Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Florin te pot contrazice,acel amplificator se poate monta si pe radiourile/cd originale,cum spuneam unele au din fabricatie(montate in spatele cd cu un fir de +,care arata ca un tub in care intr un capat intra mufa antenei masinii iar celalalt in spatele cd/radioului oem)si aici am vorbit de amplificatoarele originale,cele din comert sunt cam la fel doar ca sunt patrate,fara suparare dar nu le putem stii toti pe toate,iar ce spuneai tu de obicei se afla la baza antenei sub tapiteria de pe cupola pe langa cel montat in bord(ma poti contrazice daca nu am dreptate)deci..alimentarea bazei antenei e una iar amplificatorul de semnal e alta,cautati pe net dupa"amplificator semnal radio" si o sa gasiti cum/unde se monteaza

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amplificatorul , cel alimentat cu +12v, aflat in spatele unitatii si care se monteaza pe firul de antena.... contine un simplu condensator ceramic si directioneaza directioneaza tensiunea catre baza antenei. Se poate confectiona foarte usor.

 

unitatile originale stiu sa faca aceste lucru, fara acel ....amplificator - unde exista, este pus ulterior.....

 

la acestea amplificatorul este in antena - in baza acesteia - nu sub cupola.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/79/050920091490.jpg/

 

niciodata nu le vom stii pe toate, dar asta nu inseamna sa ne oprim din invatat.

 

P.S. - poate nu vb de aceelasi lucru.... pune un link sa vad despre ce vb tu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Rcd510 vw pe masina de ceva vreme si as dorii sa schimb logoul acela cu vw si sa pun de skoda.. Aveti idee daca se poate si cine ma poate rezolva?

Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link nu am decat daca dai un search dupa amplificator semnal antena(se castiga cativa db pe fm/am)ce ai pus tu in poza e ok e la baza antenei care este prinsa sub tapiteria de pe cupola(poate nu m am exprimat eu bine)iar ce spun eu..o sa i fac o poza la al meu de pe masina pe care am cd/radio original si atunci o sa vezi ca discutam de altceva,aveam si pe skoda asa ceva si tot din fabricatie(f.des se intalnesc aceste amplificatoare pe golf 4,skoda octavia,si repet chiar isi fac treaba, in final pt.asta suntem aici sa invatam/ajutam,nu am vrut sa supar pe nimeni cu"nu le stim toti pe toate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica , pe masina nu se gaseste decat amplificatorul de la bazaantenei, restul sunt puse dupa.\\

 

Asteptam link sau poze cu ce ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romtaxy, poate masinile care au ajuns la posesori (chiar si de noi) cu alte unitati decat cele OEM.... e cazul Skodelor, care au fost echipate la noi cu cd-uri, cass-uri Vieta ... acolo da.

 

invatam-ajutam,... exact asta incercam sa facem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre asta este vorba(seat leon 2008) l am dat jos ca sa i pot face poza(nu i mi permitea spatiul sa fac poza cu el montat dupa casetofon prins intr o clema de suportul bordului/caroserie sau cum vreti sa ii spuneti,acelasi lucru l am avut si pe octavia iar masina a fost luata de mine de noua din reprezentanta deci montaj"after/dupa nu il iau in calcul,nu stiu cat de bine se vad pozele pt ca le am facut cu tel.mobil apoi a trebuit sa le modific dimensiunea(pixeli) pt ca nu le puteam pune.

post-24028-0-39708800-1389615001_thumb.j

post-24028-0-65405500-1389615076_thumb.j

post-24028-0-50051400-1389615084_thumb.j

post-24028-0-30807700-1389615191_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles - daca este o componenta originala si nu este aftermarket - dar asa arata cele aftermarket.... - cauta codul de piesa - part number-ul VAG de el si posteaza-l... sa vedem despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestie identica cu aia am cumparat eu. A mea era OEM Vitan :). Am tinut-o pe o masina aproximativ un an, iar cand am umblat pe la antena am uitat s-o pun la loc. Era atat de buna incat nici nu m-am prins ca n-o mai am montata. Acum nu zic ca toate or fi la fel, insa a mea era inutila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aftermarket, si e doar un alimentator pentru acel amplificator de antena folosit doar in cazul cand ai HU AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am montat la loc ma indoiesc ca daca pe cablu scrie vw/audi(nu stiu cat de bine se vede de aceia am pozat si cablul) e aftermarket dar pot sa spun ca azi fara ea de curiozitate jumatate din posturile radio nu mai erau iar daca voi spuneti ca pe o masina noua vine cu piese aftermarket nu va pot contrazice, de altfel ca si seat pe care il am e tot din reprezentanta romania luat si chiar avea o clema f.exacta pe care era prins,iar pt Valentin atunci inseamna ca un an ai umblat fara radio pt ca"am uitat sa o pun"inseamna ca nu ai avut antena deloc(poate nu ai observat care este principiul,cablul/mufa antenei masinii in capatul"piesei aftermarket"celalalt capat al piesei in cas.oem/sau aftermarket)si tot asa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amplificatorul , cel alimentat cu +12v, aflat in spatele unitatii si care se monteaza pe firul de antena.... contine un simplu condensator ceramic si directioneaza directioneaza tensiunea catre baza antenei. Se poate confectiona foarte usor.

 

unitatile originale stiu sa faca aceste lucru, fara acel ....amplificator - unde exista, este pus ulterior.....

 

la acestea amplificatorul este in antena - in baza acesteia - nu sub cupola.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/79/050920091490.jpg/

 

niciodata nu le vom stii pe toate, dar asta nu inseamna sa ne oprim din invatat.

 

P.S. - poate nu vb de aceelasi lucru.... pune un link sa vad despre ce vb tu.

 

 

despre asta este vorba(seat leon 2008) l am dat jos ca sa i pot face poza(nu i mi permitea spatiul sa fac poza cu el montat dupa casetofon prins intr o clema de suportul bordului/caroserie sau cum vreti sa ii spuneti,acelasi lucru l am avut si pe octavia iar masina a fost luata de mine de noua din reprezentanta deci montaj"after/dupa nu il iau in calcul,nu stiu cat de bine se vad pozele pt ca le am facut cu tel.mobil apoi a trebuit sa le modific dimensiunea(pixeli) pt ca nu le puteam pune.

 

 

Chestie identica cu aia am cumparat eu. A mea era OEM Vitan :). Am tinut-o pe o masina aproximativ un an, iar cand am umblat pe la antena am uitat s-o pun la loc. Era atat de buna incat nici nu m-am prins ca n-o mai am montata. Acum nu zic ca toate or fi la fel, insa a mea era inutila...

 

 

E aftermarket, si e doar un alimentator pentru acel amplificator de antena folosit doar in cazul cand ai HU AM.

 

Eu ma retrag, ca ma tot chiunui de dimineata.....

 

Romtaxy ... cand cumperi masina, nu exista decat piese OEM pe masina.... ca asta inseamna OEM - fabricat pentru echiparea originala..... ca iti poti comanda ceva accesorii AM, asta e cu totul altceva.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma retrag si eu dar..pe skoda am avut cas.original ala mare(nu am comandat nimic in plus fiind cumparata de mine)iar pe seat..ce sa spun o fi comandat fostul proprietar ce eu aveam si pe skoda,important e ca se aude radio f.bine cu oem/aftermarket,eu nu am facut decat sa bag 4 cleme sa scot consola cu cas.si sa fac poze,adevarul ca am vazut ca exista cand am montat car kitul bluethoth,asta e nu avem de ce sa ne suparam,poate doar eu pt ca am platit masina noua(skoda)si am avut piese aftermarket pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact unde este pozitionata ''tulumba '' aia in spatele cass-ului sau in plafon linga antena

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in spatele casetofonului dupa cum am spus prins de consola bordului intr o clema elastica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romytaxy,

poza pe care ai pus-o tu nu este amplificator sub nici-o forma, este alimentator pentru amplificatorul din antena.

Daca aparatul nu stie sa trimita 12V prin miezul firului de antena la amplificatorul antenei, acesta nefunctionind este un balast in calea semnalului antenei si de aceea e ca si cum nu ai avea antena. De regula aparatele stiu sa dea cei 12v prin firul de antena si de aceea nu exista nimic in spatele lor, se pune direct firul de la antena.

Regula de aur la amplificatoare si care trebuie respectata totdeauna, spune ca amplificatorul antenei (radio sau tv sau ce vrei tu) TREBUIE pus cit mai aproape de antena si nu de receptor, pentru a amplifica semnalul curat, ca altfel amplifica parazitii culesi de fir pe traseul lui.

Si ca sa impacam pe toata lumea, spune-ne exact ce aparat ai tu pe masina ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :se poate monta clema de plastic de pe stalpul din stanga -la sofer -unde poti prinde o legitimatie ,o putem monta si pe stalpul din dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian..

Aparatul e cel OEM din poza,repet nu contrazic pe nimeni e doar ce am gasit pe ambele masini,si pt ca nu am o boala de a schimba cd.cu unele AM tocmai pt ca ascult mai mult radio si aceastea AM nu exceleaza la semnal,le folosesc pe cele din dotarea masinii,pt muzica am pe consola de la frana intrare AUX,iar sub scaun intrare pt ipod,dar repet eu unul nu am pus absolut nimic pe nici una din masini.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii au dreptate, ala este un adaptor, se monta doar cand masina nu era echipata cu Radio CD original. 

Nicio masina nu a venit cu asa ceva din fabrica.

 

Si acum ca s-a dezbatut destul, incheiem subiectul alimentator pentru amplificator de antena  :beer:

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :se poate monta clema de plastic de pe stalpul din stanga -la sofer -unde poti prinde o legitimatie ,o putem monta si pe stalpul din dreapta?

Da se poate dar ai grija de clema sa nu fie de O1 ca nu prea se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va deranjez si eu cu o intrebare.. informare cum doriti, acum o seara am plecat cu masina pe o distanta de circa 2km. apoi stand pe loc la relanti se tureaza singura la 1200 RPM ( mentionez ca motorul era rece ) apoi dupa ce m-am pus in miscare si m-am oprit in alt loc tot pe o distanta scurta tot la fel a facut... dupa ce temperatura a ajuns la 90 de grade si am stat vreo 2 min. am constatat ca nu mai face. Intrebarea mea este, care ar fi problema? deoarece nu am mai vazut sa-mi faca chestia asta; masina este un tdi. (bxe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1200 nu am mai auzit, dar la 1000 cat e rece cu clima pornita e normal, dupa ce se incalzeste ramane la 700-800

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce erori sunt stocate in calculator. Si eu am patit de cateva ori, dar am apasat fara sa vreau acceleratia, mi-a scapat piciorul (era normal sa se tureze in cazul asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian..

Aparatul e cel OEM din poza,repet nu contrazic pe nimeni e doar ce am gasit pe ambele masini,si pt ca nu am o boala de a schimba cd.cu unele AM tocmai pt ca ascult mai mult radio si aceastea AM nu exceleaza la semnal,le folosesc pe cele din dotarea masinii,pt muzica am pe consola de la frana intrare AUX,iar sub scaun intrare pt ipod,dar repet eu unul nu am pus absolut nimic pe nici una din masini.

 

Vad ca nu spui clar tipul aparatului, si eu unul nu am timp sa stau sa caut ce aparat ai tu pe masina, nici nu prea am cum, fiindca pe acelasi tip de masina se pot pune de fabrica mai multe tipuri de aparate, asa ca eu ma retrag din discutiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va deranjez si eu cu o intrebare.. informare cum doriti, acum o seara am plecat cu masina pe o distanta de circa 2km. apoi stand pe loc la relanti se tureaza singura la 1200 RPM ( mentionez ca motorul era rece ) apoi dupa ce m-am pus in miscare si m-am oprit in alt loc tot pe o distanta scurta tot la fel a facut... dupa ce temperatura a ajuns la 90 de grade si am stat vreo 2 min. am constatat ca nu mai face. Intrebarea mea este, care ar fi problema? deoarece nu am mai vazut sa-mi faca chestia asta; masina este un tdi. (bxe)

 

daca iti creste si scade la loc - verifica senzorul G62.

 

daca ramane crescuta - masina ta este cu filtru de particule (sunt pe telefon si nu vad ce ai in profil) ? daca da, isi poate face regenerarea - dar e cam turata...

 

daca nu e cu DPF - verifica incarcarea alternatorului.

 

fa o scanare, sa vedem erorile stocate, daca sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!