Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Rares, ti-ai luat octavie! S-o folosesti cu placere!

Garfield, cred ca RIon se referea la faptul ca "e unele dizele care dau mai greu caldura"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista acel senzor de niovel decat la cele cu instalatie de spalare faruri mi se pare destul de evident(si desigur nu vine nici pe sfert din fabrica si dealerul nu-l completeaza la livrare deja la mine s-a terminat si nu a tipat nimic desigur dar e evident cand se termina :) . Uitati-va cu atentie in configuratia masinii voastre obtionuta cu VIN-ul. Apoi rugati pe cineva care are masina cu absolut tot pe ea (xenoane, incalzire, scaunde cu memorie si alte minuni) sa posteze un fisier cu VIN-ul lui integral. Si apoi o sa vedeti clar din coduri (ca semnificatie sunt la toti) cine ce nu are in Romanica.....sunt minim 10 chestii de "bucatarie interna" , nimic fara care nu se poate trai, dar sunt! Cel mai elocvent e cu o masina fabricata pt Germania sau Anglia de altfel. Totul tine de programul national de vanzari al Romaniei care se afla sub tutela Porsche Romania si care a discutat cu Skoda si e clar sub forma de contract de ce cred ei ca se pot lipsi si cum definesc Elegancu-ul , Trendul, etc in particular pt Romania. De altfel ati sesizat ca se incheie de catre dealer un contract pe o VERSIUNE DE ECHIPARE, dar nu apare nicaieri o lista OFICIALA cu ce ar trebui sa contina echiparea respectiva, angajata prin SEMNATURA DE CATRE DEALER. Sunt doar optionalele trecute, dar exact configuratia care vine pentru Ro la echiparea Elegance nu apare decat pe site-uri , in brosura , nimic ANGAJAT BILATERAL. Bine dar eu sunt mai carcotas dar am vrut sa precizez totusi ca nu mi se pare f fair. Daca am batut campii off-topic rog "baietii" (Nelule :) sa radeti postul :)

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 din 2005 aprilie are PDG sau macar scut metalic?

Garfield, in Golful 4 pe care l-am folosit, era jale... :)

MAKRON - mercic!

oare daca e din 2005 are scut metalic sau PDG?

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai gasesc vreunul care sa functioneze...

am fost la masina, are un scut metalic pana aproape sub spoiler, prins cu suruburi mici, si inaltimea acolo unde pui cricul e de vreo 20cm ...deci are PDG ;)

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema! De cand a dat frigul am realizat ca pe una din gurile centrale imi baga aier rece chiar daca dau clima la max pe cald! Ce sa-i fac?

Bafta all :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi iesit racordul (furtunul)?

Ai facut ceva investigatii sau ai desfacut recent ceva in zona respectiva? Nu mai deschide ,,clapeta" suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu i-am facut nimik.Masina are 3 saptamani!

Initial baga cald si gura respectiva dar cu timpul (15 min)se raceste,pe cand celelalte raman constant calde tot timpul !diferenta de caldura nu este foarte mare dar se cunoaste.

Si ar mai fi ceva,dar nu stiu daca sa o numesc problema...cand acul de la tem. face un unghi de 45 grade cand o acelerez foarte ushor se aude ca o picatura cazand intr-un pahar...dar se aude numai atunci...daca e mai rece sau mai calda nu face zgomotul acela!

Bafta all :frigbaitata:

post-14368-1195228612_thumb.jpg

Modificat de migcartel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am avut si eu intrebarea asta vezi raspunsurile cred ca sunt in acest topic...si la mine baga rece o f mare perioada pe grilele centrale...asa fac toate cred....pe auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm.. am climatic, si in moemntul in care atinge 22 de grade (sa zicem) incepe si da aer rece, apoi iar incalzeste, sa mentina temperatura... dar la climatronic???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cand acul de la tem. face un unghi de 45 grade cand o acelerez foarte ushor se aude ca o picatura cazand intr-un pahar...dar se aude numai atunci...daca e mai rece sau mai calda nu face zgomotul acela!

Nu stie nimeni sau nu a patit asa ceva?

Bafta all! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat masina de la dealer cand viram total dreapta/stanga se auzea exact k atunci cand sunt tocite rau placutele de frana!Eu am zis k asa e normal sa se auda dar acum zgomotul a evoluat...numai se aude harjaitul acela acuma face ca o faseta cand o inchizi.Pe partea dreapta se aude la fel ca in prima zi!

Ce sa fie oare?Mi-a luat tot cheful masina asta,si am asteptat 4 luni dupa ea...

Poate stie cineva sau a mai patzit asa k pana martzi cand ajung eu la service cred ca albesc!

Bafta all :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare poate imi poate da cineva un sfat. Uitati ceea ce s-a intamplat:

1. Am completat lichidul de spalare parbriz cu unul "-30C rated" desi nu era terminat cel cu care venise masina (adica il foloseam de vreo 3 luni). Am adaugat peste 2.5l peste cel vechi.

2. Ieri dimineata am constat ca nu mai improsca absolut nimic.

3. Am completat cu 2-300 ml de lichid sa vad daca chiar se consumase. A improscat instant deci nu mai era lichid

Concluzie:

1. Nu am avut nici o avertizare pe display-ul maxi-dot-uluio (MY 2008 FARA spalator de faruri) ca mi s-a terminat lichidul pt cei care inca cred in acest mit

2. Unde s-au dus vreo 3 l de lichid in 3 saptamani!!!!! Si nu folosesc masina zilnic!

Ce m-am gandit eu: vasul de lichid este spart dar pierde.FF putin lichid si se duce in timp sau e un orificiu undeva si scapa o mare parte cand impinge lichid catre duze, habar nu am

Ma pot ajuta cei din service cu ceva ? Vasul de lichid din cate am vazut NU este la vedere. Cat o sa-mi desfaca din ce e sub capota ca sa verifice daca este ceva cu vasul ? Poate sa fie si altceva decat sa am cumva pierderi de lichid ?!

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu ai altceva decat ca pierde lichid pe undeva,ori vasul e fisurat ori vreun furtunas p'acolo! Oricum du-te la service cu ea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma asteptam ca octavia sa iti afiseze pe maxidot lipsa lichidului de spalare parbriz, asa ar fi fost elegant de la o masina cu pretentii.

3 litri de lichid se consuma imediat, mai ales cand ai si stergator spate. Ar fi fost necesar un vas de 5 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kim se pare ca nu e optiunea decat daca ai si spalator de faruri. Cel putin la MY2008 asa este din pacate. Intr-adevar am si stergator spate si spal concomitent. Dar la 15-20 stropiri fata+spate/saptamana sa se duca 3L in 3saptamani...Crezi ca e posibil ? Mi se pare cam exagerat sa nu fie vreo pierdere pe undeva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in 3 saptamani??? pai e normal,mai ales daca speli si luneta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De m-ar tine si pe mine 3 saptamani lichidul......... :))

Toate vesele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti recunosc ca m-ati mai linistit deci nu o duc iar in service...Mai pun mai bine inca 3L si vad ce se intampla. ~Am si eu 2 inrebari legate de lichidul de spalare:

1. Voi puneti pana iese sus in recipientul cu capac si orificiu ingust in fund cand completati?

2. N-ar trebui sa EXISTE o sita ceva de filtare intre vasul de lichid si intrarea lichidului ? Nu se vede nimic decat acel orificiu de 3-4 mm diametru este in alta parte ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti recunosc ca m-ati mai linistit deci nu o duc iar in service...Mai pun mai bine inca 3L si vad ce se intampla. ~Am si eu 2 inrebari legate de lichidul de spalare:

1. Voi puneti pana iese sus in recipientul cu capac si orificiu ingust in fund cand completati?

2. N-ar trebui sa EXISTE o sita ceva de filtare intre vasul de lichid si intrarea lichidului ? Nu se vede nimic decat acel orificiu de 3-4 mm diametru este in alta parte ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...poti completa pana sus,nu-i nicio problema! Despre sita de filtrare nu stiu nimic,s-ar putea sa fie pe fundul vasului dar...nu prea cred!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu completez cu cate o punga de 2 litrii de jet expert si cand se consuma... dau refill :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar cand ma linistisem putin ca poate nu e spart ceva acum cateva minute am fost la masina sa verific. A aruncat un singur jet de apa pe parbriz (ce era probabil pe traseu) si apoi nimic. Tocmai completasem cu 1/2 L duminica si de atunci folosisesm doar 1 data spalarea parbrizului. Asadar se pare ca totusi e spart ceva.A mai auzit cineva de asa ceva sa se fii intamplat cuiva ?Imi puteti spune cat vor trebui sa dea jos din compartimentul motor pt a verifica vasul si traseele ? Senzatia mea la prima vedere e ca e destul de complicat de ajuns la vasul respectiv si de verificat traseul pana la duze....Din pacate ma duc iata a 4-a oara in service deja se pare in curand si am dat aproape 20K pe masina ...poate nu sunt chestii grave sau f grave niciodata dar oricum ideea e ca trebuie sa pierzi timpul cu asta.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare: stie cineva de vreo setare din calculator pentru a activa farurile xenon puse pe o masina care nu avea faruri xenon din fabrica?am inteles ca sunt plug&play, dar ca ar trebui activat ceva.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai montat faruri originale sau, ai pus doar becuri? Daca ai pus doar becuri, nu este nevoie de nicio setare. Pentru varianta cu faruri originale, cred ca trebuie intrat in modulele 9 si 19 si facute setarile/codarile - cu ajutorul functiei Long coding. (cu Vag-Com)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am farurile originale complete, vreau sa le pun sus,mai imi trebuie doar un bec pentru un far in rest sunt complete originale de pe alta O2 care avea xenon

esti sigur ca trebuie sa fac setari cu vag-comul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!