Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

OEM, sachs sau kayaba .. in ordinea asta

 

Si eu la Combi Tour din 2001 (300.000 km )  am amortizoarele originale, la verificare pe stand au iesit 80%, drept ca tinuta de drum e putin mai moale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta au scos nemtii 1,2 tsi, ca voi nu mai reparati masinile aleea si somau fabricile , uzinele, muncitorii si berarii............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic: O sa fac un test cu VAG-COM-ul si o sa pun aici pe forum rezultatele sa vedeti cum arata un 1.9 TDI dupa 10 ani si 220 000 km, timp in care nu s-a schimbat un surub la el ( in afara evident de distributia de la 120 000 km). Doar revizii normale din 15 000 in 15 000 de km, fara alte "artifcii" de prelungire a vietii gen ulei 2T in motorina sau cine stie ce mtorina scumpa. Tot ce am facut la motorul asta a fost sa tin tot timpul uleiul la limita maxima pe joja.

 

PS: La testul 0-100 km/h inca se tine bine, 11.4 sec, urmeaza sa vad cum arata parametrii pe VAG-COM in full load.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta au scos nemtii 1,2 tsi, ca voi nu mai reparati masinile aleea si somau fabricile , uzinele, muncitorii si berarii............

scuze dar ce legatura are ce ai spus tu cu ce se discuta aici? peste tot amintesti de aceasta problema a ta cu lantul, aici se discuta cu totul altceva acum. Eu zic ca e momentul sa te impaci cu problema si sa treci de punctul asta mai urat din viata ta, mai mult rau iti faci tot aducandu`ti aminte intr`una de aceasta problema. Friendly advice, nu o lua ca un afront.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, eu (daca eram in locul tau) nu luam masina atat de mare cu motor asa de mic. E drept, taxele si RCA-ul sunt mai mici, consumul o fi si el, dar sincernu ma legam de ea. Oricum, motor mai mic de 1,8 nu as baga pe o masina compacta- ma refer la diesel turbo si mimim 1,4- daca ma refer la benzinara turbo. Plecam la ideea de a lua o compacta benzinara de 1,6 si am ajuns la 1,9 tdi. Da, e mai zgomotos motorul, mai greu si poate mai vechi,dar momentan nu regret alegerea. Daca nu iti convine jucaria, fa-i un anunt si pune-o la vanzare, sunt multi care apreciaza masini mari cu motoare mici, care chipurile tin cu buzunarul.

 

Nu o lua personal, ca n-ai de ce. Nu cunosc problema ta, insa am auzit ca TDI-urile mici cam au belele cu lantul. Firma ce spune, nu te ajuta cu nimic?

 

LE: am gasit topicul, uitasem de el, intr-adevar sunt probleme grave cu acest motor. La fel cu EGR-ul de pe 1,6 tdi, de care Cybernet Piatra Neamt "nici nu a auzit". Mda, super-atitudine pe acolo. Nu au comentat nimic cand le-am zis ca o masina de aproape 19k euro beneficiaza de doar 2 ani garantie, pe cand alti producatori pleaca de la minim 3 ani, unii ajung si la 7.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

de asta au scos nemtii 1,2 tsi, ca voi nu mai reparati masinile aleea si somau fabricile , uzinele, muncitorii si berarii............

scuze dar ce legatura are ce ai spus tu cu ce se discuta aici? peste tot amintesti de aceasta problema a ta cu lantul, aici se discuta cu totul altceva acum. Eu zic ca e momentul sa te impaci cu problema si sa treci de punctul asta mai urat din viata ta, mai mult rau iti faci tot aducandu`ti aminte intr`una de aceasta problema. Friendly advice, nu o lua ca un afront.

 

Mai , eu am glumit! Imi pare rau ca nu am postat o maimuta din cele vesele sa intelegi! N-ai tu grija de lantul meu, e acolo unde trebuie inca! :lol: Si nu imi aduc eu aminte, stai linistit, ca imi aduce el aminte acum aproape zilnic, de cateva zile. A venit primavara si i-a intrat zburdalnicia in zale!

Bogdane, eu (daca eram in locul tau) nu luam masina atat de mare cu motor asa de mic. 

Sunt motoare si mai mici, 1.0 litri cu 125 CP(sau 100 CP) si nu au probleme. Nu cilindreea mica strica motorul asta ci lantul si softul. Nu pot sa iti spun ce multumire am avut primele 6 luni si 10000 de km pana mi-au schimbat softul si a inceput sa zornaie lantul.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere sa iti puna inapoi softul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu se mai poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum am promis, iată, rezultatele!

 

Faţă   - 68 % S şi 73% D - Masa pe axă 777 kg

Spate - 80 % S şi 80% D - Masa pe axă 613 Kg

Total masă 1390kg fără şofer, rezervor full.

Verdict: OK

 

În preţ a intrat şi un test eficienţă frânare - 71% frâna de serviciu, 30% frână de mână, acelaşi verdict.

 

Cu alte cuvinte i-am căutat degeaba nod în papură. Maşina nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km si valorile alea e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce?

In topicul dedicat, este explicat. In principiu reprezentantele nu mai au cum sa mai revina la trecut, iar softul vechi intrerupea la rece(sub 5 gradeI si cica halea turbinele .

Scuze de off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum am promis, iată, rezultatele!

 

Faţă   - 68 % S şi 73% D - Masa pe axă 777 kg

Spate - 80 % S şi 80% D - Masa pe axă 613 Kg

Total masă 1390kg fără şofer, rezervor full.

Verdict: OK

 

În preţ a intrat şi un test eficienţă frânare - 71% frâna de serviciu, 30% frână de mână, acelaşi verdict.

 

Cu alte cuvinte i-am căutat degeaba nod în papură. Maşina nu are nimic.

 

pe fata ar trebui schimbate.  60% e limita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am un 8% :rolleyes: .

Cum ziceam mai sus, la revizia de 150.000 o fac ˝ca la 18 ani˝

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raz.ro: Legat de intrebarea ta nr 4: Pe 2.0 "generatia R4" TDI, livrarea de cuplu este mai brusca, ai putea spune, insa nu reprezinta o problema. Din contra, ai reprize bune pe depasiri scurte la viteze mici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Makron la ce amortizoare te-ai gindit?! oem,sachs,monroe,kyb?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice Kayaba pe gaz. Ale mele au fost schimbate la 135k si momentan nu am ce le reprosa. Inclin sa cred ca sunt oem, dar nu stiu daca sunt pe gaz sau ulei. Poate ma lămurește cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la a mea am gaz/fata, ulei/spate si tind sa cred ca sint monroe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum spuneam mai sus, la cât este de docilă optez pentru oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MAKRON: N-am vazut cat de vechi este topicul! Buna reactie! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat jos de pe spate niste bilstein-uri si am facut transplant tot cu bilstein-uri ce au apartinut unui passat B6 variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa demontez volanul ca sa il trimit la imbracat in piele si am cateva intrebari la care inca nu am gasit raspuns:

Daca desfac borna "-" de la baterie o sa pot intoarce volanul in stanga respectiv dreapta pentru a desface clipsurile de la airbag? Parca are ceva imobilizator electronic si ma gandesc ca fara baterie nu se deblocheaza.

Daca procedez in acest fel e posibil ca dupa ce montez totul la loc si reconectez bateria sa imi apara ceva erori care sa necesite VCDS pentru stergere? Dupa reconectare o sa am nevoie de cod pentru Stream?

O sa tin bateria deconectata cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate linistit bateria, o sa poti intoarec volanul deoarece se blocheaza mecanic, bagi cheia in contact si il deblochezi.

O sa ramai cu 2 martori aprinsi, dar se sting dupa 50 m parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Si mai e ceva ce imi vine acum in minte: iau borna de pe baterie, demontez airbag si volan si reconectez bateria cu acestea demontate ca sa pot inchide masina (ma gandesc ca inchiderea nu functioneaza fara baterie) si in acest caz e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!