Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Cu portiera nu pot sa te ajut, am si eu o problema cu dreapta-spate, care apare ca si cum nu ar fi. Dar pun la dispozitie miercuri lectoapa si interfata, dupa ora 16, cred (la 14 si 40 cred ca ajung in oras sa se monteze bucsele spate- de la brate, dureaza sigur o ora jumatate-doua). Dupa aia ne distram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la intrebarea mea de mai sus,de ce sunt 3 becuri in proiectorul de ceata?


sunt doar 2 becuri in proiector. cel de ceata si cel de Daylight (tip para )

eu asa vad ca sunt,3 becuri!

Modificat de peteru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare si nu ma intelege gresit dar cele 3 becuri le-ai vazut in poze sau in realitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul e reflexie in oglinda... Sunt doar 2 becuri.

 

post-17228-0-85404700-1395743663_thumb.j

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucianM ce versiune de Vag-Com ai?Pot sa -mi iau 11.11.3,o fi ok?

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 11.11- fara update, ca se blocheaza interfata. Nu ma pricep la versiuni, imi pare rau. Sunt altii mai in masura sa dea raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca versiunea actuala este 14.2, nu mai exista 11.11....   decat la chinezarii si alea nu fac obiectul de discutie pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a fost cadou, decat deloc- e bun si asa. Oricum, nu cred ca se poate pune softul asta nou sa mearga cu interfata veche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, o singura data :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, corect! Ca si in cazul unor anumite ciuperci :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la intrebarea mea de mai sus,de ce sunt 3 becuri in proiectorul de ceata?

sunt doar 2 becuri in proiector. cel de ceata si cel de Daylight (tip para )

eu asa vad ca sunt,3 becuri!

Asa am vazut si eu in 2009 cand am luat masina, faruri ceata cu functie cornering, si a fost teapa de 89 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi, cei cu mașini mai vechi și mai rulate.

 

Pe a mea au cam început să o lase șalele. Apăs pe șasiu iar după ce eliberez presiunea, telescoapele revin cam repede pe zero.

Cu ceva vreme în urmă parcă reveneau mai greu, mai în slow motion. Ca ținuta de drum nu-mi dau seama cum lucrează pentru că uzura intervine gradual și te obișnuiești. Trebuie un termen de comparațiecât de cât apropiat. Să le fac un test...nu știu. Cât o costa și asta doar ca să-mi confirme o bănuială

Voi, la ce rulaj v-ați gîndit să înlocuiți amortizoarele?...sau la ce rulaj le-ați înlocuit deja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 103K si pe luna viitoare o sa le schimb fata/spate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica ale mele or fo schimbate pe la 130k (mi-e lene sa ma duc pana in masina si sa ma uit in carnetul de garantii). Nu troncane (bine, se aude cum lucreaza suspensia, are totusi o varsta masina), insa de cand am schimbat bucsele si bieletele antiruliu spate, intru in viraje cu mai mult talent, masina e mai sigura (sau poate mi se pare?!).

Daca zici totusi ca telescoapele dau semn ca nu mai sunt ca mai demult, ii faci cam degeaba testul, ca oricum trebuie schimbate. Din cate stiu eu, testul e simplu: te apesi tare pe cate un colt (sa ai totusi ceva greutate, nu 50 de kile), apoi iei mainile. Trebuie sa coboare normal si sa revina la loc, lin. Daca mai face macar o cursa in plus, trebuie altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere se poate face dupa un test pe standul de verificat aderenta de drum ( clasicul stand de la ITP). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut la niciun ITP chestie din aia cu vibratii, insa asa mi-au testat amortizoarele la Daewoo, pe cand aveam Matizul. Vibra placa aia in podea de aveai impresia ca se dezintegreaza masina. Eficienta amortizoarelor pe spate era de cca 35%, s-au schimbat pe loc :D. Eu le spusesem ca bat si masina topaie de fund, insa nu m-au crezut nici nupa ce au apasat cu mainile partea din spate. Testul mi-a dat dreptate si in jumatate de ora aveam amortizoare noi, pe ulei (cele originale erau pe gaz). Avantaj ca nu si-au mai facut simtita prezenta, dezavantaj ca nu mai puteam ataca la fel de tupeit curbele. Insa linistea din buburuza a primat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă apropii de revizia de la 150.000. Aștept să fac atunci un test deși parcă stiu deja verdictul.

Oricum mai am ceva lucrari în service plan. Distribuție, amortizoare, bucși brate față plus direcție, bucși spate...ce mai, o fac iar de ´´18 ani´´

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca troncane ceva mai profund pe spate, te pregatesti si de bielete antiruliu (lemforder la ~86 lei la Brețcanu). Cu bucsele scapi ieftin, cam 30 bucata (aceeasi marca). Directia te costa vreo 80 lei. Restul preturilor- cauti numarul de la service si intrebi sau te duci personal pentru o estimare.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu troncane dar nici nu mai arată ca la prima tinerețe. Totuși sunt 150.000 în care nu am schimbat decât un simering (așa..de moftul meu) și am pierdut o oglindă. Consumabilele nu le mai pun la socoteală.

piesle de schimb le voi lua însă de la  reprezentanță, de origine. La cât de docila este mașina asta merită ce-i mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei musai la cybernet, baga mare. Eu am sechele ee la revizia facuta la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi, cei cu mașini mai vechi și mai rulate.

 

Pe a mea au cam început să o lase șalele. Apăs pe șasiu iar după ce eliberez presiunea, telescoapele revin cam repede pe zero.

Cu ceva vreme în urmă parcă reveneau mai greu, mai în slow motion. Ca ținuta de drum nu-mi dau seama cum lucrează pentru că uzura intervine gradual și te obișnuiești. Trebuie un termen de comparațiecât de cât apropiat. Să le fac un test...nu știu. Cât o costa și asta doar ca să-mi confirme o bănuială

Voi, la ce rulaj v-ați gîndit să înlocuiți amortizoarele?...sau la ce rulaj le-ați înlocuit deja?

 

Eu am facut test la amortizoare la reprezentanta, in Bucuresti, si m-a costat 30 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am întrebat astăzi dilăru local și mi-a propus test pe stand plus test de frâne cu ...............25 de lei. Colacu si lumânarea mai lipsea. M-am programat instantaneu la test!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar programarea a fost instantanee, testul este miercuri.

Vă anunț ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam sa vii cu rezultatele. Eu am 220 000 de km cu masina si nu am schimbat nimic la partea de suspensie, dar se simte ca masina nu mai are tinuta de drum de altadata. De troscanit nu troscane mai nimic, dar amortizoarele nu prea mai sunt eficiente (masina danseaza prea mult) la drum denivelat. Ce firme fac amortizoare bune ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!