Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Poate cu anularea lui... vb aia..stii ca se fura masini mai bengoase cu sisteme mai destepte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat naiba sa coste adaptarea cheilor. Mai mult de 1 ora de manopera nu iti ia..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert christian

salut am si eu o problema la skoda o2 am xenon pe faza scurta de 3 ani...de ceva timp cand dau flash imi da error in bord se aprinde ca bec ars de la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Piatra am gasit om. In Iasi nu stiu!!

Merci mult, ceva detalii (cost, loc), tot pe PM ca sa nu se irite unii forumisti si sa raspunda gratuitati. Repet, daca e cineva din Iasi care sa imi poata inlocui switchul la o portiera (contracost bineinteles), sa-mi lase PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-ilie

Astazi am vazut ca si oglinzile nu se regleaza cum trebuie,adica cand dau de joistick sus-jos oglinda face drepta-stanga iar cand dau dreapta -stanga oglinda face sus-jos.Valabil la ambele oglinzi.Nu mai stiu ce sa ma mai fac!Sambata seara pe la ora 19 ajung in Bucuresti si stau si duminica.Daca ma poate ajuta cineva v-as ramane vesnic recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi daca s-ar reveni la setarile din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-ilie

Pai cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un scanner, desigur. Va sti meseriasul ce sa faca.

Dar incearca prima data din meniul "secret" din bord.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-ilie

Am incercat din bord computer dar in zadar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Astazi am vazut ca si oglinzile nu se regleaza cum trebuie,adica cand dau de joistick sus-jos oglinda face drepta-stanga iar cand dau dreapta -stanga oglinda face sus-jos.Valabil la ambele oglinzi.Nu mai stiu ce sa ma mai fac!Sambata seara pe la ora 19 ajung in Bucuresti si stau si duminica.Daca ma poate ajuta cineva v-as ramane vesnic recunoscator!

 

din BC - daca ai BC plus - pe meniul convenienta ai resetare la valorile de fabrica,,,, daca nu ai BC plus sau nu isi revine, trebuie sa incerci cu un VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, am si eu o nelamurire...

Ce inseamna acele coduri din dreptul reperelor din poza de mai jos? C, V, F... Sa inteleg ca a fost scos turbo si pus inapoi? Curatat sau schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-ilie

Nu am BC Plus,dar cu VCDS unde trebuie sa caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cristi, daca nu ai BC plus, nu ai ce sa cauti.... cu VCDS-ul, trebuie verificat fiecare bytes si vazut ce nu e bine la tine.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian_bln

Salut. La inlocuirea casetei de directie la O2 trebuie facuta vreo adaptare ori merge fara ?

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sigur ca trebuie facute ..... setare de baza G85, limita de forta, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, am si eu o nelamurire...

Ce inseamna acele coduri din dreptul reperelor din poza de mai jos? C, V, F... Sa inteleg ca a fost scos turbo si pus inapoi? Curatat sau schimbat?

C, V, F, ... - apartenenta piese respectiva la o marca  C- skoda, V - VW, A - audi, S - seat; F- foreign (piesa ce nu e achizitionata de la POrsche, nu e originala - in cazul asta uleiul)

a fost schimbata Turbina (cu piesa veche la schimb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar'na, patroane!

In cazul asta, nu o sa fie cazul sa ii duc grija o perioada, poate mai tine inca pe atat. O sa ma mai uit pe pdf-ul ala, vad ca s-au schimbat mai multe piese pe la ea, inclusiv ceva amortizoare, pivoti etc, ceea ce inseamna ca a fost bine intretinuta.

 

Multumesc inca o data pentru lamurire. Astept sa ma cheme Eexcalade pentru a pune avansul la punct, cand a avea timp.

 

Cat despre turbo, am obiceiul ca la vreo 2-300 km, dupa ce motorul a mers macar 20 minute la regim normal, sa ii fac o tura de aerisire fortata, atica schimb treptele pe la 3500-4000 rpm, apoi o tin pe acolo cateva minutele (in felul asta ii fac o asa-zisa autocuratare). Daca gresesc, rog lamuriri.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gresesti, dar nici nu ajuti cu mare lucru.

mergi normal cu masina, schimbi vitezele pe la 2500, iar in rest 1800 -2000 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb in tr. II cam pana in 2000 (au zis unii colegi ca e bine sa nu depasesc aceasta valoare), apoi celelalte cam pe la 2500 (si mai sus, dupa ce se incalzeste motorul si am nevoie de rezerva de putere). Mai merg uneori la 1500-1800 rpm, cand se meeeeeerge in coloana sufletului, prin localitati. In rest, acul sta pe la 110 km/h (si a vazut pana la 190). Nu ii dau tare cand motorul e rece (asa am procedat si cu celelalte masini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:

andrei, referitor la ce s-a sters: e legal sa iti ia bani la reprez. pentru aceste informatii?!?!? daca am platit pt un istoric, pot face ce vreau cu el, nu?!?!?

ontopic: ce stii de dopurile de linga balamalele hayonului?!?!?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e cu ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint bune pentru tras fire pe acolo?!? ca as introbaga pe acolo cablul antenei CB cind ma hotarasc sa pun suportul pe hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic : e ilegal sa iti ia bani pentru istoric la reprezentanta, pentru ca e ilegal sa dea istoricul din portal.... 

 

da, poti trage cablul de antena pe acolo.... daca gasesti corespondenta in interior. dar sa izolezi bine cu silicon pe langa cablu cand il bagi prin dop

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, se plateste pentru istoricul masinii. Ce e drept, pana acum personal nu am achitat nimic (e bine sa ai prieteni). Insa avand in vedere ca e bine sa se stie date cat mai exacte despre masini, cine stie cine o sa se uite pe topicul meu, o sa vada ce am facut la masina si cum a fost intretinuta pana am avut-o in posesie, apoi cand apare la vanzare cu aceeasi km pe care ii afiseaza in ambepe locuri (in bord si pe topic), o sa isi dea seama ca face o alegere mai buna decat o masina samsarita la jumatate din km pe care ii afiseaza a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!