dar as vrea ca franele sa fie mai rapide, la o simpla atingere sa intre mai tare .. exista vreun astfel de reglaj care poate fi facut?

afu si abs parca intra totusi prea tarziu, prea tare si repede trebuie apasata frana ca sa intre abs-ul .. mai merg si cu o alta masina, coreeana, si franele sunt mai prompte (nu asa de precise dar mai prompte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e o defectiune a sistemului de franare, mie imi plac asa cum sunt. Nu vreau sa ma dea cu capu de parbriz, cand ating pedala, ca la supernova. Vreau sa am controlul asupra cat de tare vreau sa franez. Altfel, daca m-as opri brusc la fiecare semafor, n-ar fi bine nici pentru mine, nici pentru cei din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca discurile fuleaza, asta e efectul... dar atunci simti o usoara vibratie cand franezi usor de la viteza mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune cineva si mie va rog cum pot sa schimb ceasul (ora nu kilometrajul ;))la oct2, mentionez ca nu am maxidot !

va multumesc.......

Modificat de lucim23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!