Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Remus merci de sfat. Ma duc pana la masina :) revin cu noi date

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remus merci de sfat. Ma duc pana la masina :) revin cu noi date

Nu ai alta solutie. Daca este ceva cazut acolo, putin probabil sa se aseze cumva sa nu se mai miste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot raul spre bine. :) Am fost la masina si ghici ce: nu se mai aude. Am oprit-o am pornit-o si tot asa. Nu ma bucur prea mult pentru ca mi s-a mai intamplat sa nu se mai auda si apare cand nu te astepti. Cred totusi ca e vreo bucata de plastic ceva desprinsa de undeva si in momentul in care iau vreun hop ceva sa reinceapa sa vibreze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: este normal ca pe langa busonul de umplere ulei sa se formeze o pasta vascoasa (ca o vaselina)? Pare sa fie ulei din motor care a sarit pe buson si s-a depus pe langa (a iesit chiar si pe langa buson). Mai are cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca parca s-a mai discutat, daca uiti de exemplu pozitiile aprinse si inchizi masina,dupa cat timp se sting sau daca se sting in caz ca nu ai senzor de lumini/ploaie etc.Eu am uitat si mi-am dat seama dupa 2 min si inca erau aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot raul spre bine. :icon_thumright: Am fost la masina si ghici ce: nu se mai aude. Am oprit-o am pornit-o si tot asa. Nu ma bucur prea mult pentru ca mi s-a mai intamplat sa nu se mai auda si apare cand nu te astepti. Cred totusi ca e vreo bucata de plastic ceva desprinsa de undeva si in momentul in care iau vreun hop ceva sa reinceapa sa vibreze.

Problema pe care o ai tu se intimpla si la mine aleatoriu:cind pornesc motorul se aude pe partea dreapta un zornait care dispare dupa 10sec. si mai apare un zgomot prin fata dar care mi-am dat seama ca este de la carcasele de plastic care imbraca motorul,am miscat de ele si a disparut(vezi ca afara nu se aude)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si mai apare un zgomot prin fata dar care mi-am dat seama ca este de la carcasele de plastic care imbraca motorul,am miscat de ele si a disparut(vezi ca afara nu se aude)

Pai ori e cel din dreapta ori e in fata? problema e ca la mine nu disparea. facea intr-una. la inceput disparea, dupa care se auzea non stop la relanti. la inceput imi facea cum zici tu, adica disparea dupa max 10 secunde.

Cat despre plasticele de la motor, am tot tras de ele, degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca parca s-a mai discutat, daca uiti de exemplu pozitiile aprinse si inchizi masina,dupa cat timp se sting sau daca se sting in caz ca nu ai senzor de lumini/ploaie etc.Eu am uitat si mi-am dat seama dupa 2 min si inca erau aprinse.

:Driver:

pai, daca nu ai senzor lumini si nu sunt setate pe auto, nu cred ca se sting. iar daca le uiti aprinse, pe pozitia comutatorului pus pe "pozitii", ele nu o sa se stinga niciodata, indiferent ca ai sau nu senzor lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam pentru ca atunci cand am ridicat masina,mi s-a zis ceva de genu stai linistit daca uiti farurile aprinse se sting dupa un timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (G5), se sting farurile dupa citeva minute chiar daca nu sunt pe "auto",ceea ce ma face sa cred ca nu are treaba cu sensorul de lumina. Eu cred ca este de la coming home/leaving home.La mine este activata aceasta functie si se sting farurile chiar daca le uit aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ori e cel din dreapta ori e in fata? problema e ca la mine nu disparea. facea intr-una. la inceput disparea, dupa care se auzea non stop la relanti. la inceput imi facea cum zici tu, adica disparea dupa max 10 secunde.

Cat despre plasticele de la motor, am tot tras de ele, degeaba...

Omule,am spus"si mai apare" deci in afara de cel din dreapta. Vezi ca sigur este de la vreo prindere cu coliere sau clips de plastic si eu zic sa nu-l mai bagi in seama ptr. ca vine vara si o sa dispara datorita caldurii si dilatarii plasticelor.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca uiti farurile aprinse, ele oricum se sting si raman pe pozitii cand opresti motorul. (indiferent daca ai sau nu functia auto). in schimb, nu stiam ca pot sa ramana doar pe pozitii si ca alea sa se stinga dupa singure dupa cateva minute. chiar nu inteleg ce vrei sa spui. pe pozitia coming home, farurile mai raman aprinse 30 secunde, dupa care se sting automat.

nu stiu cand pot ramane aprinse doar pozitiile si ca ele sa se stinga dupa cateva minute singure. nu vad utilitatea ramanerii aprinse a pozitiilor pentru un timp. ori le lasi aprinse, ori nu. sau poate nu am inteles eu bine ce ai vrut sa zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m-am exprimat bine. Eu las aprinse farurile pe faza scurta,nu pozitiile, nu auto. Ies din masina,inchid masina si dupa un timp (absolut nici o idee cit) nu mai arde nici un far. Cred ca asta intreba colegul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asta intrebam

Si asa mi s-a zis cand am ridicat masina de la Avia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmariti firul evenimentelor:

"Stiu ca parca s-a mai discutat, daca uiti de exemplu pozitiile aprinse si inchizi masina,dupa cat timp se sting sau daca se sting in caz ca nu ai senzor de lumini/ploaie etc.Eu am uitat si mi-am dat seama dupa 2 min si inca erau aprinse." (cine? pozitiile? pai normal, ca ai lasat masina in strada si tre sa o "luminezi" cumva toata noaptea)

"Intrebam pentru ca atunci cand am ridicat masina,mi s-a zis ceva de genu stai linistit daca uiti farurile aprinse se sting dupa un timp" (hop! Farurile! Total alta mancare de peste fata de pozitii, n-au nici un rol cand masina zace pe o strada noaptea)

"Eu las aprinse farurile pe faza scurta,nu pozitiile, nu auto. Ies din masina,inchid masina si dupa un timp (absolut nici o idee cit) nu mai arde nici un far. Cred ca asta intreba colegul. " (te inseli, el nu intreba asta, insa raspunsul tau este foarte corect)

"Da asta intrebam (chiar? as zice ca nu)

Si asa mi s-a zis cand am ridicat masina de la Avia "

Intrebi de pozitii (caz total diferit de faza scurta, pentru ca pozitiile _trebuie_ sa ramana aprinse daca vrei sa le lasi), apoi o dai cu farurile, apoi ca asa ti s-a zis.... si pana la urma? Ce sens are intrebarea asta? Pe care ai mai pus-o de cateva ori pe aici anyway... Dupa cum scrie in carte pozitiile pot si trebuie sa poata ramane aprinse daca incui masina si pleci in casa, insa faza scurta/lunga, nu trebuie si nu raman aprinse. "Protectia" este pentru faza scurta/lunga, si nu pentru pozitii. Altfel nu ai mai putea folosi pozitiile in scopul pentru care au fost concepute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca sunt singurul care nu a inteles mare lucru. mersi rvacaru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat si eu ceva mai sus in legatura cu ulei vascos ca o vaselina pe langa busonul de umplere ulei. Ma ajuta cineva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitiile nu se sting decat prin consumarea bateriei. Faza scurta/lunga se stinge la oprirea motorului. Ar fi fost mai util sa taie complet farurile si pozitiile cand scoti cheia din contact (ca la japoneze), dar asta e. De fapt, sa taie toate luminile daca butonul e la faza scurta, si sa lase pozitiile daca butonul e la pozitii. Asa s-ar fi impacat si capra si varza.Eu de cand am masina cred ca 20 minute am mers fara faza scurta. Treaba asta m-ar fi scutit de manevrat toata ziua la buton. Degeaba mai programez acum aprinderea luminilor o data cu punerea contactului, m-am obisnuit sa am si bordul iluminat.

ulei vascos ca o vaselina pe langa busonul de umplere ulei
E doar rezultatul multor drumuri scurte peste iarna, cand motorul a fost majoritar rece. Vaporii de apa s-au condensat in punctele inalte ale motorului (printre care busonul) si impreuna cu uleiul care mai circula pe acolo au format emulsia respectiva.Curata-l, si odata cu incalzirea vremii ar trebui sa nu mai apara.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fx mersi!

Mai auzisem ceva, dar nu aveam o explicatie completa. Acum m-am lamurit si, da, it makes sense! Au fost ceva drumuri scurte peste iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru: Ai dreptate, a fost o neintelegere generala. Bine ca s-a clarificat oricum

@fx_: La Honda Accord nu se stinge nici un far cind scoti cheia din contact, nici pozitiile si nici faza scurta, posibil faza lunga dar nu am testat. Nu stiu cum este la alte "japoneze".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fx_ : ce vrei tu se poate si e chiar simplu si s-a mai discutat pe forum (bine, nu e chiar ce vrei tu dar pe aproape) - comming home/leaving home si nu-mi ziceti ca nu aveti senzor de lumina ca nici eu n-am si totusi functiile sunt active (dati un search ca s-a scris mult despre asta) .. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu un Subaru, un Lacetti, o Celica si o Alfa (nu-i japoneza, but still) si la toate se stingeau complet farurile si pozitiile cand scoteai cheia din contact.

pro_niger: N-ai inteles ce ziceam. Nu ma interesa coming/leaving home, doar sa stinga complet farurile cand scoti cheia din contact si butonul e pe faza scurta, in asa fel incat sa il pot lasa asa tot timpul. Si asta fara artificii si manevre sumplimentare. Pentru a stationa in locuri prost iluminate e suficient sa lasi butonul de lumini la pozitii ca sa ramana aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iti explic mai bine ... functia comming home se poate seta pt 10 secunde (cred ca e minim .. nu am incercat mai putin de atat) .. e o solutie acceptabila, zic eu, si dupa alea 10 secunde se sting toate luminile si comutatorul ramane pe faza scurta ... daca leaving home este pe off cand deschizi masina nu se aprind farurile, chiar daca tu ai comutatorul tot pe pozitii ... acestea se vor aprinde la contact. Zic eu ca e un compromis bun pentru ceea ce iti doresti tu. Sunt curios daca atunci cand dau off la comming home din maxi-dot, raman pozitiile aprinse dupa ce scot cheia din contact. Voi incerca si voi reveni cu o completare :)

Completare: Dupa cum ma asteptam, tot ce iti trebuie tie este o setare din vag-com... trebuie activata din vag-com functia comming home si apoi setata pe off din maxi-dot si gata .. ai exact ce ti-ai dorit :huh: - enjoy :P

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci imi trebuie comming home si un maxidot :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeee si tu acum... deja ai pretentii prea mari ;) (glumesc :vaidecapulmeu: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!