Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Momentan am verificat incarcarea alternatorului si este in regula ( 13.7V ) cu tot cu consumatori la relanti. Astazi o singura daca mi-a facut aceasta faza tot la rece ( urca singura la 1100 RPM; scuzati-ma pentru informarea gresita de mai sus cu 1200RPM)... dupa ce se incalzeste nu mai face; nu mi se pare o problema grava... dar nu-mi place sa vad cum urca singura in turatie. 

 

ps: nu am apucat sa ii pun testerul. 

Modificat de Vullpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi de vina senzor temperatura apa.

am avut si eu problema asta,la passat,dar la mine se aprindea si martor de eroare. 

Modificat de Prazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu unde este plusul la plafoniera fata(la becurile laterale) la Skoda Octavia 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un multimetru..sau cu un fir acolo legi la un bec si celalalt fir de la bec la caroserie - .La care din contactele de la plafoniera cand atingi cu firu se aprinde becul ala e plusul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare:la octavia mea 2.0tdi 2006 imi scade antigelul in borcan cam la 1 luna aprox. 100 g mers normal.Daca merg in turatie mai mare mai mult timp  scade mai repede de o luna.Cateodata am observat cu motorul pornit,la relanti,stand pe loc,ca in dreptul soferului  iese un abur si miroase ca atunci cand pica antigel pe ceva incins.Parerea mea este ca pe undeva am un por dar intreb :este cumva vreo conducta pe sub baterie ?cam pe acolo este zona de unde iese aburul!Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sub baterie nu prea sunt furtune de antigel.  Dar prin apropiere ar fi cateva.

 

trebuei verificat atent. antigelul G12 lasa urme albe de sare pe unde curge.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.O sa verific sa vad ce gasesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frig tare...

Care sa fie problema?

post-117502-0-95977600-1390755872_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele de la senzorul de temperatura exterioara

dai jos grila de linga proiectorul stinga si dai de fire/senzor

 

PS: nu e destul de suficient, eu am vazut si mai rau de atit :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteles, merci!

O sa mai astepte, ca abia am ajuns acasa si m-am bagat la pc, nu mai ies in seara asta sa bijuteresc. Cred ca de la cata zapada si-a luat in bot indica eronat. Are vreo influenta asupra motorului, de vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cind s-a rupt de tot unul dintre fire, mergea un ventilator, nu am fost curios care dintre ele.

nu stiu daca a fost coincidenta sau nu, dar dupa refacerea legaturilor nu mai mergea 1-2minute dupa ce opream masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat sa am zgomot de la vent-uri, ca am mers cu muzica tare. Daca se mai potoleste vremea, ma bag maine la bijuterit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am pierdut cheia la masina (singura cheie, masina e inchisa) ma poate ajuta cineva cu informatii cum as putea solutiona problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ulyse incearca la reprezentanta.

@Lucian M Cel mai probabil un contact slab intr-o mufa. Daca mufa de la senzor e curata, problema e la ceasurile de bord. Incearca sa misti nitel de ceasuri(in principiu sa apesi pe ele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am pierdut cheia la masina (singura cheie, masina e inchisa) ma poate ajuta cineva cu informatii cum as putea solutiona problema 

 

din pacate.... cam greu acum.

 

Exact - la reprezentanta, pe comanda.... cu documentele masinii - cost - undeva in jurul la 600 lei... parca.

 

Altfel, chemat cineva care ti-o poate deschide (cei care se ocupa cu chei, pot face asta) dupa care facut cheie dupa butuc, scris cip-ul, adaptata telecomada.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile sau despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile si maxidotul! Si vad ca are toate comenzile de pe maxidot functionale. Chiar asa de usor sa fie de schimbat ceasurile?

Modificat de b73bmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

immo off si modificare mufa si cablaj ceasuri. probabil si gateway

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur si gateway, deoarece ceasurile noi sunt pe UDS si trebuie can extended.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ceasuri sunt oare compatibile cu motorizarea mea? Trebuie sa fie de 1.9 sau merg de la mai multe motorizari diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de orice diesel in afara de RS, ca ala are viteza mai multa si poate nu iti place

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o intrebare, ultima sper eu(ca sa nu exagerez  :icon_thumleft: ), ce coduri au cele cu maxidotul complet? Sper sa nu spun o prostie, dar parca am vazut si mai simple, adica nu aveau meniul acela cum am eu pe maxidotul actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!