Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

se seteaza din maxi-dot daca ai model my2007.

cum anume mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se seteaza din maxi-dot daca ai model my2007.

tocmai ca nu am maxi-dot si am my 2008 masina fiind ridicata de la dealer in octombrie nau trecut. o sa incerc sa vad daca se blocheaza din afara la modul ca io sa stau in masina si altul sa incerce sa deschida!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai e si motorul care saracu' duce lipsa unei cutii de viteze cu 6 rapoarte.

Cheers!

Mda, dar nu ne referim aici la cutia mecanica - eu am fost intai uimit, am mai citit o data, dupa care mi-am luat o bere ca rasplata ca nu am luat cutia in 6 mecanica:

Cutia 0A4 (5 viteze)

Vit Dif 3.389

1 3.778 12.803642

2 2.063 6.991507

3 1.348 4.568372

4 0.967 3.277163

5 0.744 2.521416

Cutia 02Q(6 viteze)

Vit Dif 3.45

1 3.769 13.00305

2 2.087 7.20015

3 1.324 4.5678

4 0.977 3.37065

5 0.975 3.36375

6 0.814 2.8083

Concluziile se vad cu ochiul liber:

A. vitezele 4 si 5 la cutia in 6 sunt aproape identice... practic identice de fapt.

B. Cutiile sunt aproape identice (luand in considerare rapotul de transmitere total) pana la treapta 4 (diferenta de max 2%). Ultima viteza e mai lunga cu 11% la cea cu 6... ceea ce era de asteptat - si arata clar ca 02Q e de fapt gandita pt motorul de 140 CP.

Legat de ce spunea Blitz, intrebarea pe care mi-o pun e: este 02Q o cutie mai buna pt motorul de 1.9? Indiscutabil, e OK pt cel de 2. Insa pt cel de 1.9 cred ca face depasirile pe drum intins mai lente si scade un pic consumul... si viteza maxima :icon_thumright:

Imi scapa ceva? (va rog, fara remarci de genul - scazi o treapta cand intri in depasire, asa ca sunt la fel rapoartele - la 120-140 nu prea iti vine sa ii dai a 4-a...)

Modificat de Pisicutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa un raspuns documentat la urmatoarele:

-Instalatia de climatizare la O2 cu dublu-climatronic daca este reversibila (baga caldura chiar daca motorul nu este cald - tinand cont ca am comandat Diesel si se incalzeste greu iarna)

-Are vreo rezistenta care incalzeste habitaclul inainte de incalzirea motorului (informatia asta am aflat-o de la cineva.. dar nu cred asa ceva..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa max 2 minute baga aer cald.

Deci...crede si ...mai cerceteaza :icon_thumright:

Noroace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se incalzeste ceva mai greu

incepe sa bage cald dar nu asa rapid, cam 7-8 minute, oricum e valabil la toate motoarele diesel, nu numai la skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai montat cineva xenon pe o2 ? in afara de instalatia de xenon mai trebuie instalat ceva? gen condensatoare sau alte cele pentru a nu recunoaste becul ca a fi ars?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare:cum functioneaza hill hold-ul?Am oprit in panta iar cand am pornit a trebuit sa fiu rapid cu ambreajul pentru ca altfel scapa inapoi.Am oprit din nou,am tras frana de mana si ...acelasi lucru,daca nu sunt atent scapa inapoi.Deci...cum functioneaza HH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai se actioneaza frana de serviciu. Functia asta presupune ca te deplasezi urban, opresti in panta la o trecere de pietoni de exemplu, imobilizezi masina cu frana de serviciu si la plecarea de pe loc masina va ramane franata 2 sec

le

esti sigur ca ai hhd?

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era scris si pe forum .. incearca functia search.

Din cate am citit (nu am hhc), iti tine masina franata cateva secunde dupa ce ai ridicat piciorul de pe frana .. timp in care tu sa ajungi cu piciorul la acceleratie si sa accelerezi.

Vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ESP cu HHC.O sa iti explic cum sta treaba.

In primul rand nu are legatura cu frana de mana,tocmai asta e ideea de a nu o mai folosi la plecare din panta.

Acum functionarea lui :

- nu actioneaza tot timpul,daca ai o panta mai mica nu o sa actioneze

- actionarea lui este conditionata si de cat timp tii apasata frana.Adica trebuie sa tii apasata frana vro 5 secunde ca sa intre.

- durata franarii HHC - 2 sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat ca HHC actioneaza daca cutia e in treapta intai si masina sta imobilizata pe rampa numai prin frana de serviciu. La eliberarea franelor, masina mai sta pe loc 2 secunde, timp suficient sa muti piciorul pe acceleratie.

Daca masina stationeaza in rampa cu schimbatorul la punctul mort, fara frana de mana trasa, cum eliberezi pedala de frana imediat o ia inapoi.

Modificat de mack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema...Nu intra mereu HHC-ul....Doar in functie de gradul de inclinare al pantei, iar cateodata nici macar, daca rotile nu sunt drepte!? (este o ipoteza) Initial am crezut ca nu mi-au bagat optiunea din fabrica...dar am testat pe un "delusor" si a fuctionat....Totusi era bine daca intra si pe plan "aproape" drept, de exemplu la semafoare.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare care poate n-o fi off topic.Ce pot sa fac sa-mi vina cartea masinii de la porsche ca mai am 5 zile si expira numerele rosii? La open iasi spun ca tre sa ajunga si la porsche spun ca mai trebuie ceva bani de dat ca la ei nu figureaza achitata si eu o am de aproape o luna.A mai patit careva?

Modificat de eugennco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unui prieten de-al meu i se apropia termenul de expirare. mai avea 2 sau 3 zile. am fost si am vb la dealer si a zis ca-i prelungeste numerele in caz ca nu vin celalalte. cert e ca au venit. nu stiu ce s-ar fi intamplat daca nu ar fi venit, daca chiar le-ar prelungi sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inscrierea pe forum, completarea campului LOCATION este obligatorie. Aceeasi obligatie revine si membrilor deja inscrisi. Refuzul completarii acestui camp, duce la invalidarea cererii de inscriere, sau, in cazul celor inscrisi, la interzicerea accesului pe forum, pana la rezolvarea problemei.

Este ultima atentionare, cu termen pana luni...consider ca ati avut suficient timp sa cititi atat atentionarile cat si regulamentul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura "problema" care chiar o consider problema, acum, este un zornait la relanti cand pornesc motorul. zornait care dispare in momentul in care accelerez puuutin de tot, lucru normal deoarece iese din rezonanta. Zornaitul este in genul a 2 palete care se lovesc, sau, un pix pe motor. Dealerul m-a intrebat daca am scapat ceva intre bord si parbriz, lucru care nu s-a intamplat. Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema poate ma lamureste si p mine ce e.

chiar nu are nimeni problema asta?:D e atat de enervant incat la semafor tin masina accelerata ca sa nu-l mai aud. ;)( Am fost cu ea la service, la dealer, a urcat-o pe elevator, s-a uitat sub ea dar nu a vazut nimic aiurea. A pornit-o si a oprit-o de vreo 20 de ori, ca intr-un final sa nu se mai auda. Eh..dupa ce am plecat de la ei, la o ora-doua a reaparut zgomotul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut acelasi zgomot dar ar fi incredibil sa fie acelasi lucru , pe teava de esapament care iese din motor spre spate aveam un melc, de fapt o cochilie lipita si lovea in scutul de disipare de caldura de deasupra ei , sunt poze pe undeva .

Ti-am zis ar fi incredibil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu are nimeni problema asta?:salut: e atat de enervant incat la semafor tin masina accelerata ca sa nu-l mai aud. :(( Am fost cu ea la service, la dealer, a urcat-o pe elevator, s-a uitat sub ea dar nu a vazut nimic aiurea. A pornit-o si a oprit-o de vreo 20 de ori, ca intr-un final sa nu se mai auda. Eh..dupa ce am plecat de la ei, la o ora-doua a reaparut zgomotul :(
Identifica de unde vine zgomotul. Deschide capota la motor si asigura-te ca zgomotul provine din compartimentul motor. Daca acolo nu se aude atunci e posibil sa fie o cupla sau un "mai mic sau mai mare" echipament/dispozitiv, poate chiar o cupla sau un releu, fixate necorespunzator undeva sub plansa bordului si care la anumite turatii vibreaza si se lovesc usor de "vecinatate". Abia apoi te duci la service. In felul acesta ii ajuti putin si pe cei din service, sti cum este, graba, viteza, si nu in ultimul rand tu sti despre ce zgomot este vorba in comparatie cu cineva care il aude pentru prima oara ....Personal consider ca datorita nivelului extrem de redus de vibratii pe care un motor pe benzina il prezinta la turatiile de mers in gol, zgomotul nu provine din interiorul masinii deci nu este rezultatul unor vibratii. Cred ca acest tip de zgomot provine de undeva din compartimetul motor si/sau transmisie.NU am condus 1.6FSI dar banuiesc ca nu este mai "zgomotos" d.p.d.v. al vibratiilor decat un 1.6MPI pe care il plimb de cca 1,5 luni.Daca ai motorina in rezervor, atunci e posibil sa fie vorba si de ceva prin bord.Succes !
Am avut acelasi zgomot dar ar fi incredibil sa fie acelasi lucru , pe teava de esapament care iese din motor spre spate aveam un melc, de fapt o cochilie lipita si lovea in scutul de disipare de caldura de deasupra ei , sunt poze pe undeva .Ti-am zis ar fi incredibil.....
Hai ca-i tare chestia asta ! Sa se urce melcii pe tubulatura de evacuare. Iti dai seama ce a simtit saracul melc dupa prima acceleratie ..... :D

Foarte TARE

Respect

Modificat de Remus Mateescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi - esapamentul si se aude la stalpul din dreapta fata? cel de la parbriz?

remus - daca identificam o rezolvam singur. in schimb, zgomotul afara nu se aude, deschid capota - nu se aude. se aude DOAR in interior si se aude - repet - in coltul din dreapta in dreptul stalpului de la parbriz. am scos tot din torpedou, am impins de el - degeaba - nu imi pot da seama de unde se aude :(

eu acum mi-am dat seama ca vb de un melc adevarat nu de vreun colier ceva :D) Gabi, cat timp nu ai folosit masina de a avut timp melcu sa ajunga acolo?:salut:)

Modificat de c4linutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi - esapamentul si se aude la stalpul din dreapta fata? cel de la parbriz?

remus - daca identificam o rezolvam singur. in schimb, zgomotul afara nu se aude, deschid capota - nu se aude. se aude DOAR in interior si se aude - repet - in coltul din dreapta in dreptul stalpului de la parbriz. am scos tot din torpedou, am impins de el - degeaba - nu imi pot da seama de unde se aude :(

eu acum mi-am dat seama ca vb de un melc adevarat nu de vreun colier ceva :D) Gabi, cat timp nu ai folosit masina de a avut timp melcu sa ajunga acolo?:salut:)

Da, cred ca ar trebui sa desfaci tubulatura care aduce aer la priza din dreapta. E posibil sa fi scapat pe acolo ceva in timpul montajului. Incearca sa introduci o tija magnetica prin fantele prizei. Daca e ceva metalic vei fi norocos, si cel mai probabl e metalic de face asa de mult taraboi.

Poti demonta plansa din partea dreapta jos a bordului. Pe acolo ai sa poti observa daca e ceva incorect fixat. Iti recomand sa faci tu lucru asta daca ai ceva indemanare !

Ar fi nasol sa fie ceva picat chiar in stalpul din dreapta fatza. Eu am scapat odata o piulitza la dacie. Mi-a luat o jumatate de zi sa o scot de acolo. Am folosit tot un magnet dar infasurat in pluta sa nu se lipeasca el de canalul de tabla.

Altceva nu-mi vine in cap ... Trebuie sa studiezi putin problema. Daca nu iti vine sa demontezi tubulatura sau daca poti sa traiesti cu ideea ca ai ceva in tubulatura, cumpara un spray cu aer comprimat si cu ajutorul unui mic furtunas (de genul celor folosite la curatarea instalatiei de climatizare) sufla aer cu presiune prin fantele prizei din dreapta. Daca e ceva pe acolo, in mod normal isi va schimba pozitia si e posibil sa nu se mai auda.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!