Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Cat ai dat pe manson si de unde l-ai luat? E de piele? Am vazut ca se gasesc mansoane universale, ma tenteaza si pe mine sa iau unul negru, ca ala original s-a cam scorojit in partea dreapta. Si o maciulie ar fi faina, s-a cam julit modelul de pe a mea, doar partea de plastic cromat mai arata bine (inca). Bine, masina mea face acusi 200k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am luat de la colegul cosmin_cosmin_1 , a fost 40 de lei, cred ca este din piele, asa pare, dar nu cred ca mai se ocupa cu asa ceva. Al meu arata bine, i-am schimbat si plasticul cromat, a mai ramas mansonul care s-a cam gaurit.L-am luat demult, dar nu prea am avut timp sa-l schimb, iar acum daca tot am profitat de zilele libere am zis sa trec la treaba, dar n-am reusit  sa-l scot de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, poate voi cauta si eu un manson pe undeva (daca nu ma duceam ieri la film, aveam bani sa imbrac si maciulia :D ). Vezi ca azi si maine sunt sarbatori, nu as lucra in astfel de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat azi priza de 12 V pentru portbagaj(30 lei). Priza e luata de pe un passat din 2008, dar fara mufa (lipsea).Nu-i bai, voi pune niste papuci electrici. intrebarea mea este ca am observat ca mufa are 3 contacte, cel de pe mijloc(culoare aurie) banuiesc ca e plusul, iar ceilalti de o parte si de alta a plusului sunt de culori diferite a materialului(argintiu, auriu). care dintre ele este masa? Sau amandoua? La care sa leg masa?

Pentru plus ma leg direct in cutia de sigurante sau printr-o siguranta direct la baterie?

Pentru cine a mai montat 7 metri de cablu de 2,5 credeti ca ajunge? Ca il am disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung 5 metri de cablu. Daca nu are iluminare, ambii pini sunt masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aleg eu indiferent care? Legarea la baterie sau in tabloul de sigurante?

Mersi Cristi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Legarea sa face la siguranta, cum sa te legi direct la baterie?

2. Prin 2,5 te referi la grosimea firului, nu-i asa? In cazul asta este ok. Firul trebuie sa fie mai mare sau egal cu 1,5 mm2

3. Indifrent ce raspunsuri primesti (si de la cine) cu privire la care pin merge unde, cand lucrezi cu electricitate este nevoie de un multimetru. Avand multimetru, este foarte simplu sa te prinzi de semnificati pinilor, punandu-l pe verificare continuitatii si verificand continuitatea intre contactul de plus din priza (miezul) si pini, respectiv cel de minus (exteriorul prizei) si ceilalti pini. Ultimul pin, asa cum ti-a zis deja Al Bundy, este pentru iluminare. Merge la potentiometrul de lumini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aleg eu indiferent care? Legarea la baterie sau in tabloul de sigurante?

Mersi Cristi!

Neaparat siguranta. Si in acest caza foloseste sig Sc26 care de la mama ei este pentru priza de 12V din portbagaj la combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat switch-ul de la portiera sofer. Nu eu, ci un electrician auto. Pentru inlocuire s-a dat jos boxa audio si s-a lucrat pe gaura ramasa. Foarte naspa de lucrat, boxa era prinsa in pop-nituri, da-le jos, pune altele, vezi sa nu cada in portiera, etc. mai comod era cu niste holzsuruburi, dar probabil ca tot ca si reducere de costuri.

Problema e alta. Acel switc este actionat de o cama, un oval de metal imbracat in plastic. Exact in zona de actionare a switch-ului acel plastic era scamosat, rupt, lasand sa se vada metalul. Electricianul a zis ca nu garanteaza prea mult pentru acel switch si ca la urmatoarea nefunctionare probabil ca va trebui inlocuita broasca. Deocamdata functioneaza ok.

Intrebarea mea e daca acea cama( este nituita in broasca, are un arc, destul de complicat) se poate inlocui? Sau daca ar fi fost mai ok sa incerc sa rup tot plasticul de pe ea.

Oricum multumesc skoda pentru stricarea broaste-i la doar 53000 de km, pentru piesele de unica folosinta! Electricianul mi-a povestit ca un norocos de O2 din 2009 FL a schimbat intr-o saptamana toate cele 4 switch-uri. Au cazut unul dupa altul. dar el nu s-a suparat, ca doar nu schimba gratis.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, problema e foarte des intalnita.

data viitoare sa pui switch cu lamela metalica, e mai rezistenta daca s.a uzat cama de actionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta parca tot de plastic are lamela

http://www.tme.eu/ro/details/v4nct7/microcomut-cu-lama-cu-mont-prin-apas/saia-burgess/#

Ai vreun model cu lamela metalica?

(bine, cel pus de electrician avea o lama mai lata, el zice ca niciodata nu a dat rateuri cu modelul acela)

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rama cu plasă din portbagaj din partea dreaptă e piesă separată sau vine cu tot cu mochetă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot cu mocheta.

 

Bogdan: trebuia sa curete acel palstic de pe limba de actionare si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vad ca am scris si dincolo, la coduri, am evitat sa il las sa-l curete ca se exfolia de tot, inclusiv partea care era intre table daca mai trageam de el,  si nu stiam care e consecinta. Atunci inseamna ca merge curatat si la urmatorul switch asa voi face. Bine, sansele sunt sa tina si asta, ca are un microcontact ceva mai lat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut o problema si va rog foarte frumos sa ma ajutati !Faza scurta din partea dreapta nu mai merge.Pe computer de bord a aparut mesajul Front right dipped beam defective-mentionez ca am xenon de fabrica bec d1s,Cand am demontat farul aveam contactul pus,dar nu era aprins,cand l-am pus la loc contactul era la fel.Prima oara cand am aprins a palpait putin si s-a stins.Mai tarziu nu s-a mai aprins deloc dar in schimb s-a aprin proiectorul din partea dreapta de sub far.Acum merge farul stang si proiectorul drept.Problema mare este ca maine trebuie sa plec la drum si sigur voi da prilejul politiei sa ma opreasca si cred ca o sa ma prinda si seara.Din ce am citit pe forum in fuga cred ca ar fi becul,dar ma tem sa nu fie balastul acela din far !Pe vag-com la 09 centr.el. dadea cod 00979.Stiu ca si becul nu este prea ieftin asa ca va rog ajutati-ma sa nu fac alegerea gresita.Multumesc frumos de intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inversezi becurile intre ele, asa vezi daca e defect becul.

 

Daca s-a aprins proiectorul, inseamna ca ai activat functiad e back-up - se arde un bec, se aprinde langa el unul sa ii preia functia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema!Becul era ok,singurul dus a fost spre parerea mea de rau a fost calculatorul sau balastul de xenon prins pe capacul de plastic al farului.Reparat prin inlocuire ,cost-960 roni :sly: dar asta este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-ilie

Se pare ca 1 mai trebuie sarbatorit prin munca!Am iarasi o mica problema-la usa soferului nu se mai aprinda lumina pentru urcat in masina cea din josul usii de langa boxa si nici o lumina din oglinda nu mai functioneaza-nici semnalizarea nici luminarea cand deschid usa noaptea.Are cumva vreo siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica ce erori ai pe usa respectiva.... daca incuiat/descuiat merge, oglinda se regleaza, geamul merge... in teorie, la prima strigare - se pare ca problema nu este la calculatorul de usa....

 

verifica

 

- 1 - switch-ul de la yala - eventual sa ii fai reconditionarea acesteia - inlocuit switch, refacut lipiturile de pe placa electrica si curatat colectoarele la motorase.

 

-2 - semnalizarea de pe oglinda....au obiceiul sa se strice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr lampa de sub oglinda nu prea se arde. Eu mizez pe un calc de usa cu probleme, chiar daca nu apar erori pe usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau contacte oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA octavia 2 mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-ilie

Intr-adevar nu apare nici o eroare pe vag-com,geamul coboara se ridica dar nu merge impulsul la el,oglinda functioneaza,pe maxi-dot se vede cand deschid sau inchid usa deci swicht-ul functioneaza in schimb lumina de sub oglinda si semnalizarea de acic impreuna cu lumina de pe usa nu functioneaza-si aici nu am plus am verificat cu lampa de control.Acest calculator unde se afla si este in functie de motorizarea masinii, an de fabricatie sau este universal?Un pret daca cunoasteti pentru orientare.Si mai am o nelamurire-unde se afla calculatorul pentru lumina din bord si de la celelalte luminite din interior-o problema mai veche si nerezolvata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculatorul de usa este incorporat in motorul de geam. Nou este undeva la 10-12 mil.

calculator de iluminare interioara nu exista, este functie a calculatorului de retea electrica ( Central electronics sau bordnetz)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!