Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

daca ai alarma iti dai seama prin : diagnoza pe modulul 46, butonul de pe stalpul B la sofer, codurile 7AH sau 7AL pe sticker-ul din portbagaj sau din planul de service.

 

mai omule nu ti-am mai zis odata ca NU ai sirena ? 

 

acum am vazut postul completat.

nu am carte service, iar din extrasul dat de Gabi, mai zice si ca :

 

Carrier frequency for radio remote
control
5D0
Without carrier frequency
 
si am constatat ca merge telecomanda
DUPA ce am adaptat telecomanda, am avut parte si de inchiderea automata dupa ce trece de 15-20km/h
OK, o sa ma joc cu bifele alea pe acolo dupa ce notez toate modificarile :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, modulul iti permite sa pui telecomanda, partea de radio este prezenta in el.

Insa alarma nu e pe masina.

 

vezi cu ce te joci , sa nu plangi dupa aia ca stai langa masina si nu te lasa sa intrii in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa bifez peste tot unde e vb de “horn“ asa ca nu vad de ce sa nu ma lase...

Trimis de pe al meu GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa demontez ca sa ajung la rezervorul de lichid pentru spalat parbrizul?? Mi se pare ca se consuma cam prea repede( daca are cineva idee cam cat se consuma la un jet? :lol: ) , prin zona nu miroase a lichid, dar la doua drumuri de 250 de km(deci 500 in total) rezervorul e cam gata( drept ca il folosesc, ca se trece prin Cheile Bicazului) dar nu excesiv! Am inteles de la unii utilizatori,ca ar avea ceva probleme cu o garnitura. daca nu e prea complicat as verifica, daca nu, ramane pe la vara............ 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu dai bara jos, incearca sa desfaci doar apărătoarea de la roata. Eu am băgat la prima masina (polo) un lichid care era cu mult alcool si dădea pe la supapa aia de sens ce dirijează lichidul pentru fata/spate. Nu am reusit sa ii fac nimic supapei, este încapsulată insa dupa ce am schimbat lichidul si-a revenit ...

Ah ...Am uitat. Daca tot desfaci calandrul ...sa te uiti si de furtune sa nu fie crapate/sparte.

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci solutia completa e cu bara jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bine, atunci cand se termina lichidul, iti iei o sticla cu gradatie, pui sa zicem 200ml , apoi pui sticla la duze dupa 1-2 zile sa recuperezi lichidul si vezi daca a pierdut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citi litri are vasul? Daca e vreme naspa cu mult namol pe parbriz eu termin 3l de la buc la arad.

Trimis de pe al meu GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si intre timp cum speli parbrizul?!?!?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan - da, trebuie data bara jos, dar nu prea curge pe la garnituri.  eu zic ca la 500 km e normals a consumi 3.5 litri.

 

daca masina are spalatoare de faruri, vasul are 5.5 litri

 

daca masina nu are spalator de faruri, are doar 3.5 litri.

 

Daca masina a avut dauna si a fost necesar sa se inlocuiasca vasul de stropgel, atunci cel nou este de 5.5 litri.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut cand am inlocuit rezervorul pentru lichid de spalat parbrizul cei de la service au zis ca trebuie demontata bara. Si-au dat seama ca e spart dupa ce au demontat farul, dar ca sa schimbe piesa, au trebuit sa demonteza bara. Eu avusesem un accident, mi-a fost lovita bara fata in dreptul rezervorului respectiv si abia dupa o saptamana de la reparatie am descoperit ca e spart - am pus lichid si am tot turnat pana am vazut ca se scurgea pe langa masina. Am faruri cu xenon si spalatoare, deci rezervorul este modelul mai mare si ma gandeam ca de-aia intra 5 litri, dar de fapt era crapat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele care ies din vas, cred ca unul e crapat. Nu curge lichid sub masina? La mine asa era, am scos masca de langa proiector, pus furtun nou si basta. E greu, te tai la maini, dar nu mai dai bara jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan - da, trebuie data bara jos, dar nu prea curge pe la garnituri.  eu zic ca la 500 km e normals a consumi 3.5 litri.

Daca masina a avut dauna si a fost necesar sa se inlocuiasca vasul de stropgel, atunci cel nou este de 5.5 litri.

N-am avut dauna, deocamdata e doar o parere. In jur nu gasesc picaturi de lichid sau miros. Mai urmaresc, oricum, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă demontezi proiectorul drept ai sa vezi foarte bine pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si fara, dar e mai usor sa demonteze proiectorul. La mine era crăpat furtunul care iese din pompă, pierdeam lichid ca la balamuc. Octavia consuma oricum mult lichid, am vreo 10 litri fituiţi in nici două luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De ieri sunt si eu posesor de  O2 1.9 tdi BXE  Combi. Este din 2007 si are dublu climatronic, geamuri electrice fata,esp,xenon pe faza scurta, spalatoare faruri, senzori parcare  bla bla bla. Cam ce ar trebui sa stiu despre aceasta masina? de ce sa ma feresc? ce ulei sa ai bag? (am retinut ca intra doar 3,8 l).Trebuie sa ai fac schimb de ulei si distributie caci nenea Samsar a zis ca nu a umblat acolo. Sunt mai vechi pe forum dar am actionat in aria celor de la Golf 3 . Astept cateva sfaturi si pareri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapinesti sanatos! Zi—ne si noua cit are avansul daca zici ca are distributia originala

Trimis de pe al meu GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg la ce te referi ! Nu stiu daca are distributia originala , masina are ceva revizii ca a fost luata pe firma de la porche bucuresti si are stikere cu revizii ,ultima pe la 145000. Samsarul a luat-o de la firma din bucuresti a adus-o la TL si apoi mi-a vandut-o mie, el nu a radiat-o inca , Ieri am fost sa-i fac autenticitatea la rar. Zi la ce trebuie sa ma uit ca nu inteleg cu avansul! E prima masina diesel asa ca nu ma pricep. 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e un topic dedicat nu am la indemina laptopul ca sa dau link —importanta avansului.... Se foloseste vagcomul pt verificarea avansului. Trimis de pe al meu GT-I9100

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, e normal ca in setarea AUTO sa nu imi dea aer cald pe aeratoarele centrale? Pe laterale si jos baga de sparge. Daca dau pe butoanele separate, adica pe partea de mijloc-orizontala, sau pentru picioare, merge totul perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot asa, si eu m-am intrebat daca e normal sau nu, da... atata timp cat nu mi-a fost frig in masina eu am considerat ca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, e normal ca in setarea AUTO sa nu imi dea aer cald pe aeratoarele centrale? Pe laterale si jos baga de sparge. Daca dau pe butoanele separate, adica pe partea de mijloc-orizontala, sau pentru picioare, merge totul perfect.

 

Si la mine face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, deci climatronicul isi face treaba. Ma gandeam ca o fi ceva busit, dar am dat pe mijloc din buton si scoatea caldura pe acolo ca la balamuc. Folosesc climatizarea asa:

- pornesc motorul, toti consumatorii opriti;

- dezaburire parbriz (pentru cand las masina afara, cum e acum)- ventilatie la 2-3 liniute (nu las sa isi ia cat vrea el, ca face vant prea mult;

- caldura pe Hi;

- merg cam 1 km, dupa care il las sa isi ia ce turatie doreste (in maxim 1 minut dupa pornirea motorului se incalzeste aerul simtitor);

- pornesc si dezaburirea oglinzilor (si uneori chiar imi aduc aminte ca mai trebuie si oprite dupa ce ajung la program);

- dupa 2-3 minute apas Auto si las pe 24-25 grade;

 

Daca procedez gresit, rog indicatii. Le citesc dupa ce bag masina in garaj, ca sa nu ma bata la cap dimineata Oana ca iaaaaaar intarziem la program, ca e gheata pe parbriz.

 

Za tractoren is in za garajen. Maine scap de tromboneala!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezaburirea oglinzilor merge odata cu dezaburire luneta? Adica butonul de sub dezaburire parbriz ? sau e alt buton si nu stiu eu sau mie nu mi se mai incalzesc oglinzile ca erau cam ude de la ceata asta !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!