Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Si acum vine rezultatul: fire intrerupte luneta. :( Stie cineva cum pot rezolva (fara a schimba luneta) si daca functioneaza ? Problema este ca nici nu prea se observa unde este intrerupt, sunt fine. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai 12v pe pini de la luneta si daca ai vezi sa nu ai trasee de pe luneta intrerupte .

se pot vedea cu un ohmetru care sunt si care sunt intrerupte ,se pot repara cu solutie de argint coloidal

cu aceasta solutie se reparau selectoarele la vechile televizoare .

stiu ca era de la BISON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da un mp3 player portabil/telefon etc.

masina are jack aux in cotiera, pe ecran zice ca AUX e on dar nu se aude nimic in boxe.

ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta cablu bun, apoi da la maxim nivelul din playerul tau, intra in meniul audio al Stream-ului, cauta meniul AUX si da la maxim nivelele.

 

LE: daca e urgenta, ma imbrac, ma duc la masina si te sun.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut stimati colegi, 

 

Imi vine sa imi iau campii. Mai de mult va povesteam ca masina mea porneste absolut haotic, cum vrea ea. De exemplu daca erau 20 de grade afara pornea, daca erau 18 nu mai voia. Am fost la mecanic si am luat la rand toti senzorii. Imi gasise cablajul la senzorul temperatura motorina (G81) intrerupt. Am refacut cablajul si am zis ca am scapat, nu a fost asa... am pus de nervi o supapa de sens pe turul pompei tandem (intre pompa si filtru) si toata iarna trecuta a fost in regula, a pornit normal. Bun... toate bune si frumoase pana acum 2 luni cand intr-o seara nu a mai vrut cu mine, nu am reusit sa o pornesc nici macar su spray de pornire (desi inainte la cel mai mic fas de spray data la EGR pornea la sfert.). Am sunat mecanicul, a venit si a luat-o, mi-a schimbat oringuri la injectoare, garnituri la pompa tandem si problema parea rezolvata, a fost asa pentru cateva zile. In timpul asta am dus-o iar la el pentru ca mi se stricase actuatorul la usa dreapta spate, am schimbat broasca mi-a umblat si la instalatia electrica pentru ca aveam o eroare de couminicatie CAN, a rezolvat asta, fiind firele incurcate in EBOX. Totul bine si frumos pana saptamana trecuta cand iar nu a mai vrut sa mai porneasca decat cu spray si foarte greu. Am dat rezervorul jos, l-am curatat-degeaba. Partea ciudata e ca pornirea e haotica. De exemplu:

-sambata dimineata a pornit ok-normal

-duminica dimineata a pornit la a treia cheie lunga

-duminica toata ziua a pornit bine cu stationari de pana la 4 ore

-duminica seara dupa o stationare de 2 ore a pornit la a4a cheie lunga

- luni dimineata nu a pornit decat cu spray

-luni la ora 17:30 dupa o stationare de 9 ore a pornit la prima cheie

-luni la 20:20 a pornit cu spray ca altfel nu voia...

 

Va rog frumos sa ma ajutati... nu stiu ce sa mai fac... Ce sa mai schimb etc,,

 

Mentionez ca nu am nicio eroare pe masina pe niciun modul. Ca si comportament ciudat mentionez faptul ca in momentul cand dau la cheie se aprinde becul la bujii intermitent (ca o instalatie de pom... sau in ritmul de rotatie al motorului) si cu toate ca s-a racit afara becul la bujii nu sta mai mult aprins... tot 1-2 secunde sta, ca vara.

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea face proba cu alt ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile,releu bujii cu unul de imprumut daca gasesti/becurile pe frina ,pozitie sa fie functionale,cablaj baterie/alternator/electromotor,bornele de la baterie sa nu fie oxidate. In cel mai nefericit caz un test de injectoare

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare desi nu stiu daca topicul e corect: la ce se refera acel "Wake Up" de la ceasurile de bord? este un fir de la pin-ul 15 al IC la pinul 13 de la can?

Am vazut ca la modelele noi de  ceasuri acest fir nu mai exista. Au alt protocol de comunicare sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Revin cu info. Dimineata masina nu a vrut sa porneasca, nici cu spray de pornire, nici fara. La ora 17 a venit mecanicul si masina a pornit la a4a cheie... i-am spus sa verifice releu la bujii si toata instalatia electrica. sa vedem ce gaseste. Sper sa nu fiu nevoit sa schimb ECU... Va multumesc pentru raspunsuri si daca mai aveti si alte idei le astept. Seara buna in continuare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca deja ai incercat majoritatea variantelor si nimic nu a fost de vina pana acum, poti incerca cu alt ECU, de proba.

 

cu mufa scoasa la G62, ai incercat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un cunoscut, tot la fel nu pornea si solutia a fost sa schimbe electromotorul (mai poti verifica carbuni la electromotor), succes.

Modificat de Florin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceeasi problema si singura solutie a fost sa schimb carbuni la electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Sunt schimbati si carbunii. Am uitat sa mentionez asta. Mulțumesc pentru interes... inca nu am rezolvat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei carora le face figuri incuietoarea de la portbagaj... Problema s-a manifestat asa: la apasarea butonului telecomenzii sau a celui de pe hayon, se auzea un bazait scurt, dupa o secunda solenoidul se retragea- dar de descuiat- ciuciu. Rezolvare:

- deschis una din usile spate;

- dat bancheta deoparte;

- catarat in portbagaj;

- miscat parghia incuietoare;

- iesit din portbagaj taras;

- scos protectia de plastic;

- scos cele doua suruburi spline si conectorul actuatorului;

- desfacut carcasa actuatorului si constat ca inauntru totul e ok (operatiune facuta de pomana, vedeti acusi de ce);

- gresat piesele in miscare cu vaselina cu teflon (dupa ce a zburat totul dinauntru, ca am actionat descuierea din buton sa vad daca e ok);

- lipit carcasa cu superglue;

- conectat mufa, pus suruburile inapoi;

- realizat ca de fapt trebuia gresata parghia care e miscata de actuator ca sa deblocheze yala;

- pus inapoi protectia de plastic;

- laudat la sotie ca am fost destept (bine, nu prea) si am scutit ceva bani pe care i-as fi dat de pomana la service pentru reparatie.

 

Morala: problemele grave au solutii simple!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cu timpul pirghia  care este actionata de  actuator se murdareste si se gripeaza .

ea capata joc cu timpul si trebuie scimbat tot ansamblul .

asa am zis si eu ca e actuatorul de vina dar nu era el era parghia  la mine la masina asta vara .

la service la reprezentanta piesa costa 107 roni (actuator si placa cu pirghie ) pentru ca nu o gasestie

decat pe original ,HELLA este actuatorul .

la reprezentanta mi-au zis sa nu ung pirghia la piesa noua  cand o montez eu .ca nu trebuie .

e nasol cand ramane haionul inchis si trebuie sa-l deschizi din porbagaj 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa cotizam la ei. Cand capata joc, o adaptez eu cu un ciocan si rezolv problema. Astea sunt probleme minore, usor de rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , de vreo 2 ani imi scartaie puntea fata cand trec peste denivelari si din cate stiu scartaitul provine de la bucsele de la bara stabilizatoare . Azi m-am uitat pe autokarma.ro sa vad cam cat ar costa ,in jur de 50 de lei bucata ceva de firma . Dupa ce am vazut preturile m-am dus la un magazin de piese auto din oras si mi-a zis tipul ca nu imi poate aduce doar cu bara stabilizatoare cu tot si e in jur de 100 de euro . Voi cum ati procedat ? din cate stiu e o "problema" mai des intalnita la O2 , golf 5 .

Sent from my iPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba doar bucsele, dar nu se gasesc pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa, ca si unele AM sunt oricum mai bune decat cele originale care sunt duse. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca a avut dreptate prietenul de la piese auto , ce gasisem eu pe site erau pentru puntea spate :( . Chiar nu pot gasi bucsele alea separat ? nu as da 100 de euro pe o piesa care chiar nu e de calitate desi e OEM  ( a inceput sa imi scartaie de pe la 60 de mii de km ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Si eu am acelasi scartait iarna cand trec peste denivelari, de la puntea spate. Vara nu imi face deloc. Tot asa suspectez si eu ceva bucse. Odata am fost si eu la reprezentanta Skoda pentru alta problema si tot asa mi-a dat un pret mare sa mi le schimbe...probabil era cu tot cu bara strabilizatoare si am zis ca le mai las asa. 

 

Anunta-ma si pe mine daca poti rezolva numai cu schimbarea bucselor.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut distributia cu putin peste 10 mil (cu tot ce trebuie, inclusiv antigel si cureaua de la alternator). De curiozitate, cat m-ar fi costat la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu oferte pentru anul de fabricatie mai vechi, undeva la 15 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce oferte se fac la Cybernet Piatra Neamt, insa eu sub 20 mil nu prea trag speranta sa ma fi incadrat sub suma aia.

Oricum, am primit garantie si facturi si la No. 1 Tehnic, asa ca din punctul meu de vedere, treaba e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la bradytrade in vara am intrebat eu distributia 900 lei cu tot cu manopera iar pompa de apa costa 300 cu piesa la schimb cost total 1200 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!